abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82022359

Afgelopen nacht de eerste nacht als echt gezinnetje doorgebracht. Het is toch wel wennen hoor, er ligt opeens een kindje in de wieg! Jasmijn is soms nog erg misselijk en dat heeft ons wel wakker gehouden vannacht. Ze drinkt goed.
Met mij gaat alles wel redelijk denk ik. Gisteren na de bevalling flauw gevallen, waardoor ik vannacht niets mocht doen (dat was even stressen voor mijn man). Nu is die duizeligheid wel weg en scharrel ik een beetje boven rond.

We worden zo wakker gemaakt door de kraamzorg. Mijn man ligt nog heerlijk te slapen naast me en Jasmijn is even lekker beneden bij de kraamhulpen.

Wat een geluk
Want ze lacht alleen nog naar mij!
  vrijdag 28 mei 2010 @ 15:09:46 #227
64262 DJRandall
zijn vrouw!
pi_82022686
Wow, Baldria, gefeliciteerd met Jasmijn en wat een schatje!

Vlindur: voor je moeder! Fijn dat de operatie goed is gegaan.

Free: dat valt niet mee he! Maar heus, het komt goed!

Teigetje mag bijna naar huis Eindelijk!

Davinia: Balen dat het nog niet lekker gaat, maar fijn dat het wel wordt erkend. Beterschap.

En Nikki, heel erg gecondoleerd met het verlies van je moeder. Dat moet heel erg onwerkelijk zijn.
pi_82022722
Wat een scheetje is Jasmijn
#geen
  vrijdag 28 mei 2010 @ 15:13:52 #229
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_82022867
bladria, wat een lieffie!

vlindur, wat goed!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_82023858
Jasmijn
  vrijdag 28 mei 2010 @ 15:38:58 #231
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_82023971
Baldria
En wel rustig aan doen hoor!
pi_82025226
Jasmijn Welkom!
Laat je lekker verwennen Baldria!

Asy, je bent lief (en je woont een klote end weg inderdaad )
pi_82025630
Fijn Vlindur!!

En wat een mooi meisje Baldria!
  vrijdag 28 mei 2010 @ 16:54:40 #234
61183 leonieke
Dan toch?
pi_82027812
Ze is zo mooi, Baldria En wat vond ik die eerste nacht onder ons drietjes zo spannend idd Ik ben denk ik 10 keer aan de box gaan luisteren (ook al hoorde ik hem zuchten vanuit de zetel). En ook gewoon om hem te zien liggen En dan heel geëmotioneerd staan denken dat hij echt van ons is, bij ons blijft en de mooiste jongen is die er op de wereld is (ah, dat denkt toch iedereen van zijn zoon )
pi_82030194
Vlindur, wat een opluchting

Ohhh Baldria, ik smelt laat je maar lekker verwennen thuis. Dan kan jij ongegeneerd genieten van je mooie meisje.
pi_82034044
Baldria wat een schatje! Geniet van de eerste tijd samen, het is zo leuk en zo bijzonder en en en...

Vlindur, goed nieuws! Schrilk niet van alle eventuele slangetjes, het komt goed.

Iedereen bedankt voor je lieve berichtjes!

Ik weet niet wie het vroeg, maar ik dacht Claudia... ik ben zelf risicodrager ik weet het dus nog niet. 50/50 kans. Ik weet alleen dat m'n meisje het voor 99,9% zeker niet heeft doordat we de PGD/ICSI gedaan hebben.

M'n moeder heeft Lisa gelukkig nog wel gekend. Ze was stapel op haar. We hebben ook gelukkig nog een aantal heel mooie foto's van Lisa en m'n moeder samen.
pi_82037224
Even een vraagje over hapjes. Isa is nu bijna 5 maanden, en over een paar weekjes wil ik beginnen met fruit / groente. Ik heb er al een aantal dingen over gelezen, maar hoe hebben jullie het begin aangepakt? En met welk eten zijn jullie begonnen?
pi_82037370
De zalf heeft zo goed geholpen, ik ben net met Florian onder de douche geweest en hij is bijna volledig ontbergt (hij mag maar 1 à 2x per week in water en de zalf maakte ook schilfers, zodat je niet kon zien in hoeverre het nou hielp)

Verder wel flink eczeem Op steeds meer plekken. Blijven smeren zei de HA, nu ook met extra vette crème. Dus dat gaan we doen En dan vinden wij het balen dat het ventje niet slaapt, jeuk is ook gekmakend natuurlijk!
Ow en de reflux lijkt weer wat terug? Kent iemand dat? Dat de reflux totaal onder controle is met jbpm en dat het ineens weer begint? Eigenlijk willen we niet weer met Zantac beginnen.... maar hoe lang kijk je zoiets aan?

Wij hebben wel weer een baby met gebruiksaanwijzing zeg

En nu morgen eerst lekker een weekje de hort op
pi_82037437
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:39 schreef NieuweUser het volgende:
Even een vraagje over hapjes. Isa is nu bijna 5 maanden, en over een paar weekjes wil ik beginnen met fruit / groente. Ik heb er al een aantal dingen over gelezen, maar hoe hebben jullie het begin aangepakt? En met welk eten zijn jullie begonnen?
Gene tips hier
Ik ben begonnen met rapley, gaf Leander gewoon een stukje gekookte wortel.
Dat lust hij nu nóg niet

Later broccoli en peer en banaan in de hand.
pi_82037567
Ow, maar wel elke keer een paar dagen achter elkaar hetzelfde
pi_82037581
Free wat goed dat de Berg weg is! Maar wel jammer van de eczeem! Over de reflux heb ik helaas geen tips voor je!
pi_82037673
Kwartet!
Mijn kinderen slapen en mijn man is er niet, valt het op?
pi_82037674
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:46 schreef freecell het volgende:
Ow, maar wel elke keer een paar dagen achter elkaar hetzelfde
Ja inderdaad, dat heb ik eens gehoord.
Ben benieuwd hoe Isa het zal vinden!
pi_82037789
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:46 schreef NieuweUser het volgende:
Free wat goed dat de Berg weg is! Maar wel jammer van de eczeem! Over de reflux heb ik helaas geen tips voor je!
kwartetverpesterd

Maar wel een lieve post
pi_82037842
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:48 schreef NieuweUser het volgende:

[..]

Ja inderdaad, dat heb ik eens gehoord.
Ben benieuwd hoe Isa het zal vinden!
wel foto's maken hè?
En als ze iets niet lusten, stug blijven aanbieden (niet opdringen, wel aanbieden)

En als ze bijna 2 zijn lusten ze álles wat ongezond is
pi_82038081
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:52 schreef freecell het volgende:

[..]

wel foto's maken hè?
En als ze iets niet lusten, stug blijven aanbieden (niet opdringen, wel aanbieden)

En als ze bijna 2 zijn lusten ze álles wat ongezond is
Ja zeker!!

Van de week was ik aan het koken en hoorde Isa in de box lachen. Was ze op haar buik gerold, precies boven het spiegeltje van het kleed!! Een lol dat ze had!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_82039167

dat is zó lief!
  vrijdag 28 mei 2010 @ 21:28:06 #248
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_82039845
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:07 schreef freecell het volgende:
Asy, je bent lief (en je woont een klote end weg inderdaad )
ikke? jij bent degene die zo ver weg woont!
Watfijn dat de berg zo goed als weg is
Maar inderdaad wat een gebruiksaanwijzing bij Florian. Geniet van je weekje weg!
Volgende keer weekje weg in Zuid-Limburg boeken. Pas ik een nachtje (of 2) op Floor

Leonie, ik heb de mooiste zoon van de wereld. Jouw Thomas komt op de 2e plaats hoor!

Fijn Nikki, dat je moeder haar nog gekend heeft en dat je nog een paar mooie foto's hebt. Wil je het zelf niet weten of je risicodrager bent?

Isa, wat leuk!
pi_82042129
Het is vreselijk om je moeder zo te zien liggen zeg Hulpeloos, met slangen en zakjes en overal monitoren ..
Tot 19:00 is ze iig slapende gehouden, ik ben er vandaag 2 keer geweest, 1e keer met mn vader en de 2e keer met J. Steeds maar een paar minuutjes, langer wil je er ook echt niet zijn.. Morgenmiddag gaan we weer op bezoek, hoop dat ze dan al bij is. Zal zo meteen nog even met mn vader bellen of ze weer bij is. Ik hoop het wel. Er was nog wat raars met haar hart, maar de cardioloog vond het niet dermate ernstig dat hij er een risico in zag. Maar het was wel ernstig genoeg om haar nog slapende te houden, want dan kon ze meer rusten.
Verder ben ik het even kwijt allemaal.

En echt voor McLaura, zo fijn dat ze dat wilde doen! Bedankt lieverd

En jullie ook allemaal bedankt voor het meeleven, doet me goed
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_82042227
Baldria, Gek en spannend he de allereerste nacht saampjes? wat een lieve foto's van je mooie meisje Oja en welkom hier!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')