Gene tips hierquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:39 schreef NieuweUser het volgende:
Even een vraagje over hapjes. Isa is nu bijna 5 maanden, en over een paar weekjes wil ik beginnen met fruit / groente. Ik heb er al een aantal dingen over gelezen, maar hoe hebben jullie het begin aangepakt? En met welk eten zijn jullie begonnen?
Ja inderdaad, dat heb ik eens gehoord.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:46 schreef freecell het volgende:
Ow, maar wel elke keer een paar dagen achter elkaar hetzelfde
kwartetverpesterdquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:46 schreef NieuweUser het volgende:
Free wat goed dat de Berg weg is! Maar wel jammer van de eczeem! Over de reflux heb ik helaas geen tips voor je!
wel foto's maken hè?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:48 schreef NieuweUser het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat heb ik eens gehoord.
Ben benieuwd hoe Isa het zal vinden!
Ja zeker!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:52 schreef freecell het volgende:
[..]
wel foto's maken hè?
En als ze iets niet lusten, stug blijven aanbieden(niet opdringen, wel aanbieden)
En als ze bijna 2 zijn lusten ze álles wat ongezond is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ikke? jij bent degene die zo ver weg woont!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:07 schreef freecell het volgende:
Asy, je bent lief(en je woont een klote end weg inderdaad
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |