Dat voelt gewoon zo goed, of ze nou een week in het ziekenhuis gelegen hebben of een maand of 3 maanden. Het is zoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
Keshet, wat goed!Gefeliciteerd!
En wat spannend ook!
Toen Oscar op de kinderafdeling lag ging er ook net een stel voor het eerst naar huis met hun te vroeg geboren kindje, zo gaaf om die blijdschap en trots op hun gezichten te zien toen ze hun dochtertje in de cosi stopten!![]()
Nou... ik was ook wel heel blij toen we Oscar mee naar huis mochten nemen na een paar dagen, maar dat was voor mijn gevoel toch wel anders dan iemand wiens kindje daar 2 maanden heeft gelegen ofzo.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat voelt gewoon zo goed, of ze nou een week in het ziekenhuis gelegen hebben of een maand of 3 maanden. Het is zoom je kindje mee te mogen nemen
ik zit helemaal in het verkeerde topic
Wat ben ik enorm blij voor jullie zeg!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:01 schreef Keshet het volgende:
Ah, wat lief van jullie!![]()
Ik vind het echt super spannend en het zal best zwaar worden, maar men, wat ben ik blij zeg!
Ze mag (als er geen gekke dingen gebeuren) zaterdag mee. Eventueel zondag, dat ligt helemaal aan ons.
Nu nog even het huis helemaal in orde maken en allerlei praktische zaken regelen (thuiszorg voor het vervangen van de sonde, kraamzorg, etc.)
D'r gordijntjes moeten ook nog opgehangen worden, dat heb ik steeds maar uitgesteld omdat ik het 'af-zijn' van het kamertje zo confronterend vond.
Vandaag heb ik luiers gekocht.
Zaterdag zijn wij eindelijk het stel wat het ziekenhuis uitloopt met hun kindje in de maxi-cosi!![]()
Thuis sjouwen met water voor een badje.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:01 schreef Keshet het volgende:
Zaterdag zijn wij eindelijk het stel wat het ziekenhuis uitloopt met hun kindje in de maxi-cosi!![]()
Ja, he, schop mij even van m'n roze wolk zeg!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:12 schreef YPPY het volgende:
[..]
Thuis sjouwen met water voor een badje.
Vieze, stinkende luieremmers vervangen.
's Nachts een paar keer wakker worden.
Vier keer per dag stofzuigen.
Wedden dat je ervan geniet de vloer te dweilen als ze in bad is geweest.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:30 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ja, he, schop mij even van m'n roze wolk zeg!![]()
![]()
Beschuit met muisjes!![]()
Kraamvisite!![]()
Babylachjes!![]()
Knuffelen met een vers gebadderd baby'tje!![]()
Buiten wandelen met een heeel lief slapend baby'tje!![]()
Bankhangen met een slapen frummeltje op je borst.![]()
M'n meisje komt gewoon thuis!![]()
![]()
En hier begon ik te wenenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:01 schreef Keshet het volgende:
Dat had ik ook toen de bevalling werd ingeleid. Zat ik in mijn comfortabele outfit in het ziekenhuisrestaurant een gebakje te eten en je zag de mensen denken: "Dat is een aanstaande mama!"quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:46 schreef Twinkly het volgende:
En al die mensen die je dan nakijken "dat is een nieuwe mama"![]()
![]()
Keshet heeft toch een tijdje geleden al haar uitgerekende datum 'gehad'?quote:Zou Teigetje nu 37 weken zijn geweest als ze nu geboren zou zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |