Dat had ik ook toen de bevalling werd ingeleid. Zat ik in mijn comfortabele outfit in het ziekenhuisrestaurant een gebakje te eten en je zag de mensen denken: "Dat is een aanstaande mama!"quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:46 schreef Twinkly het volgende:
En al die mensen die je dan nakijken "dat is een nieuwe mama"![]()
![]()
Keshet heeft toch een tijdje geleden al haar uitgerekende datum 'gehad'?quote:Zou Teigetje nu 37 weken zijn geweest als ze nu geboren zou zijn?
hier komt spuit 11...quote:
maandagquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:05 schreef mijsje het volgende:
[..]
hier komt spuit 11...heb ik nou je verjaardag gemist? of was het vandaag?
![]()
![]()
van harte gefeliciteerd!!!
![]()
![]()
Ssjttquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:32 schreef ymme het volgende:
Thomas lekker in je eigen bedje slapen hoor
En nog steeds niet aan de deur staat luisteren Leonieke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy, wat fijn dat het goed gaat! Leuk ook om zelf een nieuwe laptop uit te zoeken... hihi
Ik heb echt een crappy frusto dag op mijn werk en kan niet wachten tot ik over 2 uur weg kan en mijn muppet op kan halen... hopelijk is ze een beetje beter te pas dan afgelopen dagen en kunnen we lekker knuffelen en spelen voor ze naar bed mag.![]()
Ik zeg: solliciterenquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:56 schreef freecell het volgende:
Ik heb een job-idee!
Slaapdiensten draaien in zorginstellingen
hahaaaaaquote:
dan kan ze nog niet slapenquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
wil je mijn nachtdiensten doen?? ik mag vanaf juni weer aan de bak in de nacht....
neej dat klopt; maar ik vermoed dat een nachtje bij mij op de IC in sommige gevallen rustiger is dan een nacht thuisquote:
naja momenteel is vriendlief nog werkloos; dus nu is het nog geen probleem...quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:12 schreef NieuweUser het volgende:
Hoe ga je dat dan doen BJ, een dagdeel naar het kdv zodat je kunt slapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |