abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82014539
Ik heb ook een baby
Want ze lacht alleen nog naar mij!
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:59:31 #202
61183 leonieke
Dan toch?
pi_82014595
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:58 schreef Baldria het volgende:
Ik heb ook een baby

Je mag hier jammer genoeg enkel posten als je nog wat foto's toont.

vrijdag 28 mei 2010 @ 12:01:55 #203
61183 leonieke
Dan toch?
pi_82014705
Thomas is hier vandaag echt ontroostbaar Sprongetje? Hij is nu 12 weken, maar volgens uitgerekende datum al 13w+3. Vaag
pi_82015080
Baldria... welkom hier bij de kleine babes! En nog gefeliciteerd met Jasmijn...
Leo , geen idee of het een sprongetje is... wellicht wel, maar dat ie er dan wat later last van heeft.
pi_82015183
Nikki, heel veel sterkte met je verlies Ik hoop dat je het een plekje kan geven. Heeft je moeder je meisje (ik ben haar naam even vergeten ) nog wel gekend?

Lijnloos, wat goed van Minke

Vlindur, is er al iets bekend over je moeder inmiddels? Ik duim voor jullie hoor.

Davinia, ik heb geloof ik niet zo goed meegekregen waar je last van hebt (bekkenbodem?).

Vanochtend bruut gewekt door een klopboor Hannah sliep om 7.15 uur toen ik wakker werd (stuwing) en toen ik net het idee had gevat om even bij haar te gaan kijken begonnen de nieuwe buren van 2 verder om 7.30 uur met de klopboor te werken Hannah schrok zich het leplazarus en zette het meteen op een krijsen. En natuurlijk gingen ze nog even een uurtje door, dus opnieuw slapen zat er ook niet in.
pi_82015303
Baldri Welkom hier
Hoe gaat het met je en de kleine meid?

Octo, dat is geen tijdstip ook om gewekt te worden door een klopboor.

Oh mag ik hier even vermelden dat ik goede zin heb en dat alleen maar omdat Mart om 04:30 een speen wou en daarna tot 07:00 uur weer door geslapen heeft. En ik dus ook
  vrijdag 28 mei 2010 @ 12:22:26 #207
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_82015626
Nikki heel veel sterkte met het verlies van je moeder. Heftig zo met al die gemixte emoties zo dicht op elkaar.

En Vlindur hopelijk gaat alles gewoon helemaal goed met je moeder

Octopussy woon jij in Amsterdam? Onze buren begonnen ook om half 8 vanmorgen met heftig boren
  vrijdag 28 mei 2010 @ 12:24:12 #208
61183 leonieke
Dan toch?
pi_82015700
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:10 schreef Lijnloos het volgende:
Baldria... welkom hier bij de kleine babes! En nog gefeliciteerd met Jasmijn...
Leo , geen idee of het een sprongetje is... wellicht wel, maar dat ie er dan wat later last van heeft.
Ik hoop alleszins dat het vlug verbetert. We moeten vanavond namelijk weg, morgenavond ook en zondag wordt hij gedoopt. Niet het ideale moment om sprongetjes te maken (volgende week dinsdag, als mama niet meer thuis is, DAT is een goed moment )
  vrijdag 28 mei 2010 @ 12:32:26 #209
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_82016043
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:58 schreef Baldria het volgende:
Ik heb ook een baby
Welkom hier!

Davinia Mooi shit is dat...

Hier hebben we geen babytv, maar wij hebben een schommelstoeltje geleend en vooralsnog vindt Harry het leuk behalve nu dus...

octo, balen zeg!
pi_82016540
Wipstoel is hier tof, TV doe ik voorlopig nog niet

Baldria welkom!

Straks weer even met Florian naar de dokter, hij spuugt weer zuur, krijgt op meer plekken eczeem en slaapt nog steeds niet....

Gelukkig wordt zijn berg wel minder (al zeggen mensen nog steeds 'wow!' als ze het zien )

Iemand mijn baby hebben tottie leuk wordt?

disclaimer: hij is ongeveer 3x per dag een half uur héél vrolijk en daar geniet ik dan ook heel bewust van. En ik houd ook heus van hem maar nu is het gewoon even niet tof.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 13:10:23 #211
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_82017472
Baldria welkom hier!

octo, kheb tijdens de zwangerschap bekkenklachten gehad, zodanig dat ik met 25wk volledig arbeidsongeschikt ben verklaard. Om goed te kunnen herstellen heb ik dus 8 wk extra ouderschapsverlof opgenomen (ook voor de bv) en ben dus sinds vorige week deels aan de slag.
Daar had mijn bekken andere ideeën over. (tis geen bekkeninstabiliteit, kheb een klein beenlengteverschil en ben genetisch belast vwb gewrichtenstelsel (mn zus heeft haar eerste hernia al binnen), dus das geen lekkere combi)

free, wat vervelend dat het zo zwaar is! heb je mss vrienden of kennissen in de buurt die je kunnen helpen?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_82017512
Baldria, welkom met je meisje

Stiemie, ik vind het eigenlijk een beetje aso om zo vroeg zo veel herrie te gaan maken. Maar ja, ik wil toch ook niet meteen daar voor de deur staan met klachten. Dat is geen leuke kennismaking
* octopussy is een softie

Freecell, ik voel met je mee Kan je de kinderen misschien ergens een dag en een nacht onderbrengen zodat jij even bij kunt tanken? Een blije uitgeruste mamma is voor hun ook fijner.

Davinia, bizar hoe een zwangerschap je lijf zo kan 'beschadigen'. Maar ik begrijp dat er dus wel kans is dat je klachten op een gegeven moment verdwijnen als je ontzwangert bent? Het is natuurlijk niet leuk om te horen dat je gedeeltelijk arbeidsongeschikt bent, maar ik vind het wel goed dat er wel serieus met je klachten om wordt gegaan. je hebt je lijf hard nodig om voor je kindjes te zorgen!

[ Bericht 23% gewijzigd door octopussy op 28-05-2010 13:20:56 ]
pi_82017728
Davinia, balen dat het nog niet wil met het bekken... Ze zeggen ook altijd dat symmetrie belangrijk is voor je bekken, maar das lastig met twee beenlengtes natuurlijk
Heb je ook steunzolen oid?

Octo: klinkt bekend dat je niet zo wil kennismaken Ook gewoon niet doen zou ik zeggen. Het is wel erg vroeg, maar niet midden in de nacht oid...

En de kinderen een nacht weg durf ik niet zo goed Ten eerste ben ik tegen 'lekker laten huilen' maar dat betekent dus dat ik iemand anders, die het niet gewend is, opzadel met een érg gebroken nacht...

Maar morgen gaan we op vakantie een weekje op de Veluwe niet slapen ipv thuis
  vrijdag 28 mei 2010 @ 13:19:08 #214
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_82017800
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 13:11 schreef octopussy het volgende:
Stiemie, ik vind het eigenlijk een beetje aso om zo vroeg zo veel herrie te gaan maken. Maar ja, ik wil toch ook niet meteen daar voor de deur staan met klachten. Dat is geen leuke kennismaking
* octopussy is een softie
Oh maar dat ben ik volledig met je eens hoor. Vond het alleen zo toevallig dat onze buren ook om half 8 begonnen met betonboren dat ik me afvroeg of je soms vlakbij me woonde
pi_82018237
Baldia welkom! En idd, voor je mag praten willen we foto's zien

Freecell, wat verschrikkelijk klote dat het zo gaat Sterkte

Davinia, Duurt bij jou ook veels te lang zeg.. Komt het wel weer goed ooit?

Nog steeds geen nieuws Ben nog thuis. Begin hem nu wel te knijpen
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 28 mei 2010 @ 13:31:27 #216
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_82018323
free, khad tijdens de zwangerschap idd een zooltje, maar nu vindt de fysio het niet meer nodig.
vlindur, als de hormonen uit mn lijf zijn, zal het wel weer goedkomen. hoop ik.
hoe lang zou de operatie duren? wel eng idd!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_82018702
Oeh Vlindur dat is eng inderdaad. Duurt wel lang dan hè?
pi_82018709
Vlindur, 't komt vast allemaal goed.
Doe maar lekker in dit en andere topics posten en lezen ter afledingen. Ik leef met je mee. Het is ook niet niets allemaal!

En free, een voor jouw. Je hebt er waarschijnlijk niets aan. Hoop echt voor jouw/jullie dat het snel allemaal wat beter wordt! En dat jullie rust gaan krijgen in de nachten! Want inderdaad, een vrolijke, uitgeslapen mama is veel leuker. Dat merk ik hier ook als ik een slechte nacht heb gehad. Maar ik neem dan ook echt het petje voor jouw af hoor. Ik kan helemaal niet tegen geen slaap krijgen. Dus ik weet niet of ik dan nog wel z'n goede moeder was geweest als jij blijft.
pi_82019467
"Mama is nu in de ic, alles is goed gegaan, geen complicaties" <- van mijn vader

Ik ga naar Laura, tot ooit! Bedankt allemaal!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_82019506
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 13:54 schreef Vlindur het volgende:
"Mama is nu in de ic, alles is goed gegaan, geen complicaties" <- van mijn vader

Wat super! Wat een opluchting Hopelijk hersteld ze snel!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_82019676
quote:

Goed zo!!!
pi_82019830
quote:

Harstikke fijn
pi_82020231
Yay Vlindur!
  vrijdag 28 mei 2010 @ 14:20:24 #224
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_82020628
jippie vlindur!

Free, je kan hem best een nachtje hier brengen. Ik ben ook geen voorstander van laat maar lekker huilen, dus dan hobbel ik wel een nachtje met je ventje...
voor de zoveelste keer: jammer van de afstand , maar het aanbod is in elk geval serieus, dus mocht je een keer de afstand willen overbruggen...
pi_82020727
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 13:17 schreef freecell het volgende:

En de kinderen een nacht weg durf ik niet zo goed Ten eerste ben ik tegen 'lekker laten huilen' maar dat betekent dus dat ik iemand anders, die het niet gewend is, opzadel met een érg gebroken nacht...
Ja, maar diegene heeft het dan maar voor 1 nachtje en weet het van tevoren! Ik zou het serieus eens in overweging nemen.

Fijn Vlindur
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')