Ik hoop alleszins dat het vlug verbetert. We moeten vanavond namelijk weg, morgenavond ook en zondag wordt hij gedoopt. Niet het ideale moment om sprongetjes te makenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:10 schreef Lijnloos het volgende:
Baldria...welkom hier bij de kleine babes! En nog gefeliciteerd met Jasmijn...
Leo, geen idee of het een sprongetje is... wellicht wel, maar dat ie er dan wat later last van heeft.
quote:
Oh maar dat ben ik volledig met je eens hoor. Vond het alleen zo toevallig dat onze buren ook om half 8 begonnen met betonboren dat ik me afvroeg of je soms vlakbij me woondequote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:11 schreef octopussy het volgende:
Stiemie, ik vind het eigenlijk een beetje aso om zo vroeg zo veel herrie te gaan maken. Maar ja, ik wil toch ook niet meteen daar voor de deur staan met klachten. Dat is geen leuke kennismaking
* octopussy is een softie
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:54 schreef Vlindur het volgende:
"Mama is nu in de ic, alles is goed gegaan, geen complicaties" <- van mijn vader
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga naar Laura, tot ooit!![]()
Bedankt allemaal!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:54 schreef Vlindur het volgende:
"Mama is nu in de ic, alles is goed gegaan, geen complicaties" <- van mijn vader
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt allemaal!
Harstikke fijnquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:54 schreef Vlindur het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt allemaal!
Ja, maar diegene heeft het dan maar voor 1 nachtje en weet het van tevoren! Ik zou het serieus eens in overweging nemen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:17 schreef freecell het volgende:
En de kinderen een nacht weg durf ik niet zo goedTen eerste ben ik tegen 'lekker laten huilen' maar dat betekent dus dat ik iemand anders, die het niet gewend is, opzadel met een érg gebroken nacht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |