abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 mei 2010 @ 22:15:17 #251
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_82042540
Vlindur, fijn dat het tot nu toe goed gaat
pi_82044601
Vlindur, sterkte. Ik hoop dat je moeder snel weer bij is.
pi_82046088
Vlindur, rot om je moeder zo te zien... hopelijk is ze inmiddels bij kennis en kun je haar morgne ook echt spreken, wellicht met wat minder toeters en bellen.
pi_82047809
Omdat ik morgen echt geen tijd heb om online te komen, alvast een berichtje voor Teigetje :

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zaterdag 29 mei 2010 @ 05:43:23 #255
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82052766
@nieuwe user; wij zijn hier sinds 2 weken ook voorzichtig begonnen. Eerst wortel en soms wat fruit.
We willen dat Evie aan de smaken gaat wennen; dus ik heb nu eerst een kg wortels geschild en gepureerd; en dat krijgt ze nu 2 weken... daarna over naar een andere groente.

!@Vlindur; wat fijn dat het goed gaat met je moeder! en praat gewoon tegen dr als ze aan al die toeters en bellen ligt hoor; mijn ervaring is, dat patienten, ondanks de slaapmedicatie, het heel erg prettig vinden als ze bekende stemmen horen. vandaag ook weer succes en sterkte gewenst en hopelijk is de beademingsbuis er straks uit

Welkom Baldria en Jasmijn! mooi poppetje hoor!

en nog 1 nachtje en dan komt Teigetje lekker thuis Keshet!!!!! ik ben zo blij voor jullie!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 29 mei 2010 @ 08:20:41 #256
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_82053166
Jullie zijn lief!

We hebben vannacht in het ziekenhuis grslapen om alvast aan elkaar te wennen. Ging prima!

Vlindur, hoe is 't met je mams?
A grand adventure has begun.
pi_82053172
Keshet!! Het wordt steeds echter he!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  zaterdag 29 mei 2010 @ 08:32:01 #258
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_82053243
Morgen Keshet, geniet ervan! Hoe groot is mupke nu? En gaat het helemaal goed zo wireless?
pi_82053487

WELKOM THUIS LIEVE KLEINE TEIGETJE !! Zondag is vast een fijne thuiskomdag !

pappa en mamma geniet van jullie lieve meisje !

[ Bericht 13% gewijzigd door Muks op 29-05-2010 21:33:55 ]
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_82053493
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:39 schreef NieuweUser het volgende:
Even een vraagje over hapjes. Isa is nu bijna 5 maanden, en over een paar weekjes wil ik beginnen met fruit / groente. Ik heb er al een aantal dingen over gelezen, maar hoe hebben jullie het begin aangepakt? En met welk eten zijn jullie begonnen?
Aller eerst even feliciteren: Baldria van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jasmijn.

Marlinde, ik was je nog vergeten te feliciteren met je huwelijk. Bij deze, van harte meid!

Het beste is om te beginnen met groenten aangezien fruit zoeter is van smaak en dat doorgaans wel lekker wordt gevonden. Ik begin meestal (vorige 2 keren en dus ook deze keer weer) met worteltjes. Gewoon een paar koken tot ze gaar zijn en dan met een klein beetje kookvocht pureren en dan een aantal dagen een paar hapjes wortel geven. Je kan ook bloemkool geven, sperziebonen, courgette (afgieten en mengen met rijstebloem en borstvoeding/flesvoeding) ik heb een Opperdepop kookboek thuis met veel ideetjes
wortel met aardappel, bruine bonen met appeltje en dan kan je met fruit beginnen. Belangrijk is dat je het zelfde soort een aantal dagen achter elkaar geeft om te kijken of de baby op de groente of fruit reageert, allergische reactie of krampjes bedoel ik daar mee.
pi_82053895
@ Baldria, Gefeliciteerd

@ Nikkie, gecondoleerd

@ VLindur, sterkte met je mamsie

@ Keshet, WHOEI nog 1 dagje, YEAH goed man, heb de updates op stille voet gevolgd!
HEb je een foto van teigetje kamer?
En de beschuit met muisjes in huis?
Moet er bijna van huilen......
Geniet ervan!

@ Eten, hier werd ook aangeraden met groente te beginnen en dan met fruit zoals faja zegt.
Ook moeten kindjes idd wennen aan de smaak maar...........ze kunnen dat ook weer "vergeten" zeg maar, zo gaan de sperziebonen goed en na 2 wkn ofzo kunnen ze het niet meer lekekr vinden, dit zeiden ze op het bureau en ik heb het ook ondervonden.(t is dus niet altijd een garantie)
Naast oppderdepop heb je ook een leuke site (www.keukenkikker.nl) met lekkere en leukerecepten.

[ Bericht 2% gewijzigd door het-is-mij op 29-05-2010 10:04:49 ]
pi_82054378
BJ, Faja en Het-is-mij, bedankt voor jullie reacties!! Op die site ga ik zeker eens kijken!

Spannend Teigetje!! Morgen is DE dag!!
  zaterdag 29 mei 2010 @ 10:27:12 #263
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_82054660
Baldria wat een mooi kindje Van harte

Nikkie wat dubbel zo zeg! Geconoleerd en veel sterkte

Vlindur hoe gaat het nu met je moeder?

Keshet wat fijn dat jullie al een nachtje bij jullie meisje konden zijn Jullie zijn vast zenuwachtig voor morgen he, ik krijg er gewoon al kippenvel van en word er zenuwachtig van. Laat staan jullie Veel geluk met jullie gezin

Bedankt nog voor alle felicitaties We zijn 's ochtends gaan trouwen, daarna koffie met gebak gedaan. In de middag zijn we naar de japanse watertuin gegaan in naaldwijk om foto's te maken 's avonds uiteten bij de chinees en daarna nog naar een zaal om verder te feesten. Al met al was het een simpele, maar ontzettend leuke dag die we nooit niet vergeten gaan Tessa was heel de dag zoetjes en de nacht heeft ze bij Oma geslapen wat ze ook heel goed gedaan heeft! Wij hebben dus ook nog een leuke avond/nacht gehad saampjes

Met het eten met Tessa gaat het zo super nu! Ze lijkt zo ontzettend gelukkig Ze lacht enorm veel en tussen elke voeding slaapt ze Gisteren om 18:00 naar bed gegaan om 22:00 tegen dr knuffel kletsen dus even nog bij papa en mama op de bank om 23:00 flesje en ze heeft geslapen tot 8:15!!!! Toen een flesje, op bed spelen terwijl ik wat aan het opruimen ben en is ze weer in slaap gevallen om 9 uur en slaapt nu nog...? Ze slaapt nu wel heel veel, iemand bij wie dit ook is?
Ik voel me super goed, gelukkig en voel me nu ook een écht gezin
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_82055607
Marlinde, nog gefeliciteerd met jullie huwelijk!!! Fijn dat je zo'n mooie dag gehad hebt!

Vlindur, hoe gaat het met je moeder?

Marlinde, over dat slapen, dat heeft Isa ook af en toe. De laatste dagen slaapt ze best vaak, maar steeds kleine slaapjes. Er komt vast steeds meer ritme in de slaapjes.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 18:14:57 #265
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_82066755
marlinde, wat klink je gelukkig! hoe is het met je buikproblemen?

keshet, nog 1 nachtje!

de tijd gaat te snel! mn kleine mini is alweer bijna 5 mnd! das al bijna stiekem een beetje groot en zo! ze ligt nu ook in dr ledikant, ipv de wieg. s nachts blijft ze og bij ons, maar ze zal binnenkort toch echt echt echt over moeten. snif.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 18:36:06 #266
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_82067348
Nikki, gecondoleeerd met het overlijden van je moeder.

* verder nog niet bijgelezen
  zaterdag 29 mei 2010 @ 19:11:38 #267
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_82068553
Keshet, morgen is het zover . Wauwie, wat gaat dat bijzonder zijn.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 19:41:09 #268
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_82069670
Keshet, morgen is het zover!! Geniet ervan!! Wat bijzonder is het toch!

Hier vandaag een heel huilerige Daan. Hij loopt overal op te bijten, op zijn handjes, op de speen, op de flessenspeen. En maar huilen en heel druk (neidig, overstrekken enzo). Hij is niet tevreden te krijgen maar hij heeft verder geen koorts. Ik hoop niet dat hij ergens pijn heeft dat ik niet zie. We dachten eerst een tandje maar dat is zo vroeg dus niet echt aannemelijk.

Oeps... dit is dus happyme met het account van
pi_82073703
Oh Happy da's niet fijn... hopelijk slaapt ie vannacht een beetje lekker en is ie morgen weer een vrolijk mannetje.
Momenteel ook een huilend kindje wat niet wil slapen, terwijl ze stiekum hartstikke moe is... Nou ja, over een half uurtje mag er weer een dikke fles in, dan zal het wel gaan lukken (hoop ik).

Ik dacht trouwens dat Teigetje vandaag al naaar huis mocht, heb ik ergens overheen gelezen?
pi_82073869
Ja
Staat op de vorige pagina dat het een dag later wordt, omdat dat wat praktischer was
  zaterdag 29 mei 2010 @ 21:10:31 #271
57497 happyme28
I'm so happy
pi_82073971
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 21:05 schreef Lijnloos het volgende:
Ik dacht trouwens dat Teigetje vandaag al naaar huis mocht, heb ik ergens overheen gelezen?
Het is uiteindelijk zondag geworden. Niets ernstigs maar was praktischer.

Daan slaapt inmiddels zo'n anderhalf uur, dus hopenlijk komt hij de rest van de nacht ook goed door
  zaterdag 29 mei 2010 @ 21:11:10 #272
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_82074015
oeps... loopt te prutsen.
pi_82074361
Ah ok... dat had ik dus inderdaad gemist. Dom Nou ja.. het zal in elk geval een klein feestje worden als die kleine morgen dan eindelijk thuis komt!
  zondag 30 mei 2010 @ 06:48:39 #274
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82090571
goedemorgen

vandaag komt keshet haar kleine meisje dan eindelijk thuis!!!!!!!
Ik wens jullie een hele fijne thuiskomst toe! Geniet er lekker van samen.. eindelijk een lekker compleet gezinnetje! (niet meer elke dag heen en weer rijden, lekker jullie eigen ritme gaan ontdekken en bovenal; extreem genieten van jullie lieve kleine Teigetje.. )

@Lijnloos; is Minke uiteindelijk een beetje in slaap gekomen???

@Davinia; jaaa onze dametjes worden al groot joh! gaat het snel he? volgende week is Evie haar halfjaardag al

@Marlinde; wat fijn dat het met jullie zo lekker loopt en Tessa zo lekker geniet met jullie.

Wij zijn gisteren met Evie op stap geweest; naar Fryslan, op bezoek bij pake en beppe . Was een leuke dag. Evie heeft bijna alleen maar gelachen en veel gesjanst en gegymnastiekt. Een middagdutje zat dr niet in; alleen een hazeslaapje in de auto heen en terug. Alles is veel te boeiend; en Evie wil niets missen door te gaan tukken. (slapen is voor mietjes ). Dus toen we thuis kwamen direct de nachtfles gegeven en zonder moppers direct in slaap gevallen.... heerlijk!!!

Evie in actie (zoooooo lenig)

en o ja; op het KDV zijn ze ook blij met ons meisje. En ik ben zo trots op dr; ook daar schijnt ze zo gezellig te zijn. Lekker geluidjes maken en veel lachen. IN dr boekje stond *modelbaby* haha.
*glimt van trots*

ben zooooo gelukkig
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_82090680
Teigetje komt thuis!!! Geniet ervan Keshet!! Zo'n bijzonder moment!!

BJ, fijn dat het een leuke dag is geweest! En wat een lenige Evie!
  zondag 30 mei 2010 @ 07:57:15 #276
61183 leonieke
Dan toch?
pi_82090687
Ik kom hier vlug nog eens langs met een paar voor Keshet, Keshet-man en Teigetje Jullie grote dag is eindelijk aangebroken

BJ wat fijn om zoiets te lezen in haar boekje En het klinkt als een heel leuke dag

Thomas wordt vandaag gedoopt Dus het wordt hier een heel drukke en lange dag. Hoogstwaarschijnlijk zal het dus tot morgen zijn
pi_82090747
HOERA!!!!

Teigetje gaat vandaag naar huis!!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_82090756
Leonieke veel plezier en gefeliciteerd met de doop van Thomas!
pi_82090764
Vandaag is de dag!

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_82090785
quote:
Op zondag 30 mei 2010 07:57 schreef leonieke het volgende:

Thomas wordt vandaag gedoopt Dus het wordt hier een heel drukke en lange dag. Hoogstwaarschijnlijk zal het dus tot morgen zijn
Veel plezier gewenst! Hopelijk worden er mooie foto's gemaakt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 30 mei 2010 @ 08:42:47 #281
57497 happyme28
I'm so happy
pi_82090818
Teigetje, speciaal voor jou:

Keshet en man, heel veel geluk en plezier gewenst op deze speciale dag en iedere dag die nog gaat volgen.

Leonieke, veel plezier met de doop van Thomas! Alvast gefeliciteerd!

BJ, heerlijk toch om zulke lovende woorden over je meisje te lezen!

Daan heeft heerlijk geslapen eigenlijk. Weet niet wat het was, maar het is in ieder geval over. Heerlijk vrolijk ventje vanmorgen die pas bij 7 uur wakker werd en toen lekker geluidjes lag te maken. Toen heerlijk even bji papa en mama in het grote bed liggen brabbelen en spartelen, flesje gegeven en nu ligt ie lekker weer te slapen. Hebben wij tijd voor een heerlijk ontbijtje

Fijne zondag allemaal (ondanks het trieste weer )
pi_82090891
Teigetje komt thuis!!! Keshet heel veel plezier en geluk vandaag en natuurlijk de rest van jullie tijd als gezinnetje!

Leo, heel veel plezier met de doop van jullie kleine mannetje!

BJ, wat goed van je meisje!

Lisa slaapt hier al sinds de dag dat m'n moeder overleed elke dag door tot 6 uur, want dan gaat onze wekker om haar de fles te geven. Alsof ze voelt dat ik m'n slaap nu hard nodig heb ofzoiets.
Ik vind het wel jammer dat ik haar zo weinig heb gezien de afgelope dagen, maarja dat gaan we de komende weken dan maar weer inhalen.

Iedereen een fijne regenachtige zondag gewenst!
pi_82091240
Keshet en man heel veel geluk en plezier op deze dag met jullie kleine Teigetje en op alle dagen die nog volgen. Zo bijzonder nu kunnen jullie helemaal zelf voor d'r zorgen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_82091334
Teigertje komt vandaag thuis

Wat is dit een ontzettende mooie dag voor jullie. Geniet van jullie meisje!
pi_82091391
Keshet en man, jullie kleine Teigetje komt thuis wat een bijzondere dag!
Geniet van elkaar
Fake it till you make it...
  zondag 30 mei 2010 @ 10:10:53 #286
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82091642
uit lurkstand komt

Teigetje naar huis

Geniet ervan met z'n allen
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_82091692
Keshet! Vandaag is het zover!

Geniet ervan!
pi_82091716

Welkom thuis lieve Teigetje, eindelijk gaat het normale leventje beginnen! Fijn bij mama en papa
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_82093992
Wat een speciale dag voor jullie vandaag Keshet. Teigetje komt naar huis, gewoon naar huis!!!

Geniet ervan!!
*poef* nu is het weg
  zondag 30 mei 2010 @ 12:06:22 #290
252405 oeke
Moeke
pi_82094254

Welkom thuis, Teigetje!
Geniet van jullie kraamtijd, Keshet en man!

Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 30 mei 2010 @ 12:18:36 #291
48000 Vlinder
Vlinder
pi_82094628

Welkom thuis, lief teigetje! Heel veel geluk in je eigenste bedje!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_82094773
Teigetje thuis Wat ontzettend fijn zeg

en Vlindur ook fijn nieuws
  zondag 30 mei 2010 @ 12:25:42 #293
100412 mefke79
komt goed!
pi_82094842
Teigetje, eindelijk naar huis! Geniet er van Keshet!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_82095973
Teigetje naar huis... gefeliciteerd Keshet met je complete gezinnetje thuis!

Nikki, gecondoleerd met je verdrietige verlies... Ik wens je sterkte.
  Jubileum moderator zondag 30 mei 2010 @ 13:02:02 #295
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_82096078

Welkom thuis Teigetje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 30 mei 2010 @ 13:17:35 #296
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_82096644
Thuis!
A grand adventure has begun.
pi_82096679
Jeuj!!! Teigetje has entered the building!
Minke speciaal aangekleed voor de gelegenheid
pi_82096690

Wat fijn zeg Keshet
Eindelijk!! Lekker genieten van je gezinnetje!
pi_82096986

Teigetje!!

Minke
pi_82099713
We hebben vandaag weer gezwommen met Mart
En hij vond het weer heerlijk. Zelfs lekker onder water
En z'n ogen waren heel groot. Alles maar dan ook alles, wilt meneer zien en horen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')