Je vergeet Debbyquote:Op maandag 24 mei 2010 22:38 schreef zarGon het volgende:
Alles zit tegen.
Geen sex, geen liefde, geen aanraking, geen contact..
Ik haat vrouwen.
Ik kan niet met vrouwen omgaan
Vrouwen houden van schoften.
Maakt sex mannen arrogant?
"Jezelf accepteren" I don't get it..
Mooi weer en ik durf niet naar buiten met me plofkop harses.
Wat is het verschil tussen sex en liefde?
Vrouwen/Meisjes: Liever een klootzak dan een watje?
Negatieve dingen waar mooie mensen mee te maken krijgen
Schenkstroop klaagtopic (klik alleen als je empathie kan tonen..)
Was ik maar een mooie man.
Enzovoort, enzovoort.
Conclusie: TS wil niet veranderen. TS houdt van zwelgen in zelfmedelijden.
Tip: Bespaar jezelf de moeite.
Kan je een voorbeeld geven over je uiterlijk waarom je lelijk ben? Dus google iemand die jou ziekte heeft en laat ons zien hoe het eruitziet.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar dat is geen leven dan vind ik. niet zoals ik altijd heb gewild en van gerdoomd heb. Zeker niet na al die jaren dromen dat het ooit wel goed zou komen met mij. na zoveel ziekte en ellende. Na alle praatjes van mensen dat het wel goed zou komen. Dat er altijd wel een lichtpuntje is etcetera. En dat dormen doe ik al sinds mijn prille jeugd. En sindsdien heb ik ook zoveel moois aan mij voorbij moeten laten gaan. Ik wil dit niet. Nu alsnog accpeteren kan je niet van mij vragen. Dan voel ik mij wel heel erg gefaald. Er is iets in mij dat niet wil accepteren. kan het niet. het is een diepgeworteld gevoel. Van onmacht, onvrede, haat, kwaad, teleurstelling,. Ik ben trouwens ook moe heel heel erg moe. En zeer zeer verdrietig
Nu ga ik exclusief met jongens om omdat ik niet wil dat meisjes mij zien, dan schaam ik mij. Mijn hele leven al. En ja.. als je gewoon een toffe peer bent maakt het onder jonegns niet uit al is je gezicht helemaal scheef. Wb. meisjes en liefde en sex en kans op leuke partners maakt het allemaal een heel ander verhaal natuurlijk. De jongens, mijn vrienden nemen mij gewoon zoals ik ben. En als ik er welles naar vraag doen ze vaag. En als je hoort dat "uiterlijk er niet toe doet". Of, dat meisje niet naar uiterlijk kijken. Dan weet je wel dat ze het een moeilijke vraag vinden om te antwoorden zonder mij te kwetsen dus.. ja En ik weet ook wel dat ik lelijk ben dat hoef ik niet te vragen.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat vinden anderen van je gezicht? Mensen die je kennen, wat vinden die van je?
En inderdaad, je moet er wat mee gaan doen, je hebt eens in de zoveel tijd een topic als dit, is nie goed joh.
Je kunt ook nog voor de mannenliefde gaan.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nu ga ik exclusief met jongens om omdat ik niet wil dat meisjes mij zien, dan schaam ik mij. Mijn hele leven al. En ja.. als je gewoon een toffe peer bent maakt het onder jonegns niet uit al is je gezicht helemaal scheef. Wb. meisjes en liefde en sex en kans op leuke partners maakt het allemaal een heel ander verhaal natuurlijk. De jongens, mijn vrienden nemen mij gewoon zoals ik ben. En als ik er welles naar vraag doen ze vaag. En als je hoort dat "uiterlijk er niet toe doet". Of, dat meisje niet naar uiterlijk kijken. Dan weet je wel dat ze het een moeilijke vraag vinden om te antwoorden zonder mij te kwetsen dus.. ja En ik weet ook wel dat ik lelijk ben dat hoef ik niet te vragen.
Dat is toch geen schenkstroop?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:40 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Je vergeet Debby.
28 en nog steeds maagd...
leg de lat niet hoog en stap op wat minder appetijtelijke dames af. Als dat goed gaat kan je dat ook een hoop zelfvertrouwen geven.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nu ga ik exclusief met jongens om omdat ik niet wil dat meisjes mij zien, dan schaam ik mij. Mijn hele leven al. En ja.. als je gewoon een toffe peer bent maakt het onder jonegns niet uit al is je gezicht helemaal scheef. Wb. meisjes en liefde en sex en kans op leuke partners maakt het allemaal een heel ander verhaal natuurlijk. De jongens, mijn vrienden nemen mij gewoon zoals ik ben. En als ik er welles naar vraag doen ze vaag. En als je hoort dat "uiterlijk er niet toe doet". Of, dat meisje niet naar uiterlijk kijken. Dan weet je wel dat ze het een moeilijke vraag vinden om te antwoorden zonder mij te kwetsen dus.. ja En ik weet ook wel dat ik lelijk ben dat hoef ik niet te vragen.
Nee het valt niet mee. anders had ik dat ondertussen wel gemerkt in al die jaren dat ik leef.quote:
verbeterd.quote:
Ben je normala lelijk (dus lelijk maar je ziet er wel menselijk uit) of ben je onmenselijk lelijk?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Precies wat ik wilde gaan typen.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Na al die topics en met al je tips doe je nog niks.
Dus waarom steken al deze mensen er nog moeite voor?
Lees al die topics nog maar eens door en doe iets met de tips..
Dermatoloog is, als je er ervaring mee hebt, gewoon waar-de-loos in Nederland. Ik bezoek die oplichters al sinds mijn 9e. Je koomt binnen ze beijken je 15 sec. en kunne niks voor je doen. ok ben je ze dan nog 80 euro schuldig..quote:Op maandag 24 mei 2010 22:32 schreef Oneself het volgende:
Er bestaan dingen als een sportschool, kapper, dermatoloog, whatever, desnoods zelfs een plastisch chirurg.![]()
Oh en mindset natuurlijk.
Weet je, ik kan niet in je hart kijken maar er is echt altijd een lichtpuntje.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar dat is geen leven dan vind ik. niet zoals ik altijd heb gewild en van gerdoomd heb. Zeker niet na al die jaren dromen dat het ooit wel goed zou komen met mij. na zoveel ziekte en ellende. Na alle praatjes van mensen dat het wel goed zou komen. Dat er altijd wel een lichtpuntje is etcetera. En dat dormen doe ik al sinds mijn prille jeugd. En sindsdien heb ik ook zoveel moois aan mij voorbij moeten laten gaan. Ik wil dit niet. Nu alsnog accpeteren kan je niet van mij vragen. Dan voel ik mij wel heel erg gefaald. Er is iets in mij dat niet wil accepteren. kan het niet. het is een diepgeworteld gevoel. Van onmacht, onvrede, haat, kwaad, teleurstelling,. Ik ben trouwens ook moe heel heel erg moe. En zeer zeer verdrietig
Lees eens niet over de helft heen, en die wat aan je typwerk.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:48 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dermatoloog is, als je er ervaring mee hebt, gewoon waar-de-loos in Nederland. Ik bezoek die oplichters al sinds mijn 9e. Je koomt binnen ze beijken je 15 sec. en kunne niks voor je doen. ok ben je ze dan nog 80 euro schuldig..
Plastiche chirurgie tsja denk je niet dat ik daar ook van droomHet zou alleen klauwen met geld kosten dat ik in mijn situatie met uitkering ed. absoluut niet heb. Al zou ik gaan werken red ik het niet met een lage lening. Ik wil wel mensen gaan oevrvallen, beroven betselen. Probleem is alleen wie en waar. Ik ben van n mening dat ik ook eens geluk in mijn leven verdien zonder me te schamen.
Ik zou eerder afknappen op iemand die zichzelf lelijk vind dan op iemand die lelijk is (als dat al zo is).quote:Op maandag 24 mei 2010 22:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
An mijn persoon kan ik werken dat geloof ik wel. Is ook rete moeilijk hoor, maar als ik daar ooit over klaag mag Yvonne mij een IP ban geven. Wat dat betreft zou ik nooit mogen klagen vind ik. Maar mijn gezicht veranderen.. dat is voor mij gewoon onmogelijk. Geen middelen geen geld niks.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:33 schreef Renesite het volgende:
Vertel. Gaat het om je lichaam alsin: bouw, proporties qua gelaat (ene oog hoger dan de ander) puisten terugtrekkende haarlijn...
Je persoontje alsin geaardheid, vast in het verkeerde lichaam, je wou dat je een vrouw was.... Vertel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |