Ik quote 'm even. Voor de aankomende shitstorm.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:27 schreef Schenkstroop het volgende:
nen..)
verhaal:
Wat een kutleven zonder sex, geen liefde, geen vrienden. Elke dag alleen. Ik ben alleen, slaap alleen, eet alleen, loop alleen, geniet alleen. Wat een kutleven met het gemis aan een gezonde lichaam en dito huid. Waar heb ik dit toch aan te danken vraag ik mij af.. Nieteens een woning waar ik graag naar thuis kom. De verf bladdert van het plafond. Dag in dag uit, jaar in jaar uit. Word je als mens toch niet blij van.
Kriitiek:
Jongeren worden geboren, groeien op, hebben sex vanaf hun 14e, gaan uit, feesten, genieten, maken wat mee, halen diplomas, niks aan het handje verder waardoor ze 23 jaar verliezen ofso, bouwen toekomstperspectief.... als je dat alemaal niet hebt. word je toch niet blij van
extra;
Ben ik enkelt op de wereld gezet om te lijden? 29 jaar loop ik rond en heb nooit echt genoten of iets speciaals meegemaakt. Geen menselijk contact. Geen toekomstperspectief. Krijg geen empathie want mensen begrijpen me niet. kan mijn leed dus ook niet delen. Niks.
klacht: Ik weet me geen raad.
23 jaar ziekte doet iets met je.
Zoveel hebben moeten missen in het leven doet iets met je.
De huidige zorg die jouw niet wilt helpen doet iets met je.
Geen familie vrienden niks doet iets met je.
Geen toekomstperspetieven doet iets met je.
Ik weet niet meer wat het met me doet.
Ik lach terwijl ik dit tiep.
Maar blij ben ik absoluut niet.
Oja om het topic opteleuken. Bonus: Howard Stern Show met AC/DC ftw!
ik lees de shitstorm na 10 uur wel.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:31 schreef Xrtzsck het volgende:
[..]
Ik quote 'm even. Voor de aankomende shitstorm.
Aan je gewicht kun je dus echt wel iets doen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:31 schreef Schenkstroop het volgende:
bonus bonus klacht..
Ik zie elke dag al dat lekkers voorbijlopen en geen kans om daar wat mee te doen. ben lelijk door huidproblemen zie je. En ik ben gewoon dik. hoe groot zijn je kansen dan.
ik schaam me trouwens kapot. voel me vreselijk als leuke meisjes mij zien op straat. dat is geen schaamte dat is gewoon een ongemakkelijk vies gevoel dat je krijgt. gewoon vernederend
Back to Howard Stern..
Zegt hij/zij die het verschil niet kent tussen een ventiel of een beflap.quote:
Als ik geen vrienden en familie had, niemand kent me + nooit buiten de deur komen zou ik gewoon zelfmoord plegen hoor, boeiend.. je hebt niks te verliezen toch?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:36 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat leek je toch maar gepaster dan je tweede edit: "Treintje pakken"?
Deze jongen heeft - mocht dit alles serieus zijn - overduidelijk behoefte aan meer, en hoezeer hij z'n huidige situatie ook als uitzichtloos ervaart heeft hij alles, dat wil zeggen de kans op meer/verbetering te verliezen. Niet geschoten altijd mis, dat principe.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:38 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Als ik geen vrienden en familie had, niemand kent me + nooit buiten de deur zou ik gewoon zelfmoord plegen hoor, boeiend.. je hebt niks te verliezen toch?
Ja idd. En op ieder potje past een deksel maar als jij zo negatief ingesteld bent dan trek je ook geen meiden aan. Jij oordeelt bij voorbaat, dat is niet goed.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:33 schreef Xrtzsck het volgende:
[..]
Aan je gewicht kun je dus echt wel iets doen.
Ok.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:37 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Zegt hij/zij die het verschil niet kent tussen een ventiel of een beflap.
Je zou je haar zwart kunnen verven en eyeliner kunnen kopen. In bepaalde scenes is negativiteit niet bepaald een nadeel.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:41 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Ja idd. En op ieder potje past een deksel maar als jij zo negatief ingesteld bent dan trek je ook geen meiden aan. Jij oordeelt bij voorbaat, dat is niet goed.
Zie mij serieus reageren in KLB
Serieus is het nieuwe flauw.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:41 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Ja idd. En op ieder potje past een deksel maar als jij zo negatief ingesteld bent dan trek je ook geen meiden aan. Jij oordeelt bij voorbaat, dat is niet goed.
Zie mij serieus reageren in KLB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |