quote:Alleenstaand kan ik mooi alles doen wat ik wil. Nooit iemand op sleeptouw nemen, nooit iets 'moeten' doen tegen m`n zin in. Ik hou het zo nog wel vol hoor.
Oh ja, belangrijkste ik kan m`n geld tenminste beter besteden.
Maar goed, ik ben dan ook nog lang geen 30.
hihi, hoiquote:Op woensdag 5 mei 2010 02:35 schreef raebyddet het volgende:
Allebei heeft z'n voor- en nadelen.
Voor mij geldt dit :
[..]
Goed je kan ook zeggen dat je gewoon faalt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 02:43 schreef Chowi het volgende:
Niets is zo erg als mensen die de pijn van het alleen zijn proberen te verzachten door te doen alsof het een eigen keuze is om single te zijn..
Het is ook een keuze, van de andere seksequote:Op woensdag 5 mei 2010 02:43 schreef Chowi het volgende:
Niets is zo erg als mensen die de pijn van het alleen zijn proberen te verzachten door te doen alsof het een eigen keuze is om single te zijn..
quote:
Ik kijk naar m'n omgeving en ik zie dat iedereen die een relatie heeft, zwaar ongelukkig is. Net of een relatie een last is, dat hoeft het niet te zijn. Maar dat is wat ik zie, dus dan vind ik niet dat ik faal. Vind het wel goed zo, met niemand rekening hoeven te houden, geen gezeur etc.quote:Op woensdag 5 mei 2010 02:45 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Goed je kan ook zeggen dat je gewoon faalt.
Maar dat geldt dan niet alleen voor TS, maar voor iedereen hier op FOK! (mezelf inclusief).
Leuke omgeving heb je danquote:Op woensdag 5 mei 2010 02:50 schreef raebyddet het volgende:
Ik kijk naar m'n omgeving en ik zie dat iedereen die een relatie heeft, zwaar ongelukkig is. Net of een relatie een last is, dat hoeft het niet te zijn. Maar dat is wat ik zie, dus dan vind ik niet dat ik faal. Vind het wel goed zo, met niemand rekening hoeven te houden, geen gezeur etc.
Dat dusquote:Op woensdag 5 mei 2010 02:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leuke omgeving heb je dan
Ik, niet vrijgezel, ben heel erg gelukkig met mijn vriend vriendinnetje.
Vrijgezel zijn was ook leuk hoor, vooral het doen waar je zelf alleen maar zin in hebt is leuk, maar een relatie is toch meer mijn ding
Dat kan he. Ieder z'n ding. De één is gelukkiger zonder een relatie en de ander met. Maar wat ik probeer te zeggen is dat je niet perse een relatie hoeft te hebben om gelukkig te zijn.quote:Op woensdag 5 mei 2010 02:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leuke omgeving heb je dan
Ik, niet vrijgezel, ben heel erg gelukkig met mijn vriend.
Vrijgezel zijn was ook leuk hoor, vooral het doen waar je zelf alleen maar zin in hebt is leuk, maar een relatie is toch meer mijn ding
Dat denk ik ook niet en teveel mensen laten zichzelf ongelukkig maken door het ideaalplaatje van 'De Relatie'quote:Op woensdag 5 mei 2010 02:58 schreef raebyddet het volgende:
Dat kan he. Ieder z'n ding. De één is gelukkiger zonder een relatie en de ander met. Maar wat ik probeer te zeggen is dat je niet perse een relatie hoeft te hebben om gelukkig te zijn.
Dat klopt, ik zie het ook in m'n omgeving. Ze laten zich teveel leiden door wat andere mensen denken. En daar gaan ze al de fout in. Ze worden er in ieder geval niet gelukkiger van.quote:Op woensdag 5 mei 2010 03:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet en teveel mensen laten zichzelf ongelukkig maken door het ideaalplaatje van 'De Relatie'
Soms vind ik het wel jammer ja (in dat ene eenzame uurtje), maar over het algemeen ben ik blij met het single zijn, met de huidige gang van zaken zou ik sowieso nooit de tijd kunnen opbrengen voor een gezin of wat dan ookquote:Op woensdag 5 mei 2010 02:43 schreef Chowi het volgende:
Ook één van de weinigen die blij is met het single zijn.quote:Op woensdag 5 mei 2010 03:11 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Soms vind ik het wel jammer ja, maar over het algemeen ben ik blij met het single zijn
Geluk hoor je ook te delen met elkaar en hoort niet af te hangen van de ander.quote:Op woensdag 5 mei 2010 02:58 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Dat kan he. Ieder z'n ding. De één is gelukkiger zonder een relatie en de ander met. Maar wat ik probeer te zeggen is dat je niet perse een relatie hoeft te hebben om gelukkig te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |