abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81039391
Zijn er hier misschien lezers die ook altijd single zijn geweest?

Ik ben namelijk 30 jaar, en heb nog nooit een vriendin gehad. Het hebben van een vriendin heb ik nooit als een gemis gezien, ik zie het eerder als een eventuele aanvulling. Ondanks dat steekt het af en toe wel eens als ik op straat een lekker wijf zie lopen, maar paar seconden erna voel ik me weer helemaal goed. Ik denk ook maar altijd; er is al zoveel armoede en overbevolking op de wereld, ik hoef niet aan het ideaalplaatje te voldoen.

Doordat ik geen relatie heb (en kinderen) leid ik een best relaxt bestaan, over het algemeen heb ik weinig tot geen stress en kan ik doen en laten wat ik wil.

Ik zie het mij nog wel makkelijk een jaar of 30 volhouden zonder relatie (en evt. kinderen).

Hoe denken jullie er over, altijd single zijn?

Groeten,
D.D.W.
Why stay small, if you can grow big..
pi_81039449
Je moet doen wat binnen je mogelijkheden valt.
  woensdag 5 mei 2010 @ 02:29:57 #3
244933 trovey
Nachtoele
pi_81039459
Niets mis mee hoor, als je er gelukkig mee bent gewoon doen. Natuurlijk heeft elke manier van leven zijn voor- en nadelen maar als je gelukkig bent met je leven is het blijkbaar de juiste levenswijze voor je.

[ Bericht 15% gewijzigd door trovey op 05-05-2010 02:47:41 ]
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 5 mei 2010 @ 02:32:01 #4
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_81039492
Awwww. Ts.
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
  woensdag 5 mei 2010 @ 02:32:16 #5
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_81039500
Alleenstaand kan ik mooi alles doen wat ik wil. Nooit iemand op sleeptouw nemen, nooit iets 'moeten' doen tegen m`n zin in. Ik hou het zo nog wel vol hoor.

Oh ja, belangrijkste ik kan m`n geld tenminste beter besteden.
Maar goed, ik ben dan ook nog lang geen 30.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  woensdag 5 mei 2010 @ 02:35:41 #6
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_81039544
Allebei heeft z'n voor- en nadelen.
Voor mij geldt dit :
quote:
Alleenstaand kan ik mooi alles doen wat ik wil. Nooit iemand op sleeptouw nemen, nooit iets 'moeten' doen tegen m`n zin in. Ik hou het zo nog wel vol hoor.

Oh ja, belangrijkste ik kan m`n geld tenminste beter besteden.
Maar goed, ik ben dan ook nog lang geen 30.
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
  woensdag 5 mei 2010 @ 02:38:04 #7
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_81039579
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 02:35 schreef raebyddet het volgende:
Allebei heeft z'n voor- en nadelen.
Voor mij geldt dit :
[..]
hihi, hoi
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  woensdag 5 mei 2010 @ 02:39:41 #8
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_81039593
Het voordeel van single is dat je je hele leven op FOK! door kan brengen en op dit forum vind je voldoende lotgenoten, aangezien 98% van de fokkers nog nooit een vriendin hebben gehad en ook nooit een vriendin zullen hebben, mezelf inclusief.

Dus als je tips wilt hebben over hoe een meisje moet versieren, zit je hier niet goed, want niemand op dit forum weet dit.

Zonder relatie heb je dus wel vrijheid, geen gezeur en kan je gewoon de vaat drie weken laten staan zonder dat iemand er iets van zegt.

Doe als alle fokkers, gewoon fappen, pr0n kijken en onzin posten!
Het ware leven!
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
  woensdag 5 mei 2010 @ 02:43:22 #9
137079 Chowi
Lonerism.
pi_81039634
Niets is zo erg als mensen die de pijn van het alleen zijn proberen te verzachten door te doen alsof het een eigen keuze is om single te zijn. .
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  woensdag 5 mei 2010 @ 02:45:09 #10
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_81039662
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 02:43 schreef Chowi het volgende:
Niets is zo erg als mensen die de pijn van het alleen zijn proberen te verzachten door te doen alsof het een eigen keuze is om single te zijn. .
Goed je kan ook zeggen dat je gewoon faalt.

Maar dat geldt dan niet alleen voor TS, maar voor iedereen hier op FOK! (mezelf inclusief).
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
  woensdag 5 mei 2010 @ 02:45:33 #11
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_81039671
quote:
Het is ook een keuze, van de andere sekse
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_81039681
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 02:45 schreef Drinky het volgende:

Het is ook een keuze, van de andere sekse
!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 5 mei 2010 @ 02:49:37 #13
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_81039717
Schenkstroop, sinds wanneer ben je 30? Gefeliciteerd man.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  woensdag 5 mei 2010 @ 02:50:36 #14
286493 raebyddet
pi_81039730
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 02:45 schreef HugoChavez het volgende:

[..]

Goed je kan ook zeggen dat je gewoon faalt.

Maar dat geldt dan niet alleen voor TS, maar voor iedereen hier op FOK! (mezelf inclusief).
Ik kijk naar m'n omgeving en ik zie dat iedereen die een relatie heeft, zwaar ongelukkig is. Net of een relatie een last is, dat hoeft het niet te zijn. Maar dat is wat ik zie, dus dan vind ik niet dat ik faal. Vind het wel goed zo, met niemand rekening hoeven te houden, geen gezeur etc.
pi_81039760
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 02:50 schreef raebyddet het volgende:

Ik kijk naar m'n omgeving en ik zie dat iedereen die een relatie heeft, zwaar ongelukkig is. Net of een relatie een last is, dat hoeft het niet te zijn. Maar dat is wat ik zie, dus dan vind ik niet dat ik faal. Vind het wel goed zo, met niemand rekening hoeven te houden, geen gezeur etc.
Leuke omgeving heb je dan

Ik, niet vrijgezel, ben heel erg gelukkig met mijn vriend.

Vrijgezel zijn was ook leuk hoor, vooral het doen waar je zelf alleen maar zin in hebt is leuk, maar een relatie is toch meer mijn ding
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 5 mei 2010 @ 02:56:12 #16
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_81039782
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 02:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik, niet vrijgezel, ben heel erg gelukkig met mijn vriend vriendinnetje.

Vrijgezel zijn was ook leuk hoor, vooral het doen waar je zelf alleen maar zin in hebt is leuk, maar een relatie is toch meer mijn ding
Dat dus
Tics van je petten.
  woensdag 5 mei 2010 @ 02:58:56 #17
286493 raebyddet
pi_81039812
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 02:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik, niet vrijgezel, ben heel erg gelukkig met mijn vriend.

Dat kan he. Ieder z'n ding. De één is gelukkiger zonder een relatie en de ander met. Maar wat ik probeer te zeggen is dat je niet perse een relatie hoeft te hebben om gelukkig te zijn.
pi_81039825
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 02:58 schreef raebyddet het volgende:
Dat kan he. Ieder z'n ding. De één is gelukkiger zonder een relatie en de ander met. Maar wat ik probeer te zeggen is dat je niet perse een relatie hoeft te hebben om gelukkig te zijn.
Dat denk ik ook niet en teveel mensen laten zichzelf ongelukkig maken door het ideaalplaatje van 'De Relatie'
  woensdag 5 mei 2010 @ 03:04:26 #19
286493 raebyddet
pi_81039852
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 03:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat denk ik ook niet en teveel mensen laten zichzelf ongelukkig maken door het ideaalplaatje van 'De Relatie'
Dat klopt, ik zie het ook in m'n omgeving. Ze laten zich teveel leiden door wat andere mensen denken. En daar gaan ze al de fout in. Ze worden er in ieder geval niet gelukkiger van.
pi_81039896
quote:
Soms vind ik het wel jammer ja (in dat ene eenzame uurtje), maar over het algemeen ben ik blij met het single zijn, met de huidige gang van zaken zou ik sowieso nooit de tijd kunnen opbrengen voor een gezin of wat dan ook
Why stay small, if you can grow big..
  woensdag 5 mei 2010 @ 03:14:06 #21
286493 raebyddet
pi_81039912
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 03:11 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Soms vind ik het wel jammer ja, maar over het algemeen ben ik blij met het single zijn
Ook één van de weinigen die blij is met het single zijn.
  woensdag 5 mei 2010 @ 05:16:23 #22
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_81040246
Tja, ik ben alweer 12 jaar samen met mijn vrouw, waarvan 10 jaar getrouwd..... en ik moet er niet aan DENKEN om alleen thuis te komen eigenlijk.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_81040255
quote:

[..]

Geluk hoor je ook te delen met elkaar en hoort niet af te hangen van de ander.

Verder:

"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_81042341
Ik ben al een leven lang alleenstaand en 30 jaar. Ik ben er verre van blij mee, de maatschappij is nu eenmaal meest ingericht op samenwonenden. Voordeel is dat ik me niet druk hoeft te maken over mijn toekomstige pensioen.
  woensdag 5 mei 2010 @ 10:45:45 #26
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_81042575
quote:

[..]

Ik las laatst een wijze spreuk. Die spreuk hield in dat je geluk niet uit jezelf haalt maar uit andere mensen. Ik kon me er wel in vinden. Niet dat je per se een relatie moet hebben dan...
  woensdag 5 mei 2010 @ 10:48:12 #27
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_81042627
als je mooie vrouwen aanduid met "lekker wijf" zal je het ook altijd wel blijven
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_81043715
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 10:34 schreef sempron2400 het volgende:
Ik ben al een leven lang alleenstaand en 30 jaar. Ik ben er verre van blij mee, de maatschappij is nu eenmaal meest ingericht op samenwonenden. Voordeel is dat ik me niet druk hoeft te maken over mijn toekomstige pensioen.
Hoezo niet? Jij stopt op je 67e met leven?
  woensdag 5 mei 2010 @ 11:35:55 #29
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_81043956
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 02:25 schreef D.D.W. het volgende:
Zijn er hier misschien lezers die ook altijd single zijn geweest?

Ik ben namelijk 30 jaar, en heb nog nooit een vriendin gehad. Het hebben van een vriendin heb ik nooit als een gemis gezien, ik zie het eerder als een eventuele aanvulling. Ondanks dat steekt het af en toe wel eens als ik op straat een lekker wijf zie lopen, maar paar seconden erna voel ik me weer helemaal goed. Ik denk ook maar altijd; er is al zoveel armoede en overbevolking op de wereld, ik hoef niet aan het ideaalplaatje te voldoen.

Doordat ik geen relatie heb (en kinderen) leid ik een best relaxt bestaan, over het algemeen heb ik weinig tot geen stress en kan ik doen en laten wat ik wil.

Ik zie het mij nog wel makkelijk een jaar of 30 volhouden zonder relatie (en evt. kinderen).

Groeten,
D.D.W.
Heb je ook nog nooit iets met een meisje gedaan?

Tsja, ze zeggen, als je niet weet wat je mist, mis je het ook niet, maar een relatie hebben is in principe gewoon tof.
Ik geef wel toe dat dankzij liefde en relaties je soms ook door diepe dalen moet gaan, maar zoals Hans Teeuwen al zei, het is een val, waar je telkens toch weer bijzonder graag in trapt.

Single zijn is helemaal niet erg op zn tijd en kan goed zijn voor het sterken van je eigen karakter, maar men..je hele leven? Moet er niet aan denken..!
pi_81044039
quote:
Voordeel is dat ik me niet druk hoeft te maken over mijn toekomstige pensioen.
Pardon?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 5 mei 2010 @ 11:40:12 #31
16632 Xlarge
========
pi_81044068
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 02:50 schreef raebyddet het volgende:

[..]

Hier met passend voorbeeld

Zit hele dag aan mijn vriendin vast
  woensdag 5 mei 2010 @ 11:42:15 #32
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_81044118
Wacht ff, bedoel je ook je hele leven door te gaan zonder seks? Dat kan ik echt niet.

Single blijven is leuk ja, maar ik moet af en toe gewoon neuken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_81044331
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 05:16 schreef maartena het volgende:
Tja, ik ben alweer 12 jaar samen met mijn vrouw, waarvan 10 jaar getrouwd..... en ik moet er niet aan DENKEN om alleen thuis te komen eigenlijk.
Oh ik denk er weleens stiekem aan hoor Kom je thuis: woonkamer een impressie van Katrina, kinderkamers een reflectie van Haïti en een rust als op de bazaar in Kandahar vlak na de papaver-oogst. Piepstemmetjes, gegraai in je zakken, vingertjes die nog onder de WC-deur aan toe worden gestoken voor AANDACHT MAMAMAMAMAMA.

Maja, dan gaan ze es een paar dagen weg en dan zit je daar in dat lege huis met je diepvriespizza voor de pc te eten.

Het is ook nooit goed.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_81044731
Ik zou heel graag een gezin willen later, dus het lijkt mij niks Niet verkeerd bedoeld tegen de mensen die het wel willen zijn.
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:30:32 #36
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_81047606
Mensen die zichzelf aan praten 'happy single' te zijn omdat het niet lukt iemand te krijgen.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_81048072
Ik denk dat het in de aard van het beestje (de mensch heb ik het over) ligt om een maatje te vinden om te copuleren en evt. zich voor te planten. Al zullen er vast mensen zijn die hiervan afwijken. Er zijn immers ook mensen die van poepseks houden.
pi_81049286
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 02:32 schreef Juicyhil het volgende:
Zulk een waarheid! Maar dat neemt niet weg dat de rest van de relatie zwaar opweegt ten opzichte van die enkele keer iets 'moeten' doen tegen je zin in. Tenminste, als je het goed voor elkaar hebt.
It's the return of the motherfuckin' brainiacs!
pi_81049458
Ik ben niet altijd single geweest, al moet ik zeggen dat de relaties die ik heb gehad niet voelde als serieuze vaste relaties, maar ik denk ook wel dat ik altijd single ga blijven:

- ik ben teveel gewend aan mijn vrijheid en moet me bezig kunnen houden met alles wat ik maar wil
- al mijn geld wil ik in de pocket houden, ik lach me kapot. En mensen om me heen zich maar afvragen hoe het toch mogelijk is voor een single om alles zo goed op de rit te hebben. In je single bestaan geef je nu eenmaal veel minder uit aan vakanties, etentjes, uitgaan, kadootjes, etc.
- ondertussen nog even verder aan de carriere werken
- geen zin in een hoop gestres en altijd weer die onduidelijke vage houding van vrouwlief
- en kinderen? doe normaal man.
- sex is dan het enige gemis, daarom alleen gaan voor one night stands en wat reserve contacten die je achter de hand houdt, want gezellig op de bank zitten samen is alleen iets voor het eerste jaar, daarna breekt de pleuris uit
pi_81049732
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 02:29 schreef trovey het volgende:
Niets mis mee hoor, als je er gelukkig mee bent gewoon doen. Natuurlijk heeft elke manier van leven zijn voor- en nadelen maar als je gelukkig bent met je leven is het blijkbaar de juiste levenswijze voor je.
Klopt, TS moet zich inderdaad niet meten aan andere mensen, maar wat goed voor HEM is.

Wel zou ik persoonlijk in ieder geval één keer een relatie aangaan met iemand, dan weet je in elk geval hoe dat is en kan je een betere afweging maken. Je mist iets minder snel als je het nooit hebt gehad, maar misschien als je het een keer meemaakt wordt je leven er een stuk leuker door. Of niet, dat kan ook.
pi_81050459
quote:
Praat je uit eigen ervaring ?
  woensdag 5 mei 2010 @ 15:59:37 #42
269412 Frederick_Blah
I vant to suck ur blaath!
pi_81052050
quote:
Het is verschrikkelijk man. Maar je moet toch door. Ik zie het maar als een handicap waar je mee moet leven.
pi_81052083
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 15:59 schreef Frederick_Blah het volgende:
Het is verschrikkelijk man. Maar je moet toch door. Ik zie het maar als een handicap waar je mee moet leven.
Zo zien veel mensen hun vrouw ook.
pi_81053830
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 05:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Geluk hoor je ook te delen met elkaar en hoort niet af te hangen van de ander.

Verder:

Wat een bazenliedje.

Mijn ex begreep dit nooit
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_81054072
Het lijkt mij heerlijk om weer vrijgezel te zijn. Heb al 30 jaar achterelkaar relaties gehad dus ik ken ook de andere kant. Mocht mijn huidige vriendin ooit bij mij weg gaan of weg willen, dan komt er nooit meer een ander mijn huis in. En neuken ???? Dat kan ook bij een hoertje of even rukken en je lust gevoel is gratis weg.
pi_81054172
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 17:09 schreef RVP67 het volgende:
Het lijkt mij heerlijk om weer vrijgezel te zijn. Heb al 30 jaar achterelkaar relaties gehad dus ik ken ook de andere kant. Mocht mijn huidige vriendin ooit bij mij weg gaan of weg willen, dan komt er nooit meer een ander mijn huis in. En neuken ???? Dat kan ook bij een hoertje of even rukken en je lust gevoel is gratis weg.
En waarom heb je nu dan nog een relatie?
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_81054220
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 17:09 schreef RVP67 het volgende:
Rukken vergelijken met seks samen met je vriendin.
pi_81054269
quote:
In de happy single geloof ik niet, dus ik zou het behoorlijk naar gaan vinden denk ik. Ik denk dat je makkelijk kan stellen dat men 1) of iemand zoekt of 2) iemand heeft (of een rare combinatie van beiden, maar die laat ik voor het gemak even buiten beschouwing).

Toch zal ik ermee moeten leven dat ik mogelijk single blijf. Niet dat ik zo lelijk ben, zo tergend oninteressant of iets dergelijks, maar doordat het steeds moeilijker en moeilijker wordt om een langdurige relatie te hebben met iemand. Tussendoor een paar maandjes een scharrel of toevallig een kleine verliefdheid tel ik allemaal niet mee; ik doel echt op serieuze relaties waarbij er (als men daar zin in heeft) kinderen, een gedeeld huis en dergelijke aan te pas komen.

Mocht dat daadwerkelijk gebeuren (dat single blijven) ga ik gewoon de hele wereld rondreizen. Internationale lesbevoegdheid halen en overal op de wereld een keer lesgegeven te hebben. Als ik niet iets vind wat me hier kan houden ga ik er maar op uit.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2010 20:49:04 ]
pi_81054389
Ik ben vierentwintig en het eens. In die zin, ik moet bij iemand echt het gevoel hebben dat ik het goed met haar uit kan houden anders vind ik het zonde van mijn energie, en ik heb nog nooit iemand ontmoet waar ik dat gevoel bij had. Persoonlijk blijf ik dan liever single dan dat ik iemand 'kies' omdat het 'moet'. Overigens ben ik ook geenszins van plan om [op jacht] te gaan naar diegene, ik ontmoet haar, of niet.
En voor kinderen doe ik het al helemaal niet.
Dat is althans mijn huidige standpunt, en daar voel ik me goed bij.
HÆLP.
pi_81054421
Waarom is happy single precies zo moeilijk te verhapstukken? Alsof we op dit vlak wel allemaal hetzelfde in elkaar moeten steken ineens.
HÆLP.
pi_81054483
Ik haat condooms en word verstandig.
Dus nee.
pi_81054486
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 17:16 schreef Friek_ het volgende:

[..]

In de happy single geloof ik niet, dus ik zou het behoorlijk naar gaan vinden denk ik. Ik denk dat je makkelijk kan stellen dat men 1) of iemand zoekt of 2) iemand heeft.

Toch zal ik er mee moeten leven dat ik mogelijk single blijf. Niet dat ik zo lelijk ben, zo tergend oninteressant of iets dergelijks, maar doordat het steeds moeilijker en moeilijker wordt om een langdurige relatie te hebben met iemand. Tussendoor een paar maandjes een scharrel of toevallig een kleine verliefdheid tel ik allemaal niet mee; ik doel echt op serieuze relaties waarbij er (als men daar zin in heeft) kinderen, een gedeeld huis en meer aan te pas komen.

Mocht dat daadwerkelijk gebeuren ga ik gewoon de hele wereld rondreizen. Internationale lesbevoegdheid halen en overal op de wereld een keer lesgegeven te hebben. Als ik niet iets vind wat me hier kan houden ga ik er maar op uit.
Hoezo? Zo oud ben je niet (gezien je fotoboek). Nog genoeg tijd toch?
En lelijk ben je inderdaad zeker niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')