abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 februari 2009 @ 20:15:25 #1
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_66064146
Ik raak in gesprek met een meisje en ik zeg:
Nieuw-Zeeland elke dag het strandleven *zucht*.

Zij:
ik kkan mezelf niet vertonen op het strand" etcetera.

Ik:
ja ik ook eigenlijk niet, ik droomde alleen beetje weg van een knappe estetische ik en een voor mij perfecte leven zonder ziekte. *zucht* Money = the key.

Zei:
"misschien is money niet the key.. jezelf accepteren = the key"

Ik:
ponder ponder.. "neh.. ik probeer al 22 jaar mezelf te accepteren. als mensen over het algemeen dikke en lelijke mensen belachelijk maken, met ze spotten en ze niet accepteren, hoe kan een lelijk persoon zichzelf dan nog gaan accepteren?"

En dat is eigenlijk de vraag.

Sorry, ik heb de OP wat verduidelijkt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Schenkstroop op 14-02-2009 20:35:03 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 14 februari 2009 @ 20:16:45 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_66064202
Les 1, maak je vooral niet druk om wat andere mensen van je vinden.
Les 2, zie les 1.

[ Bericht 1% gewijzigd door Netsplitter op 14-02-2009 20:19:31 (Tiepo :@) ]
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_66064290
Wat netsplitter zegt!! Maak je niet druk om anderen, en ga genieten!! (Hoe lastig dat ook kan zijn...)
  zaterdag 14 februari 2009 @ 20:20:59 #4
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_66064375
dan kom je nog niet waar mooie mensen wel komen...

misschien zit ik daar ook wel helemaal neit op te wachten he? haha....ik ben gewoon mooi van binnen en dat telt voor als enigste.
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
pi_66064444
Ik vind je OP echt heel warrig geschreven. Je droomt eerst over het perfecte leven in Nieuw-Zeeland, vervolgens zeg je dat geld daarvoor het belangrijkste is waarop een vriendin reageert dat geld niet belangrijk is, maar zelfacceptatie?

I lost you there.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 20:23:46 #6
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_66064476
bedoel je nou dat je dik bent?
Dat is eigenlijk luiheid, dus als je daar mee zit, doe er dan wat aan.

Mooie mensen komen sneller verder dan lelijke mensen. Net zoals slimme sneller dan domme en rijke sneller dan arme. Het is niet eerlijk en het heeft ook niet zo veel zin om daar over te gaan piekeren.
Beter kun je werken aan je eigen doelen, zonder dat boos bent dat anderen die doelen makkelijker bereiken.

Wat ik me afvraag; waar je wil je dan precies komen? Waar komen mooie mensen wel? Wat is mooi? En wat is er uiteindelijk belangrijker dan geluk?
ik heb ook altijd pech.. :'(
pi_66064517
Beetje oppervlakkig allemaal hoor. Je hebt toch je eigen leven?
pi_66064532
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 20:16 schreef Netsplitter het volgende:
Les 1, maak je vooral niet druk om wat andere mensen van je vinden.
Les 2, zie les 1.
Dat je je niet druk moet maken over wat andere mensen je vinden is total bullshit. Als je net als TS leluk en vadsig bent dan zul je altijd beperkingen hebben in je sociale, sexuele en vaak ook in je professionele leven. Lelijke, dikke of kleine mensen krijgen altijd minder respect, minder kansen en zelfs minder salaris dan hun genetisch superieure collega's. Dat je je er niet druk om maakt zal dat niet veranderen. Ja, misschien dat je erin slaagt om jezelf zand in de ogen te strooien en een soort van fake-geluk te creeren, maar het zal altijd gebaseerd zijn op leugens.

TS, je hebt gelijk en ik voel met je mee!
pi_66064585
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 20:20 schreef zomaareennaam het volgende:
dan kom je nog niet waar mooie mensen wel komen...

misschien zit ik daar ook wel helemaal neit op te wachten he? haha....ik ben gewoon mooi van binnen en dat telt voor als enigste.
"mooi van binnen", dat zijn diezelfde truukjes om jezelf te bedriegen als "dikke mensen zijn gezellig, klein maar fijn en geld maakt niet gelukkig"
pi_66064675
Als je een ander uiterlijk had, was je heus niet gelukkiger. Je ruilt je problemen alleen maar in. Mooie mensen hebben weer andere problemen. Bang zijn om te verrimpelen, enkelt op hun uiterlijk gewaardeerd worden, vooroordelen, aangestaard worden en weet ik veel wat nog meer.

Dus, ja. Het meisje had gelijk. Niemand is perfect, accepteer jezelf zoals je bent. Jij bent jij en dat is genoeg. Mooie mensen zijn niet perfecter of gelukkiger of wat dan ook.

Dus, uiterlijk is echt niet van invloed voor hoe gelukkig je bent. Laat je niet van de wijs brengen door de reacties van mensen die het tegenovergestelde beweren, want ik weet dat ze geen gelijk hebben.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 20:29:46 #11
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_66064677
Bedoel je dan het volgende:

Alles wat je niet kan veranderen moet je accepteren.
Alles wat je niet kan accepteren moet je veranderen.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_66064710
Het nadeel van lelijke mensen is meer dat ze uitstralen dat ze lelijk zijn. Je hebt misschien niet de grootste kansen, maar als je jezelf niet accepteert ontneem je jezelf je laatste kansen. Ga lekker leven en bedenk je hoe je je zelfbeeld op de rit krijgt.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_66064874
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 20:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Nu mijn vraag,
ik snap het niet. Iedereen zegt dat het niet om uiterlijk gaat
Kul.

Ik ga maar eens de stad in, mooie mensen opzoeken
  zaterdag 14 februari 2009 @ 20:36:49 #14
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_66064957
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 20:26 schreef LaTiNo het volgende:

[..]

"mooi van binnen", dat zijn diezelfde truukjes om jezelf te bedriegen als "dikke mensen zijn gezellig, klein maar fijn en geld maakt niet gelukkig"
nee hoor - het zijn geen truukjes hoor... echt niet! echt niet!!
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
pi_66066782
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 20:34 schreef Xennia het volgende:

[..]

Kul.

Wat ben je toch weer hard vandaag.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 21:33:19 #16
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_66066906
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 20:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik raak in gesprek met een meisje en ik zeg:
Nieuw-Zeeland elke dag het strandleven *zucht*.

Zij:
ik kkan mezelf niet vertonen op het strand" etcetera.

Ik:
ja ik ook eigenlijk niet, ik droomde alleen beetje weg van een knappe estetische ik en een voor mij perfecte leven zonder ziekte. *zucht* Money = the key.

Zei:
"misschien is money niet the key.. jezelf accepteren = the key"

Ik:
ponder ponder.. "neh.. ik probeer al 22 jaar mezelf te accepteren. als mensen over het algemeen dikke en lelijke mensen belachelijk maken, met ze spotten en ze niet accepteren, hoe kan een lelijk persoon zichzelf dan nog gaan accepteren?"

En dat is eigenlijk de vraag.

Sorry, ik heb de OP wat verduidelijkt.
Ik ken genoeg dikke/lelijke mensen die respect afdwingen en waarmee niet gespot wordt.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_66066933
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 21:33 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik ken genoeg dikke/lelijke mensen die respect afdwingen en waarmee niet gespot wordt.
Zoiets als: pas maar op! Anders ga ik bovenop je zitten?
  zaterdag 14 februari 2009 @ 21:35:20 #18
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_66066982
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 20:34 schreef Xennia het volgende:

[..]

Kul.

Je mocht ook van stal?

@ TS, niet teveel druk maken over wat andere van je vinden. Er zijn altijd mensen die wat op of aan te merken hebben en dat hou je toch.
pi_66067002
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 21:34 schreef Integrity het volgende:
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_66067259
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 21:33 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Niet mee spotten en in de smaak vallen zijn twee hele verschillende dingen hoor.

Tip voor TS: Ga nooit bij de pakken neerzitten. Liever honderd keer teleurgesteld worden dan altijd de weg van de minste weerstand kiezen op relatiegebied.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  zaterdag 14 februari 2009 @ 21:50:10 #21
92409 Twinky
Little star.
pi_66067407
Nee, je hoeft jezelf niet te accepteren. Je moet alleen beseffen dat jij echt de enige bent die iets van jouw leven kan maken. Het zal de meeste mensen om je heen worst wezen hoe gelukkig je wel of niet bent. Je bent zelf degene die het nog tientallen jaren met jezelf moet doen en daar ben je alleen in. Dus jezelf accepteren hoeft niet maar sip achterover hangen hoe kut het allemaal wel niet is is ook niet de manier.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 22:07:43 #22
73209 dnzl
Minimalist.
pi_66067917
Ik geloof er niets van dat mensen 'lelijkerds' niet accepteren. Dat heb jij jezelf wijsgemaakt, lekker makkelijk. Wel staan mensen misschien wat minder open voor personen die zichzelf niet accepteren en/of kennen.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 22:17:47 #23
88139 JoeyT
pi_66068207
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 21:34 schreef Integrity het volgende:

[..]

In mijn ogen ben jij dik, dus nu spot je met jezelf .
  zaterdag 14 februari 2009 @ 22:18:17 #24
88139 JoeyT
pi_66068223
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 21:44 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Niet mee spotten en in de smaak vallen zijn twee hele verschillende dingen hoor.

Tsja dan moet je afvallen he .
  zaterdag 14 februari 2009 @ 22:23:01 #25
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_66068364
Bedankt voor de opmerkingen tot nu toe. Het is me een heel stuk duidelijker Wat ik begrijp naast alle andere opmerkingen waar ik ook notie van neem is dat uiterlijk er niet niet toe doet. Ik snap het ook van "die laatste kansen". Vond het alleen vermoeiend om steeds weer mensen te moeten overtuigen van wat ik wil itt. wat zij dan weer zeggen vanuit moreel oogpunt dat "uiterlijk niet zou tellen". Het is nogal misleidend om dat te zeggen tegen mensen.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')