Dat je je niet druk moet maken over wat andere mensen je vinden is total bullshit. Als je net als TS leluk en vadsig bent dan zul je altijd beperkingen hebben in je sociale, sexuele en vaak ook in je professionele leven. Lelijke, dikke of kleine mensen krijgen altijd minder respect, minder kansen en zelfs minder salaris dan hun genetisch superieure collega's. Dat je je er niet druk om maakt zal dat niet veranderen. Ja, misschien dat je erin slaagt om jezelf zand in de ogen te strooien en een soort van fake-geluk te creeren, maar het zal altijd gebaseerd zijn op leugens.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:16 schreef Netsplitter het volgende:
Les 1, maak je vooral niet druk om wat andere mensen van je vinden.
Les 2, zie les 1.
"mooi van binnen", dat zijn diezelfde truukjes om jezelf te bedriegen als "dikke mensen zijn gezellig, klein maar fijn en geld maakt niet gelukkig"quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:20 schreef zomaareennaam het volgende:
dan kom je nog niet waar mooie mensen wel komen...
misschien zit ik daar ook wel helemaal neit op te wachten he? haha....ik ben gewoon mooi van binnen en dat telt voor als enigste.
Kul.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Nu mijn vraag,
ik snap het niet. Iedereen zegt dat het niet om uiterlijk gaat
nee hoor - het zijn geen truukjes hoor... echt niet! echt niet!!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:26 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
"mooi van binnen", dat zijn diezelfde truukjes om jezelf te bedriegen als "dikke mensen zijn gezellig, klein maar fijn en geld maakt niet gelukkig"
Wat ben je toch weer hard vandaag.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Kul.
Ik ga maar eens de stad in, mooie mensen opzoeken
Ik ken genoeg dikke/lelijke mensen die respect afdwingen en waarmee niet gespot wordt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik raak in gesprek met een meisje en ik zeg:
Nieuw-Zeeland elke dag het strandleven *zucht*.
Zij:
ik kkan mezelf niet vertonen op het strand" etcetera.
Ik:
ja ik ook eigenlijk niet, ik droomde alleen beetje weg van een knappe estetische ik en een voor mij perfecte leven zonder ziekte. *zucht* Money = the key.
Zei:
"misschien is money niet the key.. jezelf accepteren = the key"
Ik:
ponder ponder.. "neh.. ik probeer al 22 jaar mezelf te accepteren. als mensen over het algemeen dikke en lelijke mensen belachelijk maken, met ze spotten en ze niet accepteren, hoe kan een lelijk persoon zichzelf dan nog gaan accepteren?"
En dat is eigenlijk de vraag.
Sorry, ik heb de OP wat verduidelijkt.
Zoiets als: pas maar op! Anders ga ik bovenop je zitten?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ken genoeg dikke/lelijke mensen die respect afdwingen en waarmee niet gespot wordt.
Je mocht ook van stal?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Kul.
Ik ga maar eens de stad in, mooie mensen opzoeken
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:34 schreef Integrity het volgende:
Zoiets als: pas maar op! Anders ga ik bovenop je zitten?
Niet mee spotten en in de smaak vallen zijn twee hele verschillende dingen hoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ken genoeg dikke/lelijke mensen die respect afdwingen en waarmee niet gespot wordt.
In mijn ogen ben jij dik, dus nu spot je met jezelfquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:34 schreef Integrity het volgende:
[..]
Zoiets als: pas maar op! Anders ga ik bovenop je zitten?
Tsja dan moet je afvallen hequote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:44 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Niet mee spotten en in de smaak vallen zijn twee hele verschillende dingen hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |