mmhhhquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Sub-conclusie: vrouwen zoeken zelf alle problemen op. Van allochtoon-gespuis tot loverboy..
Merken jullie dat ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Om iedere vrouw over een kam te scheren. ok. dat kan te ver gaan. 'Over het algemeen dan'. En deze vrouwen die zich niet zo inlaten met schoften durven gewoon niet naar mijn mening. Maar die voorkeur zit alsnog wel biologisch bij ze ingebakken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:35 schreef Ixnay het volgende:
Meestal klopt het wel. Maar om het nou meteen schoften te noemen gaat te ver.
Ja zoe je daar is weer bewijs. ik ben namelijk geen onbeschofte met zulu of beber accent pratende troubemaker. Dus dermate niet aantrekkelijk en gewoon oninteresant. Ik oop niet met mn kin naar voren en een zelfvoldane smile op mn gezicht.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:45 schreef Poepoog het volgende:
Ach arme, jij als lieve jongen bent nog single?
Ben je "zakkerig" als je gewoon trots op jezelf bent?quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Om iedere vrouw over een kam te scheren. ok. dat kan te ver gaan. 'Over het algemeen dan'. En deze vrouwen die zich niet zo inlaten met schoften durven gewoon niet naar mijn mening. Maar die voorkeur zit alsnog wel biologisch bij ze ingebakken.
En schoften zijn schoften ik vond het wel een mooie verzamelnaam voor zakkerige mannen.
Voorbijgaand aan de etnische kwalificaties: heb je ooit een ''met zulu of berber accent pratende troublemaker'' gezien met een vrouw die ook maar iets waard was?quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:50 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja zoe je daar is weer bewijs. ik ben namelijk geen onbeschofte met zulu of beber accent pratende troubemaker. Dus dermate niet aantrekkelijk en gewoon oninteresant. Ik oop niet met mn kin naar voren en een zelfvoldane smile op mn gezicht.
Zat.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Voorbijgaand aan de etnische kwalificaties: heb je ooit een ''met zulu of berber accent pratende troublemaker'' gezien met een vrouw die ook maar iets waard was?
Ik bedoel: hoe weet je dat die vrouwen iets waard zijn? Ik geloof dat ik nog nooit een vrouw bij zulke types (en hun blanke tegenhangers) heb gezien waar ik ook maar iets voor over zou hebben.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:07 schreef Schenkstroop het volgende:
Hoe bedoel je dat. Gewoon zien, opmerken, patroon zien, meer herkennen door nog meer te zien. ervaring. Ik ben niet de enige hierin trouwens.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:27 schreef Schenkstroop het volgende:
..............
Volgens mij is dat precies wat vrouwen afentoe doet walgen, maar in essentie (diep van binnen) zoeken vrouwen vnl. mannen met zo'n persona. Omdat dat hen beweegt en beroerd.
........
Dat.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:09 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Vrouwen hebben gewoon tegenstrijdige belangen qua partnerkeus.
Voor het beste erfelijk materiaal willen ze een sterk alfamannetje, dominant, stoer, 'fout'
Om voor hun kinderen te zorgen willen ze een lieve trouwe sukkel.
Het allerliefst willen ze gewoon beide: een relatie met een trouwe sukkel en af en toe seks met een grote neger.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:09 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Of misschien is het net andersom:
In essentie (diep van binnen) zoeken ze een goeie fatsoenlijke man, maar af en toe zoeken vrouwen vnl. schofterige mannen.
Zou dat het zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
Ze komen er vanzelf wel achter als hun vriendje er vandoor gaat en ze met zo'n 'schattig kindje' achter laten. Of erger.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Sub-conclusie: vrouwen zoeken zelf alle problemen op. Van allochtoon-gespuis tot loverboy..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |