In purmerend schijnt de zon.. (aan en af)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
ik ben dik.quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:59 schreef Adelante het volgende:
Waarom heb je een plofkop? Zomaar?
quote:
Begin eens met wat wandelen danquote:
DAT DURFT HIJ TOCH NIET, JONGEUH!quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:00 schreef Bragi het volgende:
Herkenbaar.Hou je smoel dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen de mensen die zich kunnen inleven/identificeren met mijn probleem mogen nu nog ppsten in dit topic..heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Mensa_allochtoon kom er maar in.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hou je smoel dan.
Alleen de mensen die zich kunnen inleven/identificeren met mijn probleem mogen nu nog pposten in mijn topic..
Beetje achteraf, over een weiland ofzo waar geen mensen buntquote:
Dat doe ik elke dag. minstens 1x..quote:
Ja, baas.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hou je smoel dan.
Alleen de mensen die zich kunnen inleven/identificeren met mijn probleem mogen nu nog ppsten in dit topic..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Ga dan wat doen aan dat dik zijn,quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hou je smoel dan.
Alleen de mensen die zich kunnen inleven/identificeren met mijn probleem mogen nu nog ppsten in dit topic..
wat dacht je van de sportschool ?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat doe ik elke dag. minstens 1x..
Heb je welleens geprobeerd blijvend aftevallen, Nee? hoe je sjmoel dan !quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:04 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ga dan wat doen aan dat dik zijn,
Voel je je beter, scoor je betere chickies etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |