In purmerend schijnt de zon.. (aan en af)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
ik ben dik.quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:59 schreef Adelante het volgende:
Waarom heb je een plofkop? Zomaar?
quote:
Begin eens met wat wandelen danquote:
DAT DURFT HIJ TOCH NIET, JONGEUH!quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:00 schreef Bragi het volgende:
Herkenbaar.Hou je smoel dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen de mensen die zich kunnen inleven/identificeren met mijn probleem mogen nu nog ppsten in dit topic..heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Mensa_allochtoon kom er maar in.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hou je smoel dan.
Alleen de mensen die zich kunnen inleven/identificeren met mijn probleem mogen nu nog pposten in mijn topic..
Beetje achteraf, over een weiland ofzo waar geen mensen buntquote:
Dat doe ik elke dag. minstens 1x..quote:
Ja, baas.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hou je smoel dan.
Alleen de mensen die zich kunnen inleven/identificeren met mijn probleem mogen nu nog ppsten in dit topic..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Ga dan wat doen aan dat dik zijn,quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hou je smoel dan.
Alleen de mensen die zich kunnen inleven/identificeren met mijn probleem mogen nu nog ppsten in dit topic..
wat dacht je van de sportschool ?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat doe ik elke dag. minstens 1x..
Heb je welleens geprobeerd blijvend aftevallen, Nee? hoe je sjmoel dan !quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:04 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ga dan wat doen aan dat dik zijn,
Voel je je beter, scoor je betere chickies etc.
Afcajos reactiequote:
Je weet best dat je erom vraagt met dit soort topics.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:05 schreef Schenkstroop het volgende:
160 views en maar 10 posts jezus! Kom er maar in leedvermaakzoekerts
Mijn post is verwijderdquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:05 schreef Schenkstroop het volgende:
Jij was Mensa toch?quote:
Das waar. Maar nare reacties daar haal ik kracht uit. Zo heeft fok mij gevormd.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je weet best dat je erom vraagt met dit soort topics.
Niet nodig, ik let gewoon op wat ik eet enzoquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:06 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Heb je welleens geprobeerd blijvend aftevallen, Nee? hoe je sjmoel dan !
(zo)
je opent zelfmedelijden topics omdat je kracht krijgt uit de nare reacties daarvan ???quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Das waar. Maar nare reacties daar haal ik kracht uit. Zo heeft fok mij gevormd.
Nou dan. Niet zeuren dan.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Das waar. Maar nare reacties daar haal ik kracht uit. Zo heeft fok mij gevormd.
doe dan ook niet zo onzekerquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:15 schreef Schenkstroop het volgende:
jullie zijn saai ik ga toch naar buiten. Vitamine D kweken.
Kan ik de volgende varkenshoaxgrieppandemie ook weer aan![]()
mzzl.
Ik open vanavond wel een KLB topic over dat ene meisje wat mij door de grond liet zakken omdat zij mij zag irl.
Als je nooit dik bent geweest en probeerde aftevallen heb je geen recht van spreken over dikkerds. vind ikquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:11 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Niet nodig, ik let gewoon op wat ik eet enzo
Haaaaaaaaaaajjj.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:05 schreef Schenkstroop het volgende:
Joh, maak je niet dik.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:18 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als je nooit dik bent geweest en probeerde aftevallen heb je geen recht van spreken over dikkerds. vind ik
Ik ken een dude he. zo eentje met een matje, petje, blond mét uitkering. Hij heeft een lekkere vriendin joh van 19. De tering. Dus het kan welquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:15 schreef jaronsch het volgende:
Een zelfrespecterende vrouw hoeft geen uitkeringtrekkende armoedzaaier. Blijf maar fijn binnen jochie.
Dat afspraakje dat we hadden gaat tcoh nog wel door hequote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
Daar gaat mn beeld van Schenkstroop
O god nu ga ik echt weg.quote:
Als je eerst al je puisten uit drukt. Pus is zo vies om te zien.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:21 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat afspraakje dat we hadden gaat tcoh nog wel door he
Vandaar de toevoeging zelfrespecterendquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ken een dude he. zo eentje met een matje, petje, blond mét uitkering. Hij heeft een lekkere vriendin joh van 19. De tering. Dus het kan wel![]()
verschil is hij heeft een mooi huidje, geen overgewicht en hij komt wel veel buiten...
en misschien heeft hij dat mooie huidje en goed postuur omdat hij veel buiten komt ?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ken een dude he. zo eentje met een matje, petje, blond mét uitkering. Hij heeft een lekkere vriendin joh van 19. De tering. Dus het kan wel![]()
verschil is hij heeft een mooi huidje, geen overgewicht en hij komt wel veel buiten...
ga nou maar, ons hoor je niet klagenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:21 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
O god nu ga ik echt weg.
Tot vanavond, fijne apathische vuile fokkerts
Dat wijf is kansloos of zijn uitkering is van tijdelijke aard. Hoe dan ook, uitkeringlijers mogen zich niet voortplanten, komen alleen maar zwakke en zielige mensen uit voort. Blijf binnen of ga terug naar China.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
schenkstroop reactiequote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jij was Mensa toch?
Onee dat mocht ik niet verklappen (sorry.)
77 kg is niet echt zwaar. Of ben je 1,40? Dan ben je niet dik, maar gewoon een fucking kabouter.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:43 schreef Argo het volgende:
Ik ben van 87 kilo naar 74 gegaan. En nu weeg ik weer 77 kilo. Ga meer bewegen! Ren wat meer.......Om af te vallen moet je je hart laten pompen, denk jij dat jij dat met wandelen krijgt?
Ik ben 1.85 en ik heb nog steeds een buikje! En een klein beetje moobs!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:50 schreef PjotrXII het volgende:
[..]
77 kg is niet echt zwaar. Of ben je 1,40? Dan ben je niet dik, maar gewoon een fucking kabouter.
Seamquote:
Seam ziet er vast niet zo vies uit. Waarom moet je van hem kotsen als je jezelf elke dag ziet?quote:
Hij ziet er wel uit als een iele heameaux. moet je maar kijken in zn fotoboek met zn albert verlinde-kop en zn ked-schoentjes. En dat loopje. hilarisch.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Seam ziet er vast niet zo vies uit. Waarom moet je van hem kotsen als je jezelf elke dag ziet?
Jij tilt je voeten niet op als je loopt?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hij ziet er wel uit als een iele heameaux. moet je maar kijken in zn fotoboek met zn albert verlinde-kop en zn ked-schoentjes. En dat loopje. hilarisch.
Ik had meer bestaansrecht als meisjes naar me zouden omkijken. Nee maar je hebt wel gelijk.. Vele verschrikkingen kunnen het zich geen ruk boeien hoe ze erbij lopen. Das dat andere uiterste.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:37 schreef nozem het volgende:
Schenkstroop, serieus, wat boeit jou dat nou?
Als ik op zaterdagmiddag door het centrum van Nijmegen loop kom ik behooorlijk veel mensen tegen die zich niet bepaald schamen voor hun plofkop en dito lichaam. Eis gewoon eens wat meer bestaansrecht op, andere mensen doen dat ook.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij tilt je voeten niet op als je loopt?Dat is pas een vreemd loopje.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:05 schreef Schenkstroop het volgende:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hij ziet er wel uit als een iele heameaux. moet je maar kijken in zn fotoboek met zn albert verlinde-kop en zn ked-schoentjes. En dat loopje. hilarisch.
Hier had dus een slotje op moeten volgen. Niemand kan zich vereenzelvigen met jouw problemen want niemand begrijpt hoe erg het is boehoehoe. Toch? Jankerd?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hou je smoel dan.
Meisjes kijken niet om.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik had meer bestaansrecht als meisjes naar me zouden omkijken. Nee maar je hebt wel gelijk.. Vele verschrikkingen kunnen het zich geen ruk boeien hoe ze erbij lopen. Das dat andere uiterste.
Kijk zo'n reactie als dat van Nozem vind ik wel sympathiek en opbouwend
WTF heb jij nou kritiek op een ander, hypocriet.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Gast what the fuck, komt er eens een ietwat serieuze reactie en dan doe je zoquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:06 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
(zo)
Met dat loopje scoort hij waarschijnlijk wel chicks. Hilarisch.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Neehee, hij moet zijn zielige imago van 'ik tegen de wereld en niemand begrijpt mij boehoe emo-emo' hooghouden jeweetzelluf!!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gast what the fuck, komt er eens een ietwat serieuze reactie en dan doe je zo
Zeg walla?!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:06 schreef sinadO het volgende:
[..]
Neehee, hij moet zijn zielige imago van 'ik tegen de wereld en niemand begrijpt mij boehoe emo-emo' hooghouden jeweetzelluf!!
wat moet ie met die bbq?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:17 schreef sinadO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Etc.
Witte iele mensjes die "walla" zeggenquote:
Zware mensen die op fora gaan huilen dat ze niet naar buiten durvenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Witte iele mensjes die "walla" zeggen
Ik weet niet hoe lang ik precies ben. Weeg iets van 88 kilo. Simpelweg afvallen heeft geen zin. Ik heb geld nodig voor een ingreep zoadat ik daarna blijvend kan afvallen. Ik kan van jeans maat 36 naar jeans 27. maar dat is enkelt frustrerend als je daarna weer terugvalt elke keer weer. Dikkerds kunnen niet blijvend afvallen. En ik ook voor een groot deel waarom.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:39 schreef PjotrXII het volgende:
Hoe lang ben je? En hoeveel weeg je?
Anders moet je ff een trainschema laten maken.
Sympathiek en opbouwend, daar sta ik al ruim 9 jaar om bekend hier.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik had meer bestaansrecht als meisjes naar me zouden omkijken. Nee maar je hebt wel gelijk.. Vele verschrikkingen kunnen het zich geen ruk boeien hoe ze erbij lopen. Das dat andere uiterste.
Volhouden, heb je al een personal trainer geprobeerd?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang ik precies ben. Weeg iets van 90 kilo. Simpelweg afvallen heeft geen zin. Ik heb geld nodig voor een ingreep zoadat ik daarna blijvend kan afvallen. Ik kan van jeans maat 36 naar jeans 27. maar dat is enkelt frustrerend als je daarna weer terugvalt. elke keer weer dus.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:00 schreef Bragi het volgende:
Herkenbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee nog niet, maar dat gaat niet blijvend veel helpen vrees ik. ik ken persoonlijk mensen die van dik naar goodlooking zijn gegaan via de sportschool. Probleem is ze kunnen het stuk voor stuk niet vasthouden. En ze blijven jojo-en. goodlooking-badlooking-goodlooking-fatlooking en das een mysterie waar ik mijn hoofd over heb gebroken de laatste tien jaar. Hopelijk heb ik nu wel het antwoord. Alleen dat kost veel geld. En mijn verzekeraar vergoedt dat niet. Best wel ellende.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Volhouden, heb je al een personal trainer geprobeerd?
Ik ben dan ook niet zo lang.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:36 schreef sinadO het volgende:
88 kilo??? WTF miemel je dan!
Dat is toch niet dik man, ik ben fucking zwaarder dan jij en zit netjes midden in mijn gezonde BMI!
Of ben je soms een kabouter?
Probeer het gewoon zou ik zeggen en oordeel daarna of het werkt of niet. En als je probleem echt zo erg is als je het hier beschrijft maakt wat geld toch ook niet uit?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar dat gaat niet blijvend veel helpen vrees ik. ik ken persoonlijk mensen die van dik naar goodlooking zijn gegaan via de sportschool. Probleem is ze kunnen het stuk voor stuk niet vasthouden. En ze blijven jojo-en. goodlooking-badlooking-goodlooking-fatlooking en das een mysterie waar ik mijn hoofd over heb gebroken de laatste tien jaar. Hopelijk heb ik nu wel het antwoord. Alleen dat kost veel geld. En mijn verzekeraar vergoedt dat niet. Best wel ellende.
Damn.. dat is echt ernstig.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:41 schreef sinadO het volgende:
Ok dus we hebben nu:
Maagd
Schurft
Kabouter
Obesitas
Mensenschuw
Zelfmedelijden
Narcist
Lelijk
Damn.
Dus je bent klein en dik. Zo'n propje achtig iemand?quote:
Ik heb het topic niet gelezen maar dat is de samenvatting van elk topic van deze gozer.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:41 schreef sinadO het volgende:
Ok dus we hebben nu:
Maagd
Schurft
Kabouter
Obesitas
Mensenschuw
Zelfmedelijden
Narcist
Lelijk
Damn.
Lengte is wel belangrijk in bedquote:
wtf?quote:
Neuh. ik heb lenzen.quote:
Das het stereotype he.. Ik ben anders. Ik streef niet na wat anderen graag zien. tenzij het good looks zijn.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:48 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Dus je bent klein en dik. Zo'n propje achtig iemand?
Wat ik niet snap is dat je dik bent. Dikke mensen horen toch gezellig te zijn?
Gastquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
wtf?
[..]
Neuh. ik heb lenzen.
[..]
Das het stereotype he.. Ik ben anders. Ik streef niet na wat anderen graag zien. tenzij het good looks zijn.
Als je 1.70 heb je een BMI van 30. Wel overgewicht, niet extreem. Maar jij bent dus echt een dwerg? 1.60?quote:
Naam: Evitaquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:29 schreef Inside-joke het volgende:
Ik woog 85 kilo en ben 1,59 kort:O
Nu weeg ik 60 kilo:P
Geheim? Niet depri in me kamer gaan zitten en gek maken met gedachtes!
Dus gewoon naar buiten met die hap!;)
Wat zit je nou te zeiken man, dan komt er iemand in je topic die je niet haat en dan ga je zo doenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:32 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Naam: Evita
Beroep: eigen baas
Signature: foplijn - de enige echte
Alias: inside joke
Ik ben iets van 1.71 - 1.75 ja. Het boeit me niet wat de bmi-index zegt ik vind mezelf gewoon wanstaltig. aziaten hebben dan ook standaard een ronde lelijke kop. als je dan eenbeetje dik wordt dat ziet er gewoon niet uit.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je 1.70 heb je een BMI van 30. Wel overgewicht, niet extreem. Maar jij bent dus echt een dwerg? 1.60?
Dit is fok. wie kan ik nog vertrouwen op goede intenties. weinigquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:33 schreef Ezio het volgende:
[..]
Wat zit je nou te zeiken man, dan komt er iemand in je topic die je niet haat en dan ga je zo doen
Dan moet je ook niet in KLB zijnquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dit is fok. wie kan ik nog vertrouwen op goede intenties. weinig
Inderdaad helemaal niemand dus rot maar opquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dit is fok. wie kan ik nog vertrouwen op goede intenties. weinig
Dan zie je er ongeveerquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ben iets van 1.71 - 1.75 ja. Het boeit me niet wat de bmi-index zegt ik vind mezelf gewoon wanstaltig. aziaten hebben dan ook standaard een ronde lelijke kop. als je dan eenbeetje dik wordt dat ziet er gewoon niet uit.
Ik ben geen hollander dat aankomt met twee onderkinnen maar nog wel een beetje gezicht heeft met een vierkante kin.. tsja..
het mag dan wel sympathiek zijn, maar doe je er ook wat mee ?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
De enige trol hier dat ben jij.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Jullie zijn nog lang niet van mij af. Zolang de trollen blijven reageren ... denk ik.. dus..
Het zijn geen trollen, iedereen hier vindt jou oprecht een diep trieste kerel.. doe er wat aan ipv hier steeds te huilen in zelfmedelijden.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Jullie zijn nog lang niet van mij af. Zolang de trollen blijven reageren ... denk ik.. dus..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
geregistreerd op: vrijdag 5 februari 2010 @ 14:42quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:40 schreef henrydg het volgende:
Wie is Schenkstroop dan?
Een of andere bekende Fok!ker?
Ik hang vrijwel nooit in SEX dus je zit ernaast (zoals gewoonlijk).quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:34 schreef sinadO het volgende:
Ey jostitosti TS leef je nog? Of hang je weer rond in SEX?
danku.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:42 schreef sinadO het volgende:
[..]
Kan het je niet kwalijk nemen...
Check zijn topichistorie maar eens. Veel plezier!
Nou ik heb even het een en ander gelezen en ik kom tot de volgende conclusie :quote:
Zou je hem nemen dan?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:27 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Hij ook maar toch istie mega leukie
[ afbeelding ]
Ik ben geen kloon maar ik heb wel vaker topics van je gelezen hoor. Ik wou het even dubbel checken. Het is niet dat ik je bash of wat het ook is maar ik vind het gewoon dom van je dat je er nu niks aan gaat doen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:27 schreef Schenkstroop het volgende:
En dat weet jij te achterhalen in 4 minuten.
Zeg eens eerlijk van wie zijt gij een kloon?
Ik ben gewoon op das alles. 23 jaar ziekte en jaren van vruchteloos uitgaan en proberen meetedoen. Dat doet wat met je.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:29 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon maar ik heb wel vaker topics van je gelezen hoor. Ik wou het even dubbel checken. Het is niet dat ik je bash of wat het ook is maar ik vind het gewoon dom van je dat je er nu niks aan gaat doen.
in je he.quote:
Pervers mannetjequote:
Goedemorgen deze morgen. Waar is onze grote vriend/baas Schenkstroop?quote:Op zondag 28 maart 2010 09:55 schreef sinadO het volgende:
En TS, de lange koude eenzame nacht goed doorgekomen? Zijn er nog onderdelen afgevallen vannacht? Nog huidlagen losgelaten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nezel gis em eh keul
Zwelgende in zelfmedelijden in zn bedje waarschijnlijk.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Goedemorgen deze morgen. Waar is onze grote vriend/baas Schenkstroop?![]()
Gast, ik weeg ook ongeveer 88 kilo en ben ongeveer 1.89 en ook ik ben zeker niet dun.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:36 schreef sinadO het volgende:
88 kilo??? WTF miemel je dan!
Dat is toch niet dik man, ik ben fucking zwaarder dan jij en zit netjes midden in mijn gezonde BMI!
Of ben je soms een kabouter?
Hij is een Chinees, dus waarschijnlijk 1,60 ofzoquote:Op zondag 28 maart 2010 12:23 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Gast, ik weeg ook ongeveer 88 kilo en ben ongeveer 1.89 en ook ik ben zeker niet dun.
Op papier heb ik een gezond gewicht maar in de praktijk ligt dat toch net even wat anders.
Max.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hij is een Chinees, dus waarschijnlijk 1,60 ofzo
In dat geval zou ik een dagboek beginnen want je bent de enige.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hou je smoel dan.
Ik weet het niet , maar jeansmaat 27 lijkt mij wat aan de dunne kant.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang ik precies ben. Weeg iets van 88 kilo. Simpelweg afvallen heeft geen zin. Ik heb geld nodig voor een ingreep zoadat ik daarna blijvend kan afvallen. Ik kan van jeans maat 36 naar jeans 27. maar dat is enkelt frustrerend als je daarna weer terugvalt elke keer weer. Dikkerds kunnen niet blijvend afvallen. En ik ook voor een groot deel waarom.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ben gewoon op das alles. 23 jaar ziekte en jaren van vruchteloos uitgaan en proberen meetedoen. Dat doet wat met je.
Ik heb 28/29quote:Op zondag 28 maart 2010 13:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik weet het niet , maar jeansmaat 27 lijkt mij wat aan de dunne kant.
Nou, jeetje zeg, dan ben je echt wel veel te zwaar.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang ik precies ben. Weeg iets van 88 kilo. Simpelweg afvallen heeft geen zin. Ik heb geld nodig voor een ingreep zoadat ik daarna blijvend kan afvallen. Ik kan van jeans maat 36 naar jeans 27. maar dat is enkelt frustrerend als je daarna weer terugvalt elke keer weer. Dikkerds kunnen niet blijvend afvallen. En ik ook voor een groot deel waarom.
nee 1.70+quote:
wtf!quote:Op zondag 28 maart 2010 16:09 schreef Zooootje het volgende:
http://thinpower.punt.nl/index.php?r=1&id=432619&error=&wachtwoord=&archief=&tbl_archief=#form
Half Fok! is er al actief
Even voor de duidelijkheid; is dus niet serieus.quote:
Als dat zo zit dan ga ik ook even lezen. Ik wil wel liever geld.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:23 schreef Meneer_du_bir het volgende:
IK LAS DIT ALLEMAALIS ER EEN BELONING VOOR HET LEZEN VAN DIT TOPIC? Zoals lekkers en koekjes en andere dingen die ook lekker zijn
Nee, het enige wat hier is is leedvermaak.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:23 schreef Meneer_du_bir het volgende:
IK LAS DIT ALLEMAALIS ER EEN BELONING VOOR HET LEZEN VAN DIT TOPIC? Zoals lekkers en koekjes en andere dingen die ook lekker zijn
Ik heb zelfs nooit een beugel gehad.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Echt weer Nederlanders realllife problmen meten ze af aan extremen en kanker. En dan zeggen ze: je overdrijft. En zelf heben ze nooit meer gehad dan een beugeltje![]()
En ze heeft al zitten ninja-editen. Gaat ze mij triest noemenquote:
Hij heeft de quote aangepast. Ik heb helemaal niets geëdit.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:48 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En ze heeft al zitten ninja-editen. Gaat ze mij triest noemen
Helaas wel ja. Hoezo?quote:
Je verhalen zijn altijd zo zielig. Ik vind het moeilijk om me voor te stellen dat jouw leven echt zo is en dat je vervolgens zo volhoudend bent in het rapporteren ervan op fok terwijl dat soort topics uiteindelijk toch allemaal min of meer hetzelfde verlopen. Makkelijker is het om voor te stellen dat je een soort troll bent die het leuk vindt om een treurig personage als het jouwe te construeren. Als dat niet zo is vind ik het dus wel zielig voor je, ik wens je een vrolijker leven toe!quote:
Heerlijk, zo'n leven waarin jij zelf nooit verantwoordelijk bent voor jezelf. Gewoon je genen, je huidskleur, hollandse bitches, massamedia en je verzekeringsmaatschappij de schuld geven, kun je lekker blijven stagneren in de hoop dat die elastiek in je maag straks wél een persoonlijkheid heeft.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar dat gaat niet blijvend veel helpen vrees ik. ik ken persoonlijk mensen die van dik naar goodlooking zijn gegaan via de sportschool. Probleem is ze kunnen het stuk voor stuk niet vasthouden. En ze blijven jojo-en. goodlooking-badlooking-goodlooking-fatlooking en das een mysterie waar ik mijn hoofd over heb gebroken de laatste tien jaar. Hopelijk heb ik nu wel het antwoord. Alleen dat kost veel geld. En mijn verzekeraar vergoedt dat niet. Best wel ellende.
Hypo wat? Ga nou niet de slimme aangepaste witte neger uithangen hiero jonguhquote:
Hoeveel zelfverantwoording kun je nog nemen als alles wat jij opnoemt inderdaad tegenzit? Kun je wel lollig doen maar de realiteit is wel zo.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:57 schreef Nosh het volgende:
[..]
Heerlijk, zo'n leven waarin jij zelf nooit verantwoordelijk bent voor jezelf. Gewoon je genen, je huidskleur, hollandse bitches, massamedia en je verzekeringsmaatschappij de schuld geven, kun je lekker blijven stagneren in de hoop dat die elastiek in je maag straks wél een persoonlijkheid heeft.
-dubbel-quote:Op zondag 28 maart 2010 17:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hoeveel zelfverantwoording kun je nog nemen als alles wat jij opneomty inderdaad tegenzit? Kun je wle lollig doen maar de realiteit is wel zo.
Mijn huidskleur: chiinees, dus..
Hollandsche bitches: een geile bitch van jewelste, dus..
Massamedia: kijk jij doorheen en jij laat je niet leiden? dacht ut wel, dus..
verzekringsmaatschappijen: tenzij je onder een auto komt of zwanger raakt krijg je geen echte hulp.
Dus..
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hoeveel zelfverantwoording kun je nog nemen als alles wat jij opneomty inderdaad tegenzit? Kun je wle lollig doen maar de realiteit is wel zo.
Mijn huidskleur: chiinees, dus..
Hollandsche bitches: een geile bitch van jewelste, dus..
Massamedia: kijk jij doorheen en jij laat je niet leiden? dacht ut wel, dus..
verzekringsmaatschappijen: tenzij je onder een auto komt of zwanger raakt krijg je geen echte hulp.
Dus..
Jij moet echt naar een psycholoog.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hoeveel zelfverantwoording kun je nog nemen als alles wat jij opnoemt inderdaad tegenzit? Kun je wel lollig doen maar de realiteit is wel zo.
Mijn huidskleur: geel met spleetogen, dus..
Hollandsche bitches: een irrritante bitch van jewelste, dus..
Massamedia: daar kijk jij doorheen en jij laat je niet leiden? dacht ut wel, dus..
verzekeringsmaatschappijen: tenzij je onder een auto komt of zwanger raakt krijg je geen echte hulp. behalve een zalfje.
Dus..
*Wat kan ik doen aan mijn huidskleur?
*Wat kan ik doen aan de aard van de hollandshce hoertjes die afgaan op alles wat trendy is dus ook negers en wat ze niet kennen is allemaal maar Chinees?
*Massamedia bepaalt of er een pandemie heerst en alle artsen politici gaan erin mee, wat doe je tegen zo'n macht? chinezen hebben geen goed imago door de media, dus daar sta ik dan.
*verzekeringsmaatschappijen, tsja, pakken wat ze pakken kunnen en het geld zoveel mogelijk houden, 'logisch' zou een nederlander zeggen. Maar anderszijds zeggen dat je daar wat aan kunt doen?
Jawel hoor.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:00 schreef AngryAryan het volgende:
TS is echt dik en fatsig.
kom je je stoel nog af dikke?
quote:Op 28-03-2010 16:10 schreef Schenkstroop
Erg overbelicht^^
quote:Op 28-03-2010 16:40 schreef Schenkstroop
[..]
Was vast de enige foto waar je er een beetje goed op zat. Overbelicht en toch gebruiken![]()
quote:Op 28-03-2010 16:54 schreef Schenkstroop
[..]
Volgens mij heb jij ook een joekel van een neus. Kun je niet even een en profiel foto maken van jezelf en plaatsen?![]()
Wat is er mis met een Chinese huidskleur?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:04 schreef Schenkstroop het volgende:
*Wat kan ik doen aan mijn huidskleur?
Waarom zou je een hoertje willen?quote:*Wat kan ik doen aan de aard van de hollandshce hoertjes die afgaan op alles wat trendy is dus ook negers en wat ze niet kennen is allemaal maar Chinees?
Dat Chinezen een slecht imago zouden hebben, weet ik echt helemaal niks van.quote:*Massamedia bepaalt of er een pandemie heerst en alle artsen politici gaan erin mee, wat doe je tegen zo'n macht? chinezen hebben geen goed imago door de media, dus daar sta ik dan.
Dat mag tegen die Hollandse bitches, duhquote:Op zondag 28 maart 2010 17:12 schreef Fascination het volgende:
Gelukkig is Schenkstroop zelf altijd wel heel aardig tegen andere mensen.
[..]
[..]
[..]
Begin eens met je pens een rondje om je huis te bewegen, liefst met wat vaart erin. En dan nog eens.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hoeveel zelfverantwoording kun je nog nemen als alles wat jij opnoemt inderdaad tegenzit?
Idd.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar nee het ligt allemaal aan zijn uiterlijk en andere externe factoren.quote:Op 26-05-2009 02:51 schreef Schenkstroop
schoenmaat 42? Ben je pot en probeer je mannen afteschrikken of wat?
hoezo onzeker ?... godverquote:Op zondag 28 maart 2010 17:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
[..]
In het echt wel. Serieus. Ik ben de meest likeable person van purmerend. Op fok heb ik enkelt een slecht imago. En dat houd je in stand door negatief te blijven doen tegen mijn cyber-imago. En dat ik negatief terug reageer. Oorzaak gevolg, kip-ei, etcetra. 't is dat er niet veel mensen hier mij ook irl. kennen anders zouden ze voor mij kunnen vouchen.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:12 schreef Fascination het volgende:
Nou een hip imago hebben ze ook niet over het algemeen. of wel?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
Dat Chinezen een slecht imago zouden hebben, weet ik echt helemaal niks van.
Heel lief ja.quote:Op 25-02-2010 20:54 schreef Schenkstroop
[..]
Kies dan voor mij. Ik ben anders dan de rest. Goede eigenschappen van mij zijn: authentiek, lief en intelligent, snel en bere sterk. Gebrek aan humor en een eststhisch verantwoord uiterlijk maak ik goed met de rest van mijn persona.. Dus
Heb je hyves?
Okay jij hebt gewoon een wordpad-document met schenkstroop-quotes. Ben je nu fan of een enge stalkster?quote:
Wanneer heb jij ooit iets gedaan met positieve feedback van users dan? Het eeuwige antwoord is wil ik niet/kan ik niet. Dan houdt het een keer op he.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:21 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
In het echt wel. Serieus. Ik ben de meest likeable person van purmerend. Op fok heb ik enkelt een slecht imago. En dat houd je in stand door negatief te blijven doen tegen mijn cyber-imago. En dat ik negatief terug reageer. Oorzaak gevolg, kip-ei, etcetra. 't is dat er niet veel mensen hier mij ook irl. kennen anders zouden ze voor mij kunnen vouchen.
Nou, ik ben zelf een mengelmoes (Nederlands - Chinees - Indisch) en ik hou me er totaal niet mee bezig of 'mijn soort' (Indo's) wel of geen hip imago heeftquote:Op zondag 28 maart 2010 17:21 schreef Schenkstroop het volgende:
Nou een hip imago hebben ze ook niet over het algemeen. of wel?
dus jouw leven is gevormd door een internetforum ?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Okay jij hebt gewoon een wordpad-document met schenkstroop-quotes. Ben je nu fan of een enge stalkster?
EDIT: Fok maakt je gewoon zo. Zo wordt je. Doe je lang genoeg mee dan pas je je aan en ga je ook anderen bashen. 't is niet anders. Sociaal-psychologisch fenomeen.
Precies. Ik ben vaak genoeg serieus op z'n posts in gegaan, maar meneer is hypocriet en wil niet veranderen. "Boehoe, niemand wil met me seksen, omdat ik dik en lelijk ben. Oh, maar ik wil zelf niet met een vet zeug naar bed. Hmm, eigenlijk wil ik met niemand naar bed, omdat ik me schaam voor mezelf. Maar dat is de schuld van andere mensen."quote:Op zondag 28 maart 2010 17:23 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wanneer heb jij ooit iets gedaan met positieve feedback van users dan? Het eeuwige antwoord is wil ik niet/kan ik niet. Dan houdt het een keer op he.
Eentje heb ik bewaard ja, die eerste. Die wasquote:Op zondag 28 maart 2010 17:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Okay jij hebt gewoon een wordpad-document met schenkstroop-quotes. Ben je nu fan of een enge stalkster?
EDIT: Fok maakt je gewoon zo. Zo wordt je. Doe je lang genoeg mee dan pas je je aan en ga je ook anderen bashen. 't is niet anders. Sociaal-psychologisch fenomeen.
Als niemand meer seks met je wil dan komt het daardoor.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, ik ben zelf een mengelmoes (Nederlands - Chinees - Indisch) en ik hou me er totaal niet mee bezig of 'mijn soort' (Indo's) wel of geen hip imago heeft.
Hahaha.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Eentje heb ik bewaard ja, die eerste. Die waste mooi. Voor de tweede was heel ff in je fobo kijken al genoeg.
Nou ik begon goed met een ander account. Gewoon normaal/aardig/lief. Maar dan zijn een van de erste reacties die je krijgt op je problemen: je overdrijft kanker is pas erg en mijn hele familie heeft nu kanker [en plak een willekeurige denigrerende opmerking erachteraan].quote:Op zondag 28 maart 2010 17:23 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wanneer heb jij ooit iets gedaan met positieve feedback van users dan? Het eeuwige antwoord is wil ik niet/kan ik niet. Dan houdt het een keer op he.
Inderdaad, dat komt dan door de media en de negers.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:28 schreef Chai het volgende:
Als niemand meer seks met je wil dan komt het daardoor.
O, jee, wat heb ik gestart....quote:Op zondag 28 maart 2010 16:09 schreef Zooootje het volgende:
http://thinpower.punt.nl/index.php?r=1&id=432619&error=&wachtwoord=&archief=&tbl_archief=#form
Half Fok! is er al actief
Mss zou je eens moeten denken of er geen waarheid in die opmerkingen zit. Dat jij te dik bent, en niet eens schokkend te dik ofzo, is iets wat jij zelf kunt veranderen. Mss moet je eens leren relativeren.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nou ik begon goed met een ander account. Gewoon normaal/aardig/lief. Maar dan zijn een van de erste reacties die je krijgt op je problemen: je overdrijft kanker is pas erg en mijn hele familie heeft nu kanker [en plak een willekeurige denigrerende opmerking erachteraan].
Tsja dat verandert de zaak op een gegeven moment en ook jezelf natuurlijk. En hoe je met fokkers omgaat.
Zit hier toch al een heel stuk langer maar ben gelukkig niet zoals jou.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar ze kosten ook minder geld omdat ze eerder doodgaan!quote:Op zondag 28 maart 2010 17:37 schreef Adelante het volgende:
Te dikke mensen krijgen wel eerder kanker vaak, dus er zit een kern van waarheid in die harde opmerkingen
Doe het constant. Naar 20% bodyfat en dan weer terug naar 8%.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:06 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
(zo)
maar jij kan je dus ook niet voorstellen dat er mensen zijn die het gewoon zwaarder als jou hebben ?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nou ik begon goed met een ander account. Gewoon normaal/aardig/lief. Maar dan zijn een van de erste reacties die je krijgt op je problemen: je overdrijft kanker is pas erg en mijn hele familie heeft nu kanker [en plak een willekeurige denigrerende opmerking erachteraan].
Tsja dat verandert de zaak op een gegeven moment en ook jezelf natuurlijk. En hoe je met fokkers omgaat.
Dat maakt niet uit. Voor die tijd hebben ze al 10 keer het budget voor medische kosten dat een gezond mens op een leven gebruikt verbruiktquote:Op zondag 28 maart 2010 17:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar ze kosten ook minder geld omdat ze eerder doodgaan!
hij consumeert volgensmij aardig watquote:Op zondag 28 maart 2010 17:42 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Voor die tijd hebben ze al 10 keer het budget voor medische kosten dat een gezond mens op een leven gebruikt verbruikt
Vind het erg nobel van je dat je nog moeite in je post stopt maar geloof me, is vergeefse moeite.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:42 schreef trovey het volgende:
1. Heb je nou al eens contact opgenomen met het UWV voor een gesprek voor een opleiding en/of baan?
2, Ga naar je huisarts toe, vraag om een verwijzing naar een dietiste en ga onder begeleiding van die dietiste wat aan je overgewicht doen. Zij (meestal een zij) kan je helpen om je voedingspatroon goed te krijgen en beweging te krijgen welke is aangepast aan eventuele gebreken/handicaps.
3. Als je toch bij die huisarts zit vraag dan meteen om een verwijzing naar een psycholoog om wat te doen aan je depressieve klachten.
Oftwel je zult toch echt zelf in actie moeten komen om de problemen die je ervaart op te lossen.
Gezien de kinderachtige reacties lijkt mij dat inderdaad sterk. Want denken fokkers nou echt dat ze het beter hadden gedaan in mijn schoenen met mijn problemen?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:40 schreef DeBassist het volgende:
[..]
maar jij kan je dus ook niet voorstellen dat er mensen zijn die het gewoon zwaarder als jou hebben ?
Ik denk dat jij het gewoon safe speelt. geen super-problematische onderwerpen war anderen over kunnen vallen. Enkelt de normale. Zwangerschap, pubertijd, niet klaar kunne komen, beugeltje, relatieproblmen, fotografie. Houdt je keurig aan de normale gangbare problmen van de samenlevening en dan krijg jequote:Op zondag 28 maart 2010 17:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zit hier toch al een heel stuk langer maar ben gelukkig niet zoals jou.
Komt gewoon omdat je geen trots hebt man.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:45 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Gezien de kinderachtige reacties lijkt mij dat inderdaad sterk. Want denken fokkers nou echt dat ze het beter hadden gedaan in mijn schoenen met mijn problemen?
ja je zou maar begrip hebbenquote:Op zondag 28 maart 2010 17:50 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het gewoon safe speelt. geen super-problematische onderwerpen war anderen over kunnen vallen. Enkelt de normale. Zwangerschap, pubertijd, niet klaar kunne komen, beugeltje, relatieproblmen, fotografie. Houdt je keurig aan de normale gangbare problmen van de samenlevening en dan krijg je
a. begrip (!! )
b. mensen mogen je omdat zij zich kunnen identificeren mét jou en andersom.
in mijn shcoenen wil je niet staan.
Dan nog is het erg triest om zoveel tijd te steken in z'on kansloze kloon. Als je dan toch kloont, maak dan iig een kloon met een leven.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vind het erg nobel van je dat je nog moeite in je post stopt maar geloof me, is vergeefse moeite.
Of schestroop is een troll/cloon of er is gewoonweg geen redden meer aan, ik denk een combi van.
O'ja, mijn man die op sterven lag nav een vleesetende bacterie op zijn scrotum was niet "problematisch"genoeg.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:50 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik in mijn shcoenen wil je niet staan.
datquote:Op zondag 28 maart 2010 17:54 schreef Gras_eter het volgende:
Jezelf zieliger vinden dan anderen slaat werkelijk nergens op om deze 2 redenen.
1) Je weet nooit maar dan ook nooit wat andere mensen hebben meegemaakt
2) Je weet nimmer de impact op mensen, de ene persoon laat zichzelf nu eenmaal sneller uit het veld slaan dan een ander persoon.
Daarnaast is het ook nog zo, wie of wat je problemen ook veroorzaakt heeft er is maar 1 persoon die ze uiteindelijk moet oplossen.
Nee dat is een veelvoorkomend probleem. Iedereen kent wel iemand die last heeft van een vleesetende bacterie.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
O'ja, mijn man die op sterven lag nav een vleesetende bacterie op zijn scrotum was niet "problematisch"genoeg.![]()
Alleen niet iedereen is zo pessimistisch als jij!
Waarom doet iedereen zijn best om hem te helpen? Al die topics die hij heeft geopend waar ik dezelfde soort reacties lees. Je kan je tijd beter besteden aan iemand die ook nog iets doet met de hulp die hij/zij krijgt aangeboden.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan nog is het erg triest om zoveel tijd te steken in z'on kansloze kloon. Als je dan toch kloont, maak dan iig een kloon met een leven.
quote:
Maar ze zijn wel mooi. Dilemma dusquote:Op zondag 28 maart 2010 17:51 schreef AngryAryan het volgende:
[..]
Komt gewoon omdat je geen trots hebt man.
lees gewoon een wat nationalistische blaadjes en wat haatrock en kom erachter dat al die mensen op straat niets meer als gebrainwashde mtv hoeren zijn man.
Je zal je snel trotser en manser voelen, jij bent veel beter als die lompe mtv-fokkers op straat.
En de meeste van die hoeren wil je geen eens in bed hebben, wat een vieze weiven man die neuken met alles en iedereen als ze geil zijn.
Inderdaad, waar praten we over, TS is dik, dat is niet te vergelijken natuurlijk.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat is een veelvoorkomend probleem. Iedereen kent wel iemand die last heeft van een vleesetende bacterie.
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vind het erg nobel van je dat je nog moeite in je post stopt maar geloof me, is vergeefse moeite.
Of schestroop is een troll/cloon of er is gewoonweg geen redden meer aan, ik denk een combi van.
Nee ik zei maar wat, ik doelde meer op hoever gaan de gemiddelde problemen eigenlijk? En anders is het wel gelijk érg extreem. Maar de meerderheid kent niet meer dan de gemiddelde kwaaltjes. En dat kleine percentage dat te maken heeft met echt nare problemen. Daar zeg ik natuurlijk niks over. Dat kan ik ook niet.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Kan snakelady niet klaarkomen?
Bron graag!
Dat is ook te zien aan je smiley-gebruik.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon deze post eeuwig herhalen in TS zijn topics....ben niet voor niets een optimist
Hahaha, ik ook, heb ook geen beugel gehad , ben geen puber en heb ze ook niet en de helft van wat hij typt klopt niet.....quote:Op zondag 28 maart 2010 17:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Kan snakelady niet klaarkomen?
Bron graag!
idd, zie je een grietje met een misvormd lichaam die in een rolstoel zit, die gaat gezellig naar de disco om jongens te versieren en te dansen, geweldig toch, respect voor dat soort mensen.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:03 schreef gifkwal het volgende:
Schenkstroop, kijk anders eens naar een programma als Jong of Je Zal Het Maar Hebben. Dan zie je allemaal jongeren met nare handicaps en afwijkingen (geen armen of benen, misvormd gezicht, blind, chronische pijn etc etc) die wel wat van hun leven maken en ondanks hun ellende gewoon plezier hebben in het leven. Of kijk anders eens naar Over Mijn Lijk, dat gaat over mensen die echt reden tot klagen hebben. Zij zouden alles geven om in jouw schoenen te mogen staan.
quote:Op zondag 28 maart 2010 18:01 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat is ook te zien aan je smiley-gebruik.
Eigenlijk lossen de problemen zich uiteindelijk wel op hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 18:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Je kunt mijn advies aannemen of niet...het is jouw leven...hier erover klagen zal je in ieder geval verder niet helpen. Sterker nog....dat zou je nog wel eens verder de put in kunnen helpen. je bent bijna 30...tijd om een ruggegraat te ontwikkelen Schenkstroop en jezelf onder je kont te schoppen om wat te doen aan je problemen...ze lossen zichzelf in ieder geval niet op hoe graag jjj dat ook wilt.
Een vleesetende bacterie is dus niet dramatisch genoeg, flauw hoor.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee ik zei maar wat, ik doelde meer op hoever gaan de gemiddelde problemen eigenlijk? En anders is het wel gelijk érg extreem. Maar de meerderheid kent niet meer dan de gemiddelde kwaaltjes. En dat kleine percentage dat te maken heeft met echt nare problemen. Daar zeg ik natuurlijk niks over. Dat kan ik ook niet.
quote:Op zondag 28 maart 2010 18:06 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Eigenlijk lossen de problemen zich uiteindelijk wel op hoor
quote:Op zondag 28 maart 2010 18:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja aan het einde van je leven als je op sterven ligt maar ik hoop dat TS wat eerder in actie komt.
EN HIER GAAT DAN NIEMAND OP IN?!?!??!EINZquote:Op zondag 28 maart 2010 17:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
O'ja, mijn man die op sterven lag nav een vleesetende bacterie op zijn SCROTUM was niet "problematisch"genoeg.![]()
Alleen niet iedereen is zo pessimistisch als jij!
gelukkig is het redelijk goedgekomen, alleen zal hij er geen schoonheidsprijs mee winnen.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:49 schreef sinadO het volgende:
[..]
EN HIER GAAT DAN NIEMAND OP IN?!?!??!EINZ
Zolang het zaakje nog maar werkt is het goed toch?quote:Op zondag 28 maart 2010 19:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
gelukkig is het redelijk goedgekomen, alleen zal hij er geen schoonheidsprijs mee winnen.
En hij is wel geholpen of niet? Ik loop al vanaf mijn 9e voor mijn huidproblemen arts in en uit, de oplossing blijft uit.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:07 schreef snakelady het volgende:
[..]
Een vleesetende bacterie is dus niet dramatisch genoeg, flauw hoor.![]()
Ik denk dat jij geen idee hebt over wat iedereen misschien wel meemaakt of meegemaakt heeft, alleen de meerderheid gaat er niet zielig over doen en nemen het leven zoals het is en gaan verder.
Je bent zwak en genetisch inferieur.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En hij is wel geholpen of niet? Ik loop al vanaf mijn 9e voor mijn huidproblemen arts in en uit, de oplossing blijft uit.
quote:
Waar wil je afspreken Quasimodo?quote:Op zondag 28 maart 2010 19:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Een schoevedraaier in jouw harses. Zullen we eens zien wie het eerst inferieur ligt te rotten.
Wat een edit, gelukkig was Sinado snel genoegquote:
Ik bood aan je te helpen, maar je noemde mij een straatterrorist.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:48 schreef Schenkstroop het volgende:
Mongooltjes krijgen in ieder geval nog meer liefde en aandacht in hun leven dan mij. Kanker-patienten gaan op vakantie, neuken,hebben een vriend, hebben het gezellig, krijgen steun begrip van familie vrienden. Hoe wil je dat in godsnaam op een of andere vage manier gaan vergelijken met mij en mijn liefdeloze situatie? ik sterf niet binnenkort maar lig hier al wel 23 jaar te rotten. Das ook niks.
Ook nog eens homo ja?quote:Op zondag 28 maart 2010 19:48 schreef Schenkstroop het volgende:
Mongooltjes krijgen in ieder geval nog meer liefde en aandacht in hun leven dan mij. Kanker-patienten gaan op vakantie, neuken,hebben een vriend, hebben het gezellig, krijgen steun begrip van familie vrienden. Hoe wil je dat in godsnaam op een of andere vage manier gaan vergelijken met mij en mijn liefdeloze situatie? ik sterf niet binnenkort maar lig hier al wel 23 jaar te rotten. Das ook niks.
En wat heb ik jou aangedaan dat je van meet af aan zo kinderachtig op mij reageert hier op fokt? Maar ik ga zeker een keer met je afspreken. Want gasten als jij kan ik ook niet uitstaan. Je reageert ronduit bot op mensen die minder zijn. En dan wil je nog gaan vechten en afspreken ook. Vind je dat niet raar? Weetjewat. Mij best.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:45 schreef sinadO het volgende:
[..]
Waar wil je afspreken Quasimodo?
EDIT: too slow fatboy!![]()
En wat heeft ie ervan geleerd?quote:Op zondag 28 maart 2010 19:51 schreef KeizerKuzco het volgende:
Bijna weer een topic volgehuild
Neem o.us mee en maak samen met jouw geluidsskills en zijn videoskills het beste videotopic ooit, Sinadoquote:Op zondag 28 maart 2010 19:52 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En wat heb ik jou aangedaan dat je van meet af aan zo kinderachtig op mij reageert hier op fokt? Maar ik ga zeker een keer met je afspreken. Want gasten als jij kan ik ook niet uitstaan. Je reageert ronduit bot op mensen die minder zijn. En dan wil je nog gaan vechten en afspreken ook. Vind je dat niet raar? Weetjewat. Mij best.
Fucked up man..quote:Op zondag 28 maart 2010 19:48 schreef Schenkstroop het volgende:
Ah!quote:Op zondag 28 maart 2010 19:52 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En wat heb ik jou aangedaan dat je van meet af aan zo kinderachtig op mij reageert hier op fokt? Maar ik ga zeker een keer met je afspreken. Want gasten als jij kan ik ook niet uitstaan. Je reageert ronduit bot op mensen die minder zijn. En dan wil je nog gaan vechten en afspreken ook. Vind je dat niet raar? Weetjewat. Mij best.
ik dacht aan een van die programmas met een kankerpatiente met eeb vriend, dat nog op vakantie ging, alle liefde en stuen kreeg etcetera, etcetera.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:50 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ook nog eens homo ja?![]()
Ik denk dat we de set dan wel compleet hebben...
Waar, wanneer? Dit moet ik zien.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:52 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hij had het tegen mij met die schroevendraaierquote:Op zondag 28 maart 2010 19:56 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ah!
Je irriteert me MATELOOS met je constante gehuil. Sodemieter toch op met je aandachttrekkerij. Spring in de gracht voor mijn part. Normaal gesproken negeer ik mensen die ik niet moet maar jij gaat me op de een of andere manier onder de huid zitten. Succesful troll is succesful voor mijn part, mij heb je. Overigens reageer is normaal niet zo, dit is speciaal voor jou. Ik ben meestal een enorme goedzak.
Jij wilde overigens een schroevendraaier in MIJN harses weet je nog? Ik geef je de kans wel hoor.
Ok, nu ik:quote:Op zondag 28 maart 2010 17:50 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het gewoon safe speelt. geen super-problematische onderwerpen war anderen over kunnen vallen. Enkelt de normale. Zwangerschap, pubertijd, niet klaar kunne komen, beugeltje, relatieproblmen, fotografie. Houdt je keurig aan de normale gangbare problmen van de samenlevening en dan krijg je
a. begrip (!! )
b. mensen mogen je omdat zij zich kunnen identificeren mét jou en andersom.
in mijn shcoenen wil je niet staan.
Oh.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:58 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hij had het tegen mij met die schroevendraaier
Als ik admin was geweest had ik je zeker een maand van het forum geflikkerd voor deze volkomen debiele opmerking. Ik mag het niet zeggen, maar ik hoop dat je kanker krijgt. Kijken of je het dan nog zo leuk lijkt.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:48 schreef Schenkstroop het volgende:
Jammer dat een tweede topic niet magquote:Op zondag 28 maart 2010 19:59 schreef sinadO het volgende:
[..]
Oh.
Hij quotetete mij dus.
Komt door zijn dikke worstevingertjes.
Ik geef je met alle liefde een stuk touw.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:57 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ik dacht aan een van die programmas met een kankerpatiente met eeb vriend, dat nog op vakantie ging, alle liefde en stuen kreeg etcetera, etcetera.
Nee, JIJ irriteert MIJ mateloos. Jij bent een irritant hollandertje dat graag pist op mensen met problemen en dan wordt JIJ nog kwaad ook en wil je afspreken. Daar heb ik een stronthekel aan dus als JIJ wilt afspreken, Mij best. reageer maar op mijn PM.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:56 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ah!
Je irriteert me MATELOOS met je constante gehuil. Sodemieter toch op met je aandachttrekkerij. Spring in de gracht voor mijn part. Normaal gesproken negeer ik mensen die ik niet moet maar jij gaat me op de een of andere manier onder de huid zitten. Succesful troll is succesful voor mijn part, mij heb je. Overigens reageer is normaal niet zo, dit is speciaal voor jou. Ik ben meestal een enorme goedzak.
Jij wilde overigens een schroevendraaier in MIJN harses weet je nog? Ik geef je de kans wel hoor.
Waarom verhuis je niet naar China, je hebt hier toch niets wat je niet kunt missen.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee, JIJ irriteert MIJ mateloos. Jij bent een irritant hollandertje dat graag pist op mensen met problemen en dan wordt JIJ nog kwaad ook en wil je afspreken. Daar heb ik een stronthekel aan dus als JIJ wilt afspreken, Mij best. reageer maar op mijn PM.
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee, JIJ irriteert MIJ mateloos. Jij bent een irritant hollandertje dat graag pist op mensen met problemen en dan wordt JIJ nog kwaad ook en wil je afspreken. Daar heb ik een stronthekel aan dus als JIJ wilt afspreken, Mij best. reageer maar op mijn PM.
Je stemde er toch mee in?quote:Op zondag 28 maart 2010 19:52 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee jullie zijn ziek!! En jij RZ bent een ontkenner van de bovenste plank. Door jouw problemen te spuien haalde je iedereen op je dak. Dus wat doe je je conformeert nu en doet netjes wat zij graag willen zien. Geen gedoe meer en je pist ook nogeens op mij. Nou dat haalt je status wel omhoog hoor. En zoals ik eerder al zei: denk je nu echt dat je nu wel veel verder komt?quote:Op zondag 28 maart 2010 20:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik admin was geweest had ik je zeker een maand van het forum geflikkerd voor deze volkomen debiele opmerking. Ik mag het niet zeggen, maar ik hoop dat je kanker krijgt. Kijken of je het dan nog zo leuk lijkt.
Echt, ziek gewoon.
Daar zat ik eigenlijk serieus over na te denken. Als hij echt zo'n freakshow is dan kan hij misschien wel de nieuwe Zanger Rinus worden.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:54 schreef Ezio het volgende:
[..]
Neem o.us mee en maak samen met jouw geluidsskills en zijn videoskills het beste videotopic ooit
Niet slecht.quote:Tijdsduur: 10 min.
Geluid: Excl geluidExcl.
Prijs: ¤ 795,00
Opmerking:
Bekend van de Hit: Hey Marlous
Wat een zwaktebod. Eerst zeuren en hem dan zelf kanker wensen.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik admin was geweest had ik je zeker een maand van het forum geflikkerd voor deze volkomen debiele opmerking. Ik mag het niet zeggen, maar ik hoop dat je kanker krijgt. Kijken of je het dan nog zo leuk lijkt.
Echt, ziek gewoon.
Deel 2.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:15 schreef Koko_Banana het volgende:
Goed topic, maar het is helaas bijna gedaan.
Nee, mijn problemen spui ik nog steeds maar ik blijf niet hangen in dat zielige gehuil , ik doe er wat mee.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee jullie zijn ziek!! En jij RZ bent een ontkenner van de bovenste plank. Door jouw problemen te spuien haalde je iedereen op je dak. Dus wat doe je je conformeert nu en doet netjes wat zij graag willen zien. Geen gedoe meer en je pist ook nogeens op mij. Nou dat haalt je status wel omhoog hoor. En zoals ik eerder al zei: denk je nu echt dat je nu wel veel verder komt?
En selectief quoten en er een punt van maken kan iedereen
JULLIE ZIJN ZIEK !!!
ziek op een andere manier.
Door deze reactie ging ik kijken.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |