En ze heeft al zitten ninja-editen. Gaat ze mij triest noemenquote:
Hij heeft de quote aangepast. Ik heb helemaal niets geëdit.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:48 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En ze heeft al zitten ninja-editen. Gaat ze mij triest noemen
Helaas wel ja. Hoezo?quote:
Je verhalen zijn altijd zo zielig. Ik vind het moeilijk om me voor te stellen dat jouw leven echt zo is en dat je vervolgens zo volhoudend bent in het rapporteren ervan op fok terwijl dat soort topics uiteindelijk toch allemaal min of meer hetzelfde verlopen. Makkelijker is het om voor te stellen dat je een soort troll bent die het leuk vindt om een treurig personage als het jouwe te construeren. Als dat niet zo is vind ik het dus wel zielig voor je, ik wens je een vrolijker leven toe!quote:
Heerlijk, zo'n leven waarin jij zelf nooit verantwoordelijk bent voor jezelf. Gewoon je genen, je huidskleur, hollandse bitches, massamedia en je verzekeringsmaatschappij de schuld geven, kun je lekker blijven stagneren in de hoop dat die elastiek in je maag straks wél een persoonlijkheid heeft.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar dat gaat niet blijvend veel helpen vrees ik. ik ken persoonlijk mensen die van dik naar goodlooking zijn gegaan via de sportschool. Probleem is ze kunnen het stuk voor stuk niet vasthouden. En ze blijven jojo-en. goodlooking-badlooking-goodlooking-fatlooking en das een mysterie waar ik mijn hoofd over heb gebroken de laatste tien jaar. Hopelijk heb ik nu wel het antwoord. Alleen dat kost veel geld. En mijn verzekeraar vergoedt dat niet. Best wel ellende.
Hypo wat? Ga nou niet de slimme aangepaste witte neger uithangen hiero jonguhquote:
Hoeveel zelfverantwoording kun je nog nemen als alles wat jij opnoemt inderdaad tegenzit? Kun je wel lollig doen maar de realiteit is wel zo.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:57 schreef Nosh het volgende:
[..]
Heerlijk, zo'n leven waarin jij zelf nooit verantwoordelijk bent voor jezelf. Gewoon je genen, je huidskleur, hollandse bitches, massamedia en je verzekeringsmaatschappij de schuld geven, kun je lekker blijven stagneren in de hoop dat die elastiek in je maag straks wél een persoonlijkheid heeft.
-dubbel-quote:Op zondag 28 maart 2010 17:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hoeveel zelfverantwoording kun je nog nemen als alles wat jij opneomty inderdaad tegenzit? Kun je wle lollig doen maar de realiteit is wel zo.
Mijn huidskleur: chiinees, dus..
Hollandsche bitches: een geile bitch van jewelste, dus..
Massamedia: kijk jij doorheen en jij laat je niet leiden? dacht ut wel, dus..
verzekringsmaatschappijen: tenzij je onder een auto komt of zwanger raakt krijg je geen echte hulp.
Dus..
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hoeveel zelfverantwoording kun je nog nemen als alles wat jij opneomty inderdaad tegenzit? Kun je wle lollig doen maar de realiteit is wel zo.
Mijn huidskleur: chiinees, dus..
Hollandsche bitches: een geile bitch van jewelste, dus..
Massamedia: kijk jij doorheen en jij laat je niet leiden? dacht ut wel, dus..
verzekringsmaatschappijen: tenzij je onder een auto komt of zwanger raakt krijg je geen echte hulp.
Dus..
Jij moet echt naar een psycholoog.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hoeveel zelfverantwoording kun je nog nemen als alles wat jij opnoemt inderdaad tegenzit? Kun je wel lollig doen maar de realiteit is wel zo.
Mijn huidskleur: geel met spleetogen, dus..
Hollandsche bitches: een irrritante bitch van jewelste, dus..
Massamedia: daar kijk jij doorheen en jij laat je niet leiden? dacht ut wel, dus..
verzekeringsmaatschappijen: tenzij je onder een auto komt of zwanger raakt krijg je geen echte hulp. behalve een zalfje.
Dus..
*Wat kan ik doen aan mijn huidskleur?
*Wat kan ik doen aan de aard van de hollandshce hoertjes die afgaan op alles wat trendy is dus ook negers en wat ze niet kennen is allemaal maar Chinees?
*Massamedia bepaalt of er een pandemie heerst en alle artsen politici gaan erin mee, wat doe je tegen zo'n macht? chinezen hebben geen goed imago door de media, dus daar sta ik dan.
*verzekeringsmaatschappijen, tsja, pakken wat ze pakken kunnen en het geld zoveel mogelijk houden, 'logisch' zou een nederlander zeggen. Maar anderszijds zeggen dat je daar wat aan kunt doen?
Jawel hoor.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:00 schreef AngryAryan het volgende:
TS is echt dik en fatsig.
kom je je stoel nog af dikke?
quote:Op 28-03-2010 16:10 schreef Schenkstroop
Erg overbelicht^^
quote:Op 28-03-2010 16:40 schreef Schenkstroop
[..]
Was vast de enige foto waar je er een beetje goed op zat. Overbelicht en toch gebruiken![]()
quote:Op 28-03-2010 16:54 schreef Schenkstroop
[..]
Volgens mij heb jij ook een joekel van een neus. Kun je niet even een en profiel foto maken van jezelf en plaatsen?![]()
Wat is er mis met een Chinese huidskleur?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:04 schreef Schenkstroop het volgende:
*Wat kan ik doen aan mijn huidskleur?
Waarom zou je een hoertje willen?quote:*Wat kan ik doen aan de aard van de hollandshce hoertjes die afgaan op alles wat trendy is dus ook negers en wat ze niet kennen is allemaal maar Chinees?
Dat Chinezen een slecht imago zouden hebben, weet ik echt helemaal niks van.quote:*Massamedia bepaalt of er een pandemie heerst en alle artsen politici gaan erin mee, wat doe je tegen zo'n macht? chinezen hebben geen goed imago door de media, dus daar sta ik dan.
Dat mag tegen die Hollandse bitches, duhquote:Op zondag 28 maart 2010 17:12 schreef Fascination het volgende:
Gelukkig is Schenkstroop zelf altijd wel heel aardig tegen andere mensen.
[..]
[..]
[..]
Begin eens met je pens een rondje om je huis te bewegen, liefst met wat vaart erin. En dan nog eens.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hoeveel zelfverantwoording kun je nog nemen als alles wat jij opnoemt inderdaad tegenzit?
Idd.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar nee het ligt allemaal aan zijn uiterlijk en andere externe factoren.quote:Op 26-05-2009 02:51 schreef Schenkstroop
schoenmaat 42? Ben je pot en probeer je mannen afteschrikken of wat?
hoezo onzeker ?... godverquote:Op zondag 28 maart 2010 17:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
[..]
In het echt wel. Serieus. Ik ben de meest likeable person van purmerend. Op fok heb ik enkelt een slecht imago. En dat houd je in stand door negatief te blijven doen tegen mijn cyber-imago. En dat ik negatief terug reageer. Oorzaak gevolg, kip-ei, etcetra. 't is dat er niet veel mensen hier mij ook irl. kennen anders zouden ze voor mij kunnen vouchen.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:12 schreef Fascination het volgende:
Nou een hip imago hebben ze ook niet over het algemeen. of wel?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
Dat Chinezen een slecht imago zouden hebben, weet ik echt helemaal niks van.
Heel lief ja.quote:Op 25-02-2010 20:54 schreef Schenkstroop
[..]
Kies dan voor mij. Ik ben anders dan de rest. Goede eigenschappen van mij zijn: authentiek, lief en intelligent, snel en bere sterk. Gebrek aan humor en een eststhisch verantwoord uiterlijk maak ik goed met de rest van mijn persona.. Dus
Heb je hyves?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |