Zwelgende in zelfmedelijden in zn bedje waarschijnlijk.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Goedemorgen deze morgen. Waar is onze grote vriend/baas Schenkstroop?

Gast, ik weeg ook ongeveer 88 kilo en ben ongeveer 1.89 en ook ik ben zeker niet dun.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:36 schreef sinadO het volgende:
88 kilo??? WTF miemel je dan!
Dat is toch niet dik man, ik ben fucking zwaarder dan jij en zit netjes midden in mijn gezonde BMI!
Of ben je soms een kabouter?

Hij is een Chinees, dus waarschijnlijk 1,60 ofzoquote:Op zondag 28 maart 2010 12:23 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Gast, ik weeg ook ongeveer 88 kilo en ben ongeveer 1.89 en ook ik ben zeker niet dun.
Op papier heb ik een gezond gewicht maar in de praktijk ligt dat toch net even wat anders.

Max.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hij is een Chinees, dus waarschijnlijk 1,60 ofzo

In dat geval zou ik een dagboek beginnen want je bent de enige.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hou je smoel dan.
Alleen de mensen die zich kunnen inleven/identificeren met mijn probleem mogen nu nog ppsten in dit topic..

Ik weet het niet , maar jeansmaat 27 lijkt mij wat aan de dunne kant.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang ik precies ben. Weeg iets van 88 kilo. Simpelweg afvallen heeft geen zin. Ik heb geld nodig voor een ingreep zoadat ik daarna blijvend kan afvallen. Ik kan van jeans maat 36 naar jeans 27. maar dat is enkelt frustrerend als je daarna weer terugvalt elke keer weer. Dikkerds kunnen niet blijvend afvallen. En ik ook voor een groot deel waarom.

quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ben gewoon op das alles. 23 jaar ziekte en jaren van vruchteloos uitgaan en proberen meetedoen. Dat doet wat met je.

Ik heb 28/29quote:Op zondag 28 maart 2010 13:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik weet het niet , maar jeansmaat 27 lijkt mij wat aan de dunne kant.

Nou, jeetje zeg, dan ben je echt wel veel te zwaar.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang ik precies ben. Weeg iets van 88 kilo. Simpelweg afvallen heeft geen zin. Ik heb geld nodig voor een ingreep zoadat ik daarna blijvend kan afvallen. Ik kan van jeans maat 36 naar jeans 27. maar dat is enkelt frustrerend als je daarna weer terugvalt elke keer weer. Dikkerds kunnen niet blijvend afvallen. En ik ook voor een groot deel waarom.
 Je stelt je dus weer aan. What a surprise.
 Je stelt je dus weer aan. What a surprise.  

nee 1.70+quote:

wtf!quote:Op zondag 28 maart 2010 16:09 schreef Zooootje het volgende:
http://thinpower.punt.nl/index.php?r=1&id=432619&error=&wachtwoord=&archief=&tbl_archief=#form
Half Fok! is er al actief

Even voor de duidelijkheid; is dus niet serieus.quote:

IS ER EEN BELONING VOOR HET LEZEN VAN DIT TOPIC? Zoals lekkers en koekjes en andere dingen die ook lekker zijn
 IS ER EEN BELONING VOOR HET LEZEN VAN DIT TOPIC? Zoals lekkers en koekjes en andere dingen die ook lekker zijn   

Als dat zo zit dan ga ik ook even lezen. Ik wil wel liever geld.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:23 schreef Meneer_du_bir het volgende:
IK LAS DIT ALLEMAALIS ER EEN BELONING VOOR HET LEZEN VAN DIT TOPIC? Zoals lekkers en koekjes en andere dingen die ook lekker zijn

Nee, het enige wat hier is is leedvermaak.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:23 schreef Meneer_du_bir het volgende:
IK LAS DIT ALLEMAALIS ER EEN BELONING VOOR HET LEZEN VAN DIT TOPIC? Zoals lekkers en koekjes en andere dingen die ook lekker zijn

Ik heb zelfs nooit een beugel gehad.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Echt weer Nederlanders realllife problmen meten ze af aan extremen en kanker. En dan zeggen ze: je overdrijft. En zelf heben ze nooit meer gehad dan een beugeltje

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |