Afcajos reactiequote:
Je weet best dat je erom vraagt met dit soort topics.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:05 schreef Schenkstroop het volgende:
160 views en maar 10 posts jezus! Kom er maar in leedvermaakzoekerts
Mijn post is verwijderdquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:05 schreef Schenkstroop het volgende:
Jij was Mensa toch?quote:
Das waar. Maar nare reacties daar haal ik kracht uit. Zo heeft fok mij gevormd.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je weet best dat je erom vraagt met dit soort topics.
Niet nodig, ik let gewoon op wat ik eet enzoquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:06 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Heb je welleens geprobeerd blijvend aftevallen, Nee? hoe je sjmoel dan !
(zo)
je opent zelfmedelijden topics omdat je kracht krijgt uit de nare reacties daarvan ???quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Das waar. Maar nare reacties daar haal ik kracht uit. Zo heeft fok mij gevormd.
Nou dan. Niet zeuren dan.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Das waar. Maar nare reacties daar haal ik kracht uit. Zo heeft fok mij gevormd.
doe dan ook niet zo onzekerquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:15 schreef Schenkstroop het volgende:
jullie zijn saai ik ga toch naar buiten. Vitamine D kweken.
Kan ik de volgende varkenshoaxgrieppandemie ook weer aan![]()
mzzl.
Ik open vanavond wel een KLB topic over dat ene meisje wat mij door de grond liet zakken omdat zij mij zag irl.
Als je nooit dik bent geweest en probeerde aftevallen heb je geen recht van spreken over dikkerds. vind ikquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:11 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Niet nodig, ik let gewoon op wat ik eet enzo
Haaaaaaaaaaajjj.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:05 schreef Schenkstroop het volgende:
Joh, maak je niet dik.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:18 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als je nooit dik bent geweest en probeerde aftevallen heb je geen recht van spreken over dikkerds. vind ik
Ik ken een dude he. zo eentje met een matje, petje, blond mét uitkering. Hij heeft een lekkere vriendin joh van 19. De tering. Dus het kan welquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:15 schreef jaronsch het volgende:
Een zelfrespecterende vrouw hoeft geen uitkeringtrekkende armoedzaaier. Blijf maar fijn binnen jochie.
Dat afspraakje dat we hadden gaat tcoh nog wel door hequote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
Daar gaat mn beeld van Schenkstroop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |