abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79679436
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:52 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

En wat heb ik jou aangedaan dat je van meet af aan zo kinderachtig op mij reageert hier op fokt? Maar ik ga zeker een keer met je afspreken. Want gasten als jij kan ik ook niet uitstaan. Je reageert ronduit bot op mensen die minder zijn. En dan wil je nog gaan vechten en afspreken ook. Vind je dat niet raar? Weetjewat. Mij best.
Ah!

Je irriteert me MATELOOS met je constante gehuil. Sodemieter toch op met je aandachttrekkerij. Spring in de gracht voor mijn part. Normaal gesproken negeer ik mensen die ik niet moet maar jij gaat me op de een of andere manier onder de huid zitten. Succesful troll is succesful voor mijn part, mij heb je. Overigens reageer is normaal niet zo, dit is speciaal voor jou. Ik ben meestal een enorme goedzak.

Jij wilde overigens een schroevendraaier in MIJN harses weet je nog? Ik geef je de kans wel hoor.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  zondag 28 maart 2010 @ 19:57:14 #277
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79679453
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:50 schreef sinadO het volgende:

[..]

Ook nog eens homo ja?

Ik denk dat we de set dan wel compleet hebben...
ik dacht aan een van die programmas met een kankerpatiente met eeb vriend, dat nog op vakantie ging, alle liefde en stuen kreeg etcetera, etcetera.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_79679481
quote:

[..]

En wat heb ik jou aangedaan dat je van meet af aan zo kinderachtig op mij reageert hier op fokt? Maar ik ga zeker een keer met je afspreken. Want gasten als jij kan ik ook niet uitstaan. Je reageert ronduit bot op mensen die minder zijn. En dan wil je nog gaan vechten en afspreken ook. Vind je dat niet raar? Weetjewat. Mij best.
Waar, wanneer? Dit moet ik zien.
  zondag 28 maart 2010 @ 19:58:59 #279
265154 Ezio
Koekert
pi_79679536
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:56 schreef sinadO het volgende:

[..]

Ah!

Je irriteert me MATELOOS met je constante gehuil. Sodemieter toch op met je aandachttrekkerij. Spring in de gracht voor mijn part. Normaal gesproken negeer ik mensen die ik niet moet maar jij gaat me op de een of andere manier onder de huid zitten. Succesful troll is succesful voor mijn part, mij heb je. Overigens reageer is normaal niet zo, dit is speciaal voor jou. Ik ben meestal een enorme goedzak.

Jij wilde overigens een schroevendraaier in MIJN harses weet je nog? Ik geef je de kans wel hoor.
Hij had het tegen mij met die schroevendraaier
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_79679537
AAAAAARGH!!! IK WIL EEN PM POSTEN NU MAAR DAT MAG IK NIET WANT DAN KRIJG IK EEN BAN!!

KUT KUT KUT!
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_79679542
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:50 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik denk dat jij het gewoon safe speelt. geen super-problematische onderwerpen war anderen over kunnen vallen. Enkelt de normale. Zwangerschap, pubertijd, niet klaar kunne komen, beugeltje, relatieproblmen, fotografie. Houdt je keurig aan de normale gangbare problmen van de samenlevening en dan krijg je

a. begrip ( !! )
b. mensen mogen je omdat zij zich kunnen identificeren mét jou en andersom.

in mijn shcoenen wil je niet staan.
Ok, nu ik:

Ik ben ook dik en ook maagd. Daarbij ben ik veel ouder dan jij.
Maar ik heb toch contact met mensen en ik schaam me niet als ik buiten loop.

Daarbij geef ik geen enkele vrouw de schuld van mijn gebrek aan relaties omdat dat namelijk aan mij ligt. En eerst moet ik veranderen, dan pas is er een kans op relaties.

En nee, in jouw schoenen wil ik inderdaad niet staan. Zo depri wil niemand zijn en met zo'n depri iemand wil niemand omgaan. En nu kan ik voor de tigste keer wel weer zeggen dat je er wat aan moet doen maar je zwelgt liever in zelfmedelijden.
pi_79679577
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:58 schreef Ezio het volgende:

[..]

Hij had het tegen mij met die schroevendraaier
Oh.

Hij quotetete mij dus.

Komt door zijn dikke worstevingertjes.
pi_79679666
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:48 schreef Schenkstroop het volgende:
Mongooltjes krijgen in ieder geval nog meer liefde en aandacht in hun leven dan mij. Kanker-patienten gaan op vakantie, neuken,hebben een vriend, hebben het gezellig, krijgen steun begrip van familie vrienden. Hoe wil je dat in godsnaam op een of andere vage manier gaan vergelijken met mij en mijn liefdeloze situatie? ik sterf niet binnenkort maar lig hier al wel 23 jaar te rotten. Das ook niks.
Als ik admin was geweest had ik je zeker een maand van het forum geflikkerd voor deze volkomen debiele opmerking. Ik mag het niet zeggen, maar ik hoop dat je kanker krijgt. Kijken of je het dan nog zo leuk lijkt.

Echt, ziek gewoon.
  zondag 28 maart 2010 @ 20:01:55 #284
265154 Ezio
Koekert
pi_79679683
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:59 schreef sinadO het volgende:

[..]

Oh.

Hij quotetete mij dus.

Komt door zijn dikke worstevingertjes.
Jammer dat een tweede topic niet mag
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_79679687
Niet zo haten tegen SS jongens!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_79679735
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:57 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

ik dacht aan een van die programmas met een kankerpatiente met eeb vriend, dat nog op vakantie ging, alle liefde en stuen kreeg etcetera, etcetera.
Ik geef je met alle liefde een stuk touw.
  zondag 28 maart 2010 @ 20:04:04 #287
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79679785
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:56 schreef sinadO het volgende:

[..]

Ah!

Nee, JIJ irriteert MIJ mateloos. Jij bent een irritant hollandertje dat graag pist op mensen met problemen en dan wordt JIJ nog kwaad ook en wil je afspreken. Daar heb ik een stronthekel aan dus als JIJ wilt afspreken, Mij best. reageer maar op mijn PM.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_79679846
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:04 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Nee, JIJ irriteert MIJ mateloos. Jij bent een irritant hollandertje dat graag pist op mensen met problemen en dan wordt JIJ nog kwaad ook en wil je afspreken. Daar heb ik een stronthekel aan dus als JIJ wilt afspreken, Mij best. reageer maar op mijn PM.
Waarom verhuis je niet naar China, je hebt hier toch niets wat je niet kunt missen.
  † In Memoriam † zondag 28 maart 2010 @ 20:05:52 #289
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_79679867
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Niet zo haten tegen SS jongens!
Idd!
Doe eens lief tegen Schenkstroop
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_79679872
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:04 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

quote:

[..]

Je stemde er toch mee in? Jullie gaan toch wel vechten he?
pi_79680001
En natuurlijk niet op RealZeus ingaan, he.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 28 maart 2010 @ 20:09:30 #292
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79680058
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:01 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Als ik admin was geweest had ik je zeker een maand van het forum geflikkerd voor deze volkomen debiele opmerking. Ik mag het niet zeggen, maar ik hoop dat je kanker krijgt. Kijken of je het dan nog zo leuk lijkt.

Echt, ziek gewoon.
Nee jullie zijn ziek!! En jij RZ bent een ontkenner van de bovenste plank. Door jouw problemen te spuien haalde je iedereen op je dak. Dus wat doe je je conformeert nu en doet netjes wat zij graag willen zien. Geen gedoe meer en je pist ook nogeens op mij. Nou dat haalt je status wel omhoog hoor. En zoals ik eerder al zei: denk je nu echt dat je nu wel veel verder komt?

En selectief quoten en er een punt van maken kan iedereen

JULLIE ZIJN ZIEK !!!

ziek op een andere manier.
pi_79680162
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:54 schreef Ezio het volgende:

[..]

Neem o.us mee en maak samen met jouw geluidsskills en zijn videoskills het beste videotopic ooit
Daar zat ik eigenlijk serieus over na te denken. Als hij echt zo'n freakshow is dan kan hij misschien wel de nieuwe Zanger Rinus worden.
quote:
Tijdsduur: 10 min.
Geluid: Excl geluidExcl.
Prijs: ¤ 795,00
Opmerking:
Bekend van de Hit: Hey Marlous
Niet slecht.

Zanger Rinus is trouwens serieus mijn held dus ga niet tegen mij whinen dat ik zo'n klootzak ben.
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:01 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Echt, ziek gewoon.
Wat een zwaktebod. Eerst zeuren en hem dan zelf kanker wensen.
pi_79680240
Post eens 'n foto, gewoon voor de leuk.
Misschien valt 't allemaal wel mee, joh!
pi_79680342
Goed topic, maar het is helaas bijna gedaan.
pi_79680491
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:15 schreef Koko_Banana het volgende:
Goed topic, maar het is helaas bijna gedaan.
Deel 2.
pi_79680698
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:09 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Nee jullie zijn ziek!! En jij RZ bent een ontkenner van de bovenste plank. Door jouw problemen te spuien haalde je iedereen op je dak. Dus wat doe je je conformeert nu en doet netjes wat zij graag willen zien. Geen gedoe meer en je pist ook nogeens op mij. Nou dat haalt je status wel omhoog hoor. En zoals ik eerder al zei: denk je nu echt dat je nu wel veel verder komt?

En selectief quoten en er een punt van maken kan iedereen

JULLIE ZIJN ZIEK !!!

ziek op een andere manier.
Nee, mijn problemen spui ik nog steeds maar ik blijf niet hangen in dat zielige gehuil , ik doe er wat mee.
  zondag 28 maart 2010 @ 20:23:07 #298
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_79680745
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:40 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Hij ziet er wel uit als een iele heameaux. moet je maar kijken in zn fotoboek met zn albert verlinde-kop en zn ked-schoentjes. En dat loopje. hilarisch.
Door deze reactie ging ik kijken.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_79680756
ah modjes toe, deel 2 mag wel he?
pi_79680833
SinadO gaat SS wurgen met z'n elfjesgesmede-doublegoldplated-monster kabels.
Geen referral hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')