Ah!quote:Op zondag 28 maart 2010 19:52 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En wat heb ik jou aangedaan dat je van meet af aan zo kinderachtig op mij reageert hier op fokt? Maar ik ga zeker een keer met je afspreken. Want gasten als jij kan ik ook niet uitstaan. Je reageert ronduit bot op mensen die minder zijn. En dan wil je nog gaan vechten en afspreken ook. Vind je dat niet raar? Weetjewat. Mij best.
ik dacht aan een van die programmas met een kankerpatiente met eeb vriend, dat nog op vakantie ging, alle liefde en stuen kreeg etcetera, etcetera.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:50 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ook nog eens homo ja?![]()
Ik denk dat we de set dan wel compleet hebben...
Waar, wanneer? Dit moet ik zien.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:52 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En wat heb ik jou aangedaan dat je van meet af aan zo kinderachtig op mij reageert hier op fokt? Maar ik ga zeker een keer met je afspreken. Want gasten als jij kan ik ook niet uitstaan. Je reageert ronduit bot op mensen die minder zijn. En dan wil je nog gaan vechten en afspreken ook. Vind je dat niet raar? Weetjewat. Mij best.
Hij had het tegen mij met die schroevendraaierquote:Op zondag 28 maart 2010 19:56 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ah!
Je irriteert me MATELOOS met je constante gehuil. Sodemieter toch op met je aandachttrekkerij. Spring in de gracht voor mijn part. Normaal gesproken negeer ik mensen die ik niet moet maar jij gaat me op de een of andere manier onder de huid zitten. Succesful troll is succesful voor mijn part, mij heb je. Overigens reageer is normaal niet zo, dit is speciaal voor jou. Ik ben meestal een enorme goedzak.
Jij wilde overigens een schroevendraaier in MIJN harses weet je nog? Ik geef je de kans wel hoor.
Ok, nu ik:quote:Op zondag 28 maart 2010 17:50 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het gewoon safe speelt. geen super-problematische onderwerpen war anderen over kunnen vallen. Enkelt de normale. Zwangerschap, pubertijd, niet klaar kunne komen, beugeltje, relatieproblmen, fotografie. Houdt je keurig aan de normale gangbare problmen van de samenlevening en dan krijg je
a. begrip (!! )
b. mensen mogen je omdat zij zich kunnen identificeren mét jou en andersom.
in mijn shcoenen wil je niet staan.
Oh.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:58 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hij had het tegen mij met die schroevendraaier
Als ik admin was geweest had ik je zeker een maand van het forum geflikkerd voor deze volkomen debiele opmerking. Ik mag het niet zeggen, maar ik hoop dat je kanker krijgt. Kijken of je het dan nog zo leuk lijkt.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:48 schreef Schenkstroop het volgende:
Mongooltjes krijgen in ieder geval nog meer liefde en aandacht in hun leven dan mij. Kanker-patienten gaan op vakantie, neuken,hebben een vriend, hebben het gezellig, krijgen steun begrip van familie vrienden. Hoe wil je dat in godsnaam op een of andere vage manier gaan vergelijken met mij en mijn liefdeloze situatie? ik sterf niet binnenkort maar lig hier al wel 23 jaar te rotten. Das ook niks.
Jammer dat een tweede topic niet magquote:Op zondag 28 maart 2010 19:59 schreef sinadO het volgende:
[..]
Oh.
Hij quotetete mij dus.
Komt door zijn dikke worstevingertjes.
Ik geef je met alle liefde een stuk touw.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:57 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ik dacht aan een van die programmas met een kankerpatiente met eeb vriend, dat nog op vakantie ging, alle liefde en stuen kreeg etcetera, etcetera.
Nee, JIJ irriteert MIJ mateloos. Jij bent een irritant hollandertje dat graag pist op mensen met problemen en dan wordt JIJ nog kwaad ook en wil je afspreken. Daar heb ik een stronthekel aan dus als JIJ wilt afspreken, Mij best. reageer maar op mijn PM.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:56 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ah!
Je irriteert me MATELOOS met je constante gehuil. Sodemieter toch op met je aandachttrekkerij. Spring in de gracht voor mijn part. Normaal gesproken negeer ik mensen die ik niet moet maar jij gaat me op de een of andere manier onder de huid zitten. Succesful troll is succesful voor mijn part, mij heb je. Overigens reageer is normaal niet zo, dit is speciaal voor jou. Ik ben meestal een enorme goedzak.
Jij wilde overigens een schroevendraaier in MIJN harses weet je nog? Ik geef je de kans wel hoor.
Waarom verhuis je niet naar China, je hebt hier toch niets wat je niet kunt missen.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee, JIJ irriteert MIJ mateloos. Jij bent een irritant hollandertje dat graag pist op mensen met problemen en dan wordt JIJ nog kwaad ook en wil je afspreken. Daar heb ik een stronthekel aan dus als JIJ wilt afspreken, Mij best. reageer maar op mijn PM.
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee, JIJ irriteert MIJ mateloos. Jij bent een irritant hollandertje dat graag pist op mensen met problemen en dan wordt JIJ nog kwaad ook en wil je afspreken. Daar heb ik een stronthekel aan dus als JIJ wilt afspreken, Mij best. reageer maar op mijn PM.
Je stemde er toch mee in?quote:Op zondag 28 maart 2010 19:52 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee jullie zijn ziek!! En jij RZ bent een ontkenner van de bovenste plank. Door jouw problemen te spuien haalde je iedereen op je dak. Dus wat doe je je conformeert nu en doet netjes wat zij graag willen zien. Geen gedoe meer en je pist ook nogeens op mij. Nou dat haalt je status wel omhoog hoor. En zoals ik eerder al zei: denk je nu echt dat je nu wel veel verder komt?quote:Op zondag 28 maart 2010 20:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik admin was geweest had ik je zeker een maand van het forum geflikkerd voor deze volkomen debiele opmerking. Ik mag het niet zeggen, maar ik hoop dat je kanker krijgt. Kijken of je het dan nog zo leuk lijkt.
Echt, ziek gewoon.
Daar zat ik eigenlijk serieus over na te denken. Als hij echt zo'n freakshow is dan kan hij misschien wel de nieuwe Zanger Rinus worden.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:54 schreef Ezio het volgende:
[..]
Neem o.us mee en maak samen met jouw geluidsskills en zijn videoskills het beste videotopic ooit
Niet slecht.quote:Tijdsduur: 10 min.
Geluid: Excl geluidExcl.
Prijs: ¤ 795,00
Opmerking:
Bekend van de Hit: Hey Marlous
Wat een zwaktebod. Eerst zeuren en hem dan zelf kanker wensen.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik admin was geweest had ik je zeker een maand van het forum geflikkerd voor deze volkomen debiele opmerking. Ik mag het niet zeggen, maar ik hoop dat je kanker krijgt. Kijken of je het dan nog zo leuk lijkt.
Echt, ziek gewoon.
Deel 2.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:15 schreef Koko_Banana het volgende:
Goed topic, maar het is helaas bijna gedaan.
Nee, mijn problemen spui ik nog steeds maar ik blijf niet hangen in dat zielige gehuil , ik doe er wat mee.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee jullie zijn ziek!! En jij RZ bent een ontkenner van de bovenste plank. Door jouw problemen te spuien haalde je iedereen op je dak. Dus wat doe je je conformeert nu en doet netjes wat zij graag willen zien. Geen gedoe meer en je pist ook nogeens op mij. Nou dat haalt je status wel omhoog hoor. En zoals ik eerder al zei: denk je nu echt dat je nu wel veel verder komt?
En selectief quoten en er een punt van maken kan iedereen
JULLIE ZIJN ZIEK !!!
ziek op een andere manier.
Door deze reactie ging ik kijken.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hij ziet er wel uit als een iele heameaux. moet je maar kijken in zn fotoboek met zn albert verlinde-kop en zn ked-schoentjes. En dat loopje. hilarisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |