Ik ben dan ook niet zo lang.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:36 schreef sinadO het volgende:
88 kilo??? WTF miemel je dan!
Dat is toch niet dik man, ik ben fucking zwaarder dan jij en zit netjes midden in mijn gezonde BMI!
Of ben je soms een kabouter?
Probeer het gewoon zou ik zeggen en oordeel daarna of het werkt of niet. En als je probleem echt zo erg is als je het hier beschrijft maakt wat geld toch ook niet uit?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar dat gaat niet blijvend veel helpen vrees ik. ik ken persoonlijk mensen die van dik naar goodlooking zijn gegaan via de sportschool. Probleem is ze kunnen het stuk voor stuk niet vasthouden. En ze blijven jojo-en. goodlooking-badlooking-goodlooking-fatlooking en das een mysterie waar ik mijn hoofd over heb gebroken de laatste tien jaar. Hopelijk heb ik nu wel het antwoord. Alleen dat kost veel geld. En mijn verzekeraar vergoedt dat niet. Best wel ellende.
Damn.. dat is echt ernstig.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:41 schreef sinadO het volgende:
Ok dus we hebben nu:
Maagd
Schurft
Kabouter
Obesitas
Mensenschuw
Zelfmedelijden
Narcist
Lelijk
Damn.
Dus je bent klein en dik. Zo'n propje achtig iemand?quote:
Ik heb het topic niet gelezen maar dat is de samenvatting van elk topic van deze gozer.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:41 schreef sinadO het volgende:
Ok dus we hebben nu:
Maagd
Schurft
Kabouter
Obesitas
Mensenschuw
Zelfmedelijden
Narcist
Lelijk
Damn.
Lengte is wel belangrijk in bedquote:
wtf?quote:
Neuh. ik heb lenzen.quote:
Das het stereotype he.. Ik ben anders. Ik streef niet na wat anderen graag zien. tenzij het good looks zijn.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:48 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Dus je bent klein en dik. Zo'n propje achtig iemand?
Wat ik niet snap is dat je dik bent. Dikke mensen horen toch gezellig te zijn?
Gastquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
wtf?
[..]
Neuh. ik heb lenzen.
[..]
Das het stereotype he.. Ik ben anders. Ik streef niet na wat anderen graag zien. tenzij het good looks zijn.
Als je 1.70 heb je een BMI van 30. Wel overgewicht, niet extreem. Maar jij bent dus echt een dwerg? 1.60?quote:
Naam: Evitaquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:29 schreef Inside-joke het volgende:
Ik woog 85 kilo en ben 1,59 kort:O
Nu weeg ik 60 kilo:P
Geheim? Niet depri in me kamer gaan zitten en gek maken met gedachtes!
Dus gewoon naar buiten met die hap!;)
Wat zit je nou te zeiken man, dan komt er iemand in je topic die je niet haat en dan ga je zo doenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:32 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Naam: Evita
Beroep: eigen baas
Signature: foplijn - de enige echte
Alias: inside joke
Ik ben iets van 1.71 - 1.75 ja. Het boeit me niet wat de bmi-index zegt ik vind mezelf gewoon wanstaltig. aziaten hebben dan ook standaard een ronde lelijke kop. als je dan eenbeetje dik wordt dat ziet er gewoon niet uit.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je 1.70 heb je een BMI van 30. Wel overgewicht, niet extreem. Maar jij bent dus echt een dwerg? 1.60?
Dit is fok. wie kan ik nog vertrouwen op goede intenties. weinigquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:33 schreef Ezio het volgende:
[..]
Wat zit je nou te zeiken man, dan komt er iemand in je topic die je niet haat en dan ga je zo doen
Dan moet je ook niet in KLB zijnquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dit is fok. wie kan ik nog vertrouwen op goede intenties. weinig
Inderdaad helemaal niemand dus rot maar opquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dit is fok. wie kan ik nog vertrouwen op goede intenties. weinig
Dan zie je er ongeveerquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ben iets van 1.71 - 1.75 ja. Het boeit me niet wat de bmi-index zegt ik vind mezelf gewoon wanstaltig. aziaten hebben dan ook standaard een ronde lelijke kop. als je dan eenbeetje dik wordt dat ziet er gewoon niet uit.
Ik ben geen hollander dat aankomt met twee onderkinnen maar nog wel een beetje gezicht heeft met een vierkante kin.. tsja..
het mag dan wel sympathiek zijn, maar doe je er ook wat mee ?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik had meer bestaansrecht als meisjes naar me zouden omkijken. Nee maar je hebt wel gelijk.. Vele verschrikkingen kunnen het zich geen ruk boeien hoe ze erbij lopen. Das dat andere uiterste.
Kijk zo'n reactie als dat van Nozem vind ik wel sympathiek en opbouwend
De enige trol hier dat ben jij.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Jullie zijn nog lang niet van mij af. Zolang de trollen blijven reageren ... denk ik.. dus..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |