abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79675333
Pics van dikke TS
Eens met wat hierboven staat
  zondag 28 maart 2010 @ 17:45:52 #227
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79675346
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:40 schreef DeBassist het volgende:

[..]

maar jij kan je dus ook niet voorstellen dat er mensen zijn die het gewoon zwaarder als jou hebben ?
Gezien de kinderachtige reacties lijkt mij dat inderdaad sterk. Want denken fokkers nou echt dat ze het beter hadden gedaan in mijn schoenen met mijn problemen?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 28 maart 2010 @ 17:46:49 #228
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_79675370
Maar eeh...

Schenkstroop, waarom doe je dan niet wat meer je best om een hippe neger te worden? Het is Michael Jackson tenslotte ook gelukt om van hippe neger naar alien te gaan, dan moet het ook vast wel mogelijk zijn om van dikke Chinees met een lelijke plofkop naar hippe neger te gaan .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_79675385
Ondertussen krijgt niemand op fok meer aandacht van alle vrouwen. Niet dat je daar iets aan hebt maar ik denk ik zeg het even.
  zondag 28 maart 2010 @ 17:50:13 #230
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79675461
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:36 schreef snakelady het volgende:

[..]

Zit hier toch al een heel stuk langer maar ben gelukkig niet zoals jou.
Ik denk dat jij het gewoon safe speelt. geen super-problematische onderwerpen war anderen over kunnen vallen. Enkelt de normale. Zwangerschap, pubertijd, niet klaar kunne komen, beugeltje, relatieproblmen, fotografie. Houdt je keurig aan de normale gangbare problmen van de samenlevening en dan krijg je

a. begrip ( !! )
b. mensen mogen je omdat zij zich kunnen identificeren mét jou en andersom.

in mijn shcoenen wil je niet staan.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_79675482
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:45 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Gezien de kinderachtige reacties lijkt mij dat inderdaad sterk. Want denken fokkers nou echt dat ze het beter hadden gedaan in mijn schoenen met mijn problemen?
Komt gewoon omdat je geen trots hebt man.
lees gewoon een wat nationalistische blaadjes en wat haatrock en kom erachter dat al die mensen op straat niets meer als gebrainwashde mtv hoeren zijn man.
Je zal je snel trotser en manser voelen, jij bent veel beter als die lompe mtv-fokkers op straat.
En de meeste van die hoeren wil je geen eens in bed hebben, wat een vieze weiven man die neuken met alles en iedereen als ze geil zijn.
Europe awake now.
  zondag 28 maart 2010 @ 17:51:24 #232
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_79675495
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:50 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik denk dat jij het gewoon safe speelt. geen super-problematische onderwerpen war anderen over kunnen vallen. Enkelt de normale. Zwangerschap, pubertijd, niet klaar kunne komen, beugeltje, relatieproblmen, fotografie. Houdt je keurig aan de normale gangbare problmen van de samenlevening en dan krijg je

a. begrip ( !! )
b. mensen mogen je omdat zij zich kunnen identificeren mét jou en andersom.

in mijn shcoenen wil je niet staan.
ja je zou maar begrip hebben

ga toch hulp zoeken
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_79675507
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:44 schreef snakelady het volgende:

[..]

Vind het erg nobel van je dat je nog moeite in je post stopt maar geloof me, is vergeefse moeite.
Of schestroop is een troll/cloon of er is gewoonweg geen redden meer aan, ik denk een combi van.
Dan nog is het erg triest om zoveel tijd te steken in z'on kansloze kloon. Als je dan toch kloont, maak dan iig een kloon met een leven.
  zondag 28 maart 2010 @ 17:54:37 #234
286492 Gras_eter
De ware graseter
pi_79675597
Jezelf zieliger vinden dan anderen slaat werkelijk nergens op om deze 2 redenen.

1) Je weet nooit maar dan ook nooit wat andere mensen hebben meegemaakt
2) Je weet nimmer de impact op mensen, de ene persoon laat zichzelf nu eenmaal sneller uit het veld slaan dan een ander persoon.

Daarnaast is het ook nog zo, wie of wat je problemen ook veroorzaakt heeft er is maar 1 persoon die ze uiteindelijk moet oplossen.
Echte mannen hebben altijd honger
  zondag 28 maart 2010 @ 17:55:35 #235
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_79675623
quote:

[..]

Ik in mijn shcoenen wil je niet staan.
O'ja, mijn man die op sterven lag nav een vleesetende bacterie op zijn scrotum was niet "problematisch"genoeg.

Alleen niet iedereen is zo pessimistisch als jij!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 28 maart 2010 @ 17:55:44 #236
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_79675628
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:54 schreef Gras_eter het volgende:
Jezelf zieliger vinden dan anderen slaat werkelijk nergens op om deze 2 redenen.

1) Je weet nooit maar dan ook nooit wat andere mensen hebben meegemaakt
2) Je weet nimmer de impact op mensen, de ene persoon laat zichzelf nu eenmaal sneller uit het veld slaan dan een ander persoon.

Daarnaast is het ook nog zo, wie of wat je problemen ook veroorzaakt heeft er is maar 1 persoon die ze uiteindelijk moet oplossen.
dat
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_79675661
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:55 schreef snakelady het volgende:

[..]

O'ja, mijn man die op sterven lag nav een vleesetende bacterie op zijn scrotum was niet "problematisch"genoeg.

Alleen niet iedereen is zo pessimistisch als jij!
Nee dat is een veelvoorkomend probleem. Iedereen kent wel iemand die last heeft van een vleesetende bacterie.
  zondag 28 maart 2010 @ 17:56:44 #238
270895 Meneer_du_bir
POMPEND DE WERELD ROND!!!!!1!1
pi_79675665
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:51 schreef Chai het volgende:

[..]

Dan nog is het erg triest om zoveel tijd te steken in z'on kansloze kloon. Als je dan toch kloont, maak dan iig een kloon met een leven.
Waarom doet iedereen zijn best om hem te helpen? Al die topics die hij heeft geopend waar ik dezelfde soort reacties lees. Je kan je tijd beter besteden aan iemand die ook nog iets doet met de hulp die hij/zij krijgt aangeboden.
  zondag 28 maart 2010 @ 17:56:46 #239
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_79675667
quote:
niet klaar kunne komen
Kan snakelady niet klaarkomen?

Bron graag!
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  zondag 28 maart 2010 @ 17:57:17 #240
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79675685
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:51 schreef AngryAryan het volgende:

[..]

Komt gewoon omdat je geen trots hebt man.
lees gewoon een wat nationalistische blaadjes en wat haatrock en kom erachter dat al die mensen op straat niets meer als gebrainwashde mtv hoeren zijn man.
Je zal je snel trotser en manser voelen, jij bent veel beter als die lompe mtv-fokkers op straat.
En de meeste van die hoeren wil je geen eens in bed hebben, wat een vieze weiven man die neuken met alles en iedereen als ze geil zijn.
Maar ze zijn wel mooi. Dilemma dus
  zondag 28 maart 2010 @ 17:59:25 #241
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_79675746
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:56 schreef Chai het volgende:

[..]

Nee dat is een veelvoorkomend probleem. Iedereen kent wel iemand die last heeft van een vleesetende bacterie.
Inderdaad, waar praten we over, TS is dik, dat is niet te vergelijken natuurlijk.

Je hebt gelijk TS, ik heb inderdaad enorme medelijden met je, niemand kent jouw pijn en je hebt het ergste van alle mensen op de hele wereld.
fuck de mensen die ledematen kwijt zijn, die kanker hebben, die doof zijn, blind of degene die gewoonweg volledig verlamd zijn, dat is niks vergeleken met wat jij hebt!

Ik vind dat we een stichting moeten maken voor TS
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 28 maart 2010 @ 17:59:41 #242
244933 trovey
Nachtoele
pi_79675754
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:44 schreef snakelady het volgende:

[..]

Vind het erg nobel van je dat je nog moeite in je post stopt maar geloof me, is vergeefse moeite.
Of schestroop is een troll/cloon of er is gewoonweg geen redden meer aan, ik denk een combi van.

Ik blijf gewoon deze post eeuwig herhalen in TS zijn topics....ben niet voor niets een optimist
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 28 maart 2010 @ 18:00:23 #243
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79675773
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:56 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Bron graag!
Nee ik zei maar wat, ik doelde meer op hoever gaan de gemiddelde problemen eigenlijk? En anders is het wel gelijk érg extreem. Maar de meerderheid kent niet meer dan de gemiddelde kwaaltjes. En dat kleine percentage dat te maken heeft met echt nare problemen. Daar zeg ik natuurlijk niks over. Dat kan ik ook niet.
  zondag 28 maart 2010 @ 18:01:27 #244
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79675812
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:59 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik blijf gewoon deze post eeuwig herhalen in TS zijn topics....ben niet voor niets een optimist
Dat is ook te zien aan je smiley-gebruik.
  zondag 28 maart 2010 @ 18:01:28 #245
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_79675813
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:56 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Bron graag!
Hahaha, ik ook, heb ook geen beugel gehad , ben geen puber en heb ze ook niet en de helft van wat hij typt klopt niet.....
pi_79675864
Schenkstroop, kijk anders eens naar een programma als Jong of Je Zal Het Maar Hebben. Dan zie je allemaal jongeren met nare handicaps en afwijkingen (geen armen of benen, misvormd gezicht, blind, chronische pijn etc etc) die wel wat van hun leven maken en ondanks hun ellende gewoon plezier hebben in het leven. Of kijk anders eens naar Over Mijn Lijk, dat gaat over mensen die echt reden tot klagen hebben. Zij zouden alles geven om in jouw schoenen te mogen staan.
  zondag 28 maart 2010 @ 18:05:09 #247
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_79675908
quote:
Op zondag 28 maart 2010 18:03 schreef gifkwal het volgende:
Schenkstroop, kijk anders eens naar een programma als Jong of Je Zal Het Maar Hebben. Dan zie je allemaal jongeren met nare handicaps en afwijkingen (geen armen of benen, misvormd gezicht, blind, chronische pijn etc etc) die wel wat van hun leven maken en ondanks hun ellende gewoon plezier hebben in het leven. Of kijk anders eens naar Over Mijn Lijk, dat gaat over mensen die echt reden tot klagen hebben. Zij zouden alles geven om in jouw schoenen te mogen staan.
idd, zie je een grietje met een misvormd lichaam die in een rolstoel zit, die gaat gezellig naar de disco om jongens te versieren en te dansen, geweldig toch, respect voor dat soort mensen.

Die zie je niet continu klagen over hoe zielig is,
  zondag 28 maart 2010 @ 18:05:22 #248
244933 trovey
Nachtoele
pi_79675916
quote:
Op zondag 28 maart 2010 18:01 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Dat is ook te zien aan je smiley-gebruik.

Je kunt mijn advies aannemen of niet ...het is jouw leven...hier erover klagen zal je in ieder geval verder niet helpen. Sterker nog....dat zou je nog wel eens verder de put in kunnen helpen. je bent bijna 30...tijd om een ruggegraat te ontwikkelen Schenkstroop en jezelf onder je kont te schoppen om wat te doen aan je problemen...ze lossen zichzelf in ieder geval niet op hoe graag jjj dat ook wilt.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_79675958
Volgens mij wil je onderhand niet meer een beter leven. Want zal dat lukken dan heb je hard bewijs dat je vele jaren verneukt hebt. Daar zal je jezelf gewoon overheen moeten zetten want je hebt nog even jaren te gaan.
  zondag 28 maart 2010 @ 18:06:54 #250
270895 Meneer_du_bir
POMPEND DE WERELD ROND!!!!!1!1
pi_79675960
quote:
Op zondag 28 maart 2010 18:05 schreef trovey het volgende:

[..]

Je kunt mijn advies aannemen of niet ...het is jouw leven...hier erover klagen zal je in ieder geval verder niet helpen. Sterker nog....dat zou je nog wel eens verder de put in kunnen helpen. je bent bijna 30...tijd om een ruggegraat te ontwikkelen Schenkstroop en jezelf onder je kont te schoppen om wat te doen aan je problemen...ze lossen zichzelf in ieder geval niet op hoe graag jjj dat ook wilt.
Eigenlijk lossen de problemen zich uiteindelijk wel op hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')