Het zijn geen trollen, iedereen hier vindt jou oprecht een diep trieste kerel.. doe er wat aan ipv hier steeds te huilen in zelfmedelijden.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Jullie zijn nog lang niet van mij af. Zolang de trollen blijven reageren ... denk ik.. dus..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
geregistreerd op: vrijdag 5 februari 2010 @ 14:42quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:40 schreef henrydg het volgende:
Wie is Schenkstroop dan?
Een of andere bekende Fok!ker?
Ik hang vrijwel nooit in SEX dus je zit ernaast (zoals gewoonlijk).quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:34 schreef sinadO het volgende:
Ey jostitosti TS leef je nog? Of hang je weer rond in SEX?
danku.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:42 schreef sinadO het volgende:
[..]
Kan het je niet kwalijk nemen...
Check zijn topichistorie maar eens. Veel plezier!
Nou ik heb even het een en ander gelezen en ik kom tot de volgende conclusie :quote:
Zou je hem nemen dan?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:27 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Hij ook maar toch istie mega leukie
[ afbeelding ]
Ik ben geen kloon maar ik heb wel vaker topics van je gelezen hoor. Ik wou het even dubbel checken. Het is niet dat ik je bash of wat het ook is maar ik vind het gewoon dom van je dat je er nu niks aan gaat doen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:27 schreef Schenkstroop het volgende:
En dat weet jij te achterhalen in 4 minuten.
Zeg eens eerlijk van wie zijt gij een kloon?
Ik ben gewoon op das alles. 23 jaar ziekte en jaren van vruchteloos uitgaan en proberen meetedoen. Dat doet wat met je.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:29 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon maar ik heb wel vaker topics van je gelezen hoor. Ik wou het even dubbel checken. Het is niet dat ik je bash of wat het ook is maar ik vind het gewoon dom van je dat je er nu niks aan gaat doen.
in je he.quote:
Pervers mannetjequote:
Goedemorgen deze morgen. Waar is onze grote vriend/baas Schenkstroop?quote:Op zondag 28 maart 2010 09:55 schreef sinadO het volgende:
En TS, de lange koude eenzame nacht goed doorgekomen? Zijn er nog onderdelen afgevallen vannacht? Nog huidlagen losgelaten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nezel gis em eh keul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |