tja..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 04:44 schreef trovey het volgende:
Tijd om eens naar buiten te gaan TS (en dan zonder internet) en eens mensen in het echt te gaan ontmoeten.
quote:Die ervaring is onethisch voor een persoon of niet.. wat hij.zij allemaal meemaakt. de onthoudig maar toch de lust hebben. langzaam richt jeje leven in voor 1 persoon in tot je eigenlijk geen mensen meer wilt zien omdat dat niet kan. omdat je huis niet toonbaar is. omdat je leven en de dingen die jij doet niet doorsnee zijn
Het klinkt als een opleiding tot priester...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 04:40 schreef Schenkstroop het volgende:
..niks en dat jarenlang. Dag in dag uit, week in week uit, jaar in jaar uit, weekend in weekend uit. Geen verjaardagen geen feestjes niks.
Die ervaring is onethisch voor een persoon of niet.. wat hij.zij allemaal meemaakt. de onthoudig maar toch de lust hebben. langzaam richt jeje leven in voor 1 persoon in tot je eigenlijk geen mensen meer wilt zien omdat dat niet kan. omdat je huis niet toonbaar is. omdat je leven en de dingen die jij doet niet doorsnee zijn (ben geen terrorist hoor)
Hoe denkt de gemiddelde fok(st)(k)er daarover. wat doet dit met een persoon?
*schild optrekt*
Dat je huis niet toonbaar is e.d. heb je toch echt aan jezelf te danken. Zelfde geldt voor de rest. Als je je inzet om mensen te leren kennen en niet zo'n fatalistische houding aanneemt kom je veel verder.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 04:40 schreef Schenkstroop het volgende:
..niks en dat jarenlang. Dag in dag uit, week in week uit, jaar in jaar uit, weekend in weekend uit. Geen verjaardagen geen feestjes niks.
Die ervaring is onethisch voor een persoon of niet.. wat hij.zij allemaal meemaakt. de onthoudig maar toch de lust hebben. langzaam richt jeje leven in voor 1 persoon in tot je eigenlijk geen mensen meer wilt zien omdat dat niet kan. omdat je huis niet toonbaar is. omdat je leven en de dingen die jij doet niet doorsnee zijn (ben geen terrorist hoor)
Hoe denkt de gemiddelde fok(st)(k)er daarover. wat doet dit met een persoon?
*schild optrekt*
Das te makkelijk praten, wellicht heeft hij het jarenlang al geprobeerd zonder enig succes, hij zal niet de eerste zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 06:17 schreef Winner_Taco het volgende:
Eigen schuld . Passief gedoe allemaal....
dan doet hij toch echt iets verkeerds.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 08:01 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Das te makkelijk praten, wellicht heeft hij het jarenlang al geprobeerd zonder enig succes, hij zal niet de eerste zijn.
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 08:57 schreef Rosbief het volgende:
Alsof sex en liefde belangrijk zijn![]()
Echte bazen kunnen makkelijk zonder.
...en omdat hij dat zelf ook snapt, vraagt hij ons ten hulp.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 08:41 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
dan doet hij toch echt iets verkeerds.
Nee, hij vraagt of we het ook niet onethisch vinden. Geen enkele hulpvraag verder in de OP.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:07 schreef BillsGate het volgende:
...en omdat hij dat zelf ook snapt, vraagt hij ons ten hulp.
Ik heb nog geen hulpbehoevende vraag gezien in de OP? Situatie van TS lijkt me verder niet normaal. Toch herken ik het ook een beetje...in de zin dat ik een beperkte vriendenkring heb en ook niet veel dames tegenkom. Ik probeer wel ieder weekend met die vrienden erop uit te gaanquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:07 schreef BillsGate het volgende:
[..]
...en omdat hij dat zelf ook snapt, vraagt hij ons ten hulp.
onethisch....alsof de wereld enige verplichting heeft om aardig voor hem te zijn...alsof hij niet zelf de enige verantwoordelijke is voor zijn ontevredenheid met zijn leven...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, hij vraagt of we het ook niet onethisch vinden. Geen enkele hulpvraag verder in de OP.
Ik vind het niet onethisch, ergens wel sneu.
TS' fatalistische houding is zijn grootste vijand, denk ik.
En jij denkt dat er iemand jouw uit je smerige appartement komt halen die zelf de zooi niet kan schoonhouden>?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 04:40 schreef Schenkstroop het volgende:
*schild optrekt*
Inderdaad, dat was ook waar ik aan dacht. Als hij het onethisch vindt van 'de maatschappij' dan legt hij de schuld buiten zichzelf.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:44 schreef Abbadon het volgende:
[..]
onethisch....alsof de wereld enige verplichting heeft om aardig voor hem te zijn...alsof hij niet zelf de enige verantwoordelijke is voor zijn ontevredenheid met zijn leven...
sneu...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |