abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 04:40:32 #1
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71895141
..niks en dat jarenlang. Dag in dag uit, week in week uit, jaar in jaar uit, weekend in weekend uit. Geen verjaardagen geen feestjes niks.

Die ervaring is onethisch voor een persoon of niet.. wat hij.zij allemaal meemaakt. de onthoudig maar toch de lust hebben. langzaam richt jeje leven in voor 1 persoon in tot je eigenlijk geen mensen meer wilt zien omdat dat niet kan. omdat je huis niet toonbaar is. omdat je leven en de dingen die jij doet niet doorsnee zijn (ben geen terrorist hoor)

Hoe denkt de gemiddelde fok(st)(k)er daarover. wat doet dit met een persoon?

*schild optrekt*
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_71895145
Je bent toch niet stiekem mijn buurman?
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
pi_71895149
Tijd om eens naar buiten te gaan TS (en dan zonder internet) en eens mensen in het echt te gaan ontmoeten.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 04:45:55 #4
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71895152
Als jij ook in Purmerend woont dan is die kans weer wat groter.. Waar kom jij vandaan?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 04:46:30 #5
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71895154
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 04:44 schreef trovey het volgende:
Tijd om eens naar buiten te gaan TS (en dan zonder internet) en eens mensen in het echt te gaan ontmoeten.
tja..
pi_71895157
Wel redelijk dichtbij.

Zaanstad in tha house
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
pi_71895163
Niet uit Purmerend maar uit één van de hoofdsteden van onze provincies, maar eerlijk ga straks als het weer licht is eens na buiten en maak eens kennis met je medemens....begin met je buren, ga op een sportclub, hobbyclub whatever. Leef een gezond leven tussen echte mensen en niet alleen op het Internet.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 04:52:32 #8
263429 Verlicht
Ik houd van illusies.
pi_71895169
quote:
Die ervaring is onethisch voor een persoon of niet.. wat hij.zij allemaal meemaakt. de onthoudig maar toch de lust hebben. langzaam richt jeje leven in voor 1 persoon in tot je eigenlijk geen mensen meer wilt zien omdat dat niet kan. omdat je huis niet toonbaar is. omdat je leven en de dingen die jij doet niet doorsnee zijn
Naar om te lezen. Je omschrijft het mooi.

Ik voel medelijden.

Wellicht een bordeel bezoeken? Wellicht dat echt seksueel contact jou meer zeker maakt, omdat je het ervaren hebt. Wellicht werkt het door, en ga je meer stralen ('positieve energie uitstralen'). Wellicht word je dan wel een succesvolle jager.

[ Bericht 6% gewijzigd door Verlicht op 15-08-2009 04:59:38 ]
"Het wezen der dingen is vlucht, het wezen der ziel is verdriet."
Mijn Tamagotchi-beestje moet gevoed worden.
pi_71895222
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 04:40 schreef Schenkstroop het volgende:
..niks en dat jarenlang. Dag in dag uit, week in week uit, jaar in jaar uit, weekend in weekend uit. Geen verjaardagen geen feestjes niks.

Die ervaring is onethisch voor een persoon of niet.. wat hij.zij allemaal meemaakt. de onthoudig maar toch de lust hebben. langzaam richt jeje leven in voor 1 persoon in tot je eigenlijk geen mensen meer wilt zien omdat dat niet kan. omdat je huis niet toonbaar is. omdat je leven en de dingen die jij doet niet doorsnee zijn (ben geen terrorist hoor)

*schild optrekt*
Het klinkt als een opleiding tot priester...

...en we weten allemaal wat priesters doen als ze bij kinderen in de buurt komen.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 06:16:20 #10
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71895256
quote:

*schild optrekt*
Dat je huis niet toonbaar is e.d. heb je toch echt aan jezelf te danken. Zelfde geldt voor de rest. Als je je inzet om mensen te leren kennen en niet zo'n fatalistische houding aanneemt kom je veel verder.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_71895257
Eigen schuld . Passief gedoe allemaal....
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_71895410
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 06:17 schreef Winner_Taco het volgende:
Eigen schuld . Passief gedoe allemaal....
Das te makkelijk praten, wellicht heeft hij het jarenlang al geprobeerd zonder enig succes, hij zal niet de eerste zijn.
pi_71895520
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 08:01 schreef LaTiNo het volgende:

[..]

Das te makkelijk praten, wellicht heeft hij het jarenlang al geprobeerd zonder enig succes, hij zal niet de eerste zijn.
dan doet hij toch echt iets verkeerds.
De klaagbaak is een machine.
pi_71895540
Succes komt niet aanwaaien, daar moet je wel iets voor doen.
Zoals eerder gezegd: zet die computer uit en ga erop uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ridocar op 15-08-2009 08:59:06 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 08:57:16 #15
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_71895580
Alsof sex en liefde belangrijk zijn
Echte bazen kunnen makkelijk zonder.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_71895626
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 08:57 schreef Rosbief het volgende:
Alsof sex en liefde belangrijk zijn
Echte bazen kunnen makkelijk zonder.
Wat een onzin.

Uiteindelijk wordt iedereen enigszins verknipt van een langdurig gebrek aan seks en liefde...
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 09:07:16 #17
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_71895642
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 08:41 schreef Multivitamine het volgende:

[..]

dan doet hij toch echt iets verkeerds.
...en omdat hij dat zelf ook snapt, vraagt hij ons ten hulp.
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 09:35:04 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71895853
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 09:07 schreef BillsGate het volgende:
Nee, hij vraagt of we het ook niet onethisch vinden. Geen enkele hulpvraag verder in de OP.
Ik vind het niet onethisch, ergens wel sneu.
TS' fatalistische houding is zijn grootste vijand, denk ik.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 09:38:49 #19
192481 Core2
Happiness is the road
pi_71895891
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 09:07 schreef BillsGate het volgende:

[..]

Ik heb nog geen hulpbehoevende vraag gezien in de OP? Situatie van TS lijkt me verder niet normaal. Toch herken ik het ook een beetje...in de zin dat ik een beperkte vriendenkring heb en ook niet veel dames tegenkom. Ik probeer wel ieder weekend met die vrienden erop uit te gaan .
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 09:41:25 #20
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71895914
voor wie is het onetisch, voor TS of de mensen om hem heen?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 09:44:06 #21
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_71895938
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 09:35 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, hij vraagt of we het ook niet onethisch vinden. Geen enkele hulpvraag verder in de OP.
Ik vind het niet onethisch, ergens wel sneu.
TS' fatalistische houding is zijn grootste vijand, denk ik.
onethisch....alsof de wereld enige verplichting heeft om aardig voor hem te zijn...alsof hij niet zelf de enige verantwoordelijke is voor zijn ontevredenheid met zijn leven...

sneu...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_71896202
quote:

*schild optrekt*
En jij denkt dat er iemand jouw uit je smerige appartement komt halen die zelf de zooi niet kan schoonhouden>?
Ga werk zoeken en blijf van de fles en internet af
pi_71896208
Wel treurig om te lezen eigenlijk. Hoe heeft het zich zo ontwikkeld?
Is het altijd zo geweest?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_71896385
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 09:44 schreef Abbadon het volgende:

[..]

onethisch....alsof de wereld enige verplichting heeft om aardig voor hem te zijn...alsof hij niet zelf de enige verantwoordelijke is voor zijn ontevredenheid met zijn leven...

sneu...
Inderdaad, dat was ook waar ik aan dacht. Als hij het onethisch vindt van 'de maatschappij' dan legt hij de schuld buiten zichzelf.
En zolang hij dat blijft doen zal hij ook nooit uit zijn huidige wereldje komen, want het is allemaal 'hun schuld'.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_71896425
ik vind het wel onethisch, als het iemand wordt opgelegd.
kennelijk gaat dit over jou, en heb je er zelf voor gekozen, dus dan vind ik het niet onethisch, dan is het gewoon sneu.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')