En vooral de lelijke medemensch maakt zich hier dan schuldig aan.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
mensen die je per defenitie niet mogen zonder je ook maar te kennen
Dat gebeurt iedereen weleens.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
mensen die je per defenitie niet mogen zonder je ook maar te kennen
Klopt maar als ik een knappe dude in een mooie auto met idem blondine naast zich zie dan ga ik niet dingen zeggen/denken als: Die auto zal wel van zijn pappie zijn en die vriendin kickt alleen maar op zijn geld, en blabla.quote:
Dat soort opmerkingen maak je dan ook niet over mooie mensen, maar JONGE mensen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:44 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Klopt maar als ik een knappe dude in een mooie auto met idem blondine naast zich zie dan ga ik niet dingen zeggen/denken als: Die auto zal wel van zijn pappie zijn en die vriendin kickt alleen maar op zijn geld, en blabla.
vandaar ook mijn eerdere post...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat soort opmerkingen maak je dan ook niet over mooie mensen, maar JONGE mensen.
Mooie jonge mensen van 30- dan.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat soort opmerkingen maak je dan ook niet over mooie mensen, maar JONGE mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |