En vooral de lelijke medemensch maakt zich hier dan schuldig aan.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
mensen die je per defenitie niet mogen zonder je ook maar te kennen
Dat gebeurt iedereen weleens.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
mensen die je per defenitie niet mogen zonder je ook maar te kennen
Klopt maar als ik een knappe dude in een mooie auto met idem blondine naast zich zie dan ga ik niet dingen zeggen/denken als: Die auto zal wel van zijn pappie zijn en die vriendin kickt alleen maar op zijn geld, en blabla.quote:
Dat soort opmerkingen maak je dan ook niet over mooie mensen, maar JONGE mensen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:44 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Klopt maar als ik een knappe dude in een mooie auto met idem blondine naast zich zie dan ga ik niet dingen zeggen/denken als: Die auto zal wel van zijn pappie zijn en die vriendin kickt alleen maar op zijn geld, en blabla.
vandaar ook mijn eerdere post...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat soort opmerkingen maak je dan ook niet over mooie mensen, maar JONGE mensen.
Mooie jonge mensen van 30- dan.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat soort opmerkingen maak je dan ook niet over mooie mensen, maar JONGE mensen.
Bedankt. dit is verder een serieus topic van mij.quote:
Ik zeg dan altijd, ga je nog pijpen, vanzelf komt er geen pudding uit!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:10 schreef eleusis het volgende:
Stalkers.
Mensen die alleen naar je tieten (c.q. enorme lul) staren.
Het feit dat je dat laatste onderstreept komt omdat jij er 1 bent en daar een trauma van hebt?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:34 schreef Dingess het volgende:
Ik ken het fenomeen.![]()
- Je wordt snel arrogant bevonden.
- Stalkers
- Haters
- Mensen die je heel de tijd aan zitten te staren.
- Bad hairday wordt sneller opgemerkt.
- Te makkelijk aan een vrouw komen (sommige mannen willen vrouwen die 'hard 2 get' spelen).
- Mensen het raar vinden als je bevriend bent met een tering lelijke josti.
etc.
Jongen, jij hebt nooit serieuze topics.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Bedankt. dit is verder een serieus topic van mij.
Nee, maar omdat veel mensen dat 'meekomend probleem' vergeten.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het feit dat je dat laatste onderstreept komt omdat jij er 1 bent en daar een trauma van hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:38 schreef Dingess het volgende:
[..]
Nee, maar omdat veel mensen dat 'meekomend probleem' vergeten.'Meekomend probleem'...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
Ja, dat is nog het ergste van alles.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Bedankt. dit is verder een serieus topic van mij.
Wtf.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:34 schreef Dingess het volgende:
- Stalkers
- Haters
- Te makkelijk aan een vrouw komen (sommige mannen willen vrouwen die 'hard 2 get' spelen).
etc.
Want lelijke mensen zijn ook meteen josti's.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:34 schreef Dingess het volgende:
- Stalkers
- Haters
etc.
Uhmmm, een Cristiano Ronaldo zonder gel valt wel op hoor.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Wtf.Juist niet, want dat valt in het niet bij de rest van je schoonheid.
Waar in hemelsnaam lees jij dat?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Want lelijke mensen zijn ook meteen josti's.
Wat ben jij sneu zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar dat is evenveel als bij ieder ander (die dan wel net zo ijdel is als hij).quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:57 schreef Dingess het volgende:
[..]
Uhmmm, een Cristiano Ronaldo zonder gel valt wel op hoor.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:00 schreef Dingess het volgende:
[..]
Waar in hemelsnaam lees jij dat?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De meeste mensen hier zijn vies lelijk en zijn jaloers op knappe mensen als jij en ik. Trek het je niet aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Extremistisch gematigd.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:06 schreef P8 het volgende:
[..]
De meeste mensen hier zijn vies lelijk en zijn jaloers op knappe mensen als jij en ik. Trek het je niet aan
Zoals hij? Dan zou hij toch weten dat haar dat niet super zit niemand echt opvalt als je voor de rest lekker bent?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:06 schreef P8 het volgende:
[..]
De meeste mensen hier zijn vies lelijk en zijn jaloers op knappe mensen als jij en ik. Trek het je niet aan
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:00 schreef Dingess het volgende:
[..]
Waar in hemelsnaam lees jij dat?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom hap jij zo snel? Lelijkerd, ga iets anders doen zoals WoW ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2010 22:10:00 ]
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Zoals hij? Dan zou hij toch weten dat haar dat niet super zit niemand echt opvalt als je voor de rest lekker bent?
Daar zit het probleem. Knappe mensen zijn niet meteen alwetend. Nog zo'n vooroordeel waar we constant mee geconfronteerd wordenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |