quote:Op maandag 30 november 2009 15:09 schreef Netsplitter het volgende:
Wat een verschrikkelijk goed uitgewerkte OP dit zeg.
Klasse gewoon.
Of was dat nou met vrouwen? Dat ze harder moeten werken om zich te bewijzen?quote:Op maandag 30 november 2009 15:09 schreef Bravebart het volgende:
Nee juist niet, omdat er meer van ze verwacht wordt en ze dus harder moeten werken om dat waar te maken.
Zoiets was het.
Dat is cynisch bedoeld?quote:Op maandag 30 november 2009 15:09 schreef Bravebart het volgende:
Nee juist niet, omdat er meer van ze verwacht wordt en ze dus harder moeten werken om dat waar te maken.
Zoiets was het.
Ga je het nou gewoon onderbouwen?quote:Op maandag 30 november 2009 15:09 schreef Bravebart het volgende:
Zoiets was het.
Al die geile mooie mannen en vrouwen waar heel fok over valt in [US] (bijv.)quote:Op maandag 30 november 2009 15:11 schreef Sandra1983 het volgende:
Definieer mooie mensen en definieer makkeliijk!
Die hebben het zeker niet makkelijk want die moeten telkens hun PM bak legen.quote:Op maandag 30 november 2009 15:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Al die geile mooie mannen en vrouwen waar heel fok over valt in [US] (bijv.)
Ik heb zelf een goede persoonlijkheid. Al zou je dat niet zeggen op fok. Met een goed persoon zijn ben ik in al die jaren nooit verder gekomen dan 'aardig'. En dat is ook zo weer weg als je ook maar één keertje een beetje scheef gaat. Volgens mij is uiterlijk dus wel van meer waarde dan een goede persoonlijkheid. En je komt er overal mee.quote:Op maandag 30 november 2009 15:12 schreef Snikch het volgende:
Van de ene kant ben ik geneigd om ja te zeggen. Ik denk ook eigenlijk inderdaad dat je gelijk hebt dat ze het in vele opzichten makkelijker hebben.
Alhoewel een beetje persoonlijkheid ook een hoop helpt hoor. Want een mooi persoon zonder persoonlijkheid, of die alsnog verlegen is die komt alsnog niet ver bij de dames bijvoorbeeld..
quote:Op maandag 30 november 2009 15:09 schreef Netsplitter het volgende:
Wat een verschrikkelijk goed uitgewerkte OP dit zeg.
Klasse gewoon.
quote:Op maandag 30 november 2009 15:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die hebben het zeker niet makkelijk want die moeten telkens hun PM bak legen.
Nope.quote:
Sorryquote:Op maandag 30 november 2009 15:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga je het nou gewoon onderbouwen?![]()
Wil je wel even in de stijl van het topic blijven?
Wat een "geweldige" bijdrage aan dit topic zeg . klasse!quote:
was ook in south park!quote:Op maandag 30 november 2009 15:09 schreef Bravebart het volgende:
Zoiets was het. Stond ooit in de Quest volgens mij.
Dan moet het helemaal waar zijnquote:
Het duurt alleen zo lang voordat ik van hun verval kan genietenquote:Op maandag 30 november 2009 15:12 schreef Maanvis het volgende:
Nee hoor, want die worden naar venant veel lelijker als ze ouder worden. Dus voor hun is de schok ook net zo groot. Maargoed, niets wat een vlot rood kapsel niet verbergen kan.
naar venant?quote:Op maandag 30 november 2009 15:12 schreef Maanvis het volgende:
Nee hoor, want die worden naar venant veel lelijker als ze ouder worden. Dus voor hun is de schok ook net zo groot. Maargoed, niets wat een vlot rood kapsel niet verbergen kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |