quote:Op maandag 30 november 2009 15:09 schreef Netsplitter het volgende:
Wat een verschrikkelijk goed uitgewerkte OP dit zeg.
Klasse gewoon.
Of was dat nou met vrouwen? Dat ze harder moeten werken om zich te bewijzen?quote:Op maandag 30 november 2009 15:09 schreef Bravebart het volgende:
Nee juist niet, omdat er meer van ze verwacht wordt en ze dus harder moeten werken om dat waar te maken.
Zoiets was het.
Dat is cynisch bedoeld?quote:Op maandag 30 november 2009 15:09 schreef Bravebart het volgende:
Nee juist niet, omdat er meer van ze verwacht wordt en ze dus harder moeten werken om dat waar te maken.
Zoiets was het.
Ga je het nou gewoon onderbouwen?quote:Op maandag 30 november 2009 15:09 schreef Bravebart het volgende:
Zoiets was het.
Al die geile mooie mannen en vrouwen waar heel fok over valt in [US] (bijv.)quote:Op maandag 30 november 2009 15:11 schreef Sandra1983 het volgende:
Definieer mooie mensen en definieer makkeliijk!
Die hebben het zeker niet makkelijk want die moeten telkens hun PM bak legen.quote:Op maandag 30 november 2009 15:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Al die geile mooie mannen en vrouwen waar heel fok over valt in [US] (bijv.)
Ik heb zelf een goede persoonlijkheid. Al zou je dat niet zeggen op fok. Met een goed persoon zijn ben ik in al die jaren nooit verder gekomen dan 'aardig'. En dat is ook zo weer weg als je ook maar één keertje een beetje scheef gaat. Volgens mij is uiterlijk dus wel van meer waarde dan een goede persoonlijkheid. En je komt er overal mee.quote:Op maandag 30 november 2009 15:12 schreef Snikch het volgende:
Van de ene kant ben ik geneigd om ja te zeggen. Ik denk ook eigenlijk inderdaad dat je gelijk hebt dat ze het in vele opzichten makkelijker hebben.
Alhoewel een beetje persoonlijkheid ook een hoop helpt hoor. Want een mooi persoon zonder persoonlijkheid, of die alsnog verlegen is die komt alsnog niet ver bij de dames bijvoorbeeld..
quote:Op maandag 30 november 2009 15:09 schreef Netsplitter het volgende:
Wat een verschrikkelijk goed uitgewerkte OP dit zeg.
Klasse gewoon.
quote:Op maandag 30 november 2009 15:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die hebben het zeker niet makkelijk want die moeten telkens hun PM bak legen.
Nope.quote:
Sorryquote:Op maandag 30 november 2009 15:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga je het nou gewoon onderbouwen?![]()
Wil je wel even in de stijl van het topic blijven?
Wat een "geweldige" bijdrage aan dit topic zeg . klasse!quote:
was ook in south park!quote:Op maandag 30 november 2009 15:09 schreef Bravebart het volgende:
Zoiets was het. Stond ooit in de Quest volgens mij.
Dan moet het helemaal waar zijnquote:
Het duurt alleen zo lang voordat ik van hun verval kan genietenquote:Op maandag 30 november 2009 15:12 schreef Maanvis het volgende:
Nee hoor, want die worden naar venant veel lelijker als ze ouder worden. Dus voor hun is de schok ook net zo groot. Maargoed, niets wat een vlot rood kapsel niet verbergen kan.
naar venant?quote:Op maandag 30 november 2009 15:12 schreef Maanvis het volgende:
Nee hoor, want die worden naar venant veel lelijker als ze ouder worden. Dus voor hun is de schok ook net zo groot. Maargoed, niets wat een vlot rood kapsel niet verbergen kan.
Omdat je als zelfgenoemd mooi persoon heel wat voor je kiezen krijgt, terwijl als jij jezelf lelijk noemt opeens een arm om de schouder kan verwachten.quote:
Ik verwijder elke dag ook 50-100 spam-berichten in mijn webmail. En dat zijn geen e-mailtjes die ik kreeg uit adoratie ofzoquote:Op maandag 30 november 2009 15:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wacht maar tot je het zelf hebt met je: als dat alles is.![]()
Dus het makkelijk hebben laat zich definieren in termen van depressiviteit volgens jou?quote:Op maandag 30 november 2009 15:21 schreef Maanvis het volgende:
Afgelopen week heeft er hier in R&P een topique over "moodgym" gestaan, maar ik ben het nu kwijt.
Daarin vertelde Jerney dat ze depressief is, en laat Jerney nou net de mooiste vrouw op FOK! zijn.
Dus dat bewijst eigenlijk een hoop.
Alsook dat meiske van "say hi to forever" erg tragisch allemaal.
Ja maar die 'mooie' mensen vallen over dezelfde problemen hoor. Ik zeg al, sommige zijn alsnog onzeker over zichzelf en daardoor verlegen bijvoorbeeld. Er zullen dan misschien wel meiden zijn die op hun afstappen maar er dan achter komen dat hij dus heel 'aardig' is eigenlijk. En daar kom je inderdaad niet ver mee op dat gebiedquote:Op maandag 30 november 2009 15:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb zelf een goede persoonlijkheid. Al zou je dat niet zeggen op fok. Met een goed persoon zijn ben ik in al die jaren nooit verder gekomen dan 'aardig'. En dat is ook zo weer weg als je ook maar één keertje een beetje scheef gaat. Volgens mij is uiterlijk dus wel van meer waarde dan een goede persoonlijkheid. En je komt er overal mee.
Ik dacht ook dat er geestelijk makkelijk bedoeld werd, aangezien dit topique in het psycho forum staat.quote:Op maandag 30 november 2009 15:23 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dus het makkelijk hebben laat zich definieren in termen van depressiviteit volgens jou?
En die playmate is een vriendin van je omdat....?quote:Op maandag 30 november 2009 15:23 schreef MHD83 het volgende:
Uiterlijk mooi zijn heeft voordelen natuurlijk, maar ook dat gaat niet altijd op. Twee vriendinnen van me, 1 is een enorm domme doos die zwaar irritant is.. maar is ook Playmate geweest, dus ziet er bijzonder goed uit. En een ander is een meisje wat er stukken minder mooi uitziet, maar een fantastische persoonlijkheid heeft. De laatste gaat veel verder komen in relaties, zaken en algeheel succes in haar leven. Dat mooie modelletje gaat constant hard onderuit omdat niemand haar langer dan een half uur kan uitstaan. No way dat die het makkelijk heeft.
Daar verschillen de meningen overquote:Op maandag 30 november 2009 15:23 schreef MHD83 het volgende:
Uiterlijk mooi zijn heeft voordelen natuurlijk, maar ook dat gaat niet altijd op. Twee vriendinnen van me, 1 is een enorm domme doos die zwaar irritant is.. maar is ook Playmate geweest, dus ziet er bijzonder goed uit. En een ander is een meisje wat er stukken minder mooi uitziet, maar een fantastische persoonlijkheid heeft. De laatste gaat veel verder komen in relaties, zaken en algeheel succes in haar leven. Dat mooie modelletje gaat constant hard onderuit omdat niemand haar langer dan een half uur kan uitstaan. No way dat die het makkelijk heeft.
Word je daar gelukkig van dan? Mijn eigen ervaring is dat dat nogal tegenvalt. Ik was ooit lelijk en ongelukkig. Daarna werd ik best wel mooi en gelukkig. Omdat ik ineens meer positieve bevestiging kreeg, kreeg ik meer zelfvertrouwen en zat ik lekker ineens lekker in mijn vel. Maar uiteindelijk is dat nep en nergens op gebaseerd. Een mooi uiterlijk betekent lang niet altijd een mooi karakter. Al zijn zelfverzekerde vaak wel tevreden over zichzelf.quote:Op maandag 30 november 2009 15:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als je erg knap bent heeft dat wel zijn voordelen. Je zal sneller meer gedaan krijgen van mensen, vooral de andere sekse
Als we in neuktermen praten, dan is een mooi lijf en een knap koppie inderdaad garantie op geluk. Maar geluk zit 'm niet in hoeveel mensen je kan scoren, eerder in het vermogen om iemand die goed bij je past aan je te binden en er samen iets van weten te maken.quote:Op maandag 30 november 2009 15:23 schreef Snikch het volgende:
[..]
Ja maar die 'mooie' mensen vallen over dezelfde problemen hoor. Ik zeg al, sommige zijn alsnog onzeker over zichzelf en daardoor verlegen bijvoorbeeld. Er zullen dan misschien wel meiden zijn die op hun afstappen maar er dan achter komen dat hij dus heel 'aardig' is eigenlijk. En daar kom je inderdaad niet ver mee op dat gebied. Maar goed, is mijn mening natuurlijk
Ja daar is fok echt het bewijs van ..quote:Op maandag 30 november 2009 15:19 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Omdat je als zelfgenoemd mooi persoon heel wat voor je kiezen krijgt, terwijl als jij jezelf lelijk noemt opeens een arm om de schouder kan verwachten.
Nooit verder gekomen met wat dan? Er zijn zat lelijke mensen met een topfunctie. Daarnaast zijn er ook een heleboel lelijke mensen met een relatie. Als je knap bent krijg je misschien iets makkelijker een relatie, maar in de relatie is de persoonlijkheid uiteindelijk belangrijker. Wat betreft werk krijgen maakt het denk ik geen donder uit.quote:Op maandag 30 november 2009 15:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb zelf een goede persoonlijkheid. Al zou je dat niet zeggen op fok. Met een goed persoon zijn ben ik in al die jaren nooit verder gekomen dan 'aardig'. En dat is ook zo weer weg als je ook maar één keertje een beetje scheef gaat. Volgens mij is uiterlijk dus wel van meer waarde dan een goede persoonlijkheid. En je komt er overal mee.
Hoe écht is Fok? Trouwens, er zijn lelijke en toch toffe users die veel support krijgen. Simpelweg omdat men ze sympathiek vindt.quote:Op maandag 30 november 2009 15:30 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja daar is fok echt het bewijs van ..
Het bewijst dat ook mooie mensen niet alleen maar supergelukkig zijn. Wat logisch is....quote:Op maandag 30 november 2009 15:21 schreef Maanvis het volgende:
Afgelopen week heeft er hier in R&P een topique over "moodgym" gestaan, maar ik ben het nu kwijt.
Daarin vertelde Jerney dat ze depressief is, en laat Jerney nou net de mooiste vrouw op FOK! zijn.
Dus dat bewijst eigenlijk een hoop.
Alsook dat meiske van "say hi to forever" erg tragisch allemaal.
gast, jouw probleem is niet dat je lelijk bent maar jouw zelfbeeld is gewoon te sad voor woordenquote:Op maandag 30 november 2009 15:30 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja daar is fok echt het bewijs van ..
Dat zal best, maar ben je mooi?quote:Op maandag 30 november 2009 15:38 schreef Copycat het volgende:
Ik leid een luizenleventje.
* Maanvis vindt van welquote:Op maandag 30 november 2009 15:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ben je mooi?
Wel mee eens. Bovendien als je gewend bent dat alles makkelijk gaat wil je meer. Wat voor een minder knap persoon 'zeer gelukkig zijn' kan zijn (leuk huisje, leuke partner, leuke baan) kan voor een knapper iemand 'normaal' zijn.quote:Op maandag 30 november 2009 15:18 schreef Seven. het volgende:
Ehm.. lastige vraag eigenlijk.
Ik ben geneigd ja te zeggen. Maar ik denk niet dat mooie mensen per definitie gelukkiger zijn. Ook mooie mensen moeten werk verzetten om gelukkig te worden of blijven.
Oehoeh, gij zijt een lelijke, zure!! Dat zijn de ergsten. Wat zei Reve daar ook alweer over?? Lelijke mensen, zijn slechte mensen. Zou hij dan toch gelijk hebben gehad, die ouwe??quote:Op maandag 30 november 2009 15:18 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Het duurt alleen zo lang voordat ik van hun verval kan genieten
quote:Op maandag 30 november 2009 15:31 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nooit verder gekomen met wat dan? Er zijn zat lelijke mensen met een topfunctie. Daarnaast zijn er ook een heleboel lelijke mensen met een relatie. Als je knap bent krijg je misschien iets makkelijker een relatie, maar in de relatie is de persoonlijkheid uiteindelijk belangrijker. Wat betreft werk krijgen maakt het denk ik geen donder uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |