Heeft een sportschool misschien zin?
6 pack trainen. Er zijn ook sportscholen waar een beetje leuke mensen komen (dus niet Kneteman in Den Haag, maar een leuke sportschool), beetje trainen, sauna, gewichtheffen en helpt sowieso voor je zelfbeeld.
Humor schijnen meisjes ook belangrijk te vinden, meisjes willen veel complimentjes (want zij zijn vaak net zo onzeker als jij, ook mooie meisjes), voortdurend bevestiging en een man met een goede baan.
Volgens mij vinden meisjes uiterlijk helemaal niet zo belangrijk. Een vriend van me, die best wel lelijk is eigenlijk, is über populair bij de meisjes. Ze adoreren hem gewoon. Ik begreep er ook niet veel van, tot ik met een meisje sprak laatst van 15 die vertelde dat ze een jongen leuk vond, hij is wel een beetje lelijk, maar zo lief, hij zegt altijd lieve dingen en hij is zo grappig.
Blijkbaar is uiterlijk niet zo belangrijk dan. Wel het cliché van geld, status is waar, alle meisjes die ik spreek hebben het aldoor over dat onderwerp als het over jongens gaat.
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu