abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 mei 2009 @ 05:39:22 #1
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68582928
Het valt mij op dat als een jongen of man pas sex heeft gehad dat zijn hele houding, daarna naar anderen en de rest van de wereld toe een stuk arroganter wordt. Dus niet dat ie alleen beter in zijn vel zou zitten maar meer dan dat.

Ik bemerk dus iets aan een jongen dat mij zegt dat ie pas geleden sex heeft gehad. Alsof hij zoveel gehad heeft aan die sex, dat een meisje/vrouw een man zoveel geeft bij zo'n daad, dat zijn hele hebben en houden, lichaam en geest sterker wordt of iets dergelijks. Mannelijker.

Laatst weer. Ik ken een jongen die zeker niet lelijk is maar hij is wel erg onzeker. Hij is altijd erg stil rond meisjes omdat ie niet durft. Als we naar feesten of naar een bar gaan is ie vol enthausiasme. Maar zodra we binnen zijn valt ie helemaal stil. Vandaar ook zijn bijnaam 'stille'. Deze beste man gaat afentoe naar de hoeren dat weet ik (dat zei hij). Hij vertelt me nooit wanneer ofzo maar ik kan dus alleen al aan zijn 'gedrags-verandering' daarna opmaken wanneer hij binnen afzienbare tijd toch wel moet zijn geweest. Het is niet dat ie daarna blijer kijkt of rechter op loopt. Dattie spraakzamer wordt of andere kleren aantrekt. Het is echt iets in zijn persoon dat verandert. En dit merk ik niet alleen bij hem maar bij alle jongens eigenlijk. Hun hele houding wordt niet alleen zelfzekerder maar neigt meer naar zelfingenomendheid. Ook "kwaaier" als ik het goed uitdruk. Alsof ze een gangster zijn die je moet vrezen ofzo. Wat ik niet doe hoor. Ik bemerk het al helemaal bij de knappe stoere populaire gasten. Wat zoveel zegt dat die gasten frekwenter sex moeten hebben.

Mijn vraag is eigenlijk drieledig; zit er wat in en wie ziet het ook? En.. zouden de vrouwen de mannen zoveel geven met sex, iets, ik weet niet precies wat maar alsof het iets heel essentieels is, dat mannen daar blijkbaar zoveel aan hebben dat het hun 'leven' geeft?

Naja, ik ga dit vast nog wel herschrijven *kijkt naar de tijd* hoop dat je het een beetje kan volgen. Semi-lollige mensen blijf alsjeblieft weg. En ajb. mods jullie gaan vervelende trolletjes toch niet aanmoedigen door inhoudsloze berichten en one-liners (en de bekende opmerkingen) te laten staan? Die reacties graag verwijderen aub.. of geef mij die mogelijkheid.

[ Bericht 1% gewijzigd door Schenkstroop op 02-05-2009 06:27:26 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_68582986
-edit- ga weg

[ Bericht 92% gewijzigd door Re op 02-05-2009 11:17:42 ]
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
  zaterdag 2 mei 2009 @ 06:09:29 #3
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_68583028
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 05:39 schreef Schenkstroop het volgende:
Semi-lollige mensen blijf alsjeblieft weg. En ajb. mods jullie gaan vervelende trolletjes toch niet aanmoedogen door inhoudsloze berichten en oneliners (en de bekende opmerkingen) te laten staan? Die reacties graag verwijderen aub.. Of geef mij die mogelijkheid.
Ik vind dit hovaardig, en infaam. Je hebt wel veel praats -- toch niet net sex gehad?
En die stille gaat misschien helemaal niet naar de hoeren, maar nueckt stiekem die toffe smatjes waar jij zo op geilt.
pi_68583094

Wat een verhaal
pi_68583095
Vrouwen vinden het over het algemeen niet leuk als de heer in kwestie aan iedereen verteld dat zij een one night stand gehad hebben. Er zullen vast wel meisjes zijn die het als een statussymbool zien maar daar wil je toch niet mee aanpappen. Als je dus je mond erover houdt dan is de kans groter dat de gelegenheid zich weer voordoet of dat je met haar beste vriendin in bed belandt.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 06:37:21 #6
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68583109
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 06:31 schreef Lemmiwinks het volgende:
Vrouwen vinden het over het algemeen niet leuk als de heer in kwestie aan iedereen verteld dat zij een one night stand gehad hebben. Er zullen vast wel meisjes zijn die het als een statussymbool zien maar daar wil je toch niet mee aanpappen. Als je dus je mond erover houdt dan is de kans groter dat de gelegenheid zich weer voordoet of dat je met haar beste vriendin in bed belandt.
nee daar heb ik hetniet over. Ik heb het niet over jongens die als een happy bezetene aan iedereen vertellen dat ze sex hebben gehad, het is iets anders. Subtiel maar toch sterk aanwezig.

Het gekke is (maar daar gaat mijn vraag/topic eigenlijk niet over), ik zie het ook wanneer een vrouw bijvoorbeeld ongesteld is, of eigenlijk in dr 'geile periode' is. Hun huid wordt dan wat bleker. Alsof ze lichte plamuur ophebben. En ze doen uitdagendere dingen. Heel subtiel maar toch voel ik dat op de een of andere manier aan. Zelfs de meisjes die doorgaans alleen wijde boreken dragen en gympies. Dragen dan oorbellen en strakkere topjes of een lichte lippenstift, een geurtje of wat oogschaduw. Maar het gaat vooral om hun gedrag. Maargoed alleen dat uit mijn OP, daar gaat het over.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 2 mei 2009 @ 07:06:34 #7
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_68583190
Kwestie van zelfvertrouwen..

Als ik na een lange tijd geen sex gehad te hebben weer in bed beland met een lekker ding, tja, dan voel je je toch ff the king of the world?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  zaterdag 2 mei 2009 @ 07:10:23 #8
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_68583198
Da's niet zo mooi voor al die heren die er een buitenechtelijke relatie op na houden, die vallen allen meteen door den spreekwoordelijke mand.
Vrouwen zouden zoiets al helemaal snel door hebben, die hebben sowieso al een beter ontwikkeld zesde zintuig voor 'stront aan de relatieknikker'.

Flauwekul dus, tenzij je het over 16 jarige knulletjes hebt die het pas een keer gedaan hebben.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 08:04:00 #9
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_68583354
Ik word er gewoon vrolijk en ontzettend relaxed van

Invloed op mijn stemming heeft het dus duidelijk wel, maar niet zoals jij zegt.
pi_68583621
quote:
Laatst weer. Ik ken een jongen die zeker niet lelijk is maar hij is wel erg onzeker. Hij is altijd erg stil rond meisjes omdat ie niet durft. Als we naar feesten of naar een bar gaan is ie vol enthausiasme. Maar zodra we binnen zijn valt ie helemaal stil. Vandaar ook zijn bijnaam 'stille'. Deze beste man gaat afentoe naar de hoeren dat weet ik (dat zei hij). Hij vertelt me nooit wanneer ofzo maar ik kan dus alleen al aan zijn 'gedrags-verandering' daarna opmaken wanneer hij binnen afzienbare tijd toch wel moet zijn geweest. Het is niet dat ie daarna blijer kijkt of rechter op loopt. Dattie spraakzamer wordt of andere kleren aantrekt. Het is echt iets in zijn persoon dat verandert. En dit merk ik niet alleen bij hem maar bij alle jongens eigenlijk. Hun hele houding wordt niet alleen zelfzekerder maar neigt meer naar zelfingenomendheid. Ook "kwaaier" als ik het goed uitdruk. Alsof ze een gangster zijn die je moet vrezen ofzo. Wat ik niet doe hoor. Ik bemerk het al helemaal bij de knappe stoere populaire gasten. Wat zoveel zegt dat die gasten frekwenter sex moeten hebben.
Ondanks het feit dat je spelling pijn doet aan mijn ogen vind ik het dikgedrukte uitermate grappig.
quote:
Mijn vraag is eigenlijk drieledig; zit er wat in en wie ziet het ook? En.. zouden de vrouwen de mannen zoveel geven met sex, iets, ik weet niet precies wat maar alsof het iets heel essentieels is, dat mannen daar blijkbaar zoveel aan hebben dat het hun 'leven' geeft?
Even een vraagje, heb je zelf al wel eens sex gehad?
  zaterdag 2 mei 2009 @ 09:09:06 #11
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_68583703
--------> ONZ

Nee slaat nergens op. Wellicht bij deze mensen het geval maar dat geldt dan niet voor de gehele mannelijke bevolking.
pi_68583706
lol het zit echt diep he TS
pi_68583732
Volgens mij was het laatst in de Quest over dat er inderdaad het een en ander met de hormoonhuishouding aan de gang gaat. Stond bij dat het net zo hard voor vrouwen geldt.
pi_68583771
Komt me wel bekend voor maar ik denk niet dat het de regel is.
Kerels die hun identiteit ontlenen aan hun sexleven, ik ken er genoeg die ineens praatjes kregen.
pi_68583842
Ja, je wordt er "arrogant" van en dat komt om wat iemand hierboven ook al zei.. je voelt je geweldig en je voelt je alsof je de hele wereld aankan (nouja, na goede seks in ieder geval). Niet zo vreemd als je bedenkt dat je met seks een hormonenbom loslaat in je lichaam (dat zijn die dingen die je als puber zo vervelend maakte, dus ga maar na wat het nog meer met je kan doen).

Maar dat die "stoere populaire gasten" zo "stoer" zijn heeft er echt niet mee te maken dat ze vaker seks zouden hebben dan jou. Hoe meer ze blaten, hoe minder ze werkelijk seksen

Oh en ts, je analyseert veel te veel. Ga vanavond gewoon stappen, raak in gesprek met een leuk meisje en heb het NIET over seks. Als het goed genoeg klikt en je brutaal genoeg bent dan kan jij het ook voor elkaar krijgen, succes!
  zaterdag 2 mei 2009 @ 10:19:22 #16
210501 right_turn
It's my turn
pi_68584499
Vriendin, seks, huis, nieuwe auto, nieuwe kleding, nieuwe schoenen... allemaal externe zaken om je eigenwaarde een kortstondige boost te geven. Na een tijdje is dat gevoel uitgewerkt en moet je weer iets nieuws hebben om je gevoel van eigenwaarde op te pompen. Echte eigenwaarde zit van binnen.
Acht Cola, Acht Bier!
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:23:37 #17
252855 halfbearad
de cowboypiraat!
pi_68587324
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 07:06 schreef Bootje84 het volgende:
Kwestie van zelfvertrouwen..

Als ik na een lange tijd geen sex gehad te hebben weer in bed beland met een lekker ding, tja, dan voel je je toch ff the king of the world?
Juistem.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:34:59 #18
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_68587576
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 06:37 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

nee daar heb ik hetniet over. Ik heb het niet over jongens die als een happy bezetene aan iedereen vertellen dat ze sex hebben gehad, het is iets anders. Subtiel maar toch sterk aanwezig.

Het gekke is (maar daar gaat mijn vraag/topic eigenlijk niet over), ik zie het ook wanneer een vrouw bijvoorbeeld ongesteld is, of eigenlijk in dr 'geile periode' is. Hun huid wordt dan wat bleker. Alsof ze lichte plamuur ophebben. En ze doen uitdagendere dingen. Heel subtiel maar toch voel ik dat op de een of andere manier aan. Zelfs de meisjes die doorgaans alleen wijde boreken dragen en gympies. Dragen dan oorbellen en strakkere topjes of een lichte lippenstift, een geurtje of wat oogschaduw. Maar het gaat vooral om hun gedrag. Maargoed alleen dat uit mijn OP, daar gaat het over.
Ik ken toch alleen maar vrouwen die óf altijd in hun geile periode zitten óf vrouwen die nooit in hun geile periode zitten.
pi_68588818
Ik ruik frustratie.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 13:51:20 #20
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_68588965
TVP, volgens mij heeft TS wel een punt.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 15:05:54 #21
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_68590651
Zeker herkenbaar.
All she wants and needs is just a little taste..
  zaterdag 2 mei 2009 @ 15:20:35 #22
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_68590970
quote:
Hun hele houding wordt niet alleen zelfzekerder maar neigt meer naar zelfingenomendheid. Ook "kwaaier" als ik het goed uitdruk. Alsof ze een gangster zijn die je moet vrezen ofzo. Wat ik niet doe hoor. Ik bemerk het al helemaal bij de knappe stoere populaire gasten. Wat zoveel zegt dat die gasten frekwenter sex moeten hebben.
Ik denk wel dat er veel mannen zijn die het hebben van sex een heel heet hangijzer maken, vooral als ze het niet zo gemakkelijk kunnen krijgen. Als het dan een keer gebeurt, voelen ze zich weer even een hele meneer en dat uit zich dan navenant, maar vaak wel op een manier die lijkt op arrogantie. Maar misschien is dat ook alleen maar jouw associatie.

Net zoals jij ook niet echt kunt weten of jij niet ook wat meer je borst naar voren drukt en nèt wat meer snappy reageert op mensen, maar van jezelf nog steeds vindt dat je met dit toffe gevoel nog best normaal reageert.
Dat hele 'wat ik niet doe hoor' neem ik dus niet zomaar van je aan; eigenlijk kun je dat gewoon niet echt weten.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 15:25:28 #23
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68591070
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 09:17 schreef Cracka-ass het volgende:
Komt me wel bekend voor maar ik denk niet dat het de regel is.
Kerels die hun identiteit ontlenen aan hun sexleven, ik ken er genoeg die ineens praatjes kregen.
Het gaat niet nieteens om de praatjes. Ik merk zelf dat de praatjes juist minder worden. zo van "het zit goed ik heb dit in mijn leven, waarom zou ik er over moeten praten en discussieren wat ik allemaal heb gedaan met meisjes x of y". Het is meer een houding. Ik denk dat het onbewust gaat en dat mannen dat nieteens doorhebben.

[ Bericht 18% gewijzigd door Schenkstroop op 02-05-2009 15:33:44 ]
pi_68591092
-edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door Mordreth op 02-05-2009 15:28:41 (ONZ is ergens anders) ]
  zaterdag 2 mei 2009 @ 15:42:36 #25
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68591453
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 09:23 schreef Houdnini het volgende:
Ja, je wordt er "arrogant" van en dat komt om wat iemand hierboven ook al zei.. je voelt je geweldig en je voelt je alsof je de hele wereld aankan (nouja, na goede seks in ieder geval). Niet zo vreemd als je bedenkt dat je met seks een hormonenbom loslaat in je lichaam (dat zijn die dingen die je als puber zo vervelend maakte, dus ga maar na wat het nog meer met je kan doen).

Maar dat die "stoere populaire gasten" zo "stoer" zijn heeft er echt niet mee te maken dat ze vaker seks zouden hebben dan jou. Hoe meer ze blaten, hoe minder ze werkelijk seksen

Oh en ts, je analyseert veel te veel. Ga vanavond gewoon stappen, raak in gesprek met een leuk meisje en heb het NIET over seks. Als het goed genoeg klikt en je brutaal genoeg bent dan kan jij het ook voor elkaar krijgen, succes!
Met stoere populaire gasten bedoelde ik niet perse degenen die veel praatjes hebben ofzo. Ik haal de jongens die het goed doen bij meisjes er wel zo uit. Daar heb ik een neus voor schijnt. De arrogantie is constanter, maar uit zich niet per definitie uit in praatjes. Het is meer een soort lef dat iemand toont in zijn houding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')