Idee!!quote:Op zondag 25 april 2010 05:28 schreef Schenkstroop het volgende:
meisjes: Vinden jullie een klootzak aantrekkelijker dan een watje?
zijn de normale mannen op dan?quote:Op zondag 25 april 2010 05:28 schreef Schenkstroop het volgende:
meisjes: Vinden jullie een klootzak aantrekkelijker dan een watje?
Morningquote:Op zondag 25 april 2010 08:33 schreef Lily-Ella het volgende:
Liever geen van beide, maar het verleden heeft wel uitgewezen dat ik eerder val voor de klootzak dan het watje.
Een klootzak naar zijn vriendin toe. Daar ben ik overigens niet trots op, geen enkele vrouw moet zich slecht laten behandelen, maar het 'boeit' me toch meer dan iemand die op alles ja en amen zegt.quote:Op zondag 25 april 2010 09:56 schreef Jullie het volgende:
[..]
Morning![]()
En wat versta je dan onder 'klootzak'? Dat is namelijk een behoorlijk breed begrip.
Ik begrijp de vergelijking wel maar vraag me af waar jullie het onderscheid tussen klootzak en watje maken. Een watje in bed, een watje in gedrag, een watje op sociaal vlak etc. etc. Of een klootzak naar de buitenwereld of ook naar zijn vriendin toe?
Vertel
Wat doet jouw mening er nou toe in dit topic? Je bent helemaal niets waard.quote:Op zondag 25 april 2010 10:07 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Een klootzak naar zijn vriendin toe. Daar ben ik overigens niet trots op, geen enkele vrouw moet zich slecht laten behandelen, maar het 'boeit' me toch meer dan iemand die op alles ja en amen zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat ben jij?quote:Op zondag 25 april 2010 10:40 schreef Dichtpiet. het volgende:
Vrouwen die op klootzakken vallen zijn watjes.
Nee, de halve wereldbevolking bestaat namelijk ook nog uit 'bitches'!quote:Op zondag 25 april 2010 12:43 schreef Countess het volgende:
Bestaan er op deze wereld alleen maar klootzakken of watjes?
quote:Op zondag 25 april 2010 10:27 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Wat doet jouw mening er nou toe in dit topic? Je bent helemaal niets waard.Nee, zo werkt het dus nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |