Idee!!quote:Op zondag 25 april 2010 05:28 schreef Schenkstroop het volgende:
meisjes: Vinden jullie een klootzak aantrekkelijker dan een watje?
zijn de normale mannen op dan?quote:Op zondag 25 april 2010 05:28 schreef Schenkstroop het volgende:
meisjes: Vinden jullie een klootzak aantrekkelijker dan een watje?
Morningquote:Op zondag 25 april 2010 08:33 schreef Lily-Ella het volgende:
Liever geen van beide, maar het verleden heeft wel uitgewezen dat ik eerder val voor de klootzak dan het watje.
Een klootzak naar zijn vriendin toe. Daar ben ik overigens niet trots op, geen enkele vrouw moet zich slecht laten behandelen, maar het 'boeit' me toch meer dan iemand die op alles ja en amen zegt.quote:Op zondag 25 april 2010 09:56 schreef Jullie het volgende:
[..]
Morning![]()
En wat versta je dan onder 'klootzak'? Dat is namelijk een behoorlijk breed begrip.
Ik begrijp de vergelijking wel maar vraag me af waar jullie het onderscheid tussen klootzak en watje maken. Een watje in bed, een watje in gedrag, een watje op sociaal vlak etc. etc. Of een klootzak naar de buitenwereld of ook naar zijn vriendin toe?
Vertel
Wat doet jouw mening er nou toe in dit topic? Je bent helemaal niets waard.quote:Op zondag 25 april 2010 10:07 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Een klootzak naar zijn vriendin toe. Daar ben ik overigens niet trots op, geen enkele vrouw moet zich slecht laten behandelen, maar het 'boeit' me toch meer dan iemand die op alles ja en amen zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat ben jij?quote:Op zondag 25 april 2010 10:40 schreef Dichtpiet. het volgende:
Vrouwen die op klootzakken vallen zijn watjes.
Nee, de halve wereldbevolking bestaat namelijk ook nog uit 'bitches'!quote:Op zondag 25 april 2010 12:43 schreef Countess het volgende:
Bestaan er op deze wereld alleen maar klootzakken of watjes?
quote:Op zondag 25 april 2010 10:27 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Wat doet jouw mening er nou toe in dit topic? Je bent helemaal niets waard.Nee, zo werkt het dus nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
Nee hoor vrouwen zijn lieve teddybeertjes helemaal geen kattekoppen zonder de juiste insteek.quote:*kuch* bullshit *kuch*
Je bent echt niet grappig ofzo hoor.quote:Op zondag 25 april 2010 20:31 schreef picardmike het volgende:
Tja mannen willen het liefst een vrouw die geboeid op bed ligt met haar benen wijdt. Vrouwen hebben het liefst een man die ze een tuig kunnen geven en elke keer hard aan kunnen trekken. Sterker nog hoe meer trektouwtjes een vrouw denkt te hebben naar een man hoe aantrekkelijk ze hem vind.Waarom denk je dat vrouwen van paarden houden?!!
Want iedere vrouw is ook exact hetzelfde he!quote:Op zondag 25 april 2010 20:18 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee hoor vrouwen zijn lieve teddybeertjes helemaal geen kattekoppen zonder de juiste insteek.
Vind het wel heel sneu voor je dat je zo'n beeld van een relatie met een vrouw hebt.quote:Op zondag 25 april 2010 20:41 schreef picardmike het volgende:
Man en vrouw waren al samen voordat mensen konden praten en relaties konden aanleggen. De oorsprong van interesse ligt dus veel dieper. Eigelijk is liefde instinctief gewoon hetzelfde als narcisme. Sarcasme heb je dus nodig om het uit te drukken.
Nee hoor. Te lief is gewoon een makkelijk excuus. Het betekent meer zoiets als; ik vind je wel aardig, maar meer niet.quote:Op zondag 25 april 2010 20:23 schreef Fascination het volgende:
Ik denk dat veel vrouwen een klootzak aantrekkelijker vinden dan een watje, ja. Ik heb al van veel vrouwen gehoord dat ze een jongen/man niet leuk vinden, omdat 'ie te lief is.
Ja nu praat je relatief. Wat is een klootzak? Wat is een watje?quote:Want iedere vrouw is ook exact hetzelfde he!
Ik ben al 13 jaar getrouwd met een good guy, hij is geen watje maar zeker geen klootzak, zou ook niet anders willen.
Dat dus inderdaad, ik moet me lekker voelen in een relatie, wil niet continu op mijn hoede zijn omdat mijn vriend/man ineens kan omslaan in een gevoelloze zak.quote:Op zondag 25 april 2010 20:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee hoor. Te lief is gewoon een makkelijk excuus. Het betekent meer zoiets als; ik vind je wel aardig, maar meer niet.
Hier boven postte ik trouwens dat ik voor de normale man ga,maar de klootzak is echt not-done. Daar heb ik toch echt teveel zelfrespect voor.
Een klootzak is in mijn ogen een man die een vrouw niet respecteert, doet wat hij wil zonder na te denken over wat het voor gevolg kan hebben voor de ander, is dus erg egoistisch.quote:Op zondag 25 april 2010 20:46 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja nu praat je relatief. Wat is een klootzak? Wat is een watje?
Ik heb een watje opgevat als meegaand en vrouwen willen gewoon instinctief geen meegaande man.
Over de definitie zijn we het dan eens. Maar hoe weet een vrouw dat een man haar niet respecteerd. Een klootzak is geen halve zool. Veel vrouwen gaan ook wat aan met een klootzak in de hoop hem te veranderen, dat kan werken maar ook niet.quote:Een klootzak is in mijn ogen een man die een vrouw niet respecteert, doet wat hij wil zonder na te denken over wat het voor gevolg kan hebben voor de ander, is dus erg egoistisch.
Een watje is een man die geen eigen mening heeft, die alleen ja en amen zegt en waar geen passie in zit.
Ik wil ( en heb) dus een man die daar tussen in zit, een man die me respecteert, die zijn mening durft te geven zonder bewust te kwetsen, die zorgzaam is en vol met passie.
Een klootzak heeft geen respect voor anderen dus zal ook weinig tot geen moeite doen om het te verbergen, vaak vinden ze het juist leuk om een ander bewust te kwetsen, geeft ze een machtgevoel.quote:Op zondag 25 april 2010 20:57 schreef picardmike het volgende:
[..]
Over de definitie zijn we het dan eens. Maar hoe weet een vrouw dat een man hem niet respecteerd. Een klootzak is geen halve zool. Veel vrouwen gaan ook wat aan met een klootzak in de hoop hem te veranderen, dat kan werken maar ook niet.
Vrouwen respect geven is al jezelf beteugelen. Tenzij je een altruist ben een meegaand persoon.
Jij hoeft hem niet aardig te vinden, zolang ik dat maar vind.quote:Op zondag 25 april 2010 20:57 schreef picardmike het volgende:
[..]
p.s ik kan ook niet bepalen of jouw man wel of geen klootzak is. Je praat alsof ik hem ook aardig moet vinden, omdat jij dat vind.
regelmatig een vriendin is natuurlijk heel wat anders dan een langdurige vaste relatie.quote:Op zondag 25 april 2010 21:17 schreef picardmike het volgende:
De grootste criminelen hebben het anders niet moeilijk hun achtergrond te verbergen voor vrouwen. Kijk is naar Joran vd sloot bijvoorbeeld. Weet jij hoeveel die vriendinnen die gast gehad heeft!
Een klootzak is geen open instelling. Sterker nog klootzak en huichelaar gaan hand in hand. Meestal principeloos....
Ik geef het op, jij lijd aan het: "hij is uit de hemel komen vallen syndroom"quote:regelmatig een vriendin is natuurlijk heel wat anders dan een langdurige vaste relatie.
Nou ja, ik heb het gewoon puur over in zijn algemeen hoor.quote:Op zondag 25 april 2010 21:23 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik geef het op, jij lijd aan het: "hij is uit de hemel komen vallen syndroom"
Die kale vent zeker, bij de foto's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |