Als jij voelt dat het die persoon is , dan is het die persoon , tenslotte heb jij een band met diegene en weet jij als geen ander hoe diegene aanvoelt , juist door een goede en hechte band met iemand ben je in staat om dat soort " bovennatuurlijke verbindingen " te maken .quote:Op maandag 24 mei 2010 02:56 schreef Nikmans het volgende:
Dus. Zoals sommigen van jullie misschien weten is een naast familielid van me plotseling komen te overlijden. Dit ging gepaard met veel emotie van mijn kant en ik ben er nog lang niet overheen.
we hebben altijd een zeer goede en hechte band gehad en ik voelde me altijd op mijn gemak bij deze persoon, en dat is ook hetgeen waar ik het over wil hebben. De laatste tijd heb ik steeds vaker het gevoel alsof deze persoon bij me aanwezig is. Ik kan het niet goed uitleggen, maar datzelfde gevoel van geborgenheid, van juistheid maakt zich op vreemde tijdstippen meester van mijmeestal als ik alleen ben. Allemaal leuk en aardig en ook vrij paranoïde om het meteen aan het bovennatuurlijke toe te schrijven, maar ik had dus zojuist datzelfde gevoel maar dan veel sterker en op dat moment knipperde mijn licht ook heel even.
Een bericht van gene zijde?
koude vlaag hoor je vaak maar die persoon is nu beperkt in zijn of haar communicatie met jou ,quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:17 schreef Nikmans het volgende:
Nu heb ik dus al een paar avonden last van... dingen. Geluiden en laatst voelde ik een soort koud briesje langs mijn gezicht terwijl het teringwarm is hier (Limburg). Vooral 's nachts, als ik in bed lig dus.
Dus eergisteren wilde ik de proef op de som nemen en eens op zoek gaan naar de bron van het geluid (gekraak vooral) en heb ik geprobeerd mezelf zo lang mogelijk wakker te houden, helaas was ik nogal moe en viel ik in slaap voordat er iets gebeurde.
Gisteravond nog eens geprobeerd (paar blikjes energydrink) en dit keer hoorde ik zo rond half 4 's nachts weer die geluiden... gekraak, alsof iemand de trap opklom (sommige treden kraken nogal). Dus eerst eens geroepen (is daar iemand?) en toen ik als een soort reactie een briesje langs mijn gezicht voelde wist ik het zeker... of iig dat dacht ik toen hoewel ik nu begin te twijfelen. Dus ik ben half slapend en misschien ook wel hallucinerend de gang op gelopen, natuurlijk was het donker maar ik zag nog een beetje (maan is nagenoeg vol dus echt donker wordt het niet) en ik denk niet dat ik echt iets zag ofzo. Briesje is ook niet meer terug gekomen.
Toch heb ik het idee dat er iets is hier...Waarom moet het zoiets vervelends/engs zijn? We hebben altijd een heel goede band gehad dus ik snap het niet
en jij hebt weer jouw kijk erop .quote:
Ik denk dat het best kan. Nadat ik mn broer verloor heb ik nog heel lang t gevoel gehad dat hij bij me was of even langs kwam. Ik voelde bijvoorbeeld een warme hand op mn knie als ik overstuur was.quote:Op maandag 24 mei 2010 02:56 schreef Nikmans het volgende:
Dus. Zoals sommigen van jullie misschien weten is een naast familielid van me plotseling komen te overlijden. Dit ging gepaard met veel emotie van mijn kant en ik ben er nog lang niet overheen.
we hebben altijd een zeer goede en hechte band gehad en ik voelde me altijd op mijn gemak bij deze persoon, en dat is ook hetgeen waar ik het over wil hebben. De laatste tijd heb ik steeds vaker het gevoel alsof deze persoon bij me aanwezig is. Ik kan het niet goed uitleggen, maar datzelfde gevoel van geborgenheid, van juistheid maakt zich op vreemde tijdstippen meester van mijmeestal als ik alleen ben. Allemaal leuk en aardig en ook vrij paranoïde om het meteen aan het bovennatuurlijke toe te schrijven, maar ik had dus zojuist datzelfde gevoel maar dan veel sterker en op dat moment knipperde mijn licht ook heel even.
Een bericht van gene zijde?
Heb in het verleden het zelfde meegemaakt. zoals je beschreef met een koude wind in je gezicht etc. tot rammelde dingen aan toe. Ze zoeken kort weg simpel contact. Hier was het zo dat de persoon kwaad was dat hij dood gereden was. Luister naar je eigen gevoel. Als je op een dag er zelf klaar mee bent. Praat tegen de persoon; Ga rusten of naar het witte licht. Hier heb ik dat gedaan,. en vanaf die tijd is het rustig, te rustig... De persoon voelt ook alsof hij heel ver van mij vandaan is nu. Soms komt er nog wel eens een teken langs, van lampen die uitvallen etc. Dat geeft dan wel weer een goed gevoel.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:43 schreef Nikmans het volgende:
Ik ben nu al een paar nachten wakker aan het blijven (geen hele nachten maar toch) om te zien of ik nog iets merk en ik heb het idee dat het steeds erger wordt. Eerst hoorde ik bijvoorbeeld een soort gekraak op de trap maar nu lijkt het, op sommige momenten, eerder een gestaag soort gebonk. Soms sta ik op de overloop te luisteren en dan is er niets al te opvallends, maar zodra ik bijvoorbeeld in bed lig of even minder goed oplet op een andere manier, lijkt het alsof alles veel duidelijker, harder en opvallender wordt, waarna het weer afzwakt zodra ik er op ga letten.
Maar wat gisternacht gebeurde is nieuw. Ik hield mezelf weer wakker (ben inmiddels grootverbruiker Monster Energy) en toen ik weer iets hoorde (of dacht te horen) ben ik weer naar de overloop gegaan. Het werd weer stil en ik heb met kloppend hart staan luisteren, misschien een minuut, misschien vijf minuten ik weet het niet zeker, zoals ik zei het was laat. Toen besloot ik om maar even naar beneden te lopen om een glaasje water te nemen (en mezelf gerust te stellen dat er niets was). Nu heb ik een voordeur met een groot, mat raam erin. Het buitenlicht was uit en ik schonk er geen aandacht aan maar toen ik langs een ophangende spiegel liep dacht ik dat ik, in de spiegel dus, achter dat raam iets of iemand zag staan. Toen ik me omdraaide om te kijken of er iets was stond er (natuurlijk) niets en toen ik daarna weer terug in de spiegel keek zag ik ook niets meer. Ik heb zelfs de deur even opengemaakt, het buitenlicht aangeknipt en rondgekeken maar er was niets.
Misschien haal ik me gewoon dingen in mijn hoofd en echt een gezond bioritme heb ik ook niet meer dus het zal wel allemaal onzin zijn. Hoop ik.
Als het toch eens zo gemakkelijk zou zijn.....quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:26 schreef chauchat het volgende:
Toch blijf ik het raar vinden dat overledenen/geesten/whatever zulke vreselijk willekeurige en onduidelijke 'boodschappen' achterlaten. Hoezo een lamp die uitvalt? Dat slaat toch nergens op? Wat voor boodschap moet dat verbeelden dan? Waarom schrijven ze niet gewoon even een briefje en leggen dat op je kussen?
Dat vraag ik me ook al tijden af:quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:26 schreef chauchat het volgende:
Toch blijf ik het raar vinden dat overledenen/geesten/whatever zulke vreselijk willekeurige en onduidelijke 'boodschappen' achterlaten. Hoezo een lamp die uitvalt? Dat slaat toch nergens op? Wat voor boodschap moet dat verbeelden dan? Waarom schrijven ze niet gewoon even een briefje en leggen dat op je kussen?
Vind je?quote:
Klopt daarom stond er ook OF...als iemand zelf de keuze maakt om zijn of haar leven te beïndigen,kan diegene nog niet gelijk over,en blijven vaak nog even hangen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:47 schreef chauchat het volgende:
Dat is een heel verhaal Wajangmama, maar ik vooral zo benieuw hoe je nu tot dit inzicht gekomen bent. Iemand die zelfmoord gepleegd heeft lijkt me overigens bij uitstek een persoon wiens dood niet als een totale verrassing kan komen, maar dat terzijde.
Wees idd voorzichtig met wakker blijven je kan er op den duur psychotisch van worden, neem aub je rustquote:Op maandag 31 mei 2010 20:43 schreef Nikmans het volgende:
Ik ben nu al een paar nachten wakker aan het blijven (geen hele nachten maar toch) om te zien of ik nog iets merk en ik heb het idee dat het steeds erger wordt. Eerst hoorde ik bijvoorbeeld een soort gekraak op de trap maar nu lijkt het, op sommige momenten, eerder een gestaag soort gebonk. Soms sta ik op de overloop te luisteren en dan is er niets al te opvallends, maar zodra ik bijvoorbeeld in bed lig of even minder goed oplet op een andere manier, lijkt het alsof alles veel duidelijker, harder en opvallender wordt, waarna het weer afzwakt zodra ik er op ga letten.
Maar wat gisternacht gebeurde is nieuw. Ik hield mezelf weer wakker (ben inmiddels grootverbruiker Monster Energy) en toen ik weer iets hoorde (of dacht te horen) ben ik weer naar de overloop gegaan. Het werd weer stil en ik heb met kloppend hart staan luisteren, misschien een minuut, misschien vijf minuten ik weet het niet zeker, zoals ik zei het was laat. Toen besloot ik om maar even naar beneden te lopen om een glaasje water te nemen (en mezelf gerust te stellen dat er niets was). Nu heb ik een voordeur met een groot, mat raam erin. Het buitenlicht was uit en ik schonk er geen aandacht aan maar toen ik langs een ophangende spiegel liep dacht ik dat ik, in de spiegel dus, achter dat raam iets of iemand zag staan. Toen ik me omdraaide om te kijken of er iets was stond er (natuurlijk) niets en toen ik daarna weer terug in de spiegel keek zag ik ook niets meer. Ik heb zelfs de deur even opengemaakt, het buitenlicht aangeknipt en rondgekeken maar er was niets.
Misschien haal ik me gewoon dingen in mijn hoofd en echt een gezond bioritme heb ik ook niet meer dus het zal wel allemaal onzin zijn. Hoop ik.
Waarom probeer je het zelf niet?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:45 schreef Wajangmama het volgende:
ps Je hebt ook automatisch schrift heik heb er geen ervaring mee maar denk dat het wel moeilijk is een goed medium te vinden die dmv dit een zuivere boodschap kan schrijven.
Wellicht dat een medium hier wat advies over te zeggen heeft?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:25 schreef Winner_Taco het volgende:
Je kunt hem dit in het belang van TS beter naar R&P kicken
Kan ik me alleen maar bij aansluitenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:12 schreef Bastard het volgende:
TS een huis tikt en kraakt wat af tijdens de nachtelijke uren. Er zijn nog veel meer (geritsel) geluiden te horen als je je oren spitst in de duisternis.
Die geluiden zijn er altijd al geweest maar je nam ze niet bewust waar omdat je lekker lag te slapen.
Probeer je dag/nacht ritme niet te verliezen man, te lang zonder slaap maakt je niet helder meer.
Oeh, het wordt nu echt een superspannend verhaalquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:40 schreef Nikmans het volgende:
Vanmorgen lag er een soort roestige, bruinige drab op mijn deurmat
Poep?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:40 schreef Nikmans het volgende:
Vanmorgen lag er een soort roestige, bruinige drab op mijn deurmat
Een boom, schutting, rammelend tuinhek. Het kan vanalles zijn. Zoals een van de anderen al zegt: focus je niet teveel. Als je te vaak denkt dat je hoofdpijn krijgt, dan krijg je 't op een gegeven moment ook wel. Dat je buitenshuis geluiden hoort is - serieus - zéér normaal.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 03:53 schreef Nikmans het volgende:
Ik heb het idee dat het alleen maar erger wordt. Eerst was het zo nu en dan een tik, gekraak of gezucht (zo leek het in ieder geval) maar nu is het een soort aanhoudend gekraak en het lijkt zich buitenshuis plaats te vinden.
Waarom zou je dat willen dan?quote:Aan de ene kant is het wel een beetje een opluchting (beter buitenshuis dan binnen) maar aan de andere kant betekent het dat ik 1: minder makkelijk kan zien wat het precies is
Komt omdat je er teveel op let.quote:en 2: het houdt nu ook langer aan.
Weg windvlaag/kat van de burenquote:Ik dacht dat ik zojuist iets tegen de deur hoorde tikken/kloppen (weet niet precies wat het was) maar er was (weer eens) niets.
Kan ik me voorstellen. Geloven dat een overledene af en toe gedag komt zeggen is prima, maar je gaat er zo in op dat ik me afvraag of je wel gezond bezig bent.quote:Ik word er een beetje gek van
Nope.. heb wel eens iets gehoord over een soort slijm, of was dat ghostbusters alleen? Maar verder zijn ze zonder materie..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:12 schreef Phantomesse het volgende:
Een bruine drap...
Je zoekt veel te veel, entiteiten laten geen bruine drap achter.
Als we dan toch het onbekende gaan verkennen moet je toch wel kunnen concluderen dat je niet genoeg kennis hebt van entiteiten en er misschien wél enkele tussen zitten die bruine drap achterlaten?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:12 schreef Phantomesse het volgende:
Een bruine drap...
Je zoekt veel te veel, entiteiten laten geen bruine drap achter.
Komt voor elkaar, ik heb het nog niet weggewassen.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:36 schreef Wajangmama het volgende:
Ik ken ze niet,entiteiten die drab achter laten..maar he ik leer ook elke dag bij.;)
Misschien eens foto plaatsen?
En een nacht goed slapen is niet verkeerd he!
Aan het plaatje te zien is dat niet nodig. Volgens mij kun je deze kots entiteitenafscheiding al vanaf kilometers afstand ruikenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:36 schreef Wajangmama het volgende:
(en ik had er zelf denk ik nog aan geroken ook)
Ah een kenner.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:44 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Aan het plaatje te zien is dat niet nodig. Volgens mij kun je deze kots entiteitenafscheiding al vanaf kilometers afstand ruiken!
Ja hallo dan schuiven ze toch wat door de brievenbus naar binnenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:55 schreef Nikmans het volgende:
Hoe verklaart dat het feit dat het ook op mijn deurmat lag dan?
Iemand die door mijn brievenbus heeft zitten kotsen zeker? Verder heb ik die avond (dat het op de deurmat lag) de hele nacht doorgehaald en behalve wat gestommel en gekras heb ik niets gehoord, zeker geen kotsende mensen.
En dan komen ze 3 dagen later terug om het nog eens te doen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja hallo dan schuiven ze toch wat door de brievenbus naar binnen
Als het nou in je keuken lag of in de slaapkamer ofzo dan ja misschien maar toch niet
Je hebt er rare mensen tussen zitten...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:03 schreef Nikmans het volgende:
[..]
En dan komen ze 3 dagen later terug om het nog eens te doen?
LOLquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:05 schreef Flammie het volgende:
Gaan nou de believers alles doodredeneren?
Ja kom je vind het zelf niet raar dat de substantie aan de buitenkant van je deur is, of op de deurmat?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:03 schreef Nikmans het volgende:
[..]
En dan komen ze 3 dagen later terug om het nog eens te doen?
Deze vraag komt je vast wel bekend voor:quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja kom je vind het zelf niet raar dat de substantie aan de buitenkant van je deur is, of op de deurmat?
Als het nou aan de binnenkant van het glas zat, of in de woonkamer lag.. maar dit lijken kwajongens streken toch?
Overigens heb ik nooit gehoord van een geest die sporen achterliet.
Eeehm, spoken kunnen toch ook buiten lopen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:10 schreef Bastard het volgende:
Ja kom je vind het zelf niet raar dat de substantie aan de buitenkant van je deur is, of op de deurmat?
Als het nou aan de binnenkant van het glas zat, of in de woonkamer lag.. maar dit lijken kwajongens streken toch?
Dat jij er nog nooit van gehoord hebt, wil nog niet zeggen dat het niet bestaatquote:Overigens heb ik nooit gehoord van een geest die sporen achterliet.
Ok, goed punt, ik hou de mogelijkheden open, maar naar mijn mening is er niks aan de hand met geesten, in ieder geval niet omtrent die troep.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:11 schreef Flammie het volgende:
[..]
Deze vraag komt je vast wel bekend voor:
Omdat jij er nog nooit van gehoord hebt of omdat jij het niet hebt gezien of ervaren... bestaat het dan meteen ook niet?
het lijkt de omgekeerde wereld wel
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:13 schreef Bastard het volgende:
Ok, goed punt, ik hou de mogelijkheden open, maar naar mijn mening is er niks aan de hand met geesten, in ieder geval niet omtrent die troep.
Ja kan, ik leer iedere dag en heb niet de waarheid in pacht, maar ik denk gewoon hardop mee met TS.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]Maar goed, je bent er niet bij geweest, dus het kan best een spook geweest zijn.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:05 schreef Flammie het volgende:
ik heb geen ervaring met rammelende deuren anders dan door de wind .quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:05 schreef Flammie het volgende:
Ik weet nog toen ik over de oren kreeg toen ik zei dat het misschien grappenmakers waren die aan Summers haar deuren rammelden midden in de nacht enzo...
onze afwezigheid wordt duidelijk gemist
Sorry maar ik ga het niet opzoekenquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:58 schreef Summers het volgende:
[..]
ik heb geen ervaring met rammelende deuren anders dan door de wind .
kloppen op de muur en op deuren .quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:02 schreef Flammie het volgende:
[..]
Sorry maar ik ga het niet opzoekenHet was iig iets in die strekking
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:42 schreef Nikmans het volgende:
Maar het is dus eigenlijk gewoon uitgesloten dat dit iets bovennatuurlijks is?
Hier kan Summers je vast meer over vertellen:quote:Verder hoor ik nu de hele tijd een soort geschraap... het lijkt alsof het van achter mijn deur komt maar ik ben juist even gaan kijken en er was (weer eens) niets.
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:06 schreef Winner_Taco het volgende:
TS moet voortaan in de kinderstoel eten :
Die mysterieuze drab is gewoon Chicken tonight pikante tomaat
[ afbeelding ]
Lijkt het je geen goed idee als jij voor jezelf praat en mij ook voor mezelf laat praten ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?
Heb je dit wel gelezen?:
Het regent poep.
Het is een tot nu toe onverklaarbaar (dus misschien wel bovennatuurlijk!) fenomeen waarvan op meerdere plekken op aarde melding is gemaakt.
[..]
Hier kan Summers je vast meer over vertellen:
[..]
[..]
Die foto, oh-o, als die maar niet van RobinOok is
![]()
Nou, het leek mij een vergelijkbaar iets. Kloppen op deuren, geschraap aan deuren... 1 pot nat toch? En aangezien je nota bene zelf het deurgeklop in dit topic vermeldt (ook al is het naar aanleiding van iets wat Flammie post), is het toch niet raar als er mensen zijn die er meer over willen weten, vooral als er vergelijkbare dingen worden gepost? Waarom meteen weer zo in de verdediging schieten?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:39 schreef Summers het volgende:
Lijkt het je geen goed idee als jij voor jezelf praat en mij ook voor mezelf laat praten ?
Voor mij is niet alles 1 pot nat dus dan lijkt het mij beter , alvast bedankt .quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:42 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, het leek mij een vergelijkbaar iets. Kloppen op deuren, geschraap aan deuren... 1 pot nat toch? En aangezien je nota bene zelf het deurgeklop in dit topic vermeldt (ook al is het naar aanleiding van iets wat Flammie post), is het toch niet raar als er mensen zijn die er meer over willen weten, vooral als er vergelijkbare dingen worden gepost? Waarom meteen weer zo in de verdediging schieten?
En als je er per se niet over wilt praten kun je ook gewoon zeggen: "Sorry, ik wil er liever niet over uitwijden."
En verder:
Maar wil je hiermee zeggen dat het schrapen aan deuren niet vergelijkbaar is met het kloppen op deuren en dat je er daarom niet over wilt praten, of... ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:15 schreef Summers het volgende:
Voor mij is niet alles 1 pot nat dus dan lijkt het mij beter , alvast bedankt .
Nou nee, want een muis kan wel schrapen maar niet kloppen !quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar wil je hiermee zeggen dat het schrapen aan deuren niet vergelijkbaar is met het kloppen op deuren?
Nou ja, als ik iets engs of vervelends meemaak, dan vind ik het wel fijn als ik iemand tref die iets soortgelijks meegemaakt heeft. Ik zou het jammer vinden als die ander er absoluut niks over wil zeggen, omdat die persoon zich meteen aangevallen voelt als je alleen maar aangeeft er iets meer over te willen weten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:38 schreef _Led_ het volgende:
Nou nee, want een muis kan wel schrapen maar niet kloppen !
Nou, ik in elk geval niet. Straks word ik nog ondergekotst door een spook, gadverdammequote:Op woensdag 16 juni 2010 16:59 schreef opastokvis het volgende:
oke, welke dame offert zich op om een dagje nachtje bij ts door te brengen om klopgeesten k.o. te slaan?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:42 schreef Nikmans het volgende:
Verder hoor ik nu de hele tijd een soort geschraap... het lijkt alsof het van achter mijn deur komt maar ik ben juist even gaan kijken en er was (weer eens) niets.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:18 schreef Summers het volgende:
heel vaak periodes dat er op de deur werd gebonst en dat er niemand stond , het was alleen eng als ik er wakker van werd en half slaperig de deur opendeed en er niemand stond , dan voel je je wel ff klote dat je de deur had opengedaan zonder eerst te kijken .
Ik vind deze ervaringen van Nikmans, Summers, en mezelf eigenlijk wel heel erg op elkaar lijkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik heb zelf trouwens niet zo lang geleden meegemaakt dat ik geklooi aan mijn voordeurslot hoorde toen ik in bed lag. Ik stormde mijn bed uit, pakte de honkbalknuppel en opende de deur, maar er was niemand. Maar dit wijt ik aan mijn eigen paranoia, omdat de nacht ervoor mijn huissleutels gestolen waren. Dus waarschijnlijk heb ik die geluiden toen gefantaseerd, maar het kan natuurlijk ook gewoon een spook geweest zijn, wie Joost heet mag het zeggen
.
De bovenste lijkt op ketjap de onderste op filet americanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:28 schreef Nikmans het volgende:
Dit is het van binnenuit gezien
[ afbeelding ]
En dit is het in close-up, van de buitenkant
[ afbeelding ]Wat zou het kunnen zijn? Zoiets lag niet al te lang geleden ook al op mijn deurmat.
Zou het met het geschuur tegen mijn deur te maken kunnen hebben?
eensquote:Op maandag 24 mei 2010 02:58 schreef trovey het volgende:
Geen idee maar als je er goed bij voelt dan kan het niet slecht zijn. Sterkte met het verlies van je familielid.
Ik nieuwsgierig..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:16 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
eens
Ga nu de rest van het topic lezen ivm nare spookervaringen
Neequote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:38 schreef Wajangmama het volgende:
Ik nieuwsgierig..
heb je zelf nare ervaringen gehad?
eehr wut?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:23 schreef Nikmans het volgende:
Kort samengevat heb ik de bovenverdieping inmiddels tot 'onbegaanbaar' verklaard en slaap ik alleen nog maar op de bank, met de gordijnen dicht. Ik zal binnenkort wel wat meer typen want ik moet er even tussenuit.
En geloof het of niet, maar voor die persoon is dan ook alles goed aan gene zijde. Je wordt gegroet en dat mag je best als een steuntje in de rug beschouwen.quote:Op maandag 24 mei 2010 02:56 schreef Nikmans het volgende:
Ik kan het niet goed uitleggen, maar datzelfde gevoel van geborgenheid, van juistheid maakt zich op vreemde tijdstippen meester van mijmeestal als ik alleen ben.
En hoe weet jij dat dit zo is?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En geloof het of niet, maar voor die persoon is dan ook alles goed aan gene zijde. Je wordt gegroet en dat mag je best als een steuntje in de rug beschouwen.
Hoe voel je je er nu onder?
quote:
Is dit een poging tot grappig zijn? Ik vraag je toch gewoon ietsquote:
Het was inderdaad een poging daartoequote:Op donderdag 29 juli 2010 00:04 schreef Michielos het volgende:
[..]
Is dit een poging tot grappig zijn? Ik vraag je toch gewoon iets
jawel maar kan het niet in woorden omschrijven, het is zo veelomvattend en mooi.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het was inderdaad een poging daartoe![]()
En dat soort dingen kom je meer en meer te weten naarmate je daar meer mee gaat werken.
Zou jij trouwens niet nog eens stukje over energiewerk schrijven?
oh in dat geval:quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het was inderdaad een poging daartoe![]()
Wie z'n gay?quote:
Bedankt, ik doe af en toe goed mijn bestquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:22 schreef Flammie het volgende:
[..]
oh in dat geval:
HAHHAHAHAHAHAHAHAHAH
JE BENT ECHT EEN MOPPENKONING
Hmm,, als ik jou was zal ik deze opmerkingen voor je houden. het is hier geen ONZ of KLB. maak zelf maar een baggertopic aan die myraela of yvonne weer kan gaan sluitenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:08 schreef opastokvis het volgende:
een soort stofzuiger, die alleen de grote boze entiteiten opslorpt
Eerder een soort licht dat zich door het universum verspreid..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:08 schreef opastokvis het volgende:
een soort stofzuiger, die alleen de grote boze entiteiten opslorpt
Ik kan me er ook dood aan ergeren als mensen .. Vooral in " msn namen "quote:
Nou, het zijn gewon een kwa-jongensstreken. everyone knows.. maar gewoon ook dingen die niet verklaarbaar zijn?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:30 schreef opastokvis het volgende:
ah hc-sjonny de undercover mod?
sorry sjon maar als een topic niet serieus meer is en er hutspot tegen een raam wordt gekwakt en gezegd wordt dat geesten dit gedaan hebben dan moet dit topic maar verplaatst worden naar ONZ.
Daar wordt aan de deur geklopt, hard geklopt, zacht gekloptquote:Op vrijdag 3 december 2010 07:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik heb in de wandelgangen van FOK opgevangen dat het op het moment weer helemaal foute boel is in huize Nikmans. Hij heeft weer last van een klopgeest [ afbeelding ]
Misschien kan hij er zelf wat meer over vertellen.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 02:45 schreef Nikmans het volgende:
Verder krijgt iedereen die iets tegen Joepiepoepie heeft het met mij en mijn klopgeest aan de stok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |