Ja, dat is dus gelul.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gooi het niet op internetdan loop je het risico ook niet.
Bedankt voor je links, ik kan de foto's wel gebruiken
![]()
Sure 'bout that? Als ik die foto save is de exif gewoon leeg hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:41 schreef RobinOok het volgende:
Die copyright-info zit standaard in flickr ingebouwd. Die is bij mij dus: Attribution-Share Alike 2.0 Generic
Je kan 't ook subtiel doen hoor, iets met opacity en dan heel lichtjes. Alleen als je weet dat 't er zit zie je het.quote:Een watermerk zie ik niet zitten, da's lelijk.
quote:Dat no-cure-no-pay vraag ik me dus af.
Op sommige sites zou ik ze graag afsturen.
Hier nog zo eentje. Daar kun je een heerlijke garnalen cocktail bestellen:
http://www.mealtogo.com/?CONT=MENU&SHOPID=702
Ja, mijn garnalencocktail ja....:
http://www.flickr.com/photos/fotoosvanrobin/3389621849/
Ja, nee, not sure about that dus.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:45 schreef Isdatzo het volgende:
Sure 'bout that? Als ik die foto save is de exif gewoon leeg hoor.
In photoshop is er helaas niet de mogelijkheid om een aantal velden automatisch te vullen, wil je het per se in photoshop doen dan kan je een action maken die je iedere keer uitvoert. Echt handig is dat niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:59 schreef RobinOok het volgende:
Even gekeken bij File, file info en daar staat bar weinig.
Zijn er manieren om daar makkelijk by default wat dingen in te vullen?
Of is "exif" weer wat anders?
Zoals je merkt ben ik echt behoorlijk onwetend op dit vlak.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | OrgName: ThePlanet.com Internet Services, Inc. etc etc RAbuseHandle: ABUSE271-ARIN RAbuseName: The Planet Abuse RAbusePhone: +1-281-714-3560 RAbuseEmail: abuse@theplanet.com etc etc |
Dat leek me ook een logische stap als je dat artikel van Arnoud Engelfriet hebt gelezenquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:01 schreef Keiichi het volgende:
En als je direct met hun provider contact opneemt?
je moet natuurlijk wel iets moeite ervoor gaan doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:28 schreef RobinOok het volgende:
kan ik iets (zonder al teveel moeiten/investering) ondernemen?
Ja, dat wordt mijn volgende stap. Thnks!quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:01 schreef Keiichi het volgende:
En als je direct met hun provider contact opneemt?
[ code verwijderd ]
ook met het bijgeleverde Bridge van Adobe bij PS kun je de exif standaard laten toepassen bij t importerenquote:Op woensdag 16 juni 2010 01:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In photoshop is er helaas niet de mogelijkheid om een aantal velden automatisch te vullen, wil je het per se in photoshop doen dan kan je een action maken die je iedere keer uitvoert. Echt handig is dat niet.
Ik bewerk mijn foto's altijd in photoshop maar ik importeer de boel altijd eerst in lightroom. En daar kan je een meta-datapreset maken die hij iedere keer (automatisch) toepast bij het importeren.
Daarna blijven die gegevens ook bij het bewerken in photoshop nog gewoon staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |