Hoe kom je daar nou bij?quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:42 schreef Nikmans het volgende:
Maar het is dus eigenlijk gewoon uitgesloten dat dit iets bovennatuurlijks is?
Hier kan Summers je vast meer over vertellen:quote:Verder hoor ik nu de hele tijd een soort geschraap... het lijkt alsof het van achter mijn deur komt maar ik ben juist even gaan kijken en er was (weer eens) niets.
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:06 schreef Winner_Taco het volgende:
TS moet voortaan in de kinderstoel eten :
Die mysterieuze drab is gewoon Chicken tonight pikante tomaat
[ afbeelding ]
Lijkt het je geen goed idee als jij voor jezelf praat en mij ook voor mezelf laat praten ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?
Heb je dit wel gelezen?:
Het regent poep.
Het is een tot nu toe onverklaarbaar (dus misschien wel bovennatuurlijk!) fenomeen waarvan op meerdere plekken op aarde melding is gemaakt.
[..]
Hier kan Summers je vast meer over vertellen:
[..]
[..]
Die foto, oh-o, als die maar niet van RobinOok is
![]()
Nou, het leek mij een vergelijkbaar iets. Kloppen op deuren, geschraap aan deuren... 1 pot nat toch? En aangezien je nota bene zelf het deurgeklop in dit topic vermeldt (ook al is het naar aanleiding van iets wat Flammie post), is het toch niet raar als er mensen zijn die er meer over willen weten, vooral als er vergelijkbare dingen worden gepost? Waarom meteen weer zo in de verdediging schieten?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:39 schreef Summers het volgende:
Lijkt het je geen goed idee als jij voor jezelf praat en mij ook voor mezelf laat praten ?
Voor mij is niet alles 1 pot nat dus dan lijkt het mij beter , alvast bedankt .quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:42 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, het leek mij een vergelijkbaar iets. Kloppen op deuren, geschraap aan deuren... 1 pot nat toch? En aangezien je nota bene zelf het deurgeklop in dit topic vermeldt (ook al is het naar aanleiding van iets wat Flammie post), is het toch niet raar als er mensen zijn die er meer over willen weten, vooral als er vergelijkbare dingen worden gepost? Waarom meteen weer zo in de verdediging schieten?
En als je er per se niet over wilt praten kun je ook gewoon zeggen: "Sorry, ik wil er liever niet over uitwijden."
En verder:
Maar wil je hiermee zeggen dat het schrapen aan deuren niet vergelijkbaar is met het kloppen op deuren en dat je er daarom niet over wilt praten, of... ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:15 schreef Summers het volgende:
Voor mij is niet alles 1 pot nat dus dan lijkt het mij beter , alvast bedankt .
Nou nee, want een muis kan wel schrapen maar niet kloppen !quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar wil je hiermee zeggen dat het schrapen aan deuren niet vergelijkbaar is met het kloppen op deuren?
Nou ja, als ik iets engs of vervelends meemaak, dan vind ik het wel fijn als ik iemand tref die iets soortgelijks meegemaakt heeft. Ik zou het jammer vinden als die ander er absoluut niks over wil zeggen, omdat die persoon zich meteen aangevallen voelt als je alleen maar aangeeft er iets meer over te willen weten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:38 schreef _Led_ het volgende:
Nou nee, want een muis kan wel schrapen maar niet kloppen !
Nou, ik in elk geval niet. Straks word ik nog ondergekotst door een spook, gadverdammequote:Op woensdag 16 juni 2010 16:59 schreef opastokvis het volgende:
oke, welke dame offert zich op om een dagje nachtje bij ts door te brengen om klopgeesten k.o. te slaan?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:42 schreef Nikmans het volgende:
Verder hoor ik nu de hele tijd een soort geschraap... het lijkt alsof het van achter mijn deur komt maar ik ben juist even gaan kijken en er was (weer eens) niets.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:18 schreef Summers het volgende:
heel vaak periodes dat er op de deur werd gebonst en dat er niemand stond , het was alleen eng als ik er wakker van werd en half slaperig de deur opendeed en er niemand stond , dan voel je je wel ff klote dat je de deur had opengedaan zonder eerst te kijken .
Ik vind deze ervaringen van Nikmans, Summers, en mezelf eigenlijk wel heel erg op elkaar lijkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik heb zelf trouwens niet zo lang geleden meegemaakt dat ik geklooi aan mijn voordeurslot hoorde toen ik in bed lag. Ik stormde mijn bed uit, pakte de honkbalknuppel en opende de deur, maar er was niemand. Maar dit wijt ik aan mijn eigen paranoia, omdat de nacht ervoor mijn huissleutels gestolen waren. Dus waarschijnlijk heb ik die geluiden toen gefantaseerd, maar het kan natuurlijk ook gewoon een spook geweest zijn, wie Joost heet mag het zeggen
.
De bovenste lijkt op ketjap de onderste op filet americanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:28 schreef Nikmans het volgende:
Dit is het van binnenuit gezien
[ afbeelding ]
En dit is het in close-up, van de buitenkant
[ afbeelding ]Wat zou het kunnen zijn? Zoiets lag niet al te lang geleden ook al op mijn deurmat.
Zou het met het geschuur tegen mijn deur te maken kunnen hebben?
eensquote:Op maandag 24 mei 2010 02:58 schreef trovey het volgende:
Geen idee maar als je er goed bij voelt dan kan het niet slecht zijn. Sterkte met het verlies van je familielid.
Ik nieuwsgierig..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:16 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
eens
Ga nu de rest van het topic lezen ivm nare spookervaringen
Neequote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:38 schreef Wajangmama het volgende:
Ik nieuwsgierig..
heb je zelf nare ervaringen gehad?
eehr wut?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:23 schreef Nikmans het volgende:
Kort samengevat heb ik de bovenverdieping inmiddels tot 'onbegaanbaar' verklaard en slaap ik alleen nog maar op de bank, met de gordijnen dicht. Ik zal binnenkort wel wat meer typen want ik moet er even tussenuit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |