Je hebt er rare mensen tussen zitten...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:03 schreef Nikmans het volgende:
[..]
En dan komen ze 3 dagen later terug om het nog eens te doen?
LOLquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:05 schreef Flammie het volgende:
Gaan nou de believers alles doodredeneren?
Ja kom je vind het zelf niet raar dat de substantie aan de buitenkant van je deur is, of op de deurmat?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:03 schreef Nikmans het volgende:
[..]
En dan komen ze 3 dagen later terug om het nog eens te doen?
Deze vraag komt je vast wel bekend voor:quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja kom je vind het zelf niet raar dat de substantie aan de buitenkant van je deur is, of op de deurmat?
Als het nou aan de binnenkant van het glas zat, of in de woonkamer lag.. maar dit lijken kwajongens streken toch?
Overigens heb ik nooit gehoord van een geest die sporen achterliet.
Eeehm, spoken kunnen toch ook buiten lopen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:10 schreef Bastard het volgende:
Ja kom je vind het zelf niet raar dat de substantie aan de buitenkant van je deur is, of op de deurmat?
Als het nou aan de binnenkant van het glas zat, of in de woonkamer lag.. maar dit lijken kwajongens streken toch?
Dat jij er nog nooit van gehoord hebt, wil nog niet zeggen dat het niet bestaatquote:Overigens heb ik nooit gehoord van een geest die sporen achterliet.
Ok, goed punt, ik hou de mogelijkheden open, maar naar mijn mening is er niks aan de hand met geesten, in ieder geval niet omtrent die troep.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:11 schreef Flammie het volgende:
[..]
Deze vraag komt je vast wel bekend voor:
Omdat jij er nog nooit van gehoord hebt of omdat jij het niet hebt gezien of ervaren... bestaat het dan meteen ook niet?
het lijkt de omgekeerde wereld wel
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:13 schreef Bastard het volgende:
Ok, goed punt, ik hou de mogelijkheden open, maar naar mijn mening is er niks aan de hand met geesten, in ieder geval niet omtrent die troep.
Ja kan, ik leer iedere dag en heb niet de waarheid in pacht, maar ik denk gewoon hardop mee met TS.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]Maar goed, je bent er niet bij geweest, dus het kan best een spook geweest zijn.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:05 schreef Flammie het volgende:
ik heb geen ervaring met rammelende deuren anders dan door de wind .quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:05 schreef Flammie het volgende:
Ik weet nog toen ik over de oren kreeg toen ik zei dat het misschien grappenmakers waren die aan Summers haar deuren rammelden midden in de nacht enzo...
onze afwezigheid wordt duidelijk gemist
Sorry maar ik ga het niet opzoekenquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:58 schreef Summers het volgende:
[..]
ik heb geen ervaring met rammelende deuren anders dan door de wind .
kloppen op de muur en op deuren .quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:02 schreef Flammie het volgende:
[..]
Sorry maar ik ga het niet opzoekenHet was iig iets in die strekking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |