Kan ik me alleen maar bij aansluitenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:12 schreef Bastard het volgende:
TS een huis tikt en kraakt wat af tijdens de nachtelijke uren. Er zijn nog veel meer (geritsel) geluiden te horen als je je oren spitst in de duisternis.
Die geluiden zijn er altijd al geweest maar je nam ze niet bewust waar omdat je lekker lag te slapen.
Probeer je dag/nacht ritme niet te verliezen man, te lang zonder slaap maakt je niet helder meer.
Oeh, het wordt nu echt een superspannend verhaalquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:40 schreef Nikmans het volgende:
Vanmorgen lag er een soort roestige, bruinige drab op mijn deurmat
Poep?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:40 schreef Nikmans het volgende:
Vanmorgen lag er een soort roestige, bruinige drab op mijn deurmat
Een boom, schutting, rammelend tuinhek. Het kan vanalles zijn. Zoals een van de anderen al zegt: focus je niet teveel. Als je te vaak denkt dat je hoofdpijn krijgt, dan krijg je 't op een gegeven moment ook wel. Dat je buitenshuis geluiden hoort is - serieus - zéér normaal.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 03:53 schreef Nikmans het volgende:
Ik heb het idee dat het alleen maar erger wordt. Eerst was het zo nu en dan een tik, gekraak of gezucht (zo leek het in ieder geval) maar nu is het een soort aanhoudend gekraak en het lijkt zich buitenshuis plaats te vinden.
Waarom zou je dat willen dan?quote:Aan de ene kant is het wel een beetje een opluchting (beter buitenshuis dan binnen) maar aan de andere kant betekent het dat ik 1: minder makkelijk kan zien wat het precies is
Komt omdat je er teveel op let.quote:en 2: het houdt nu ook langer aan.
Weg windvlaag/kat van de burenquote:Ik dacht dat ik zojuist iets tegen de deur hoorde tikken/kloppen (weet niet precies wat het was) maar er was (weer eens) niets.
Kan ik me voorstellen. Geloven dat een overledene af en toe gedag komt zeggen is prima, maar je gaat er zo in op dat ik me afvraag of je wel gezond bezig bent.quote:Ik word er een beetje gek van
Nope.. heb wel eens iets gehoord over een soort slijm, of was dat ghostbusters alleen? Maar verder zijn ze zonder materie..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:12 schreef Phantomesse het volgende:
Een bruine drap...
Je zoekt veel te veel, entiteiten laten geen bruine drap achter.
Als we dan toch het onbekende gaan verkennen moet je toch wel kunnen concluderen dat je niet genoeg kennis hebt van entiteiten en er misschien wél enkele tussen zitten die bruine drap achterlaten?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:12 schreef Phantomesse het volgende:
Een bruine drap...
Je zoekt veel te veel, entiteiten laten geen bruine drap achter.
Komt voor elkaar, ik heb het nog niet weggewassen.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:36 schreef Wajangmama het volgende:
Ik ken ze niet,entiteiten die drab achter laten..maar he ik leer ook elke dag bij.;)
Misschien eens foto plaatsen?
En een nacht goed slapen is niet verkeerd he!
Aan het plaatje te zien is dat niet nodig. Volgens mij kun je deze kots entiteitenafscheiding al vanaf kilometers afstand ruikenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:36 schreef Wajangmama het volgende:
(en ik had er zelf denk ik nog aan geroken ook)
Ah een kenner.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:44 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Aan het plaatje te zien is dat niet nodig. Volgens mij kun je deze kots entiteitenafscheiding al vanaf kilometers afstand ruiken!
Ja hallo dan schuiven ze toch wat door de brievenbus naar binnenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:55 schreef Nikmans het volgende:
Hoe verklaart dat het feit dat het ook op mijn deurmat lag dan?
Iemand die door mijn brievenbus heeft zitten kotsen zeker? Verder heb ik die avond (dat het op de deurmat lag) de hele nacht doorgehaald en behalve wat gestommel en gekras heb ik niets gehoord, zeker geen kotsende mensen.
En dan komen ze 3 dagen later terug om het nog eens te doen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja hallo dan schuiven ze toch wat door de brievenbus naar binnen
Als het nou in je keuken lag of in de slaapkamer ofzo dan ja misschien maar toch niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |