Oh ja, die is mooi.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:30 schreef Magistic het volgende:
Geesten doen niets met lampen, veranderingen in het elektriciteitsnet doen dat. Mensen missen hun geliefden gewoon zo erg dat ze overal contact met hun geliefde in proberen te zien.
Que?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:32 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Oh ja, die is mooi.
Dat je hoegenaamd kortsluiting veroorzaakt door het gemis en dat de lampen en de geesten daarop dan gaan reageren.
Tof idee...
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:31 schreef DrDarwin het volgende:
Omdat ze jou bang willen maken natuurlijk, en aangezien jij lichtgelovig bent wordt jij er dan ook vast ontzettend angstig van.
wa lul jijquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:32 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Oh ja, die is mooi.
Dat je hoegenaamd kortsluiting veroorzaakt door het gemis en dat de lampen en de geesten daarop dan gaan reageren.
Tof idee...
Is dat zelf verzonnen of heb je dit ook ergens echt gelezen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:29 schreef banapples het volgende:
Omdat gekke mensen vaak in oude huizen wonen met slechte bedrading.
Je vraagt je af hoe ze dat deden voor er electra was, en of ze in de nabije toekomst ook per sms flikkerende berichtjes gaan versturen...quote:Op woensdag 21 april 2010 01:51 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Maar tis wel kut idem...
Mijn lampen gaan te vaak kapot gewoon..als ik boos ben of te druk in gedachten knappen mijn lampen stuk...bij de kassa idem...
pinautomaten weigeren
En ik had een lamp van mijn overleden moeder...ik heb deze lamp maar weggedaan die wilde niet normaal doen!
Gewoon weg keihard eng...flikkeren om niets, deed het prima hoor.
Maar echt flikkerdeflikker...
echt heel vaag.
Maar eh ja zo laten ze blijkbaar zien dat ze bij je zijn zo is mij verteld
Jeetje wat bijzonder allemaalquote:Op woensdag 21 april 2010 01:51 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Maar tis wel kut idem...
Mijn lampen gaan te vaak kapot gewoon..als ik boos ben of te druk in gedachten knappen mijn lampen stuk...bij de kassa idem...
pinautomaten weigeren
En ik had een lamp van mijn overleden moeder...ik heb deze lamp maar weggedaan die wilde niet normaal doen!
echt heel vaag.
Bronquote:Op woensdag 21 april 2010 01:47 schreef FP128 het volgende:
[..]
Is dat zelf verzonnen of heb je dit ook ergens echt gelezen?
Hoe verklaar jij dan dat de lamp in mn hal vanzelf uit ging en de schakelijk dus omgezet was, wij bevonden ons op dat moment allemaal in de woonkamer.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:30 schreef Magistic het volgende:
Geesten doen niets met lampen, veranderingen in het elektriciteitsnet doen dat. Mensen missen hun geliefden gewoon zo erg dat ze overal contact met hun geliefde in proberen te zien.
Ohja, en geesten bestaan niet.
ik heb eens gehad dat ik stoorde op de pc van de bank, de mevrouw vroeg me ff naar achteren te gaan en te wachten want de pc deed raar, ik naar achteren en zitten , oh zegt ze hij doet t weer ik naar voren, maar toen deed t ding t weer niet, ik weer naar achteren om te gaan zitten en toen riep ze me weer, want de pc deed t weer, dit was echt vaag, en zo ging t tot 3 xquote:Op woensdag 21 april 2010 01:51 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Maar tis wel kut idem...
pinautomaten weigeren
echt heel vaag.
Dunno maar zet er eens een webcam op?quote:Op zondag 25 april 2010 11:40 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Hoe verklaar jij dan dat de lamp in mn hal vanzelf uit ging en de schakelijk dus omgezet was, wij bevonden ons op dat moment allemaal in de woonkamer.
Ik heb t licht weer aan gedaan en even later ging t weer uit en weer was de schakelaar omgezet.
Hm ik vraag het ook af wat het kan zijn.quote:Op zondag 25 april 2010 11:45 schreef mousy31 het volgende:
[..]
ik heb eens gehad dat ik stoorde op de pc van de bank, de mevrouw vroeg me ff naar achteren te gaan en te wachten want de pc deed raar, ik naar achteren en zitten , oh zegt ze hij doet t weer ik naar voren, maar toen deed t ding t weer niet, ik weer naar achteren om te gaan zitten en toen riep ze me weer, want de pc deed t weer, dit was echt vaag, en zo ging t tot 3 x
Bij mn zus hoefede ik soms alleen maar de muis vast te pakken en haar pc liep vast, op school waren stukken die ik opgeslagen had zomaar weg, leraar stond ernaast want die geloofde me niet , hij keek echter heel raar toen hij zag dat ik niks op kon slaan en hij wel.
Volgens mij heeft het met statische electriciteit te maken, sturen kan ik t namelijk niet.
Mn webcam is veels te oud en heeft niet zo'n lang snoer.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:47 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dunno maar zet er eens een webcam op?
Ik denk zelf dat het statische electriciteit is heb nl wel eens geprobeerd om via gedachten kracht t zelfde te doen en dat lukte niet helaas, anders had ik alle geldautomaten wel leeg getrokken hihi.quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:34 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Hm ik vraag het ook af wat het kan zijn.
Vreemd fenomeen en als het je te vaak overkomt ga je echt wel twijfelen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |