En geloof het of niet, maar voor die persoon is dan ook alles goed aan gene zijde. Je wordt gegroet en dat mag je best als een steuntje in de rug beschouwen.quote:Op maandag 24 mei 2010 02:56 schreef Nikmans het volgende:
Ik kan het niet goed uitleggen, maar datzelfde gevoel van geborgenheid, van juistheid maakt zich op vreemde tijdstippen meester van mijmeestal als ik alleen ben.
En hoe weet jij dat dit zo is?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En geloof het of niet, maar voor die persoon is dan ook alles goed aan gene zijde. Je wordt gegroet en dat mag je best als een steuntje in de rug beschouwen.
Hoe voel je je er nu onder?
quote:
Is dit een poging tot grappig zijn? Ik vraag je toch gewoon ietsquote:
Het was inderdaad een poging daartoequote:Op donderdag 29 juli 2010 00:04 schreef Michielos het volgende:
[..]
Is dit een poging tot grappig zijn? Ik vraag je toch gewoon iets
jawel maar kan het niet in woorden omschrijven, het is zo veelomvattend en mooi.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het was inderdaad een poging daartoe![]()
En dat soort dingen kom je meer en meer te weten naarmate je daar meer mee gaat werken.
Zou jij trouwens niet nog eens stukje over energiewerk schrijven?
oh in dat geval:quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het was inderdaad een poging daartoe![]()
Wie z'n gay?quote:
Bedankt, ik doe af en toe goed mijn bestquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:22 schreef Flammie het volgende:
[..]
oh in dat geval:
HAHHAHAHAHAHAHAHAHAH
JE BENT ECHT EEN MOPPENKONING
Hmm,, als ik jou was zal ik deze opmerkingen voor je houden. het is hier geen ONZ of KLB. maak zelf maar een baggertopic aan die myraela of yvonne weer kan gaan sluitenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:08 schreef opastokvis het volgende:
een soort stofzuiger, die alleen de grote boze entiteiten opslorpt
Eerder een soort licht dat zich door het universum verspreid..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:08 schreef opastokvis het volgende:
een soort stofzuiger, die alleen de grote boze entiteiten opslorpt
Ik kan me er ook dood aan ergeren als mensen .. Vooral in " msn namen "quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |