SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op maandag 24 mei 2010 01:15 schreef Rituals het volgende:
Het was zo'n mooie foto! Liep al een half uur te zoeken. Nou ja, dan maar billen voor DK. Even verder zoeken of ik nog wat mooiers kan vinden!
Ik verwacht wel wat beters ja! Zelfs mijn billen in een string zien er beter uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics!quote:Op maandag 24 mei 2010 01:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik verwacht wel wat beters ja! Zelfs mijn billen in een string zien er beter uit!
No money, no sugar, honey!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Wel aardig! Heb betere geproefdquote:Op maandag 24 mei 2010 01:24 schreef Rituals het volgende:
Ik ben niet zo goed in het beoordelen van billen, ben beter met borsten!Is dit wat DK?
[ afbeelding ]
Heb je die ook geproefd?quote:
Ja, die zijn wel ok! Maar het mag wel wat voller of ronder!quote:
Van mij wel!quote:
Laysa wel hoor ik net!quote:
Je kunt beter aan Mikkie vragen hoe die van Merel smaken, nietwaar?quote:Op maandag 24 mei 2010 01:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laysa wel hoor ik net!
Maar hoe jouw billen smaken hoor ik wel weer van Mikkie!
Merel's billen zijn in Nijmegen vaker besteld en gegeten dan de mixed grill!quote:Op maandag 24 mei 2010 02:04 schreef Rituals het volgende:
[..]
Je kunt beter aan Mikkie vragen hoe die van Merel smaken, nietwaar?
quote:Op maandag 24 mei 2010 02:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Merel's billen zijn in Nijmegen vaker besteld en gegeten dan de mixed grill!
Kan het jou wel bekoren?quote:Op maandag 24 mei 2010 03:05 schreef HostiMeister het volgende:
rituals is goed bezig
Kom net van de Samson, wat gaan die vroeg dicht zeg
Geen zak aan, daarom zat ie er tot sluitingstijd?quote:
Misschien kon hij niet maken om eerder weg te gaan! Ofzo!quote:Op maandag 24 mei 2010 03:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen zak aan, daarom zat ie er tot sluitingstijd?
Zonder de maandelijkse bijdrage van hosti kunnen ze Samson wel sluiten!quote:Op maandag 24 mei 2010 03:13 schreef Rituals het volgende:
[..]
Misschien kon hij niet maken om eerder weg te gaan! Ofzo!je hebt een punt!
Laten we Hosti dan maar massaal dankbaar zijn!quote:Op maandag 24 mei 2010 03:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zonder de maandelijkse bijdrage van hosti kunnen ze Samson wel sluiten!
Ja, wel leuk dusquote:Op maandag 24 mei 2010 03:11 schreef Rituals het volgende:
Hoe was het bij de Samson?
Trustenquote:Op maandag 24 mei 2010 03:31 schreef Rituals het volgende:
Ik vind dat ik moet gaan slapen, morgen een beetje op tijd opstaan. Welterusten!
Ja, totaal weer een on the moment kinda thingquote:
Spannende verhalen?quote:Op maandag 24 mei 2010 03:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, totaal weer een on the moment kinda thingDat jij nog wakker bent?
Nee, totaal niet (alhowel ik beter zou moeten wetenquote:Op maandag 24 mei 2010 03:34 schreef Rituals het volgende:
[..]
Spannende verhalen?Niet achter mij gezocht?
Stomme vraag van me inderdaad!quote:Op maandag 24 mei 2010 03:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, totaal niet (alhowel ik beter zou moeten weten) en ik, verhalen?
Hoe kom je erbij
Niets gehad!quote:
quote:
Ik heb je al op msn!cquote:
bij dezenquote:
oh nice, gelijk een tietenfoto erbijquote:
Graag gedaan!quote:Op maandag 24 mei 2010 04:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
oh nice, gelijk een tietenfoto erbij
Waarom kreeg swarmi alleen een tietenfoto en ik hele lichaam? Zeker omdat ie nog geen 18+ is?quote:
Omdat ik begrepen heb dat jij een billenman bentquote:Op maandag 24 mei 2010 04:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom kreeg swarmi alleen een tietenfoto en ik hele lichaam? Zeker omdat ie nog geen 18+ is?
En een gratis poes als bonusquote:Op maandag 24 mei 2010 04:26 schreef Rituals het volgende:
[..]
Omdat ik begrepen heb dat jij een billenman bent.
Prima! We gaan weer wachten tot er weer een aanbieding komt om er goedkoop heen te gaan, zo doe ik dat steedsquote:Op maandag 24 mei 2010 08:00 schreef Rituals het volgende:
Probeer het te rekken tot vanavond! Hoe was het?
Wat tof! Klinkt heerlijk!quote:Op maandag 24 mei 2010 08:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Prima! We gaan weer wachten tot er weer een aanbieding komt om er goedkoop heen te gaan, zo doe ik dat steeds
Zelfs de derde keer vind je nog vage dingen in Tokio, maar dat is dan ook de tofste stad die ik ken. Dit keer zijn we ook meer de minder toeristische dingen gaan doen, dus bv wat noordelijker naar Sendai, een stad waar niet heel veel 'buitenlanders' komen. Ik heb ze denk ik in vier dagen op een hand kunnen tellen.
evtz staat er net op. Geen zin om een 3GB fake te downloadenquote:Op maandag 24 mei 2010 09:01 schreef royjn het volgende:
Goedemorgen,
Zo maar eens het einde van lost bekjken
Ja, ez gebruik ik ook. alleen wou die cd1 niet werken.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
evtz staat er net op. Geen zin om een 3GB fake te downloaden
Alleen loopt UPC weer te kutten, al de vierde keer dat de boel uitvalt, het duurt maar 3 minuten, maar rete-irritant.
quote:Op maandag 24 mei 2010 00:16 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou een heeeeeel weekend op een skûtsje in Friesland met veul bier en foute outfits en stappen in Grou afslaan! Had me eerder gevraagd, dan was ik zeker weten in A'dam gebleven!
Ik was in Amsterdam dus had Merel gecontact voor een pre-IJsland-mini-meet, maar ze was er niet.quote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 09:59 schreef Mikkie het volgende:
Môgguh. Prima TT weer!
En Rituals is de nieuwe sloerie van het Nijmegen topic... de nacht doorbrengen met meerdere mannen en ook nog sjansen met iedereen via msn!
Wat jammer nou! Moet ze een keer naar Nijmegen komen!quote:Ik was in Amsterdam dus had Merel gecontact voor een pre-IJsland-mini-meet, maar ze was er niet.![]()
Is dicht.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:10 schreef morgane het volgende:
Heeft iemand enig idee of het ING-kantoor bij de Mariënburg open is vandaag? Het is wel koopzondag, maar kan op de site alleen de reguliere openingstijden vinden (dus niet hoe het zit met koopzondag en feestdagen).
Er staat trouwens ook geen telefoonnummer op de site![]()
Nèh, ik heb niks met meer mannen tegelijkquote:
Is ook erg vermoeiend!quote:Op maandag 24 mei 2010 10:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nèh, ik heb niks met meer mannen tegelijk
2e pinksterdag? I very much doubt it.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:10 schreef morgane het volgende:
Heeft iemand enig idee of het ING-kantoor bij de Mariënburg open is vandaag? Het is wel koopzondag, maar kan op de site alleen de reguliere openingstijden vinden (dus niet hoe het zit met koopzondag en feestdagen).
Er staat trouwens ook geen telefoonnummer op de site![]()
Op de verwarming of in de zon leggen, goed laten drogenquote:Op maandag 24 mei 2010 10:29 schreef morgane het volgende:
Owwww chips...ik gooide net een beker melk om en er kwam wat op een boxje van mn home cinema set en nu doet 'ie het niet meer...iemand tips?De ander die even nat werd doet t nog wel
Tuurlijk, gaan we weer meetenquote:
Liefst een tijdje niet gebruiken. Mijn tv is vroeger een keer helemaal nat geregend. Die heb ik toen een week laten drogen en heeft daarna nog vier jaar prima gewerkt, daarna verkocht en werkt nu geheid nog steedsquote:Op maandag 24 mei 2010 10:35 schreef morgane het volgende:
Ok, hij ligt nu te zonnebaden voor het raam. Thanks! Duim maar voor me
Lekker man. Neem je de vrouw nog mee? Ik moet helaas over een paar uurtjes weer werkenquote:Op maandag 24 mei 2010 11:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
Stralend weer hier, ga misschien weer naar het strandje straks
Maar vind je het dan niet irritant dat je gewekt bent uit je lekkere slaap voor iets dat misschien helemaal niet interessant is?quote:Op maandag 24 mei 2010 11:18 schreef Rituals het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk om wakker te worden van smsjes!Even lezen en zien dat je nog uren mag verder slapen. Heerlijk.
Ik vind het ook niet erg, mits het na 9 uur gebeurt. Daarvoor lig ik nog lekker te slapen en wil ik door niets gestoord worden. En al helemaal niet door zo'n onbenullig smsje. Waarschijnlijk ligt degene die dat smste nu lekker te slapen en zou ik eigenlijk gewoon nu een smsje terug moeten sturen. Mja daar ben ik dan weer te lief voorquote:Op maandag 24 mei 2010 11:18 schreef Rituals het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk om wakker te worden van smsjes!Even lezen en zien dat je nog uren mag verder slapen. Heerlijk.
Nee, lekker verder slapen!quote:Op maandag 24 mei 2010 11:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar vind je het dan niet irritant dat je gewekt bent uit je lekkere slaap voor iets dat misschien helemaal niet interessant is?
Ik wil het juist liever midden in de nacht! Als het om 9 uur gebeurd, bestaat de kans dat ik niet meer in slaap val. Zou jammer zijnquote:Op maandag 24 mei 2010 11:25 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg, mits het na 9 uur gebeurt. Daarvoor lig ik nog lekker te slapen en wil ik door niets gestoord worden. En al helemaal niet door zo'n onbenullig smsje. Waarschijnlijk ligt degene die dat smste nu lekker te slapen en zou ik eigenlijk gewoon nu een smsje terug moeten sturen. Mja daar ben ik dan weer te lief voor
Ja ben daar dit weekend... Vanavond weer naar huis. Balen dat je moet werkenquote:Op maandag 24 mei 2010 11:16 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben echt blij dat ik altijd keihard door die sms en belgeluiden heen slaap. Telefoon staat altijd gewoon aan, maar ik word alleen maar wakker van de wekker.
[..]
Lekker man. Neem je de vrouw nog mee? Ik moet helaas over een paar uurtjes weer werken.
Duuudequote:Op maandag 24 mei 2010 11:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb omdat ik nu dat mondelinge tentamen heb ineens een gat van twee-drie weken in mijn tentamen periode zitten, dus daar heb ik maar mezelf als opdracht gegeven om mijn samenvatting samen te vatten
Niet veel extra betaald, gewoon zondagtarief. Niks schokkends aanquote:Op maandag 24 mei 2010 11:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja ben daar dit weekend... Vanavond weer naar huis. Balen dat je moet werkenZulk weer... Mja wel extra betaald?
![]()
Mag morgen weer aan de slag, gelukkig als een maandag, dus op tijd klaar s middags
Ow, dat gat is er pas na 4 juni hoorquote:Op maandag 24 mei 2010 11:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Duuudeik ga er even vanuit dat het weer in Nijmegen net zo is, dus uhm, kijk eens naar buiten
In augustus? Dan is het vast wel mooi weer!quote:Op maandag 24 mei 2010 11:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet veel extra betaald, gewoon zondagtarief. Niks schokkends aan. Mja, we maken er maar het beste van... hopen dat het weer binnenkort wat beter wordt op de dagen dat ik vrij ben
Nee, in juliquote:Op maandag 24 mei 2010 11:44 schreef Rituals het volgende:
[..]
In augustus? Dan is het vast wel mooi weer!
Rondom welke data speelt dit zich allemaal af?quote:Op maandag 24 mei 2010 12:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, in juli. Zhe fack... ik kan gewoon geen vakantie plannen totdat NL uitgeschakeld is op het WK. En als ze niet uitgeschakeld worden, kan ik niet op vakantie
WK is van 11 juni t/m 11 juliquote:Op maandag 24 mei 2010 12:06 schreef Rituals het volgende:
[..]
Rondom welke data speelt dit zich allemaal af?Ik zit niet zo in het WK
Strakke planningquote:Op maandag 24 mei 2010 12:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
WK is van 11 juni t/m 11 juli. Dus ik zou hooguit de week daarna weg kunnen, en dan weer bijtijds naar huis voor de Zomerfeesten
.
Aard van het beestje hèquote:
Nou ja, of dat nou de bedoeling is...Ik ben dan volgens mij ook op vakantiequote:Op maandag 24 mei 2010 12:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Aard van het beestje hè.
Maar als NL strandt in de kwartfinales ofzo, kan ik altijd nog kijken om een paar dagen eerder te gaan.
Jij ging eind juni toch?quote:Op maandag 24 mei 2010 12:13 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nou ja, of dat nou de bedoeling is...Ik ben dan volgens mij ook op vakantie. Vervolgens leren voor m'n stomme hertentamen, dan zomerfeesten en dáárna zelf op vakantie
.
Ja, 27 juni Rockin' Park, 28 juni t/m 2 juli Stockholm, 20 juli hertentamen, zomerfeesten, de hele maand augustus om zelf weg te gaan wanneer ik wil. Ik was alleen niet van plan een maand alleen weg te gaanquote:Op maandag 24 mei 2010 12:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij ging eind juni toch?
Heb je al besloten wat voor vakantie je zelf gaat ondernemen?
Praag is ook tof!quote:Op maandag 24 mei 2010 12:19 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja, 27 juni Rockin' Park, 28 juni t/m 2 juli Stockholm, 20 juli hertentamen, zomerfeesten, de hele maand augustus om zelf weg te gaan wanneer ik wil. Ik was alleen niet van plan een maand alleen weg te gaan. Ik zit nog steeds met Londen en/of Berlijn in mijn hoofd. Ik zag gisteren ook een goedkoop ticket naar Praag, dus wellicht is dat ook een optie!
Ja? Ben je er weleens geweest? Hoor er goede verhalen over!quote:Op maandag 24 mei 2010 12:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Praag is ook tof!
Ik wil waarschijnlijk met de auto op vakantie, maar moet nog even kijken hoe of wat. En ik moet natuurlijk nog met Merel naar IJsland
quote:Op maandag 24 mei 2010 12:31 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja? Ben je er weleens geweest? Hoor er goede verhalen over!
Leuk hoor! Uiteraard moet je met Merel weg. Ik hoor haar er alleen wat weinig over.... Beetje hard to get aan het spelen Merel?
Anders was je wel met me meegegaan zeker!quote:Op maandag 24 mei 2010 12:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben er een jaar of tien geleden geweest, geen idee hoe het eruit ziet sinds die overstromingen van een paar jaar terug. Zou er best nog eens terug willen, maar het ziet er naar uit dat ik in augustus geen vakantie heb.
Rij jij ook een stuk dan?quote:Op maandag 24 mei 2010 12:38 schreef Rituals het volgende:
[..]
Anders was je wel met me meegegaan zeker!![]()
ik zit binnen, en voel me voor het eerst alsof ik een echte student benquote:Op maandag 24 mei 2010 12:42 schreef Mikkie het volgende:
Okee, einde slowchat hier, dit is niks aan voor de andere Nijmoos.
Hoe lukt het leren Yashi? Werkt dat een beetje in de tuin met die wind?
Balen is dat hè, maar goed dat je bezig bent, nu ook doorzetten!quote:Op maandag 24 mei 2010 13:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
ik zit binnen, en voel me voor het eerst alsof ik een echte student benzit hier met 3 grote boeken voor me uitgespreid, en maak wat aantekeningen op een notitieblok, waar ik dan weer de belangrijke woordjes van arceer
verder gaat het leren wel sloom btwik vind het ook zo'n kutvak
''altijd single, maar nooit alleen''quote:
Ik poets mijn auto niet eens. Laat staan dat ik hem ga schuren!quote:Op maandag 24 mei 2010 14:21 schreef IrishBastard het volgende:
Jeuj, nog even een middag programmeren, dan vanavond wat fijn schuurwerk, en dan aflakken
Huisbaas was zo vriendelijk ruimte in de schuur te maken, zodat ik de auto kan spuiten. Met deze wind/kans op regen had ik anders niet kunnen lakkenKerel is voor mij nu echt een held
Deze heb ik al een tijd! Volgens mij hedde gij iets teveel plamuur gesnoven!quote:Op maandag 24 mei 2010 14:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Jij wijzigt je onderschrift ook vaker dan dat swarma gewillige meisjes over het hoofd ziet of niet
Als het gaat roesten dan is je auto al 3x niets of je moet een schadegevalleke fiksen!quote:Op maandag 24 mei 2010 14:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
In combinatie met plamuren is schuren wel redelijk essentieel
iemand een idee hoe je met dat soort mensen om moet gaan?quote:Ik weet niet hoe ik moet downloaden
Heel erg lief en begripvol voor zijn!quote:Op maandag 24 mei 2010 15:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
iemand een idee hoe je met dat soort mensen om moet gaan?
Oh was dat alweer het einde, gaat het seizoen in september weer verder?quote:Op maandag 24 mei 2010 15:18 schreef royjn het volgende:
zo net het einde van lost gezien.
Zit nog met genoeg vragen
Nee, het einde eindequote:Op maandag 24 mei 2010 16:22 schreef AMDB het volgende:
[..]
Oh was dat alweer het einde, gaat het seizoen in september weer verder?
edit: oh dat was het echte einde, wat fucking gay![]()
edit2: oh shit, ik mis toch nog een aflevering zie ik, normaal wordt het toch op een andere dag uitgezonden![]()
Tussen je sleutels in je broekzak zat ik!quote:
Volgende keer beter kijken! Ik vond Merel anders nog in je kontzak! Waar heb je Pietje nu gelaten?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:18 schreef swarmahoer het volgende:
die had ik al 3x nagezocht, ook mn jaszak nog even gecheckt
tjaquote:Op maandag 24 mei 2010 20:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgende keer beter kijken! Ik vond Merel anders nog in je kontzak! Waar heb je Pietje nu gelaten?
Ben je zo achter natuurlijk, wat het weer wordtquote:Op maandag 24 mei 2010 21:05 schreef SLP_ het volgende:
Hoop dat morgen lekker weer wordt aangezien ik dan 60km moet fietsenEn ik doe dat liever met zon dan met regen
Ging vlak over de kerk achter het erasmus gebouw (vanuit mijn crib gezien). Leek boven de sportvelden weer wat te stijgen. Nu is ie uit het zicht gevaren (richting berg en dal) dus kan ik niet meer zien wat er verder gebeurdequote:
Waar is Merel eigenlijk? Misschien wil Rituals een handje helpen?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:15 schreef Swine het volgende:
ik nu ook nog harde sex had kunnen hebben was het feestje compleet
Ik wil liever niet op de knmi site kijken omdat mn moeder zonodig moest vertellen dat er kans is op regen. Dus ik blijf nou maar hoop houden op zon en doe maar net alsof ik niet gehoord heb dat het kan gaan regenenquote:Op maandag 24 mei 2010 21:09 schreef Sander het volgende:
[..]
Ben je zo achter natuurlijk, wat het weer wordt
quote:Morgen overdag zijn er naast wolkenvelden ook zonnige perioden en blijft het vrijwel overal droog. De middagtemperatuur ligt tussen 14 graden in het noorden en rond 19 graden in het zuidoosten. Er staat een zwakke tot matige noordelijke wind.
Zat jij niet uhh ergens?quote:
In spuiten? Omdat Yasha half werk levert?quote:
Lijkt wel je eigen seksleven niet?quote:Op maandag 24 mei 2010 23:01 schreef IrishBastard het volgende:
Je grappen zijn ook te voorspelbaar hè
Links- of rechtshandig?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:59 schreef swarmahoer het volgende:
hoe kom je zo handig?
Haha, als Yashaaaaaaa een keer naar die weg zou vragen zou die jongen niet steeds zelf hoeven te wandelen.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:05 schreef Laysa het volgende:
Ghehe...dat krijg je als je naar de bekende weg vraagt
Slaapze IBquote:
Doe je even de deur dicht als je gaat? Het tocht anders zo!quote:
Merel was keihard aan het werk natuurlijkquote:Op maandag 24 mei 2010 21:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar is Merel eigenlijk? Misschien wil Rituals een handje helpen?
Die Swarm, wat een loverboy is het ook! Pimpin' hoes til the cash flows!quote:Op maandag 24 mei 2010 23:23 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Merel was keihard aan het werk natuurlijk
insert dk grapquote:Op maandag 24 mei 2010 23:23 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Merel was keihard aan het werk natuurlijk
quote:
Was je al voorquote:
Bijna jaquote:Op maandag 24 mei 2010 23:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die Swarm, wat een loverboy is het ook! Pimpin' hoes til the cash flows!
Jij pimpt jezelf? Als je dat in IJsland maar niet doet, ik wil wel rustquote:
Ik pimp fietsen, en balkons, en allerlei dingen, maar mezelf niet zoquote:Op maandag 24 mei 2010 23:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij pimpt jezelf? Als je dat in IJsland maar niet doet, ik wil wel rust.
Krijgt iedereen hier al een beetje zin in het WK? Ik heb vanmiddag beetje filmpjes zitten kijken en muziekje gedraaid, het begint bij mij langzaamaan wel al een beetje te kriebelen.
Vertel! Hou dit joe doe dèt?quote:Op maandag 24 mei 2010 23:49 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik pimp fietsen, en balkons, en allerlei dingen, maar mezelf niet zo
En ik heb vandaag geownd achter de bar
Ik heb gewoon iedereen weggejaagd en keihard aan het werk gezet, zodat ik de ruimte hadquote:
Groeit er schimmel op of heb je zojuist gekitst?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:06 schreef swarmahoer het volgende:
zo, mn hoeslaken is weer n stukje groener
Tentamens zie ik echt tegenop, project zit nu in een lastige periode en ik moet nog een ander iets afschrijven van max 24 pagina's en nog projectpresentatie middenin de tentamenperiodequote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
wel zinnog 2 weekjes bikkelen en dan de tentamens even bazen
Ik ben heel benieuwd wat ik van mn tentamens ga bakken...ik heb er in totaal 7, waarvan 4 in 1 weekquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
wel zinnog 2 weekjes bikkelen en dan de tentamens even bazen
ik heb er ook best veelquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:45 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd wat ik van mn tentamens ga bakken...ik heb er in totaal 7, waarvan 4 in 1 weeken 2 essay deadlines in dezelfde week...
tof!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:50 schreef Dupje het volgende:
Ik ga zometeen een copyshop opzoeken en dan mijn scriptie laten printen en inbinden!
5 a 6 vakken per semesterquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:50 schreef AMDB het volgende:
Hebben jullie zoveel verschillende vakken?![]()
En ik maar klagen met m'n 3 tentamensWaarvan 1 een herkansing is.
Het inleveren zelf is altijd een mooi momentquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:50 schreef Dupje het volgende:
Ik ga zometeen een copyshop opzoeken en dan mijn scriptie laten printen en inbinden!
Haha ja, en dat ga ik vanavond vieren in de stad!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het inleveren zelf is altijd een mooi moment.
je gaat nu een reactie krijgen van pietje, mikkie en van lr!quote:
Dat zelfs jij het ziet!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je gaat nu een reactie krijgen van pietje, mikkie en van lr!
Ja, hoe is dat uberhoupt mogelijk!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:02 schreef Dupje het volgende:
SCRIPTIE INGELEVERD!
En dat ga ik vanavond vieren
MUIL HOUWEquote:
ik let zowizo altijd heel erg op spellingquote:
kut, ik wist dat ik ergens n fautje had gemaaktquote:
Emporium in gevaar: Krokodil nu gesignaleerd op De Berendonckquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:21 schreef AMDB het volgende:
http://www.matrixx.nl/news.asp?ne_id=76
Krokodil gespot bij de Berendonck
Say Whut?quote:
introduceert me niks, die foutenquote:
Het is dat ik vroeg moet werken anders was ik wel gegaan.quote:
Iestst met uitdrukkeningenquote:
Ik heb nog 3,5 krat brand op het balkon, kom je bij mij bier drinken?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:01 schreef swarmahoer het volgende:
iemand mee bier drinken vanavond ?
Zeg dan gelijk "Kom je neuken?"quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:49 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb nog 3,5 krat brand op het balkon, kom je bij mij bier drinken?
brand toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:49 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
was dat vrijwillig? en van waar naar waar?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:00 schreef SLP_ het volgende:
Ogh, ik heb vandaag 70 km gefietst en met het windje merk je niet dat de zon zo hard schijnt. En ik was al erg verbrand. Ik ben nu nog veel meer verbrand echt niet normaal, ik voel me echt zo'n gloeilamp. Erg fijn dat ik nog moest werken, en dus een werkshirt aan moest. Deed zo pijnDenk dat ik vannacht maar niet ga slapen, lukt denk ik toch niet
die arme jongen was vast in schokquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:04 schreef IrishBastard het volgende:
Knulletje van 13 dat er bij stond staat nu een sjekkie te draaien, heeft geen vuur, en de ambulancebroeder voorziet hem wel ff van een vuurtje
Ja was zo'n fop aanstekerquote:
Wie heeft dat andere halve kratje leeggedronken? Swine?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:49 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hahahaha no way dat ik zoiets vrijwillig doequote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
was dat vrijwillig? en van waar naar waar?
Ik ga vanavond even ontspannen, zo de laatste twee afleveringen van 24 ooit kijkenquote:
quote:
ja dan moet ik werken, kom vanavond gewoon ff, die afleveringen lopen niet wegquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ga vanavond even ontspannen, zo de laatste twee afleveringen van 24 ooit kijken.
Misschien donderdagavond, of moet je dan werken?
Wat moet Merel daar wel niet van denken?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja dan moet ik werken, kom vanavond gewoon ff, die afleveringen lopen niet wegen wat is nu n betere ontspanning dan swarma en bier bij samson
rituals komt ook mee
Ja vorig jaar moest ik dit ook doenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:19 schreef swarmahoer het volgende:
had je dat niet vorig jaar ook eens, en toen had je n lekke band?
Beide dingen heb ik nu niet in huisquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:24 schreef Rituals het volgende:
Smeer jezelf in met yoghurt of karnemelk SLP! Dat schijnt te helpen en staat ook nog eens erg sexy.
Ik heb dit weekend gehoord dat alles met Vitamine E erin kan werken als aftersun, dus ook pindakaas met extra vitaminen! Misschien heb je dat in huisquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:26 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Beide dingen heb ik nu niet in huisMaar ik zal het onthouden, voor als ik ooit nog een keer zo verbrand ben
Ik had ooit 4,5 krat brand, en 4 Grolsch, maar Grolsch was overduidelijk de favoriet op mijn feestje, dus dat is allemaal op, en 1 krat brand is opgegaan, maar nu zit ik met de restquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wie heeft dat andere halve kratje leeggedronken? Swine?
Keiharde sex oke, maar je moet wel vanavond al naar huis hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
brand toch?
alleen als we dan keiharde sex hebben vannacht, en ik morgen pas naar huis ga
Grolsch? Dat is toch bier voor achterhoekers?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik had ooit 4,5 krat brand, en 4 Grolsch, maar Grolsch was overduidelijk de favoriet op mijn feestje, dus dat is allemaal op, en 1 krat brand is opgegaan, maar nu zit ik met de rest![]()
Heb vandaag maar wel weer een kratje Grolsch in de bonus gehaald, dat lust ik tenminste
[..]
Keiharde sex oke, maar je moet wel vanavond al naar huis hoor
daar komt ze ook vandaanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Grolsch? Dat is toch bier voor achterhoekers?
Alleen in het rare oosten doen ze met Grolsch proosten. In Brabant drinken ze dan nog liever gist zelf.quote:
Ik ben onschuldigquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wie heeft dat andere halve kratje leeggedronken? Swine?
Waarom ben je zielig?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:00 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik ben onschuldigZit heel zielig alleen op de bank series te kijken en ga zo al vroeg naar bedje toe
En Swarm batst Rituals en Merel als een echte kerel!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:00 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik ben onschuldigZit heel zielig alleen op de bank series te kijken en ga zo al vroeg naar bedje toe
Das hetzelfde voor Nijmegenaren, druifjeduifjewuifjequote:
Ik weet toch ook het verschil tussen Arnhem en Nijmegen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das hetzelfde voor Nijmegenaren, druifjeduifjewuifje
heb je gezien hoe die dr uit zietquote:
Dat mag ik wel hopen ja!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:11 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik weet toch ook het verschil tussen Arnhem en Nijmegen?
Als dat het enige is....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb je gezien hoe die dr uit ziet? n kreeft is er niets bij
Dacht ik ook bij de pubquiz! Welke kant hoort nu boven?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb je gezien hoe die dr uit ziet? n kreeft is er niets bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Mikkie komt niet! Die moet de huur nog betalen en die weet hoe jij een rekening deelt!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja nu naar samson komen pannekoek, die afleveringen doe je maar n andere keer
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mikkie komt niet! Die moet de huur nog betalen en die weet hoe jij een rekening deelt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |