evtz staat er net op. Geen zin om een 3GB fake te downloadenquote:Op maandag 24 mei 2010 09:01 schreef royjn het volgende:
Goedemorgen,
Zo maar eens het einde van lost bekjken
Ja, ez gebruik ik ook. alleen wou die cd1 niet werken.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
evtz staat er net op. Geen zin om een 3GB fake te downloaden
Alleen loopt UPC weer te kutten, al de vierde keer dat de boel uitvalt, het duurt maar 3 minuten, maar rete-irritant.
quote:Op maandag 24 mei 2010 00:16 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou een heeeeeel weekend op een skûtsje in Friesland met veul bier en foute outfits en stappen in Grou afslaan! Had me eerder gevraagd, dan was ik zeker weten in A'dam gebleven!
Ik was in Amsterdam dus had Merel gecontact voor een pre-IJsland-mini-meet, maar ze was er niet.quote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 09:59 schreef Mikkie het volgende:
Môgguh. Prima TT weer!
En Rituals is de nieuwe sloerie van het Nijmegen topic... de nacht doorbrengen met meerdere mannen en ook nog sjansen met iedereen via msn!
Wat jammer nou! Moet ze een keer naar Nijmegen komen!quote:Ik was in Amsterdam dus had Merel gecontact voor een pre-IJsland-mini-meet, maar ze was er niet.![]()
Is dicht.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:10 schreef morgane het volgende:
Heeft iemand enig idee of het ING-kantoor bij de Mariënburg open is vandaag? Het is wel koopzondag, maar kan op de site alleen de reguliere openingstijden vinden (dus niet hoe het zit met koopzondag en feestdagen).
Er staat trouwens ook geen telefoonnummer op de site![]()
Nèh, ik heb niks met meer mannen tegelijkquote:
Is ook erg vermoeiend!quote:Op maandag 24 mei 2010 10:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nèh, ik heb niks met meer mannen tegelijk
2e pinksterdag? I very much doubt it.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:10 schreef morgane het volgende:
Heeft iemand enig idee of het ING-kantoor bij de Mariënburg open is vandaag? Het is wel koopzondag, maar kan op de site alleen de reguliere openingstijden vinden (dus niet hoe het zit met koopzondag en feestdagen).
Er staat trouwens ook geen telefoonnummer op de site![]()
Op de verwarming of in de zon leggen, goed laten drogenquote:Op maandag 24 mei 2010 10:29 schreef morgane het volgende:
Owwww chips...ik gooide net een beker melk om en er kwam wat op een boxje van mn home cinema set en nu doet 'ie het niet meer...iemand tips?De ander die even nat werd doet t nog wel
Tuurlijk, gaan we weer meetenquote:
Liefst een tijdje niet gebruiken. Mijn tv is vroeger een keer helemaal nat geregend. Die heb ik toen een week laten drogen en heeft daarna nog vier jaar prima gewerkt, daarna verkocht en werkt nu geheid nog steedsquote:Op maandag 24 mei 2010 10:35 schreef morgane het volgende:
Ok, hij ligt nu te zonnebaden voor het raam. Thanks! Duim maar voor me
Lekker man. Neem je de vrouw nog mee? Ik moet helaas over een paar uurtjes weer werkenquote:Op maandag 24 mei 2010 11:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
Stralend weer hier, ga misschien weer naar het strandje straks
Maar vind je het dan niet irritant dat je gewekt bent uit je lekkere slaap voor iets dat misschien helemaal niet interessant is?quote:Op maandag 24 mei 2010 11:18 schreef Rituals het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk om wakker te worden van smsjes!Even lezen en zien dat je nog uren mag verder slapen. Heerlijk.
Ik vind het ook niet erg, mits het na 9 uur gebeurt. Daarvoor lig ik nog lekker te slapen en wil ik door niets gestoord worden. En al helemaal niet door zo'n onbenullig smsje. Waarschijnlijk ligt degene die dat smste nu lekker te slapen en zou ik eigenlijk gewoon nu een smsje terug moeten sturen. Mja daar ben ik dan weer te lief voorquote:Op maandag 24 mei 2010 11:18 schreef Rituals het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk om wakker te worden van smsjes!Even lezen en zien dat je nog uren mag verder slapen. Heerlijk.
Nee, lekker verder slapen!quote:Op maandag 24 mei 2010 11:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar vind je het dan niet irritant dat je gewekt bent uit je lekkere slaap voor iets dat misschien helemaal niet interessant is?
Ik wil het juist liever midden in de nacht! Als het om 9 uur gebeurd, bestaat de kans dat ik niet meer in slaap val. Zou jammer zijnquote:Op maandag 24 mei 2010 11:25 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg, mits het na 9 uur gebeurt. Daarvoor lig ik nog lekker te slapen en wil ik door niets gestoord worden. En al helemaal niet door zo'n onbenullig smsje. Waarschijnlijk ligt degene die dat smste nu lekker te slapen en zou ik eigenlijk gewoon nu een smsje terug moeten sturen. Mja daar ben ik dan weer te lief voor
Ja ben daar dit weekend... Vanavond weer naar huis. Balen dat je moet werkenquote:Op maandag 24 mei 2010 11:16 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben echt blij dat ik altijd keihard door die sms en belgeluiden heen slaap. Telefoon staat altijd gewoon aan, maar ik word alleen maar wakker van de wekker.
[..]
Lekker man. Neem je de vrouw nog mee? Ik moet helaas over een paar uurtjes weer werken.
Duuudequote:Op maandag 24 mei 2010 11:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb omdat ik nu dat mondelinge tentamen heb ineens een gat van twee-drie weken in mijn tentamen periode zitten, dus daar heb ik maar mezelf als opdracht gegeven om mijn samenvatting samen te vatten
Niet veel extra betaald, gewoon zondagtarief. Niks schokkends aanquote:Op maandag 24 mei 2010 11:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja ben daar dit weekend... Vanavond weer naar huis. Balen dat je moet werkenZulk weer... Mja wel extra betaald?
![]()
Mag morgen weer aan de slag, gelukkig als een maandag, dus op tijd klaar s middags
Ow, dat gat is er pas na 4 juni hoorquote:Op maandag 24 mei 2010 11:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Duuudeik ga er even vanuit dat het weer in Nijmegen net zo is, dus uhm, kijk eens naar buiten
In augustus? Dan is het vast wel mooi weer!quote:Op maandag 24 mei 2010 11:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet veel extra betaald, gewoon zondagtarief. Niks schokkends aan. Mja, we maken er maar het beste van... hopen dat het weer binnenkort wat beter wordt op de dagen dat ik vrij ben
Nee, in juliquote:Op maandag 24 mei 2010 11:44 schreef Rituals het volgende:
[..]
In augustus? Dan is het vast wel mooi weer!
Rondom welke data speelt dit zich allemaal af?quote:Op maandag 24 mei 2010 12:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, in juli. Zhe fack... ik kan gewoon geen vakantie plannen totdat NL uitgeschakeld is op het WK. En als ze niet uitgeschakeld worden, kan ik niet op vakantie
WK is van 11 juni t/m 11 juliquote:Op maandag 24 mei 2010 12:06 schreef Rituals het volgende:
[..]
Rondom welke data speelt dit zich allemaal af?Ik zit niet zo in het WK
Strakke planningquote:Op maandag 24 mei 2010 12:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
WK is van 11 juni t/m 11 juli. Dus ik zou hooguit de week daarna weg kunnen, en dan weer bijtijds naar huis voor de Zomerfeesten
.
Aard van het beestje hèquote:
Nou ja, of dat nou de bedoeling is...Ik ben dan volgens mij ook op vakantiequote:Op maandag 24 mei 2010 12:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Aard van het beestje hè.
Maar als NL strandt in de kwartfinales ofzo, kan ik altijd nog kijken om een paar dagen eerder te gaan.
Jij ging eind juni toch?quote:Op maandag 24 mei 2010 12:13 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nou ja, of dat nou de bedoeling is...Ik ben dan volgens mij ook op vakantie. Vervolgens leren voor m'n stomme hertentamen, dan zomerfeesten en dáárna zelf op vakantie
.
Ja, 27 juni Rockin' Park, 28 juni t/m 2 juli Stockholm, 20 juli hertentamen, zomerfeesten, de hele maand augustus om zelf weg te gaan wanneer ik wil. Ik was alleen niet van plan een maand alleen weg te gaanquote:Op maandag 24 mei 2010 12:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij ging eind juni toch?
Heb je al besloten wat voor vakantie je zelf gaat ondernemen?
Praag is ook tof!quote:Op maandag 24 mei 2010 12:19 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja, 27 juni Rockin' Park, 28 juni t/m 2 juli Stockholm, 20 juli hertentamen, zomerfeesten, de hele maand augustus om zelf weg te gaan wanneer ik wil. Ik was alleen niet van plan een maand alleen weg te gaan. Ik zit nog steeds met Londen en/of Berlijn in mijn hoofd. Ik zag gisteren ook een goedkoop ticket naar Praag, dus wellicht is dat ook een optie!
Ja? Ben je er weleens geweest? Hoor er goede verhalen over!quote:Op maandag 24 mei 2010 12:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Praag is ook tof!
Ik wil waarschijnlijk met de auto op vakantie, maar moet nog even kijken hoe of wat. En ik moet natuurlijk nog met Merel naar IJsland
quote:Op maandag 24 mei 2010 12:31 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja? Ben je er weleens geweest? Hoor er goede verhalen over!
Leuk hoor! Uiteraard moet je met Merel weg. Ik hoor haar er alleen wat weinig over.... Beetje hard to get aan het spelen Merel?
Anders was je wel met me meegegaan zeker!quote:Op maandag 24 mei 2010 12:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben er een jaar of tien geleden geweest, geen idee hoe het eruit ziet sinds die overstromingen van een paar jaar terug. Zou er best nog eens terug willen, maar het ziet er naar uit dat ik in augustus geen vakantie heb.
Rij jij ook een stuk dan?quote:Op maandag 24 mei 2010 12:38 schreef Rituals het volgende:
[..]
Anders was je wel met me meegegaan zeker!![]()
ik zit binnen, en voel me voor het eerst alsof ik een echte student benquote:Op maandag 24 mei 2010 12:42 schreef Mikkie het volgende:
Okee, einde slowchat hier, dit is niks aan voor de andere Nijmoos.
Hoe lukt het leren Yashi? Werkt dat een beetje in de tuin met die wind?
Balen is dat hè, maar goed dat je bezig bent, nu ook doorzetten!quote:Op maandag 24 mei 2010 13:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
ik zit binnen, en voel me voor het eerst alsof ik een echte student benzit hier met 3 grote boeken voor me uitgespreid, en maak wat aantekeningen op een notitieblok, waar ik dan weer de belangrijke woordjes van arceer
verder gaat het leren wel sloom btwik vind het ook zo'n kutvak
''altijd single, maar nooit alleen''quote:
Ik poets mijn auto niet eens. Laat staan dat ik hem ga schuren!quote:Op maandag 24 mei 2010 14:21 schreef IrishBastard het volgende:
Jeuj, nog even een middag programmeren, dan vanavond wat fijn schuurwerk, en dan aflakken
Huisbaas was zo vriendelijk ruimte in de schuur te maken, zodat ik de auto kan spuiten. Met deze wind/kans op regen had ik anders niet kunnen lakkenKerel is voor mij nu echt een held
Deze heb ik al een tijd! Volgens mij hedde gij iets teveel plamuur gesnoven!quote:Op maandag 24 mei 2010 14:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Jij wijzigt je onderschrift ook vaker dan dat swarma gewillige meisjes over het hoofd ziet of niet
Als het gaat roesten dan is je auto al 3x niets of je moet een schadegevalleke fiksen!quote:Op maandag 24 mei 2010 14:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
In combinatie met plamuren is schuren wel redelijk essentieel
iemand een idee hoe je met dat soort mensen om moet gaan?quote:Ik weet niet hoe ik moet downloaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |