SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op maandag 24 mei 2010 01:15 schreef Rituals het volgende:
Het was zo'n mooie foto! Liep al een half uur te zoeken. Nou ja, dan maar billen voor DK. Even verder zoeken of ik nog wat mooiers kan vinden!
Ik verwacht wel wat beters ja! Zelfs mijn billen in een string zien er beter uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics!quote:Op maandag 24 mei 2010 01:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik verwacht wel wat beters ja! Zelfs mijn billen in een string zien er beter uit!
No money, no sugar, honey!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Wel aardig! Heb betere geproefdquote:Op maandag 24 mei 2010 01:24 schreef Rituals het volgende:
Ik ben niet zo goed in het beoordelen van billen, ben beter met borsten!Is dit wat DK?
[ afbeelding ]
Heb je die ook geproefd?quote:
Ja, die zijn wel ok! Maar het mag wel wat voller of ronder!quote:
Van mij wel!quote:
Laysa wel hoor ik net!quote:
Je kunt beter aan Mikkie vragen hoe die van Merel smaken, nietwaar?quote:Op maandag 24 mei 2010 01:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laysa wel hoor ik net!
Maar hoe jouw billen smaken hoor ik wel weer van Mikkie!
Merel's billen zijn in Nijmegen vaker besteld en gegeten dan de mixed grill!quote:Op maandag 24 mei 2010 02:04 schreef Rituals het volgende:
[..]
Je kunt beter aan Mikkie vragen hoe die van Merel smaken, nietwaar?
quote:Op maandag 24 mei 2010 02:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Merel's billen zijn in Nijmegen vaker besteld en gegeten dan de mixed grill!
Kan het jou wel bekoren?quote:Op maandag 24 mei 2010 03:05 schreef HostiMeister het volgende:
rituals is goed bezig
Kom net van de Samson, wat gaan die vroeg dicht zeg
Geen zak aan, daarom zat ie er tot sluitingstijd?quote:
Misschien kon hij niet maken om eerder weg te gaan! Ofzo!quote:Op maandag 24 mei 2010 03:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen zak aan, daarom zat ie er tot sluitingstijd?
Zonder de maandelijkse bijdrage van hosti kunnen ze Samson wel sluiten!quote:Op maandag 24 mei 2010 03:13 schreef Rituals het volgende:
[..]
Misschien kon hij niet maken om eerder weg te gaan! Ofzo!je hebt een punt!
Laten we Hosti dan maar massaal dankbaar zijn!quote:Op maandag 24 mei 2010 03:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zonder de maandelijkse bijdrage van hosti kunnen ze Samson wel sluiten!
Ja, wel leuk dusquote:Op maandag 24 mei 2010 03:11 schreef Rituals het volgende:
Hoe was het bij de Samson?
Trustenquote:Op maandag 24 mei 2010 03:31 schreef Rituals het volgende:
Ik vind dat ik moet gaan slapen, morgen een beetje op tijd opstaan. Welterusten!
Ja, totaal weer een on the moment kinda thingquote:
Spannende verhalen?quote:Op maandag 24 mei 2010 03:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, totaal weer een on the moment kinda thingDat jij nog wakker bent?
Nee, totaal niet (alhowel ik beter zou moeten wetenquote:Op maandag 24 mei 2010 03:34 schreef Rituals het volgende:
[..]
Spannende verhalen?Niet achter mij gezocht?
Stomme vraag van me inderdaad!quote:Op maandag 24 mei 2010 03:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, totaal niet (alhowel ik beter zou moeten weten) en ik, verhalen?
Hoe kom je erbij
Niets gehad!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |