Die Swarm, wat een loverboy is het ook! Pimpin' hoes til the cash flows!quote:Op maandag 24 mei 2010 23:23 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Merel was keihard aan het werk natuurlijk
insert dk grapquote:Op maandag 24 mei 2010 23:23 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Merel was keihard aan het werk natuurlijk
quote:
Was je al voorquote:
Bijna jaquote:Op maandag 24 mei 2010 23:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die Swarm, wat een loverboy is het ook! Pimpin' hoes til the cash flows!
Jij pimpt jezelf? Als je dat in IJsland maar niet doet, ik wil wel rustquote:
Ik pimp fietsen, en balkons, en allerlei dingen, maar mezelf niet zoquote:Op maandag 24 mei 2010 23:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij pimpt jezelf? Als je dat in IJsland maar niet doet, ik wil wel rust.
Krijgt iedereen hier al een beetje zin in het WK? Ik heb vanmiddag beetje filmpjes zitten kijken en muziekje gedraaid, het begint bij mij langzaamaan wel al een beetje te kriebelen.
Vertel! Hou dit joe doe dèt?quote:Op maandag 24 mei 2010 23:49 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik pimp fietsen, en balkons, en allerlei dingen, maar mezelf niet zo
En ik heb vandaag geownd achter de bar
Ik heb gewoon iedereen weggejaagd en keihard aan het werk gezet, zodat ik de ruimte hadquote:
Groeit er schimmel op of heb je zojuist gekitst?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:06 schreef swarmahoer het volgende:
zo, mn hoeslaken is weer n stukje groener
Tentamens zie ik echt tegenop, project zit nu in een lastige periode en ik moet nog een ander iets afschrijven van max 24 pagina's en nog projectpresentatie middenin de tentamenperiodequote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
wel zinnog 2 weekjes bikkelen en dan de tentamens even bazen
Ik ben heel benieuwd wat ik van mn tentamens ga bakken...ik heb er in totaal 7, waarvan 4 in 1 weekquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
wel zinnog 2 weekjes bikkelen en dan de tentamens even bazen
ik heb er ook best veelquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:45 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd wat ik van mn tentamens ga bakken...ik heb er in totaal 7, waarvan 4 in 1 weeken 2 essay deadlines in dezelfde week...
tof!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:50 schreef Dupje het volgende:
Ik ga zometeen een copyshop opzoeken en dan mijn scriptie laten printen en inbinden!
5 a 6 vakken per semesterquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:50 schreef AMDB het volgende:
Hebben jullie zoveel verschillende vakken?![]()
En ik maar klagen met m'n 3 tentamensWaarvan 1 een herkansing is.
Het inleveren zelf is altijd een mooi momentquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:50 schreef Dupje het volgende:
Ik ga zometeen een copyshop opzoeken en dan mijn scriptie laten printen en inbinden!
Haha ja, en dat ga ik vanavond vieren in de stad!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het inleveren zelf is altijd een mooi moment.
je gaat nu een reactie krijgen van pietje, mikkie en van lr!quote:
Dat zelfs jij het ziet!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je gaat nu een reactie krijgen van pietje, mikkie en van lr!
Ja, hoe is dat uberhoupt mogelijk!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:02 schreef Dupje het volgende:
SCRIPTIE INGELEVERD!
En dat ga ik vanavond vieren
MUIL HOUWEquote:
ik let zowizo altijd heel erg op spellingquote:
kut, ik wist dat ik ergens n fautje had gemaaktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |