Heel erg lief en begripvol voor zijn!quote:Op maandag 24 mei 2010 15:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
iemand een idee hoe je met dat soort mensen om moet gaan?
Oh was dat alweer het einde, gaat het seizoen in september weer verder?quote:Op maandag 24 mei 2010 15:18 schreef royjn het volgende:
zo net het einde van lost gezien.
Zit nog met genoeg vragen
Nee, het einde eindequote:Op maandag 24 mei 2010 16:22 schreef AMDB het volgende:
[..]
Oh was dat alweer het einde, gaat het seizoen in september weer verder?
edit: oh dat was het echte einde, wat fucking gay![]()
edit2: oh shit, ik mis toch nog een aflevering zie ik, normaal wordt het toch op een andere dag uitgezonden![]()
Tussen je sleutels in je broekzak zat ik!quote:
Volgende keer beter kijken! Ik vond Merel anders nog in je kontzak! Waar heb je Pietje nu gelaten?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:18 schreef swarmahoer het volgende:
die had ik al 3x nagezocht, ook mn jaszak nog even gecheckt
tjaquote:Op maandag 24 mei 2010 20:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgende keer beter kijken! Ik vond Merel anders nog in je kontzak! Waar heb je Pietje nu gelaten?
Ben je zo achter natuurlijk, wat het weer wordtquote:Op maandag 24 mei 2010 21:05 schreef SLP_ het volgende:
Hoop dat morgen lekker weer wordt aangezien ik dan 60km moet fietsenEn ik doe dat liever met zon dan met regen
Ging vlak over de kerk achter het erasmus gebouw (vanuit mijn crib gezien). Leek boven de sportvelden weer wat te stijgen. Nu is ie uit het zicht gevaren (richting berg en dal) dus kan ik niet meer zien wat er verder gebeurdequote:
Waar is Merel eigenlijk? Misschien wil Rituals een handje helpen?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:15 schreef Swine het volgende:
ik nu ook nog harde sex had kunnen hebben was het feestje compleet
Ik wil liever niet op de knmi site kijken omdat mn moeder zonodig moest vertellen dat er kans is op regen. Dus ik blijf nou maar hoop houden op zon en doe maar net alsof ik niet gehoord heb dat het kan gaan regenenquote:Op maandag 24 mei 2010 21:09 schreef Sander het volgende:
[..]
Ben je zo achter natuurlijk, wat het weer wordt
quote:Morgen overdag zijn er naast wolkenvelden ook zonnige perioden en blijft het vrijwel overal droog. De middagtemperatuur ligt tussen 14 graden in het noorden en rond 19 graden in het zuidoosten. Er staat een zwakke tot matige noordelijke wind.
Zat jij niet uhh ergens?quote:
In spuiten? Omdat Yasha half werk levert?quote:
Lijkt wel je eigen seksleven niet?quote:Op maandag 24 mei 2010 23:01 schreef IrishBastard het volgende:
Je grappen zijn ook te voorspelbaar hè
Links- of rechtshandig?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:59 schreef swarmahoer het volgende:
hoe kom je zo handig?
Haha, als Yashaaaaaaa een keer naar die weg zou vragen zou die jongen niet steeds zelf hoeven te wandelen.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:05 schreef Laysa het volgende:
Ghehe...dat krijg je als je naar de bekende weg vraagt
Slaapze IBquote:
Doe je even de deur dicht als je gaat? Het tocht anders zo!quote:
Merel was keihard aan het werk natuurlijkquote:Op maandag 24 mei 2010 21:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar is Merel eigenlijk? Misschien wil Rituals een handje helpen?
Die Swarm, wat een loverboy is het ook! Pimpin' hoes til the cash flows!quote:Op maandag 24 mei 2010 23:23 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Merel was keihard aan het werk natuurlijk
insert dk grapquote:Op maandag 24 mei 2010 23:23 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Merel was keihard aan het werk natuurlijk
quote:
Was je al voorquote:
Bijna jaquote:Op maandag 24 mei 2010 23:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die Swarm, wat een loverboy is het ook! Pimpin' hoes til the cash flows!
Jij pimpt jezelf? Als je dat in IJsland maar niet doet, ik wil wel rustquote:
Ik pimp fietsen, en balkons, en allerlei dingen, maar mezelf niet zoquote:Op maandag 24 mei 2010 23:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij pimpt jezelf? Als je dat in IJsland maar niet doet, ik wil wel rust.
Krijgt iedereen hier al een beetje zin in het WK? Ik heb vanmiddag beetje filmpjes zitten kijken en muziekje gedraaid, het begint bij mij langzaamaan wel al een beetje te kriebelen.
Vertel! Hou dit joe doe dèt?quote:Op maandag 24 mei 2010 23:49 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik pimp fietsen, en balkons, en allerlei dingen, maar mezelf niet zo
En ik heb vandaag geownd achter de bar
Ik heb gewoon iedereen weggejaagd en keihard aan het werk gezet, zodat ik de ruimte hadquote:
Groeit er schimmel op of heb je zojuist gekitst?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:06 schreef swarmahoer het volgende:
zo, mn hoeslaken is weer n stukje groener
Tentamens zie ik echt tegenop, project zit nu in een lastige periode en ik moet nog een ander iets afschrijven van max 24 pagina's en nog projectpresentatie middenin de tentamenperiodequote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
wel zinnog 2 weekjes bikkelen en dan de tentamens even bazen
Ik ben heel benieuwd wat ik van mn tentamens ga bakken...ik heb er in totaal 7, waarvan 4 in 1 weekquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
wel zinnog 2 weekjes bikkelen en dan de tentamens even bazen
ik heb er ook best veelquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:45 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd wat ik van mn tentamens ga bakken...ik heb er in totaal 7, waarvan 4 in 1 weeken 2 essay deadlines in dezelfde week...
tof!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:50 schreef Dupje het volgende:
Ik ga zometeen een copyshop opzoeken en dan mijn scriptie laten printen en inbinden!
5 a 6 vakken per semesterquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:50 schreef AMDB het volgende:
Hebben jullie zoveel verschillende vakken?![]()
En ik maar klagen met m'n 3 tentamensWaarvan 1 een herkansing is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |