Ik moet weer lachenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat de marrokanen niet 5 keer zovaak werden verdacht van criminaliteit, maar 6 keer zoveel.
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:53 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Iets dat het hem spijt dat hij de PvdA vertrouwde
Ik ook toen ik dat typte, ik heb daarom ook mijn post moeten aanpassen want er stond een spelfout in.quote:
En een zwaai-om-me-heen-hihi-momentquote:Op zondag 23 mei 2010 21:54 schreef Hukkie het volgende:
Balkie heeft toch wel een hele dikke betonnen plaat voor zn kop
Winnaar is óf Rutte óf Balkenende.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:54 schreef Topmodelz het volgende:
Winnaar is bekend: WILDERS !![]()
Verliezer: Cohen
Ik ging ook de fout inquote:Op zondag 23 mei 2010 21:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ook toen ik dat typte, ik heb daarom ook mijn post moeten aanpassen want er stond een spelfout in.
Ik ook, ouders komen ook niet meer bijquote:
Nja, ik heb wel een paar kasten van IKEA.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:54 schreef Morendo het volgende:
Cohen, faalt steeds harder. Is er iemand die zijn IKEA-verhaal snapt?
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:54 schreef Topmodelz het volgende:
Winnaar is bekend: WILDERS !![]()
Verliezer: Cohen
Rutte.. Balkenende heeft genoeg kansen gehad met zijn kabinettenquote:
Ja. Als je een beetje het nieuws had gevolgd...quote:Op zondag 23 mei 2010 21:54 schreef Morendo het volgende:
De andere antwoorden zijn net zo standaard, maar wat omstandiger.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:53 schreef Arcee het volgende:
Cohen gaf geen antwoord.
Waarom? Hij heeft gelijk.quote:
Die gasten die opgepakt werden wellicht?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:54 schreef Morendo het volgende:
Ruttequote:Op zondag 23 mei 2010 21:54 schreef GGMM het volgende:
Poll: De winnaar...Balkenende Rutten Wilders Cohen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dat dan weer niet.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:55 schreef ruub-ster het volgende:
[..]
Ik ook, ouders komen ook niet meer bij
Zal morgen wel een kogel door zn kop krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |