Dat was de vraag wel. Of wat dacht jij dat met "leiderschap" werd bedoeld?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De vraag was niet of je een land kon besturen.
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:51 schreef Mendeljev het volgende:
1.Balkenende
2. Rutte
3. Cohen
4. Wilders
Mijn lijstje.
NIET bij zijn publiek.quote:
Excuses aan Marokkaanse gemeenschap. Ze zijn niet vijf keer vaker verdachte maar zes keer.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:52 schreef starla het volgende:
[..]
Iets met marokkanen die verkrachten ofzo
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:52 schreef starla het volgende:
[..]
Sterk profileren deed ie zichzelf niet hoor. Soms was het erg slecht zelfs.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:50 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Niets aan toe te voegen.![]()
Beschaafdheid is maar normaal, het toegeven van zwakheden ook, alsmede je sterk profileren.
Het was niet 5x vaker maar 6x.. en dat wilde hij graag even corrigerenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:52 schreef starla het volgende:
[..]
Iets dat het hem spijt dat hij de PvdA vertrouwdequote:Op zondag 23 mei 2010 21:52 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat zei JP? Ik miste het omdat ik lachte om Wilders.
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:52 schreef Otis2.0 het volgende:
Dat de marrokanen niet 5 keer zovaak werden verdacht van criminaliteit, maar 6 keer zoveel.quote:
Nee, niet eens, hij ontkende!quote:Op zondag 23 mei 2010 21:53 schreef Xenomaniac het volgende:
Aha, de fout van Cohen: het Ikea-akkefietje.
De tering..![]()
Juist, maar dat mag niet gezegd worden. Nou, nu kappen met dat hypocretie mensen.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:53 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Iets dat het hem spijt dat hij de PvdA vertrouwde
Hij zei dat hij te lang heeft gelooft dat hij samen met de PvDA een succes kon maken van deze kabinetsperiode.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:52 schreef Otis2.0 het volgende:
Hij had spijt dat hij zolang had geloofd in de PvdAquote:
Verdachten....quote:Op zondag 23 mei 2010 21:52 schreef starla het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |