quote:Op zondag 23 mei 2010 21:49 schreef Injetta het volgende:
Waarom vraag die Frits aan iedereen: wat maakt je tot een goed leider? En overvalt hij Cohen ineens met die vraag over een voorbeeld van doortastendheid?
Vind ik een beetje onder de gordel.
ik nietquote:Op zondag 23 mei 2010 21:44 schreef Henk-B het volgende:
Maar gaan er door dit debat mensen anders stemmen?
Ja dat viel mij ook al op. Als je een beetje oplet prik je wel door de inhoudsloze prietpraat heen, maar je moet er dit keer wel enigszins op letten.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Wilders doet het slim, en probeert vooral bij 'de gewone man' te scoren. En die wil echt niet alleen maar gezeik over de islam horen.
Vond ik ook al!quote:Op zondag 23 mei 2010 21:49 schreef Injetta het volgende:
Waarom vraag die Frits aan iedereen: wat maakt je tot een goed leider? En overvalt hij Cohen ineens met die vraag over een voorbeeld van doortastendheid?
Vind ik een beetje onder de gordel.
De vraag was niet of je een land kon besturen.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:49 schreef Igen het volgende:
Ooooh, Wilders heeft een partij opgezet!!! Nou, dan kun je ook wel het land besturen zeg!
inderdaadquote:Op zondag 23 mei 2010 21:48 schreef Revolution-NL het volgende:
Wederom een dikke faal voor Cohen.
"De vreemdelingen wet"
FAAL FAAL FAAL
Jawel hoor.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De vraag was niet of je een land kon besturen.
Ik zei toch dat hij bevooroordeeld was..quote:
Niets aan toe te voegen.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:48 schreef GrotePierFR het volgende:
Cohen is de meest fatsoenlijke en meest beschaafde man in het viertal.
Klasse voor Cohen dat hij toegeeft dat hij de cijfers niet kent, dat getuigt van kracht, eerlijkheid en bescheidenheid.
Zo'n man heeft Nederland nodig, geen onderbuik-spreekpop zoals Wilders of Rutte.
Precies.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:48 schreef GrotePierFR het volgende:
Cohen is de meest fatsoenlijke en meest beschaafde man in het viertal.
Klasse voor Cohen dat hij toegeeft dat hij de cijfers niet kent, dat getuigt van kracht, eerlijkheid en bescheidenheid.
Zo'n man heeft Nederland nodig, geen onderbuik-spreekpop zoals Wilders of Rutte.
Nee, de vraag was wat ze hadden bereikt.quote:
Niemand kan een land besturenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De vraag was niet of je een land kon besturen.
Neequote:Op zondag 23 mei 2010 21:44 schreef Henk-B het volgende:
Zwevende kiezers enzo.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:44 schreef Henk-B het volgende:
Nou inderdaad, iemand die niet weet waar het over gaat kunnen we goed gebruiken.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:48 schreef GrotePierFR het volgende:
Zo'n man heeft Nederland nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |