Ik moet weer lachenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat de marrokanen niet 5 keer zovaak werden verdacht van criminaliteit, maar 6 keer zoveel.
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:53 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Iets dat het hem spijt dat hij de PvdA vertrouwde
Ik ook toen ik dat typte, ik heb daarom ook mijn post moeten aanpassen want er stond een spelfout in.quote:
En een zwaai-om-me-heen-hihi-momentquote:Op zondag 23 mei 2010 21:54 schreef Hukkie het volgende:
Balkie heeft toch wel een hele dikke betonnen plaat voor zn kop
Winnaar is óf Rutte óf Balkenende.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:54 schreef Topmodelz het volgende:
Winnaar is bekend: WILDERS !![]()
Verliezer: Cohen
Ik ging ook de fout inquote:Op zondag 23 mei 2010 21:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ook toen ik dat typte, ik heb daarom ook mijn post moeten aanpassen want er stond een spelfout in.
Ik ook, ouders komen ook niet meer bijquote:
Nja, ik heb wel een paar kasten van IKEA.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:54 schreef Morendo het volgende:
Cohen, faalt steeds harder. Is er iemand die zijn IKEA-verhaal snapt?
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:54 schreef Topmodelz het volgende:
Winnaar is bekend: WILDERS !![]()
Verliezer: Cohen
Rutte.. Balkenende heeft genoeg kansen gehad met zijn kabinettenquote:
Ja. Als je een beetje het nieuws had gevolgd...quote:Op zondag 23 mei 2010 21:54 schreef Morendo het volgende:
De andere antwoorden zijn net zo standaard, maar wat omstandiger.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:53 schreef Arcee het volgende:
Cohen gaf geen antwoord.
Waarom? Hij heeft gelijk.quote:
Die gasten die opgepakt werden wellicht?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:54 schreef Morendo het volgende:
Ruttequote:Op zondag 23 mei 2010 21:54 schreef GGMM het volgende:
Poll: De winnaar...Balkenende Rutten Wilders Cohen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dat dan weer niet.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:55 schreef ruub-ster het volgende:
[..]
Ik ook, ouders komen ook niet meer bij
Zal morgen wel een kogel door zn kop krijgen.
quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:56 schreef VancouverFan het volgende:
1. Cohen.
2. Balkenende
3. Rutte
4. Wilders
5. Westers.
Omdat hij cijfers opnoemt?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:55 schreef Xenorium het volgende:
Wilders wat een mongool, als ik een Marokkaan zou zijn had ik 'm een stomp voor zijn rotkop gegeven. Vind je het gek dat hij bedreigd wordt?
Wie is dat, Rutten?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:54 schreef GGMM het volgende:
Poll: De winnaar...Balkenende Rutten Wilders Cohen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Geen excuses, want ik had exact hetzelfde gedaan. Wel excuses, maar ik had toch exact hetzelfde gedaan.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:55 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja. Als je een beetje het nieuws had gevolgd...
Hij zei toch altijd dat hij kritiek heeft op de islam en niet op bepaalde bevolkingsgroepen?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:55 schreef Xenorium het volgende:
Wilders wat een mongool, als ik een Marokkaan zou zijn had ik 'm een stomp voor zijn rotkop gegeven. Vind je het gek dat hij bedreigd wordt?
Dat is toch niet zo gek..?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:56 schreef Zeroku het volgende:
Cohen vindt dat er meer draagvlak moet komen
De ex-burgemeester van Bredaquote:
Da's mijn grap.quote:
Het zegt veel over die persoon. Maar ik zie Wilders zeker geen premier worden. Te veel oneliners en inhoudelijk onjuiste uitspraken, daarbij racistische uitspraken.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:55 schreef JohnDDD het volgende:
Wilders: Keihard waar het moet, sociaal waar het kan
Spreek voor jezelf. Ik niet.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:57 schreef Injetta het volgende:
Waarom denken wij toch dat iemand die alleen maar heel adrem onliners kan uitstoten, een heel land kan leiden?
inderdaad dan was de balans veel beter geweest .quote:Op zondag 23 mei 2010 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het erg jammer dat Halsema en Pechtold hier niet stonden...
Cohen eindelijk adrem: Wederzijdsquote:Op zondag 23 mei 2010 21:57 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Haha, Wilders noemt PvdA een verschrikkelijke partij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |