Ik voel me een beetje verplicht om daar naartoe te gaan..quote:Op zondag 23 mei 2010 13:36 schreef Lyssa het volgende:
Ik weet nog niet zeker of ik nog naar Wouter Hamel ga, het is wel lekker dichtbij, maar Wouter Hamel
quote:Op zondag 23 mei 2010 14:31 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje verplicht om daar naartoe te gaan..
Dat hoeft niet als jij het topic geopend hebtquote:
Dank, en op het moment dat jij dat schreef, hing ik alweer aan de telefoonquote:Op zondag 23 mei 2010 12:50 schreef donroyco het volgende:
Sterkte Sally!
@tliciouz:
vanmiddag treedt Wouter Hamel daar op, ik ga wel even kijken misschien...
En laat ik daar nu helemaal niets van meegekregen hebbenquote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 13:02 schreef Bob-B het volgende:
tvp, leuke OP met je mobiel
quote:Op zondag 23 mei 2010 13:19 schreef Misstique het volgende:
Dubbel, verder in Arnhem #44 - Waar we massaal naar Sonsbeek gaan!
Hier om:quote:Op zondag 23 mei 2010 15:14 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Waarom?
Ik ga ook zo alsnog even die kant op, al is het maar om ff in t zonnetje te zijn.
Ik heb je niet gezienquote:Op zondag 23 mei 2010 19:10 schreef Lyssa het volgende:
Lekker even bij het concert en Wouter Hamel gezeten. Daarna witbiertjes gedronken bij Nescio! Heerlijk weer
Lijkt me kutquote:Op zondag 23 mei 2010 19:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wouter_Hamel
Tofquote:Op zondag 23 mei 2010 19:21 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hier om:
De winnende Wouter Hamel Remix
Het was ook niet druk ofzoquote:Ik heb je niet gezien
Nee, viel reuze meequote:
Bierquote:
Wil het wel gaan checkenquote:Op maandag 24 mei 2010 09:53 schreef Sander het volgende:
Hoe zou het vanmiddag in sonsbeek zijn? Weer 8000 man op één veldje?
Ja dat dacht ik ook al, en een tankstation goed idee! Waar in Arnhem zit ergens een groot tankstation? Die hebben vast wel zonnebrandcrème. Ik ga geen een dag meer naar buiten zonder.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:24 schreef Bob-B het volgende:
Als er al iets open is zullen ze de zondagtijden aanhouden schat ik.
Op de Velperbuitensingel de AH iig wel, die is van 1600 tot 2200 open zie ik. Je kan natuurlijk altijd op het station proberen of groot tankstation.
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=arnhem,+nederland&sll=40.6447,-74.2861&sspn=8.749138,19.753418&ie=UTF8&hq=&hnear=Arnhem,+Gelderland,+Nederland&ll=51.9516,5.8889&spn=0.000868,0.002411&t=h&z=19&layer=c&cbll=51.951573,5.886305&panoid=AVy6XN1J9Nx__uU73MfKZQ&cbp=12,298.06,,0,-3.11quote:Op maandag 24 mei 2010 10:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook al, en een tankstation goed idee! Waar in Arnhem zit ergens een groot tankstation? Die hebben vast wel zonnebrandcrème. Ik ga geen een dag meer naar buiten zonder.
Nee sorry daar heb ik al iemand voorquote:Op maandag 24 mei 2010 10:30 schreef Bob-B het volgende:
[..]
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=arnhem,+nederland&sll=40.6447,-74.2861&sspn=8.749138,19.753418&ie=UTF8&hq=&hnear=Arnhem,+Gelderland,+Nederland&ll=51.9516,5.8889&spn=0.000868,0.002411&t=h&z=19&layer=c&cbll=51.951573,5.886305&panoid=AVy6XN1J9Nx__uU73MfKZQ&cbp=12,298.06,,0,-3.11
Zal ik je insmeren?
Nou, gewoon lekker aandachtig opdrinken bij een verrukkelijke maaltijdquote:Op maandag 24 mei 2010 10:45 schreef Bob-B het volgende:
Wat ga je er anders mee doen dan naar binnen slurpen?
Nee.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:12 schreef Sally het volgende:
Zijn er nou nog Ernemmers die vandaag naar Sonsbeek gaan?
Correctie: JIJ niet.quote:
Ah, ok.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:32 schreef Sander het volgende:
Yep, ik. Zo een hapje eten en dan verkas ik, denk ik
Ah ok. Hbe je en PM gestuurd met foonnr.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:49 schreef Sander het volgende:
Ik ga ws gelijk op het veld zitten, naast de witte villa. Heb een zwembroek aan met vierkante (rode en zwarte) vlakken). Ws lig ik een boek te lezen
Links, aan de kant van de apeldoornseweg, want daar kom ik vandaan. Zal proberen precies in de lijn van het gebouw te gaan liggen, dan hoef je niet heel sonsbeek af te speurenquote:Op maandag 24 mei 2010 11:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah ok. Hbe je en PM gestuurd met foonnr.
En het veld naast de Witte Villa is grootGa je dan links of rechts van de villa (in je rug) zitten?
Net 1 strookje rechts niet gehadquote:Op maandag 24 mei 2010 18:28 schreef leonie-89 het volgende:
Schouders moet je ook altijd als eerste insmeren![]()
Paar uurtjes langs de rijn hebben mij ook wel aardig doen verkleuren, gelukkig de gewenste kleur!
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ah, het Arnhemtopic, die was ik kwijt.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:51 schreef GimmeGore het volgende:
Ik werd vanmiddag bijna platgereden door een auto van de SP...
Ik kwam van rechts!
Ik kwam van rechts!
Ik kwam van rechts!
Ik kwam van rechts!
Nee, nog nietquote:
quote:
Wat is er gebeurd dan?quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:56 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Nee, nog niet
Net terug uit het ziekenhuis.
Leuk *ahum* ochtendje achter de rug.
K zat om 06:25 bij de huisartsenpost (die ik eerst met behulp van google maps moest gaan zoeken)
En anderhalf uur later bij de KNO arts
Ik zou niet eens weten waar die zit... En ik woon nog wel in Zuidquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:26 schreef Sally het volgende:
Oeps Gimme! Hoop dat het niet ernstig is. Zat er afgelopen weekend ook![]()
In Zuid weet ik de HA-post wel te vinden...
Je weet het oude Elderhoeve in Elden?quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten waar die zit... En ik woon nog wel in Zuid
Da's toch bij de Gamma?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Je weet het oude Elderhoeve in Elden?
Daar zit het nu vlakbij, aangezien Elderhoeve is verhuisd naar het relatief nieuwe industrieterreintje aan de rand van Elden. Je moet er vanaf de kant van de Matsersingel in, er zit een bussluis (lijn 31) aan de kant van Elden. Meester Huppeldepupstraat
Neequote:
Oh, hahaha. Ziek worden is ook niks voor mijquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:06 schreef Sally het volgende:
[..]
NeeGamma ligt aan de Papenkamp, industrieterreintje t.o. Rijkerswoerd
Daar zit Poli Zuid, niet de HA-post.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh, hahaha. Ziek worden is ook niks voor mijTegen de tijd dat ik de huisartsenpost heb gevonden ben ik al dood
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
10 minuten dichtdrukken met hoofd voorover net onder het neustussenschot hielp ook niet (voorzichtig loslaten)? En vervolgens nog een 10 minuten indien niet gestopt (advies EHBO'erquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:20 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik had een bloedneus
Na 3 kwartier en 6 pakjes zakdoeken dacht ik dat het misschien toch verstandiger was om maar eens de huisartsenpost te bellen.
Na een uur stroomde het nog steeds flink door, hebben ze er bij de huisartsenpost een soort tampon ingepropt en kon ik tot 8 uur wachten tot de KNO arts aan het werk ging om het dicht te laten branden.
Ik moest trouwens ook zoeken
quote:Arnhemmer toont geslacht bij opstootje
Een 30-jarige man vond het donderdagavond tijdens een opstootje in Arnhem nodig om zijn geslachtsdeel te laten zien toen agenten de ruzie probeerden te sussen. De man was beschonken, meldt de politie vrijdag.
De agenten waren op het opstootje afgekomen na een melding van de vechtpartij op de Volkerakerstraat in de wijk Presikhaaf. Toen de politie aankwam, was de Arnhemmer slechts gekleed in ondergoed en t-shirt, terwijl hij verwikkeld was in een schermutseling. Toen de agenten hem wilden pakken, vertoonde hij zijn geslachtsdeel ten overstaan van omstanders.
De man verzette zich heftig bij de aanhouding, reden voor de agenten om pepperspray gebruiken. De man is in een cel gezet.
Nou, JIJ was het iig niet, Royquote:
Buslijnen 31, 32 en 33 gaan ook naar Nijmegenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:28 schreef donroyco het volgende:
Hoi, ik sta nog steeds op station Arnhem om een bus te pakken naar Nijmegen. Aleen die tyfus NS zorgt voor drie bussen op meer dan 1000 reizigers... Gevolg: ik sta hier al meer dan 2 uur te wachten..
Utrecht is echt het kloppend hart van de nederlandse spoorweggetjes...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:30 schreef leonie-89 het volgende:
Gelukkig geen last ervan gehad. Had van de zomer wel een keer dat ik op Utrecht stond en er geen treinen reden, nergens heen. Heb er toen met 3 bussen ongeveer 4 uur over gedaan om in Arnhem te komen.
Jullie nog weekendplannen? Ik ga zondag naar Pinkpop!
Ja, waar ellenlange rijen voor staan te wachten en al die kleine kutdorpjes aandoen...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Buslijnen 31, 32 en 33 gaan ook naar Nijmegen
Nee, dat wordt 'm niet voor mij. ik ga toch maar F1-kwali kijken en later naar het eetcafe.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat was het gisteren druk op station Arnhem!! Gelukkig hoefde ik niet naar Nijmegen...
Er is trouwens een soort rommelmarkt/braderie gaande op de Huissensestraat. Liefhebbers?
Volgens mij heb ik ooit een foldertje meegenomen bij het Informatiecentrum bij de Witte Watermolen in Sonsbeek.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh jee! Ik heb mijn fiets nog nooit daar neergezet. Maar goed, tegenwoordig kan ik hem altijd bewaakt stallen (lieve werkgever).
Magoed, met een paar goede sloten blijft je fiets wel staan
Iets anders, worden er in Arnhem skatecursussen gegeven, dat jullie weten? Ik kan het wel aardig, maar het is niet gewoon onverstandig om te leren remmen. In de polder maakt dat niet zoveel uit, maar in de stad is dat toch wel makkelijk
Ff kijken... Naam zegt me nix.quote:Oh, en zijn jullie bekend met de Arnhemse Emma Eend? Emma, wát een eend! deel 10![]()
Het hoeft ook nietquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:50 schreef Sally het volgende:
Eh nee, Emma de Eend ken ik nietEn om nou 5 pagina's door te worstelen in deel 10 is niet mijn idee van leuk leuk
(verwijzing naar een van de 1e reacties
)
Ik was hierquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:25 schreef remlof het volgende:
Is er nog iemand in Arnhem?
Dan is hier vertier:
[ afbeelding ]
Tot zo
Hier vlakbij, Groningensingel. Staan de Kasteelflats (naast Rijnpoort, sterflat) aan die kant die Google Maps aangeeft. Weet niet of het daar ook is.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:00 schreef Adelante het volgende:
Arnhem in de straatprijs met Gaassssssston
6835EB, ziet er uit als een betere wijk
Ja, tenminste met die kant en klare BBQ'tjes van de supermarkt wordt het regelmatig gedaan.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:30 schreef Pantheon het volgende:
Mag je barbequen in Sonsbeekpark? Ideetje voor vrijdagmiddag...
Ah, maar goed dat ik niet ben gaan zwemmen dan vanmiddagquote:Op maandag 31 mei 2010 15:35 schreef Sally het volgende:
Sportcentrum De Grote Koppel Olympus 29 6832 EL Arnhem, toch het zwembad, dus.
Wat doet een forensisch arts?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:27 schreef Sally het volgende:
Ik hoor hier in het Radboud de Trauma-heli landen... En jawel hoor: http://monitor.livep2000.nl/
14:36:46 31-05-2010 28 AMBU A1 6832 EL 29 OLYMPUS MKA ARNHEM
0923993 RAV Gelderland-Zuid ( Trauma Heli LifeLiner 3 )
Lijkt me de Rijnhal of mijn oude school, nu Olympus College...
Edit: volgens Google Maps is het 't Klimcentrum, of ik denk aan het zwembad, al zal dat wel aan de Koppelstraat liggen.
quote:5:29:03 31-05-10 8 AMBU gaarne contact MKA
0923799 RAV Gelderland-Zuid ( Forensisch Arts)
Lichamen identificeren?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wat doet een forensisch arts?![]()
[..]
Nee, bekijjken hoe een ongeval is ontstaanquote:
Zoiets had ik willen doen... Echter, je moet eerst 4 jaar politie-opleiding doen (Apeldoorn), en ik kwam helaas niet door de sporttest heen.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, bekijjken hoe een ongeval is ontstaanEn in het geval van een arts zal het om lichamen (dood dan wel levend) gaan
Edit: het is meer het onderzoeken van een ongevalssituatie of plaats delict. Dat beschrijft het beter.
Krijg je geen herkansing dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:47 schreef Sally het volgende:
Zoiets had ik willen doen... Echter, je moet eerst 4 jaar politie-opleiding doen (Apeldoorn), en ik kwam helaas niet door de sporttest heen.
Alleen bij 't zwembad kan de heli niet zo makkelijk landen... Die grote plak asfalt aan de Olympus is dan handiger.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:27 schreef Sally het volgende:
Ik hoor hier in het Radboud de Trauma-heli landen... En jawel hoor: http://monitor.livep2000.nl/
14:36:46 31-05-2010 28 AMBU A1 6832 EL 29 OLYMPUS MKA ARNHEM
0923993 RAV Gelderland-Zuid ( Trauma Heli LifeLiner 3 )
Lijkt me de Rijnhal of mijn oude school, nu Olympus College...
Edit: volgens Google Maps is het 't Klimcentrum, of ik denk aan het zwembad, al zal dat wel aan de Koppelstraat liggen.
Nee, het was echt Sportbedrijf Arnhem De Grote Koppel op dat aders, zie een paar posts later van mijquote:Op maandag 31 mei 2010 16:47 schreef Omniej het volgende:
[..]
Alleen bij 't zwembad kan de heli niet zo makkelijk landen... Die grote plak asfalt aan de Olympus is dan handiger.Neem aan dat dat het is.
En ook hier had ik wat over geschreven:quote:Het bericht op de site van de Gelderlander klinkt nog best wel heftig trouwens."Ambulance, brandweer en de trauma-helikopter rukten uit nadat de melding was binnengekomen dat er een drenkeling in het zwembad lag. De jongen werd drijvend met zijn hoofd in het water gevonden."
Maar blijkbaar is het wat minder erg dan het lijkt.
Vandaarquote:Op maandag 31 mei 2010 15:45 schreef Sally het volgende:
Er gaan ook standaard twee ambulances heen als het een reanimatie betreft. En in dit geval was zelfs de ambumotor ter plaatse.
Ik had in die tijd nog medicatie die mijn conditie erg naar beneden haalde. Ik had wel getraind in de sportschool, maar een hartslag van 194 is niet bevorderlijk continu...quote:Op maandag 31 mei 2010 15:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Krijg je geen herkansing dan?
Of ga die test überhaupt niet halen?
Wel 3 of 4 storingen (sommige al opgelost) maar niet Nijm-Arn *pfieuw*quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:38 schreef Sally het volgende:
Maar dan zou het wel kunnen dat de treinen niet rijden.... Nice.
Ff storingen kijken.
Syntus staat er wel weer bij.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:40 schreef Sally het volgende:
Wel 3 of 4 storingen (sommige al opgelost) maar niet Nijm-Arn *pfieuw*
En vandaag nog trots publiceren dat de problemen zijn opgeloost.quote:VAN STATION ZEVENAAR NAAR STATION DOETINCHEM V.V.: TREIN.
waar: van station zevenaar naar station doetinchem in beide richtingen
geldigheid:
prognose 01-06-10, 17.30 uur
modaliteiten: trein
maatschappijen:
oorzaak: seinstoring
gevolg: minder vervoer
maatregel:
vervangende halte:
advies:
bericht van vervoerbedrijf: tussen arnhem en doetinchem moeten reizigers rekening houden met een vertraging van 30 tot 45 minuten. door een seinstoring rijden er tussen zevenaar en doetinchem minder treinen.
Beiden.quote:
Geen last meer van tegenwoordigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Syntus staat er wel weer bij.
Oepsquote:
Dat is bij Syntus altijd een probleem geweest... Bussen hadden ze wel, maar de chauffeurs niet, vertelde ooit eens een chauffeur die vervangend vervoer deed toen ik erin zat.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Beiden.
Prorail vanwege de storingen en Syntus omdat ze het beloofde vervangende vervoer niet inzetten.
Het is pas opgelost als Syntus is opgerot. In december raken ze de licentie voor die lijn toch kwijt?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Syntus staat er wel weer bij.
[..]
En vandaag nog trots publiceren dat de problemen zijn opgeloost.
Probleem-spoor-lijkt-opgelost
En jij denkt dat dan de problemen echt weg zijn?!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is pas opgelost als Syntus is opgerot. In december raken ze de licentie voor die lijn toch kwijt?
Oh, is dat de reden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:29 schreef Sally het volgende:
Dat is bij Syntus altijd een probleem geweest... Bussen hadden ze wel, maar de chauffeurs niet, vertelde ooit eens een chauffeur die vervangend vervoer deed toen ik erin zat.
En waarom hebben de ICE's er geen last van dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:33 schreef Sally het volgende:
[..]
En jij denkt dat dan de problemen echt weg zijn?!
Het ligt toch echt aan het spoor dat er (niet) ligt...
De meeste problemen zijn pas na Zevenaar, waar enkel spoor is.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:39 schreef remlof het volgende:
En waarom hebben de ICE's er geen last van dan?
Ow ja, dat was het.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
De meeste problemen zijn pas na Zevenaar, waar enkel spoor is.
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, dat was het.
Maar goed, we zullen zien hoe Arriva het gaat doen. Of wie er dan ook gaat rijden.
Ik zie er nooit een tussen Velperpoort en Arnhemquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Ik hoop wel dat de conducteurs worden overgenomen, want dat zijn allemaal bijzonder sympathieke mensen.
Omdat de meeste problemen tussen Zevenaar en Doetinchem liggenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:39 schreef remlof het volgende:
[..]
En waarom hebben de ICE's er geen last van dan?
Eh nee, niet mijn ding. Bovendien zit ik dan in Portugalquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:25 schreef clockcable het volgende:
Gaat er iemand? het is van 9 tot 4
[ afbeelding ]
Waarom ik niet in Portugal?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Eh nee, niet mijn ding. Bovendien zit ik dan in Portugal
Ook bepaald mijn ding niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:06 schreef remlof het volgende:
Eh nee, niet mijn ding. Bovendien zit ik dan in Portugal
Jepquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat komt er ook al weer voor festival aan de Rijnover bij de JF brug? Free your mind of zo?
Pleasurequote:Op woensdag 2 juni 2010 09:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ook bepaald mijn ding niet.![]()
Ik ga wel volgende week naar Front 242, die hebben ook een beat.![]()
Portugal nog wel.![]()
Business or pleasure?
Neenquote:
Op klaarlichte dag en een druk punt, vreemde plek om iemand te beroven.quote:Een 52-jarige man uit Arnhem is maandagavond 31 mei rond 19.50 uur op de Hommelseweg ter hoogte van de C1000 supermarkt beroofd van zijn identiteitsbewijs en een geldbedrag.
bron
Ah vandaar al die politie en dat volk voor de C1000 maandagavondquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Op klaarlichte dag en een druk punt, vreemde plek om iemand te beroven.
Had jij er niet ook met een biertje in de hand bij moeten gaan staan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:40 schreef remlof het volgende:
Ah vandaar al die politie en dat volk voor de C1000 maandagavond
Ik liep er met een heel krat bier langsquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Had jij er niet ook met een biertje in de hand bij moeten gaan staan?
Mss juist daarom? Dader rukt tasje weg en rent de menigte in? Of duikt in de jaszak/broekzak van slachtoffer en verdwijnt dan in de menigte?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Op klaarlichte dag en een druk punt, vreemde plek om iemand te beroven.
Ik heb je een PM gestuurdquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:49 schreef _Loki het volgende:
Na een goede tip uit een ander topic meld ik me hier ook maar even
Ik ben dus op zoek naar een appartementje voor 2 personen in Arnhem, per 1 juli ongeveer, en ik heb niet echt connecties in Arnhem dus, als jullie nog wat weten of misschien jullie ogen open willen houden, dan zou dat fijn zijn
Nee die reerink bij het kerkplein waren al helemaal lamzakken. Ik kwam daar aan en ze zeiden dat ze geen Puch's meer repareren omdat het duurder zou zijn dan de waarde van de brommer zelf. En toen ik vroeg of ze band alleen wilden vervangen zeiden ze: "alleen als je het wiel los komt brengen" Ja dan kan ik het net zo goed zelf doenquote:
Zelfs iets in de aanbieding, mits daar weer een woning tegenover staatquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:14 schreef remlof het volgende:
appartement huren in arnhem?
Heeft iemand tips?
Wees blij dat je 'm nog hebtquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:36 schreef clockcable het volgende:
Kut fietsenmakers/garages in Arnhem![]()
De binnenband van mn Puch Maxi moet vervangen worden en de ene zegt dat ie geen Puchjes meer repareert en de ander zegt ie pas over 2 weken tijd heeftEn ik moet ondertussen in de bus rondkomen
En die Reerink op de Huissensestraat? Bel die eens? Want die doen volgens mij heel veel scooters, dan moet een brommert toch ook wel lukken?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:12 schreef clockcable het volgende:
[..]
Nee die reerink bij het kerkplein waren al helemaal lamzakken. Ik kwam daar aan en ze zeiden dat ze geen Puch's meer repareren omdat het duurder zou zijn dan de waarde van de brommer zelf. En toen ik vroeg of ze band alleen wilden vervangen zeiden ze: "alleen als je het wiel los komt brengen" Ja dan kan ik het net zo goed zelf doen
Ja er zit zelfs een aparte zaak voor scooters en brommers dus dat moet wel lukken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En die Reerink op de Huissensestraat? Bel die eens? Want die doen volgens mij heel veel scooters, dan moet een brommert toch ook wel lukken?
Blind date?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:28 schreef leonie-89 het volgende:
Wat een heerlijk weerMaar ik heb een date met mijn studieboeken
Oh danquote:
Waarom ga je dan ook op zondagquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:11 schreef Pimski het volgende:
Arnhemmer meldt zich. Ik woon inmiddels 5 maanden in Arnhem. Ik heb op zich niet zoveel te melden, behalve dat ik iedere zondag in een gigantisch lange rij sta bij de AH
Doordeweeks heb ik bijna geen tijd om boodschappen te doen ivm stage, die bijna is afgelopen. En op zaterdag ben ik meestal bij mijn ouders.quote:
Juist wel, hoorde ik vanmorgen. Ff opzoeken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Kun je beter zaterdag doen, zondag wordt t niet zo lekker, toch?
Volgensmij wordt het zondag iets van 27 graden. Misschien dat ik ook nog wel langs kom. Zaterdag ben ik shoppen in Luik.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Kun je beter zaterdag doen, zondag wordt t niet zo lekker, toch?
Zondag volop zon en 27 graden, maandag regen en 19... Nice.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:26 schreef Sally het volgende:
http://www.omroepgelderland.nl/web/show?id=349155
Zie het plaatje (dat ik ff niet kan kopieren)...
Serieus, dan pas?quote:
Die heeft de hele middag in dat *ahum* parkje liggen zonnenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:11 schreef neen het volgende:
Ik zag net vanuit de bus bij het musis sacrum een vent lopen in zo'n speedo zwembroek
dat tweede was dus eerst voor zondag voorspeldquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:18 schreef Omniej het volgende:
[..]
Zondag volop zon en 27 graden, maandag regen en 19... Nice.
jepquote:
Aldi en Lidl doen gelukkig niet aan die dure, klantenbindende nonsensquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:29 schreef Vork het volgende:
Gelukkig koop ik meestal niet genoeg om er extra prullen bij te krijgen. Willen alle gogokoters mij dan voortaan met rust laten? Ik heb geen prullen die je ook niet mag hebben, want daar ben ik te gierig voor!
Hier in Utrecht heb ik ze ook nog niet gezien. Zaterdag zal ik de AH XL bij Kronenburg eens checkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:
De AH op de Klarendalseweg heeft nog steeds geen beessies.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hier in Utrecht heb ik ze ook nog niet gezien. Zaterdag zal ik de AH XL bij Kronenburg eens checken
Dat, dus. Pas maandagquote:
Tja, ik moet zaterdag toch echt boodschappen halenquote:
Nou, ik hoorde dat er genoeg politie in die straat was en de deuren afging..quote:
Wat dan?quote:
Politie in de wijkquote:
quote:
Eten was niet zo heel bijzonder/goed. Gelukkig had ik de goede keuzes gemaakt. Verder wel een gezellig restaurantje.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:34 schreef leonie-89 het volgende:
Ik ga vanavond uit eten bij eetcafé 'Bij Oma'. Iemand ervaringen mee?
Serieus, waar was dat?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:35 schreef Pantheon het volgende:
Ow guttegut er was "brand" bij de overburen
Weer op de fiets eropuit geweest om je witgoed te scoren?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:40 schreef tliciouz het volgende:
Zo wij zijn vandaag een nieuwe wasmachine en koelkast rijker!Hele middag lekker op een terrasje gezeten, vanavond weer
Oh hou opquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Weer op de fiets eropuit geweest om je witgoed te scoren?
Fietsen kunnen anders ook aanhangersquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh hou opNee deze keer me ouders en de aanhanger.
Er stond een bbq in de hens aan de Frombergdwarsstraat... en nu wordt ik helemaal gek van dat blije ge-doeng-doeng-doeng, is dat Free Your Mind? Jemig, wat een schijtdag vandaagquote:
Jep, het housefeest idd.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:29 schreef Pantheon het volgende:
[..]
Er stond een bbq in de hens aan de Frombergdwarsstraat... en nu wordt ik helemaal gek van dat blije ge-doeng-doeng-doeng, is dat Free Your Mind? Jemig, wat een schijtdag vandaag
Ik kon het zelfs horen! Moet je nagaan als je dichterbij woont...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:29 schreef Pantheon het volgende:
[..]
Er stond een bbq in de hens aan de Frombergdwarsstraat... en nu wordt ik helemaal gek van dat blije ge-doeng-doeng-doeng, is dat Free Your Mind? Jemig, wat een schijtdag vandaag
Ik zit ook 4 hoogquote:Op zondag 6 juni 2010 08:26 schreef Guppyfriend het volgende:
Misschien ook omdat ik hoger zit (4 hoog). Ach, boeiend, feestje moet kunnen.
Dat soort feesten storen me ook niet. Terwijl het helemaal mijn muziek niet is. Liever dat dan de buurman die dezelfde muziek of vol volume draait, dat stoort toch altijd een stuk meer.quote:Op zondag 6 juni 2010 08:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zit ook 4 hoogIk vind het ook niet storend vind het altijd wel lekker om te horen.
Hoop dat het weer nog goed blijft de aankomende uren, wil nog de stad in.
Keihard gaan op geplukte paddo'squote:
quote:
Ik neem wat cola mee, ik heb nog wat citroen witbier, kan brie meenemen?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:08 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Met eerst een stop in de stad, ik moet nog evne keeltabletten hebben en een goed extra slot voor de leenfiets die ik nu heb.
En ik wil eigenlijk even kijken voor wat korte en dunne broeken.
* Sally springt nu onder de douche
Ik neem iig wijn (wit en rose) en wat rosebier mee, inclusief eigengemaakte kruidenboter en stokbrood. Oh ja, ook wat borrelnootjes. En natuurlijk mijn kleedje
Jij ook nog wat?
Lekkerquote:Op zondag 6 juni 2010 11:19 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik neem wat cola mee, ik heb nog wat citroen witbier, kan brie meenemen?
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:55 schreef Sally het volgende:
Ik ga meestal zitten in de buurt van de Lazy King (dat witte liggende standbeeld) voor (of beter achter) de witte villa. Of als het winderig is, verhuis naar tussen de rododendronstruiken die als je met de rug naar de witte villa staat rechts staan. Daar is een klein veldje tussen.
Blauw geruit picknickkleed, paarse koeltas, lila correctie: groen/witte koeltas.
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 12:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
In plaats van een kleedje zou ik eerder een bootje meenemen
Tis toch erg he!quote:
Ik heb niets anders aangehad vandaagquote:Op zondag 6 juni 2010 20:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Tis toch erg he!
Ik EIS regen. Anders ben ik voor niets zo vroeg naar huis gegaanAl is het nu wel wat frisjes geworden voor een korte broek en hemdje...
Vind hardcore alleen leuk op de hele grote feesten.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:43 schreef clockcable het volgende:
Vrijdag>zaterdag lekker gegaan op pep bij atmosfear, ik heb van zonsopgang tot middag in sonsbeek gezeten. Geen andere hardcore liefhebbers in de arnhemtopic?
Ik ook!!!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:56 schreef Sally het volgende:
Nou zeg, ik heb vandaag meegemaakt wat het is een lekneus om niks te hebben. Nou ja, niet van een verkoudheidje dan. Hooikoorts![]()
![]()
![]()
Ik ben er moe van...
Dus het is nu bedtijd. Trusten
Hardcore: Jaquote:Op zondag 6 juni 2010 23:43 schreef clockcable het volgende:
Vrijdag>zaterdag lekker gegaan op pep bij atmosfear, ik heb van zonsopgang tot middag in sonsbeek gezeten. Geen andere hardcore liefhebbers in de arnhemtopic?
Gelukkig heb ik HEEEEEEL veel Tempo in huisquote:Op maandag 7 juni 2010 09:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ook!!!Daar gaan de voordeelpakken zakdoekjes weer
Ik heb geen idee waarover je hebt en gezien het feit dat ik je nummer niet heb lijkt me jou dronken bellen ook geen optie te zijn geweest!quote:Op maandag 7 juni 2010 20:57 schreef Sander het volgende:
[..]
Over gedetailleerde beschrijving gesproken, vertel eens van dat telefoontje?
Ik denk dat hij de reactie van LasTeR bedoeld een paar dagen terug.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:02 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarover je hebt en gezien het feit dat ik je nummer niet heb lijkt me jou dronken bellen ook geen optie te zijn geweest!
Ik heb het nog netjes gehoudenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Bedankt, ik snapte er al niets vanquote:Op maandag 7 juni 2010 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de reactie van LasTeR bedoeld een paar dagen terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:11 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Bedankt, ik snapte er al niets vanJe belde me een paar dagen terug iets voor half 8 op. En dat kon meneer denk ik niet zo goed hebben en vroeg hij in dit topic waarom je dat deed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Hey verhip, helemaal overheengelezen. Dus toch! Ik zag je al bij mijn laatst gebelde oproepen staan en toen dacht ik, wtf, heb ik die gebeld? Het was ook niet zo dat ik zo dronken was dat ik het niet meer weet, want dan stuur ik alleen maar vuiligheid via sms.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je belde me een paar dagen terug iets voor half 8 op. En dat kon meneer denk ik niet zo goed hebben en vroeg hij in dit topic waarom je dat deed.
Nokia E72, waarbij de toetsenvergrendeling voor mij nog steeds gelijk staat aan * 3 sec ingedrukt houden en wegstoppen in broekzak wat bij een nokia never nooit gaat werken.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:22 schreef LasTeR het volgende:
Toch geen Samsung Star QWERTY hè? Dat probleem ken ik namelijk ook. Vroeg hij me om de zoveel tijd of ik mijn gehele contacten lijst wilde wissen.
Echt een lampje ben je ook niet hequote:Op maandag 7 juni 2010 22:15 schreef clockcable het volgende:
Morgen met de klas naar paleis van justitie om een paar vandalen berecht te zien worden, ik had gehoopt op het proces van Joran
Lima aan de Rijnquote:Op maandag 7 juni 2010 22:15 schreef clockcable het volgende:
Morgen met de klas naar paleis van justitie om een paar vandalen berecht te zien worden, ik had gehoopt op het proces van Joran
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |