Nee, dat wordt 'm niet voor mij. ik ga toch maar F1-kwali kijken en later naar het eetcafe.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat was het gisteren druk op station Arnhem!! Gelukkig hoefde ik niet naar Nijmegen...
Er is trouwens een soort rommelmarkt/braderie gaande op de Huissensestraat. Liefhebbers?
Volgens mij heb ik ooit een foldertje meegenomen bij het Informatiecentrum bij de Witte Watermolen in Sonsbeek.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh jee! Ik heb mijn fiets nog nooit daar neergezet. Maar goed, tegenwoordig kan ik hem altijd bewaakt stallen (lieve werkgever).
Magoed, met een paar goede sloten blijft je fiets wel staan
Iets anders, worden er in Arnhem skatecursussen gegeven, dat jullie weten? Ik kan het wel aardig, maar het is niet gewoon onverstandig om te leren remmen. In de polder maakt dat niet zoveel uit, maar in de stad is dat toch wel makkelijk
Ff kijken... Naam zegt me nix.quote:Oh, en zijn jullie bekend met de Arnhemse Emma Eend? Emma, wát een eend! deel 10![]()
Het hoeft ook nietquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:50 schreef Sally het volgende:
Eh nee, Emma de Eend ken ik nietEn om nou 5 pagina's door te worstelen in deel 10 is niet mijn idee van leuk leuk
(verwijzing naar een van de 1e reacties
)
Ik was hierquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:25 schreef remlof het volgende:
Is er nog iemand in Arnhem?
Dan is hier vertier:
[ afbeelding ]
Tot zo
Hier vlakbij, Groningensingel. Staan de Kasteelflats (naast Rijnpoort, sterflat) aan die kant die Google Maps aangeeft. Weet niet of het daar ook is.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:00 schreef Adelante het volgende:
Arnhem in de straatprijs met Gaassssssston
6835EB, ziet er uit als een betere wijk
Ja, tenminste met die kant en klare BBQ'tjes van de supermarkt wordt het regelmatig gedaan.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:30 schreef Pantheon het volgende:
Mag je barbequen in Sonsbeekpark? Ideetje voor vrijdagmiddag...
Ah, maar goed dat ik niet ben gaan zwemmen dan vanmiddagquote:Op maandag 31 mei 2010 15:35 schreef Sally het volgende:
Sportcentrum De Grote Koppel Olympus 29 6832 EL Arnhem, toch het zwembad, dus.
Wat doet een forensisch arts?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:27 schreef Sally het volgende:
Ik hoor hier in het Radboud de Trauma-heli landen... En jawel hoor: http://monitor.livep2000.nl/
14:36:46 31-05-2010 28 AMBU A1 6832 EL 29 OLYMPUS MKA ARNHEM
0923993 RAV Gelderland-Zuid ( Trauma Heli LifeLiner 3 )
Lijkt me de Rijnhal of mijn oude school, nu Olympus College...
Edit: volgens Google Maps is het 't Klimcentrum, of ik denk aan het zwembad, al zal dat wel aan de Koppelstraat liggen.
quote:5:29:03 31-05-10 8 AMBU gaarne contact MKA
0923799 RAV Gelderland-Zuid ( Forensisch Arts)
Lichamen identificeren?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wat doet een forensisch arts?![]()
[..]
Nee, bekijjken hoe een ongeval is ontstaanquote:
Zoiets had ik willen doen... Echter, je moet eerst 4 jaar politie-opleiding doen (Apeldoorn), en ik kwam helaas niet door de sporttest heen.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, bekijjken hoe een ongeval is ontstaanEn in het geval van een arts zal het om lichamen (dood dan wel levend) gaan
Edit: het is meer het onderzoeken van een ongevalssituatie of plaats delict. Dat beschrijft het beter.
Krijg je geen herkansing dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:47 schreef Sally het volgende:
Zoiets had ik willen doen... Echter, je moet eerst 4 jaar politie-opleiding doen (Apeldoorn), en ik kwam helaas niet door de sporttest heen.
Alleen bij 't zwembad kan de heli niet zo makkelijk landen... Die grote plak asfalt aan de Olympus is dan handiger.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:27 schreef Sally het volgende:
Ik hoor hier in het Radboud de Trauma-heli landen... En jawel hoor: http://monitor.livep2000.nl/
14:36:46 31-05-2010 28 AMBU A1 6832 EL 29 OLYMPUS MKA ARNHEM
0923993 RAV Gelderland-Zuid ( Trauma Heli LifeLiner 3 )
Lijkt me de Rijnhal of mijn oude school, nu Olympus College...
Edit: volgens Google Maps is het 't Klimcentrum, of ik denk aan het zwembad, al zal dat wel aan de Koppelstraat liggen.
Nee, het was echt Sportbedrijf Arnhem De Grote Koppel op dat aders, zie een paar posts later van mijquote:Op maandag 31 mei 2010 16:47 schreef Omniej het volgende:
[..]
Alleen bij 't zwembad kan de heli niet zo makkelijk landen... Die grote plak asfalt aan de Olympus is dan handiger.Neem aan dat dat het is.
En ook hier had ik wat over geschreven:quote:Het bericht op de site van de Gelderlander klinkt nog best wel heftig trouwens."Ambulance, brandweer en de trauma-helikopter rukten uit nadat de melding was binnengekomen dat er een drenkeling in het zwembad lag. De jongen werd drijvend met zijn hoofd in het water gevonden."
Maar blijkbaar is het wat minder erg dan het lijkt.
Vandaarquote:Op maandag 31 mei 2010 15:45 schreef Sally het volgende:
Er gaan ook standaard twee ambulances heen als het een reanimatie betreft. En in dit geval was zelfs de ambumotor ter plaatse.
Ik had in die tijd nog medicatie die mijn conditie erg naar beneden haalde. Ik had wel getraind in de sportschool, maar een hartslag van 194 is niet bevorderlijk continu...quote:Op maandag 31 mei 2010 15:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Krijg je geen herkansing dan?
Of ga die test überhaupt niet halen?
Wel 3 of 4 storingen (sommige al opgelost) maar niet Nijm-Arn *pfieuw*quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:38 schreef Sally het volgende:
Maar dan zou het wel kunnen dat de treinen niet rijden.... Nice.
Ff storingen kijken.
Syntus staat er wel weer bij.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:40 schreef Sally het volgende:
Wel 3 of 4 storingen (sommige al opgelost) maar niet Nijm-Arn *pfieuw*
En vandaag nog trots publiceren dat de problemen zijn opgeloost.quote:VAN STATION ZEVENAAR NAAR STATION DOETINCHEM V.V.: TREIN.
waar: van station zevenaar naar station doetinchem in beide richtingen
geldigheid:
prognose 01-06-10, 17.30 uur
modaliteiten: trein
maatschappijen:
oorzaak: seinstoring
gevolg: minder vervoer
maatregel:
vervangende halte:
advies:
bericht van vervoerbedrijf: tussen arnhem en doetinchem moeten reizigers rekening houden met een vertraging van 30 tot 45 minuten. door een seinstoring rijden er tussen zevenaar en doetinchem minder treinen.
Beiden.quote:
Geen last meer van tegenwoordigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Syntus staat er wel weer bij.
Oepsquote:
Dat is bij Syntus altijd een probleem geweest... Bussen hadden ze wel, maar de chauffeurs niet, vertelde ooit eens een chauffeur die vervangend vervoer deed toen ik erin zat.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Beiden.
Prorail vanwege de storingen en Syntus omdat ze het beloofde vervangende vervoer niet inzetten.
Het is pas opgelost als Syntus is opgerot. In december raken ze de licentie voor die lijn toch kwijt?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Syntus staat er wel weer bij.
[..]
En vandaag nog trots publiceren dat de problemen zijn opgeloost.
Probleem-spoor-lijkt-opgelost
En jij denkt dat dan de problemen echt weg zijn?!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is pas opgelost als Syntus is opgerot. In december raken ze de licentie voor die lijn toch kwijt?
Oh, is dat de reden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:29 schreef Sally het volgende:
Dat is bij Syntus altijd een probleem geweest... Bussen hadden ze wel, maar de chauffeurs niet, vertelde ooit eens een chauffeur die vervangend vervoer deed toen ik erin zat.
En waarom hebben de ICE's er geen last van dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:33 schreef Sally het volgende:
[..]
En jij denkt dat dan de problemen echt weg zijn?!
Het ligt toch echt aan het spoor dat er (niet) ligt...
De meeste problemen zijn pas na Zevenaar, waar enkel spoor is.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:39 schreef remlof het volgende:
En waarom hebben de ICE's er geen last van dan?
Ow ja, dat was het.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
De meeste problemen zijn pas na Zevenaar, waar enkel spoor is.
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, dat was het.
Maar goed, we zullen zien hoe Arriva het gaat doen. Of wie er dan ook gaat rijden.
Ik zie er nooit een tussen Velperpoort en Arnhemquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Ik hoop wel dat de conducteurs worden overgenomen, want dat zijn allemaal bijzonder sympathieke mensen.
Omdat de meeste problemen tussen Zevenaar en Doetinchem liggenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:39 schreef remlof het volgende:
[..]
En waarom hebben de ICE's er geen last van dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |