Ah, ok.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:32 schreef Sander het volgende:
Yep, ik. Zo een hapje eten en dan verkas ik, denk ik
Ah ok. Hbe je en PM gestuurd met foonnr.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:49 schreef Sander het volgende:
Ik ga ws gelijk op het veld zitten, naast de witte villa. Heb een zwembroek aan met vierkante (rode en zwarte) vlakken). Ws lig ik een boek te lezen
Links, aan de kant van de apeldoornseweg, want daar kom ik vandaan. Zal proberen precies in de lijn van het gebouw te gaan liggen, dan hoef je niet heel sonsbeek af te speurenquote:Op maandag 24 mei 2010 11:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah ok. Hbe je en PM gestuurd met foonnr.
En het veld naast de Witte Villa is grootGa je dan links of rechts van de villa (in je rug) zitten?
Net 1 strookje rechts niet gehadquote:Op maandag 24 mei 2010 18:28 schreef leonie-89 het volgende:
Schouders moet je ook altijd als eerste insmeren![]()
Paar uurtjes langs de rijn hebben mij ook wel aardig doen verkleuren, gelukkig de gewenste kleur!
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ah, het Arnhemtopic, die was ik kwijt.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:51 schreef GimmeGore het volgende:
Ik werd vanmiddag bijna platgereden door een auto van de SP...
Ik kwam van rechts!
Ik kwam van rechts!
Ik kwam van rechts!
Ik kwam van rechts!
Nee, nog nietquote:
quote:
Wat is er gebeurd dan?quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:56 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Nee, nog niet
Net terug uit het ziekenhuis.
Leuk *ahum* ochtendje achter de rug.
K zat om 06:25 bij de huisartsenpost (die ik eerst met behulp van google maps moest gaan zoeken)
En anderhalf uur later bij de KNO arts
Ik zou niet eens weten waar die zit... En ik woon nog wel in Zuidquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:26 schreef Sally het volgende:
Oeps Gimme! Hoop dat het niet ernstig is. Zat er afgelopen weekend ook![]()
In Zuid weet ik de HA-post wel te vinden...
Je weet het oude Elderhoeve in Elden?quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten waar die zit... En ik woon nog wel in Zuid
Da's toch bij de Gamma?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Je weet het oude Elderhoeve in Elden?
Daar zit het nu vlakbij, aangezien Elderhoeve is verhuisd naar het relatief nieuwe industrieterreintje aan de rand van Elden. Je moet er vanaf de kant van de Matsersingel in, er zit een bussluis (lijn 31) aan de kant van Elden. Meester Huppeldepupstraat
Neequote:
Oh, hahaha. Ziek worden is ook niks voor mijquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:06 schreef Sally het volgende:
[..]
NeeGamma ligt aan de Papenkamp, industrieterreintje t.o. Rijkerswoerd
Daar zit Poli Zuid, niet de HA-post.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh, hahaha. Ziek worden is ook niks voor mijTegen de tijd dat ik de huisartsenpost heb gevonden ben ik al dood
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
10 minuten dichtdrukken met hoofd voorover net onder het neustussenschot hielp ook niet (voorzichtig loslaten)? En vervolgens nog een 10 minuten indien niet gestopt (advies EHBO'erquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:20 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik had een bloedneus
Na 3 kwartier en 6 pakjes zakdoeken dacht ik dat het misschien toch verstandiger was om maar eens de huisartsenpost te bellen.
Na een uur stroomde het nog steeds flink door, hebben ze er bij de huisartsenpost een soort tampon ingepropt en kon ik tot 8 uur wachten tot de KNO arts aan het werk ging om het dicht te laten branden.
Ik moest trouwens ook zoeken
quote:Arnhemmer toont geslacht bij opstootje
Een 30-jarige man vond het donderdagavond tijdens een opstootje in Arnhem nodig om zijn geslachtsdeel te laten zien toen agenten de ruzie probeerden te sussen. De man was beschonken, meldt de politie vrijdag.
De agenten waren op het opstootje afgekomen na een melding van de vechtpartij op de Volkerakerstraat in de wijk Presikhaaf. Toen de politie aankwam, was de Arnhemmer slechts gekleed in ondergoed en t-shirt, terwijl hij verwikkeld was in een schermutseling. Toen de agenten hem wilden pakken, vertoonde hij zijn geslachtsdeel ten overstaan van omstanders.
De man verzette zich heftig bij de aanhouding, reden voor de agenten om pepperspray gebruiken. De man is in een cel gezet.
Nou, JIJ was het iig niet, Royquote:
Buslijnen 31, 32 en 33 gaan ook naar Nijmegenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:28 schreef donroyco het volgende:
Hoi, ik sta nog steeds op station Arnhem om een bus te pakken naar Nijmegen. Aleen die tyfus NS zorgt voor drie bussen op meer dan 1000 reizigers... Gevolg: ik sta hier al meer dan 2 uur te wachten..
Utrecht is echt het kloppend hart van de nederlandse spoorweggetjes...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:30 schreef leonie-89 het volgende:
Gelukkig geen last ervan gehad. Had van de zomer wel een keer dat ik op Utrecht stond en er geen treinen reden, nergens heen. Heb er toen met 3 bussen ongeveer 4 uur over gedaan om in Arnhem te komen.
Jullie nog weekendplannen? Ik ga zondag naar Pinkpop!
Ja, waar ellenlange rijen voor staan te wachten en al die kleine kutdorpjes aandoen...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Buslijnen 31, 32 en 33 gaan ook naar Nijmegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |