quote:
Ik neem wat cola mee, ik heb nog wat citroen witbier, kan brie meenemen?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:08 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Met eerst een stop in de stad, ik moet nog evne keeltabletten hebben en een goed extra slot voor de leenfiets die ik nu heb.
En ik wil eigenlijk even kijken voor wat korte en dunne broeken.
* Sally springt nu onder de douche
Ik neem iig wijn (wit en rose) en wat rosebier mee, inclusief eigengemaakte kruidenboter en stokbrood. Oh ja, ook wat borrelnootjes. En natuurlijk mijn kleedje
Jij ook nog wat?
Lekkerquote:Op zondag 6 juni 2010 11:19 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik neem wat cola mee, ik heb nog wat citroen witbier, kan brie meenemen?
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:55 schreef Sally het volgende:
Ik ga meestal zitten in de buurt van de Lazy King (dat witte liggende standbeeld) voor (of beter achter) de witte villa. Of als het winderig is, verhuis naar tussen de rododendronstruiken die als je met de rug naar de witte villa staat rechts staan. Daar is een klein veldje tussen.
Blauw geruit picknickkleed, paarse koeltas, lila correctie: groen/witte koeltas.
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 12:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
In plaats van een kleedje zou ik eerder een bootje meenemen
Tis toch erg he!quote:
Ik heb niets anders aangehad vandaagquote:Op zondag 6 juni 2010 20:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Tis toch erg he!
Ik EIS regen. Anders ben ik voor niets zo vroeg naar huis gegaanAl is het nu wel wat frisjes geworden voor een korte broek en hemdje...
Vind hardcore alleen leuk op de hele grote feesten.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:43 schreef clockcable het volgende:
Vrijdag>zaterdag lekker gegaan op pep bij atmosfear, ik heb van zonsopgang tot middag in sonsbeek gezeten. Geen andere hardcore liefhebbers in de arnhemtopic?
Ik ook!!!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:56 schreef Sally het volgende:
Nou zeg, ik heb vandaag meegemaakt wat het is een lekneus om niks te hebben. Nou ja, niet van een verkoudheidje dan. Hooikoorts![]()
![]()
![]()
Ik ben er moe van...
Dus het is nu bedtijd. Trusten
Hardcore: Jaquote:Op zondag 6 juni 2010 23:43 schreef clockcable het volgende:
Vrijdag>zaterdag lekker gegaan op pep bij atmosfear, ik heb van zonsopgang tot middag in sonsbeek gezeten. Geen andere hardcore liefhebbers in de arnhemtopic?
Gelukkig heb ik HEEEEEEL veel Tempo in huisquote:Op maandag 7 juni 2010 09:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ook!!!Daar gaan de voordeelpakken zakdoekjes weer
Ik heb geen idee waarover je hebt en gezien het feit dat ik je nummer niet heb lijkt me jou dronken bellen ook geen optie te zijn geweest!quote:Op maandag 7 juni 2010 20:57 schreef Sander het volgende:
[..]
Over gedetailleerde beschrijving gesproken, vertel eens van dat telefoontje?
Ik denk dat hij de reactie van LasTeR bedoeld een paar dagen terug.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:02 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarover je hebt en gezien het feit dat ik je nummer niet heb lijkt me jou dronken bellen ook geen optie te zijn geweest!
Ik heb het nog netjes gehoudenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Bedankt, ik snapte er al niets vanquote:Op maandag 7 juni 2010 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de reactie van LasTeR bedoeld een paar dagen terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:11 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Bedankt, ik snapte er al niets vanJe belde me een paar dagen terug iets voor half 8 op. En dat kon meneer denk ik niet zo goed hebben en vroeg hij in dit topic waarom je dat deed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Hey verhip, helemaal overheengelezen. Dus toch! Ik zag je al bij mijn laatst gebelde oproepen staan en toen dacht ik, wtf, heb ik die gebeld? Het was ook niet zo dat ik zo dronken was dat ik het niet meer weet, want dan stuur ik alleen maar vuiligheid via sms.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je belde me een paar dagen terug iets voor half 8 op. En dat kon meneer denk ik niet zo goed hebben en vroeg hij in dit topic waarom je dat deed.
Nokia E72, waarbij de toetsenvergrendeling voor mij nog steeds gelijk staat aan * 3 sec ingedrukt houden en wegstoppen in broekzak wat bij een nokia never nooit gaat werken.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:22 schreef LasTeR het volgende:
Toch geen Samsung Star QWERTY hè? Dat probleem ken ik namelijk ook. Vroeg hij me om de zoveel tijd of ik mijn gehele contacten lijst wilde wissen.
Echt een lampje ben je ook niet hequote:Op maandag 7 juni 2010 22:15 schreef clockcable het volgende:
Morgen met de klas naar paleis van justitie om een paar vandalen berecht te zien worden, ik had gehoopt op het proces van Joran
Lima aan de Rijnquote:Op maandag 7 juni 2010 22:15 schreef clockcable het volgende:
Morgen met de klas naar paleis van justitie om een paar vandalen berecht te zien worden, ik had gehoopt op het proces van Joran
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |