Juist wel, hoorde ik vanmorgen. Ff opzoeken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Kun je beter zaterdag doen, zondag wordt t niet zo lekker, toch?
Volgensmij wordt het zondag iets van 27 graden. Misschien dat ik ook nog wel langs kom. Zaterdag ben ik shoppen in Luik.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Kun je beter zaterdag doen, zondag wordt t niet zo lekker, toch?
Zondag volop zon en 27 graden, maandag regen en 19... Nice.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:26 schreef Sally het volgende:
http://www.omroepgelderland.nl/web/show?id=349155
Zie het plaatje (dat ik ff niet kan kopieren)...
Serieus, dan pas?quote:
Die heeft de hele middag in dat *ahum* parkje liggen zonnenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:11 schreef neen het volgende:
Ik zag net vanuit de bus bij het musis sacrum een vent lopen in zo'n speedo zwembroek
dat tweede was dus eerst voor zondag voorspeldquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:18 schreef Omniej het volgende:
[..]
Zondag volop zon en 27 graden, maandag regen en 19... Nice.
jepquote:
Aldi en Lidl doen gelukkig niet aan die dure, klantenbindende nonsensquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:29 schreef Vork het volgende:
Gelukkig koop ik meestal niet genoeg om er extra prullen bij te krijgen. Willen alle gogokoters mij dan voortaan met rust laten? Ik heb geen prullen die je ook niet mag hebben, want daar ben ik te gierig voor!
Hier in Utrecht heb ik ze ook nog niet gezien. Zaterdag zal ik de AH XL bij Kronenburg eens checkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:
De AH op de Klarendalseweg heeft nog steeds geen beessies.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hier in Utrecht heb ik ze ook nog niet gezien. Zaterdag zal ik de AH XL bij Kronenburg eens checken
Dat, dus. Pas maandagquote:
Tja, ik moet zaterdag toch echt boodschappen halenquote:
Nou, ik hoorde dat er genoeg politie in die straat was en de deuren afging..quote:
Wat dan?quote:
Politie in de wijkquote:
quote:
Eten was niet zo heel bijzonder/goed. Gelukkig had ik de goede keuzes gemaakt. Verder wel een gezellig restaurantje.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:34 schreef leonie-89 het volgende:
Ik ga vanavond uit eten bij eetcafé 'Bij Oma'. Iemand ervaringen mee?
Serieus, waar was dat?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:35 schreef Pantheon het volgende:
Ow guttegut er was "brand" bij de overburen
Weer op de fiets eropuit geweest om je witgoed te scoren?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:40 schreef tliciouz het volgende:
Zo wij zijn vandaag een nieuwe wasmachine en koelkast rijker!Hele middag lekker op een terrasje gezeten, vanavond weer
Oh hou opquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Weer op de fiets eropuit geweest om je witgoed te scoren?
Fietsen kunnen anders ook aanhangersquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh hou opNee deze keer me ouders en de aanhanger.
Er stond een bbq in de hens aan de Frombergdwarsstraat... en nu wordt ik helemaal gek van dat blije ge-doeng-doeng-doeng, is dat Free Your Mind? Jemig, wat een schijtdag vandaagquote:
Jep, het housefeest idd.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:29 schreef Pantheon het volgende:
[..]
Er stond een bbq in de hens aan de Frombergdwarsstraat... en nu wordt ik helemaal gek van dat blije ge-doeng-doeng-doeng, is dat Free Your Mind? Jemig, wat een schijtdag vandaag
Ik kon het zelfs horen! Moet je nagaan als je dichterbij woont...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:29 schreef Pantheon het volgende:
[..]
Er stond een bbq in de hens aan de Frombergdwarsstraat... en nu wordt ik helemaal gek van dat blije ge-doeng-doeng-doeng, is dat Free Your Mind? Jemig, wat een schijtdag vandaag
Ik zit ook 4 hoogquote:Op zondag 6 juni 2010 08:26 schreef Guppyfriend het volgende:
Misschien ook omdat ik hoger zit (4 hoog). Ach, boeiend, feestje moet kunnen.
Dat soort feesten storen me ook niet. Terwijl het helemaal mijn muziek niet is. Liever dat dan de buurman die dezelfde muziek of vol volume draait, dat stoort toch altijd een stuk meer.quote:Op zondag 6 juni 2010 08:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zit ook 4 hoogIk vind het ook niet storend vind het altijd wel lekker om te horen.
Hoop dat het weer nog goed blijft de aankomende uren, wil nog de stad in.
Keihard gaan op geplukte paddo'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |